חדשות טלוויזיה / סדרות

קר בחוץ, חם בפנים: הסדרות שיעשו לכם את הסתיו

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
בחוץ מתחיל להתקרר וזה בדיוק הזמן להתכרבל מול הטלוויזיה ולמצוא סדרה חדשה שתחמם לכם את הלב. הנה כמה סדרות חדשות ועונות מתקדמות שיצאו בחודש אוקטובר וכדאי לכם לבדוק
המנצח

דרמה-קומית מבית היוצרים אורי אלון ואלון זינגמן ("שטיסל") אשר מספרת על נח (ליאור אשכנזי), מנצח ופסנתרן מצליח בעולם אשר ערב אחד כאשר עליו לעלות להופיע בקונצרט חשוב מחליט לעזוב הכל ולחזור לבית הוריו בישראל, בו לא ביקר כ-20 שנה. עד מהרה עקב מקרה מצער הוא מתחיל לנצח על חבורת זמר במתנ"ס של שכונת ילדותו בפתח תקווה המורכבת מאנשים שמתקשים עם החיים בישראל המודרנית ומוצאים נחמה בשירה משותפת של שירי ארץ ישראל הישנה והטובה.

העלילה נעה באווירה נוסטלגית בין הווה לעבר עקב המשבר האישי אליו נקלע נח ששם את כל כשרונו ופועלו בסימן שאלה ומביא אותו לעשות חשבון נפש עם עברו כילד מוכשר ועם מערכת היחסים המורכבת עם אמו (ליאורה ריבלין). עוד מככבים: דב גליקמן בתפקיד שובה לב כאביו חולה האלצהיימר של נח ושירה האס (שטיסל), שי אביבי ואפרת בן צור שמגלמים את אנשי חבורת הזמר.

הסדרה משודרת בימי שבת ב- 22:00 בyes EDGE-.



האקסית המטורפת- עונה 4

הדרמה המשוגעת ומשעשעת של רייצ'ל בלום שהצליחה להעביר לנו נושאים מורכבים כמו הפרעות נפשיות ואהבה בלתי אפשרית דרך הומור וקליפים מופרעים ויצירתיים חוזרת למסך לעונה אחרונה. אחרי שהודתה באשמה על ההצתה, רבקה באנץ' נאלצת להתמודד עם ההשלכות של מעשיה ונכנסת לכלא - מה שיפתח פרק חדש ואחר בחייה.

נראה כי העונה הקרובה הולכת לעסוק בחייה האישיים של רבקה אשר מנסה לסגור מעגל עם עברה והעיסוק בחייה הרומנטיים יהפוך למשני. מה שמעלה את השאלה: האם ייתכן שבעונה הקרובה נצפה ברבקה מפסיקה לחפש בני זוג פוטנציאליים ומתחילה סופסוף לשקם את עצמה?

במקביל ולנסיה, פולה והת'ר ממשיכות לתמוך בה ועסוקות בחיפוש אחר הזהות העצמית שלהן ומצפות לנו גם שתי דמויות חדשות שיגולמו ע"י ניה ורדלוס ("החתונה היוונית שלי") וסקיילר אוסטין ("פיץ' פרפקט"). לאלה מכם שטרם ראו את העונות הראשונות ניתן להשלים אותן גם בנטפליקס וסלקום TV, שם תעלה בקרוב העונה השנייה.

העונה הרביעית משודרת ב-yes VOD

מינדי – עונה 5

הקומדיה האהובה זוכת ה"אמי" חוזרת לעונה חמישית. מינדי להירי (בגילומה של מינדי קלינג אשר כותבת ומפיקה את הסדרה) היא מיילדת מוכשרת ורווקה בשנות ה-30 לחייה שחיבתה העזה לקומדיות רומנטיות הביאה אותה לחיפוש אחר הגבר המושלם. לאחר הרבה חיפושים ואכזבות היא מגיעה למסקנה שזה בעצם הקולגה הרגזן שלה- ד"ר דני קסטלנו (כריס מסינה, "חפצים חדים"). אחרי שבעונות הקודמות צפינו בשניים מתאהבים ומתמודדים עם פערי התרבות ואתגרי הזוגיות, בעונה החמישית מינדי תמצא את עצמה במשולש רומנטי יחד עם ג'ודי, קולגה נוסף שלה (גארט דילהאנט, "12 שנים של עבדות").

הסדרה משודרת בימי שני ב-20:45 (שני פרקים ברצף) ב-HOT3 וב-HOT VOD



תאוות נדודים

דרמה בריטית המספרת על ג'וי (שחקנית הקולנוע הנהדרת טוני קולט, "מיס סאנשיין הקטנה") ואלן (סטיבן מקינטוש), זוג נשוי שנמצא במשבר מיני. ג'וי היא פסיכולוגית אשר מתמחה בייעוץ זוגי (כמה אירוני) ומתאוששת מתאונת דרכים ואלן הוא מורה בבית הספר שמתאהב במורה שעובדת לצדו. לאחר שהם לא מצליחים לגשר על הפער המיני ביניהם ורצונותיהם השונים, הם מחליטים לפתוח את מערכת היחסים ולנהל יחסים מזדמנים עם אנשים נוספים בתקווה להצית מחדש את התשוקה שאבדה להם.

זוהי דרמה משפחתית מורכבת באווירה סקסית ונועזת בה מתמודדים בני הזוג עם השאלות הקשות שעולות במהלך ההתנסויות המיניות שלהם ועם הצורך להמשיך ולשמור על הזוגיות שלהם. הסדרה היא מאוד רלוונטית לימינו בהם העיסוק במערכות יחסים זוגיות אלטרנטיביות הולך ונהיה פופולרי יותר.

העונה הראשונה משודרת בנטפליקס

הרפתקאותיה המצמררות של סברינה

קירנן שיפקה (שבוודאי תהיה מוכרת לכם כבתם הדעתנית של בטי ודון דרייפר ב"מד מן") מגלמת את סברינה, נערה עם כוחות מכושפים שנעה בין שני עולמות- מצד אחד היא מנהלת חיי שגרה כתלמידת תיכון מתבגרת ומהצד השני מתמודדת עם המורשת האפלה של משפחתה. כאשר היא מגיעה לגיל 16 עליה לבחור - האם תחליט להיות בת תמותה ולוותר על כוחותיה או תשלים את הפיכתה למכשפה? על פניו זאת נשמעת כמו דרמת נעורים אבל הצילום האמנותי והעיסוק בנושאים אפלים מקנים לה נופך דרמטי של סדרת אימה ופנטזיה שגם מבוגרים יוכלו ליהנות ממנה.

העונה הראשונה משודרת בנטפליקס



מלכות

דרמה מבית רותי וגל זייד ("מתים לרגע") שמסתמנת כמו הגרסה הנשית ל"הבורר". העלילה מתחילה בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה, בן למשפחת פשע מקומית, במהלכה עולים מתנקשים והורגים את כל גברי המשפחה מה שמביא את נשות המשפחה (המלכות) לרצון לנקמה והתמודדות מאתגרת עם המציאות החדשה בניסיונן למצוא את דרכן בעולם הפשע הגברי והכוחני.

בראש המלכות עומדת דורי (ריטה בתפקידה הדרמטי הראשון בטלוויזיה), אלמנתו של יעקב ראש המשפחה, אשר איבדה גם את בנה בהתנקשות ורוצה לנקום את מותם, כשלצדה בתה ליזי המגולמת ע"י דאנה איבגי ("אפס ביחסי אנוש"), רווקה ללא עניין ברומנטיקה שעובדת בתחנת הדלק המשפחתית ומגלה בעקבות האסון את יכולתה להוביל את עסקי המשפחה.

עוד מככבות: אורלי זילברשץ ("כנפיים שבורות") שמגלמת את ציפי, אחותה של דורי שמקנאה באחותה היפה והאהובה מה שמביא אותה לסבך את המשפחה ומלי לוי שתגלם את נעמה הפסיכולוגית החריפה. נראה שאין זמן יותר מתאים מעכשיו להעלות סדרה שעוסקת בנשים שנאבקות על מעמדן בעולם גברי ועם הקאסט המבטיח הזה יש למה לצפות.

הסדרה משודרת בימי חמישי ב-20:15 ב-HOT3ובHOT VOD-

מעיין הררי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ מינדי (עמוד סדרה)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט