חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: "ברוקלין 99" מחודשת ו"פאנץ'" מושקת

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה של יוחאי גורלי: הסיטקום בכיכובו של אנדי סאמברג מחודש לעונה שביעית ב-NBC, "פאנץ'" של yes מסתמנת כסדרת ענק כבר בהשקה, שירות הסטרימינג של דיסני יוצר סדרה חדשה ושירות הסטרימינג של וורנר בסדרת אנימציה על הגרמלינז
"פאנץ'" מסתמנת כסדרת ענק כבר בהשקה

הסדרה שמגוללת את תחילת סצנת הסטנד אפ בארץ בשנות ה90, "פאנץ'" (מבית יס) מסתמנת כסדרת ענק כבר בהשקה שאירעה בשבוע שעבר, אליה הגיעו בכירי הקומיקאים הישראלים: צביקה הדר, שמואל וילוז'ני, יאיר ניצני, שלום אסייג, מור חן ועוד רבים. מפתיעה במיוחד הייתה ההגעה של סטטיק ובן אל ושל אביב גפן. אפשר לעיתים קרובות להסיק מהשקות ומגודלן כמה הייפ מכוונים בערוץ לפרויקט, ונראה שכאן מדובר באחת מסדרות השנה מבחינת "יס". את "פאנץ'" יצר יואב גרוס, מפיק של קומדיות טלוויזיונית בכל הרשתות כבר שנים רבות. מפתיע לראות אותו כאן דווקא כיוצר וכותב, ביצירה אינטימית אוטוביוגרפית יחסית. בסדרה מככבים דר זוזובסקי, צחי גראד, אורלי זילברשץ ורון שחר.

[*]

(בן אל ואביב גפן בהשקת "פאנץ'". צילום: עופר חן)

"ברוקלין 99" חוזרת רשמית לעונה שביעית

הסדרה הסופר-אמריקנית האהובה גם על קהל הישראלי חוזרת לעוד עונה. לאחר שפוקס ביטלה את הסדרה בסיום עונתה החמישית, NBC המשיכו אותה לעונה האחרונה והודיעו כעת על עונה חדשה, כשהיא תרוץ לצד רשימה שממשיכה להתרחב של סיטקומים אהובים מבית הערוץ. הסדרה, ביצירתו של מארק שור ("מחלקת גנים ונוף", "המקום הטוב") תמשיך לספר על תחנת המשטרה הניו-יורקית בברוקלין המורכבת מחבורה של דמויות קומיות, שמהוות חלק לא קטן מהשפה הטלוויזיונית העכשווית.

[*]

שירות הסטרימינג של דיסני יוצר סדרה חדשה

שירות הסטרימינג "דיסני פלוס", שעומד לעלות ומאיים למחוק את נטפליקס ודומיו מהמפה, הודיע על אחת מסדרות המקור הראשונות שלו השבוע. השירות הוא איום בשביל שוק הסטרימינג כי הוא יכול לספק שנים על גבי שנים של תוכן מדיסני, כל חברות הבת שלה וכל החברות שהיא קנתה (משמע גם "מלחמת הכוכבים", כל סרטי "מארוול", כל הסדרות של ABC ועוד). השירות יציע גם סדרות מקור שונות, כמו כל שירות סטרימינג - עד כה הודיעו על רימייקים אקסקלוסיביים לסרטים שונים, מ"היפהפייה והיחפן" עד ל"מותק, הילדים התכווצו" וכן על פרויקטים סדרתיים כמו עונה שביעית לסדרת הסטאר וורז "מלחמת המשובטים", סדרות חדשות בעולמות של "החבובות" ו"מפלצות בע"מ" ודרמות מצולמות על לוקי ועל הפאלקון וחייל החורף בעולם של מארוול. השירות צפוי לעלות בארה"ב בסתיו 2019.

השבוע דיסני הוסיפו לליינאפ גם סדרה מקורית, כנראה אנתולוגית, שמספרת כל פעם על נבל קלאסי שונה מהסרטים שלהם. היוצר הוא מייקל סייצמן ("אינטלג'נס", "ארץ קרה") ודיווחים מוקדמים יותר ובטוחים פחות טוענים כי גם סטיב פרלמן ("היה היה פעם") מעורב מאחורי הקלעים. הסדרה מבוססת על סדרת רומנים באותו השם והקונספט של הסופרת סרינה ולנטינו. מעניין להסתכל על הסיפור הזה כחלק משתי מגמות: האחת היא הסקרנות העיקשת של דיסני בשנים האחרונות עם חקירה כאילו מתוחכמת של דמויות הנבלים שלהם. השנייה היא הטשטוש המשונה בין עבודות "פאן פיקשן" -מדיה מסוגים שונים שמתארת דמויות קיימות ונכתבת על ידי מעריצים, לבין מדיה "אמיתית", טשטוש שנוכח בשנים האחרונות בהחלט. הסדרה, והספרים עליהם היא מבוססת, הם פחות או יותר פאן פיקשן ממומן ובתוך עידן הרימייקים-ריבוטים עליו כולנו חפרנו כבר המון זה משהו שקורה לא מעט.

[*]

שירות הסטרימינג של וורנר בסדרת אנימציה על הגרמלינז

בעקבות הכניסה של דיסני לשוק הסטרימינג גם אולפנים גדולים אחרים רוצים להיכנס, ועם היריבות ההיסטורית בין האחים וורנר לדיסני הגיוני שהם יהיו ראשונים בתור. כמו "דיסני+" גם השירות הזה יעלה מאוחר יותר השנה, והקלף בשרוול שלהם מבחינת סדרה מקורית הוא כמובן כזה שנשמע כמו הצלחה פחות רחבה משל דיסני, אבל גם בוודאי משהו לחכות לו. הסדרה, לפי דיווח של וראייטי, תהיה מעין "יצירה תקופתית" על שנות ה-80 שהגיבור שלה הוא מר ווינג, הגבר הסיני שמוכר את הגרמלינים בתחילת הסרט האייקוני. לא ידוע עוד כרגע, אבל סביר בהחלט לשער שזוהי לא תהיה הצלחה גדולה, וכן השירות הזה ככלל כנראה יפסיד לדיסני בדרך לשליטה עולמית.
יוחאי גורלי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ ברוקלין תשע תשע (עמוד סדרה)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט