רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

לאחר שנים של חרם הוליוודי: קווין ספייסי זוכה מההאשמות בגין תקיפה מינית

מדור חיים ב Seret
לאחר שנים של חרם הוליוודי: קווין ספייסי זוכה מההאשמות בגין תקיפה מינית
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של מישאל רוברט: הכוכב ההוליוודי זוכה בבית המשפט מכל ההאשמות, סופיה ורגרה וג׳ו מנגניילו מתגרשים, ג'יימי פוקס בוכה בסרטון מרגש ומשתף לגבי הקשיים הרפואיים שלו ואשתו של מדבב בובספוג מבהירה: ״בעלי לא יוצא עם אריאנה גרנדה!״
לאחר שש שנים של חרם הוליוודי: קווין ספייסי זוכה מההאשמות בגין תקיפה מינית

באוקטובר 2017, השחקן אנתוני ראפ יצא בהאשמות קשות נגד קווין ספייסי, אחד השחקנים המוכרים והמעוטרים של זמננו. ראפ טען כי ספייסי ניסה לפתות אותו בשנת 1986, עת היה קטין בן 14. ספייסי מצידו טען כי אינו זוכר במה מדובר, אבל התנצל ויצא פומבית מהארון. בתוך ימים בודדים, גברים נוספים מתעשיית הבידור האמריקנית הוסיפו נגדו האשמות דומות, כאשר טענו כי תקף אותם מינית וכפה את עצמו עליהם. העדויות הגיעו בשיאה של תנועת ME TOO שהתפוצצה ברחבי אמריקה, ובהוליווד במיוחד.

הוליווד לא חיכתה לבירור הדברים כדי להגיב, והיא עשתה זאת באכזריות וחוסר רחמים: ״בית הקלפים״, בה כיכב בתפקיד הראשי במשך חמש עונות, נעצרה על ידי נטפליקס, ולבסוף הוחלט להוציא אותו מהסדרה. מפיקי הסרט ״כל הכסף שבעולם״, בו שיחק ספייסי והיה אמור לצאת בזמן הסקנדל, צילמו מחדש כל סצנה בה הופיע עם שחקן אחר. סרט תיעודי נוסף, בו היה אמור להופיע והיה בשלבי הפקה ראשוניים, נגנז לחלוטין.

בשנת 2019 עמד ספייסי לדין בגין ההאשמות של אנתוני ראפ, אך התיק נסגר מכיוון שראפ סירב להעיד. אבל שמו של ספייסי לא נוקה עדיין. בשנת 2021, בית המשפט בלוס אנג׳לס חייב אותו בתשלום של 30 מיליון דולר להפקת ״בית הקלפים״, בטענה כי הוא ״אילץ אותם לפטר אותו״ ועל עיכוב הצילומים שהסוגייה גרמה.

לפני כחודש, לאחר עיכובים רבים וזמן ממושך בו לא קיבל הצעות עבודה, משפטו של ספייסי בנוגע לארבעת המתלוננים הנותרים החל. מול ספייסי עמדו תשעה סעיפי אישום חמורים, אשר אשמה אפילו באחד מהם הייתה מחרבת את שארית הקריירה שנותרה לו, ומכניסה אותו לכלא. בתחילה עמדו מולו לא פחות מתריסר סעיפי אישום, אך שלושה מהם בוטלו עקב ״עניינים משפטיים טכניים״. בית המשפט בלונדון זכה לתשומת לב רבה בחודש האחרון, ואפילו הזמר האגדי, אלטון ג'ון, הופיע כעד מטעם ההגנה. המקרים שנדונו במשפט התקיימו, לכאורה, בין השנים 2001 ל- 2013.

ספייסי הכחיש את כל ההאשמות נגדו, אך הודה כי אולי לא קרא נכון חלק מהסיטואציות. הוא אף טען כי האישומים הם בגדר ״טירוף״ ו״סכין בגב״. אתמול (רביעי), לאחר דיונים קדחתניים וביום הולדתו ה-64 של זוכה האוסקר, המושבעים זיכו אותו מכל אשמה. לפי הדיווחים, ספייסי לא עצר את הדמעות ברגע הקראת הדין. "אני מעריך בצניעות את התוצאה היום. אתם בוודאי יכולים להבין שיש לי עוד הרבה מה לעכל", אמר לתקשורת, כאשר יצא מכותלי בית המשפט.

סופיה ורגרה וג׳ו מנגניילו מתגרשים

בתחילת שבוע שעבר, זוג השחקנים סופיה ורגרה וג׳ו מנגניילו הודיעו על פרידה. לא פחות מיומיים לאחר מכן, הזוג כבר יצא בהודעה משותפת לעיתונות, בו הם מודיעים על בקשת גט שהגיש מנגניילו מזוגתו. הצמד הנוצץ, שהיה נשוי במשך שבע השנים האחרונות, כתב בהודעה כי הם "עשו את ההחלטה הקשה להתגרש" אבל "עדיין אוהבים ודואגים זה לזו".

בהעדר סיבה רשמית, בהוליווד נותרים חלוקים באשר לנסיבות. דיווחים של אתר הרכילות TMZ גורסים כי השניים היו חלוקים בדעותיהם בקשר להבאת ילד משותף. לפי האתר, ורגרה סירבה להפצרותיו של מנגניילו, שרצה להפוך לאבא. בעוד למנגניילו אין ילדים עדיין, לוורגרה יש ילד מנישואיה הראשונים לאהובה מהתיכון, ג׳ו גונזלס. באתר נטען כי ורגרה לא רצתה לגדל ילד בגיל שלה (51), וכעת מנגניילו מחפש בת זוג צעירה יותר שתגדל איתו ילדים.

מהצד השני, לא בטוח בכלל שזו הסיבה העיקרית לגירושין. בימים האחרונים, מקורבים לזוג סיפרו על כך שהסיבה האמיתית לפרידה היא הרגלי השתייה של ורגרה. מנגניילו הוא אלכוהוליסט לשעבר שדיבר רבות בראיונות על קשיי העבר שלו עם משקאות חריפים. הוא פיכח כבר 21 שנה, ולפי ציטוטים שונים, כמו גם מעבר גס של חשבון האינסטגרם שלה, נראה כי ורגרה שותה לא מעט, לרוב מולו כשהם בבית. "כמובן שהעובדה שסופיה שותה השפיעה על נישואיהם. הוא הוזהר על כך כשהחל לצאת איתה ושוב לפני שהתחתן איתה. הוא לא חשב שהוא עומד לשנות אותה אבל הוא גם לא חשב על ההשלכות שיכולות להיות לכך על נישואיהם", אומר מקורב לזוג.

ורגרה ומנגניילו יוצאים ביחד מאז שנת 2014, והתחתנו כשנה לאחר מכן. ורגרה ידועה בעיקר בשל תפקידה בסדרה ״משפחה מודרנית״, בה שיחקה 11 שנה בתור בת זוגו הצעירה של אד אוניל. מנגניילו שיחק בסרטים ״מג׳יק מייק״ ו״ספיידרמן״, כאשר הוא בילה חלק מזמנו גם ככותב ובמאי.

ג'יימי פוקס נפתח לגבי הקשיים הרפואיים שלו

באפריל האחרון בתו של השחקן ג'יימי פוקס פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה כי אביה סובל מסיבוך רפואי מסוים וכי הוא נמצא בהתאוששות. השחקן זוכה האוסקר חווה את האירוע הרפואי במהלך צילומי הסרט "Back In Action" בו משחקת גם קמרון דיאז, והיה אמור להיות סרט הקאמבק שלה. כמובן שעתיד הסרט אינו ידוע כעת. פוקס נותר מאושפז ובילה זמן רב בבית החולים וכעת, לאחר תקופה שקטה ומדאיגה עבור מעריציו שחיכו לעדכון, הוא פרסם סרטון בחשבון האינסטגרם שלו. בסרטון, פוקס פותח ומודה למעריצים שתמכו בו: ״אין לכם מושג כמה זה עזר לי. עברתי משהו שלא חשבתי שאעבור לעולם״.

פוקס הוסיף ואמר כי הוא מודע לכך שהמעריצים חיכו לעדכונים ממנו, אבל הוא לא רצה שאנשים יראו אותו במצב שהיה בו: ״אני רוצה שאנשים יראו אותי שמח, מספר בדיחות, מופיע בקולנוע או בטלוויזיה. לא רציתי שאנשים יראו אותי עם כל הצינורות שהיו מחוברים אליי, ותוהים אם אשרוד״.
הוא כמובן לא שכח להודות לאחותו ובתו, וטען שהן הצילו את חייו, ביחד עם הצוותים הרפואיים שטיפלו בו תקופה ממושכת. בסיום הסרטון הוא נשבר והחל לבכות, כאשר הוא אומר: ״אני יודע שאנשים לא אוהבים כשבוכים מול המצלמה. אם תראו אותי בחוץ פורץ בבכי, תדעו שזה בגלל שהתקופה האחרונה הייתה קשוחה. הייתי חולה, בנאדם, אבל עכשיו אני במצב יותר טוב. אני בדרך חזרה״.



אשתו של מדבב בובספוג: ״בעלי לא יוצא עם אריאנה גרנדה!״

לפני כשבוע נודע כי הזמרת אריאנה גרנדה ובעלה, דלטון גומז, נפרדו לאחר שנתיים של נישואים. ימים בודדים אחר כך, כבר נפוצו שמועות על רומן חדש של הכוכבת - עם השחקן שדיבב את דמותו של ״בובספוג מכנסמרובע״. אולם, נראה שכותרות העיתונים, שהכריזו על הרומן הטרי, יצרו יותר בלבול מוודאות. כמובן, רוב האנשים אינם מכירים את שמו של השחקן, אז אתרי הרכילות ציינו בכותרות שגרנדה יוצאת עם השחקן מאחורי הדמות. הבעיה היא שיש את השחקן של הסדרה המקורית - טום קני, ואת השחקן של המיוזיקל של בובספוג - איתן סלייטר.

טום קני נשוי באושר לשחקנית ג'יל טלי, שמשחקת לצידו בסדרה (היא מדבבת את דמותה של קארן, אשתו של פלנקטון). טלי, שכנראה סבלה בימים האחרונים מהכותרות ושאלות בלתי פוסקות בקשר לבעלה, מאסה והחליטה לשים קץ לשמועות: ״היי לכולם, אני נשואה לטום קני. הוא לא יוצא עם אריאנה גרנדה. אני לא יודעת אם איתן סלייטר יוצא איתה, ואם כן אני לגמרי בעדם. אבל רציתי לשים את הדברים במקומם. לגבי הזוגיות שלי עם קני - אנחנו חוגגים את יום הנישואים ה-27 שלנו היום״, כתבה בחשבון הטוויטר שלה. לזוג יש גם שני ילדים.

סלייטר הוא ככל הנראה מי שמנהל את הרומן עם גרנדה, וזה גם הרבה יותר הגיוני כאשר לוקחים בחשבון את העובדה שהשניים עבדו יחד על סט הצילומים של הסרט Wicked שעתיד לצאת לאקרנים בשנה הבאה. סלייטר עצמו היה נשוי עד לא מזמן ללילי ג׳יי, חברתו מימי התיכון. השניים התחתנו בשנת 2018, והביאו ילד ראשון לעולם בחודש ינואר האחרון. התאריך המדויק של הפרידה שלהם אינו ידוע, אך רוב כלי התקשורת מסכימים כי הדבר נעשה בשבועות האחרונים, במקביל פרידה של גרנדה מגומז, מה שמעלה שאלות בקשר לתחילת הרומן הטרי.
מישאל רוברט - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית ג'יימי פוקס
 
חיפוש בארכיון 2016
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט