חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: כל מה שאתם צריכים לדעת על שירות דיסני+

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
דיסני חשפה את שירות הצפייה החדש שה שיכלול את כל הספרייה הקלאסית, מאות תכנים חדשים, תוכן של אולפני פיקסאר, מארוול, פוקס, נשיונל ג'אוגרפיק ועוד. מתי השירות יהיה זמין, כמה הוא יעלה, מה התכנים שייכללו בו, באילו אמצעים נוכל לצפות בו ומתי הוא יגיע לארץ? כל התשובות לשאלות בכתבה של שי שגב
דיסני חשפה את שירות הצפייה החדש שלה, דיסני+, במהלך אסיפת משקיעים שהתקיימה ביום חמישי, כיריב חזק לממשקי סטרימינג מתחרים, כמו אמזון פריים, נטפליקס ועוד. עם הרכישה ההיסטורית של אולפני פוקס השנה, דיסני כבר ביטלה מתחרה פוטנציאלי – בכך שרכשה את מרבית המניות ב-Hulu, אשר תציע את החבילה לצד שירותי מנוי בתשלום אחרים כמו ESPN+. זה בנוסף לאוסף העצום של דיסני+ שכולל את תוכן דיסני הוותיק, פיקסאר, אולפני מארוול, לוקאספילם ותכני נשיונל ג'יאוגרפיק. הנה כל מה שידוע נכון להיום על שירות הסטרימינג של דיסני, כולל האופן שבו הממשק פועל, והאוסף המקיף של של כותרים חדשים, ישנים ומקוריים.

כמה זה עולה?

דיסני+ יעלה בארצות הברית 6.99 דולר לחודש ו-69.99 דולר מנוי שנתי עם אפשרות ללא פרסומות ומודעות. זה מחיר סביר, לעומת היריבים הגדולים: נטפליקס (8.99 דולר לחודש) ואמזון פריים (8.99 דולר לחודש עבור סרטוני וידאו בלבד). אבל כאשר מחשבים את מנעד האוסף של דיסני+, זה הרבה עבור כמות התוכן שאנחנו הולכים לקבל.



מה זמין ומתי?

דיסני+ יושק ב-12 בנובמבר 2019, ובאותו יום כל הספרייה הקלאסית של דיסני תהיה זמינה, כולל הלהיטים האחרונים שלה כמו "מואנה", "6 גיבורים" ועוד. דיסני+ תהיה הבית הקבוע עבור כל סרטי האנימציה של דיסני, למרות שהמצגת לא הבהירה אם הסרטים הפחות מוכרים הנמצאים בכספות של דיסני, כמו "שיר הדרום" יהיו זמינים.

מנהלת מחלקת ההנפשה בדיסני והבמאית של "לשבור את הקרח", ג'ניפר לי, הופיעה על הבמה כדי להציג את התכנים של דיסני+, וזרקה שמות גדולים של פיקסאר, אולפני מארוול וחברת לוקאספילם. מנהל הקריאייטיב הראשי של פיקסאר, פיט דוקטור, גילה כי אוסף פיקסאר המלא יהיה זמין בדיסני+, כמו גם כל 30 סרטי פיקסאר הקצרים, כולל "באו" שזכה באוסקר בשנה שעברה. לערוץ דיסני גם יהיה נוכחות גדולה בממשק, עם מעל ל-100 סרטים מקוריים של ערוץ דיסני ו-5,000 פרקים - כולם זמינים מהיום הראשון.

נשיא מארוול, קווין פייג', גילה כי לפחות 12 סרטי אולפני מארוול יהיו זמינים מהיום הראשון לשירות, כולל טרילוגיית "איירון מן", "ת'ור: העולם האפל", "ת'ור ראגנארוק", "שומרי הגלקסיה", "קפטן אמריקה: חייל החורף", "הפנתר השחור", "הנוקמים: מלחמת האינסוף", "אנט-מן והצרעה", ואפילו "קפטן מארוול" שהופץ בבתי הקולנוע לאחרונה, וכן "הנוקמים: סוף המשחק" – תוך שהוא נותן לשני האחרונים את הפער הקצר ביותר בין הפצה קולנועית להפצת VOD. עם זאת, הוא לא פירט אם שאר סרטי מארוול יגיעו לשירות באותו הזמן, או אם סרטי מארוול יוחלפו תקופתית בשירות דיסני+. לבסוף, נשיאת לוקאספילם, קת'לין קנדי, הודיעה כי דיסני+ תחזיק בכל האוסף של סרטי "מלחמת הכוכבים", שתי הטרילוגיות וכן "רוג אחת" ו-"סולו". "ככל שהשנים יתקדמו, כותרים דומים יהיו זמינים, כולל "מלחמת הכוכבים: פרק 9", אומרת קנדי. באשר לנכסים של פוקס שרכשה דיסני, אוסף הסרטים התיעודיים והספיישלים של נשיונל ג'יאוגרפיק יהיה זמין בממשק, כמו גם 30 העונות הראשונות של "משפחת סימפסון", וסדרות פוקס ידידותיות למשפחה, כמו "מלקולם באמצע" וכן "שחקי אותה כמו בקהאם". כל זה בנוסף למספר העצום של סרטים וסדרות טלוויזיה מקוריים שיופיעו בדיסני+, שמביא את המספר הכולל של סדרות מקוריות ליותר מ-25, יותר מ-10 סרטים מקוריים, 7,500 פרקים ששודרו בעבר, 100 ועוד כותרים חדשים, ו-400 פלוס כותרים מהספרייה.

[*]

איך זה הולך להיראות?

דף הבית של הממשק יוביל את המנויים לנווט בין דיסני, מארוול, פיקסאר, לוקאספילם או נשיונל ג'יאוגרפיק, כולם בהתאמה אישית עם לוגו משלהם וממשקים דינמיים. סרגל ניווט בצד שמאל של המסך מאפשר גם חיפוש קל באמצעות סוגות, אולפנים, תכנים מקוריים, סדרות טלוויזיה ועוד. היישום יהיה בהתאמה אישית גבוהה, ויאפשר למנויים לבצע רשימת מעקב מותאמת אישית, כמו גם להתקין בקרת הורים לפרופילי ילדים. עם זאת, הורים לא יצטרכו לדאוג הרבה באשר לתכנים בדיסני+, כיוון שהמצגת מדגישה תוכן ידידותי למשפחה, אפילו בין תכנים מיוחדים של סרטי טבע בנשיונל ג'יאוגרפיק.

כל התוכן ניתן להורדה ולגישה במצב לא מקוון - תכונה נפוצה בשירותים כמו נטפליקס,. עם זאת, חשוב להדגיש כי התוכן להורדה יהיה זמין על בסיס בלתי מוגבל, כל עוד נשארים מנויים. כל התכנים, כולל סרטים קולנועיים יהיו זמינים מיד בדיסני+ - לאחר שעלו לשירות, וכולם יהיו זמינים לצפייה באיכות 4K HDR.
איפה השירות יהיה זמין?

בנוסף לטלוויזיה ולניידים, דיסני+ פיתחה שותפויות עם מכשירים ניידים ומשחקים, כולל טלוויזיות חכמות, רוקו, פלייסטיישן 4 ועוד. שם המשחק כאן הוא סינרגיה, כשדיסני מתכננת להפיץ מרצ'נדייז עם השותפים שלה ולעבוד עם פארקי השעשועים של דיסני, חברת הספנות של דיסני וחנויות של דיסני כדי להגיע ל-100 מיליון משקי בית. דיסני מקווה להשיק את דיסני+ בכל העולם בשנתיים הקרובות, החל בארצות הברית, ומשם להמשיך למזרח ולמערב אירופה, אמריקה הלטינית ואסיה. לא פורט ספציפית לגבי ישראל.

[*]

מה עם חבילות?

לאחר שדיסני רכשה את אולפני פוקס, הבית של העכבר המפורסם בעולם מחזיק כעת ב-60% ממניות חברת Hulu, שאותה היא תמכור כחלק מחבילה עבור שירותי המנויים העצמאיים שלה, כך קובע קווין מאייר, יו"ר דיסני הצהיר כי "תמורת מחיר סביר", דיסני תמכור גם את דיסני+, ESPN+ ואת Hulu. מאייר אמר כי דיסני "צפויה להציע מחיר מוזל ולהציע ערך רב יותר עבור הצרכנים", אך הוא לא הודיע מה המחיר יהיה ואם זה יהיה יקר יותר מהמחיר ההתחלתי של דיסני+ בסך 6.99 דולר לחודש. המנוי החודשי של Hulu ירד לאחרונה למחיר התחלתי של 5.99 דולר, והוא מציע גם תוכנית של 11.99 דולר ללא פרסומות, כמו גם אופציית טלוויזיה בשידור חי ב-44.99 דולר לחודש. בינתיים +ESPN עולה 4.99 דולר לחודש או 49.99 דולר בשנה. סביר להניח שהחבילה תהיה אי שם בטווח האמצע.
שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט