חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: גיבור העל האיטלקי החדש

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג של שי שגב: נטפליקס תפיק סדרה על גיבור-על איטלקי המכונה "אפס", ג'ולי אנדרוז תככב בסדרה "Bridgerton", הסדרה "המדריך לרוצח" תסתיים בסוף עונה 6, "עסק משפחתי" תחודש לעונה שנייה, זאק סניידר ייצור סדרה מיתולוגית המתרחשת בעולמות הוויקינגים, המשחק 'קאפהד' הופך לסדרה מונפשת וסדרת המתח ומדע בדיוני לנוער "The A-List" עוברת לנטפליקס
עסקי הקנאביס משתלמים בנטפליקס

נטפליקס מחדשת את הסדרה: "עסק משפחתי" לעונה שנייה. הסדרה שעלתה ממש לא מזמן לנטפליקס (28 ביוני, 2019), הוכיחה עצמה כהצלחה יפה וכעסק משתלם. העלילה: כשז'וזף, יזם בעיני רוחו, מגלה שצרפת עומדת להתיר לגליזציה של קנאביס, הוא מגייס בני משפחה וחברים למיזם החדש שלו: להפוך את האטליז הכשר של אביו ל'קופי שופ' הראשון בצרפת. לפי ההערכות, הסדרה תשוב במהלך קיץ 2020.



אפילוג למדריך לרוצח

הסדרה "המדריך לרוצח" תסתיים בסוף עונה 6. רשת ABC הודיעה, כי סדרת הדרמה המשפטית העוקבת אחרי אנליז קיטינג - מרצה למשפטים, וחמישה מתלמידיה, המסתבכים במקרה רצח, תסתיים במהלך 2020. אמנם סדרה זו אינה מקורית של נטפליקס, אך נחשבת לאחת הסדרות הנצפות ביותר בנטפליקס ברחבי העולם. נכון להיום, עונות 1-4 (60 פרקים) זמינות בישראל. טרם פורסם מועד שידור עונה 5 בנטפליקס ישראל, אם כי ניתן לצפות בעונה זו בנטפליקס ארצות הברית.

ג'ולי אנדרוז תככב בסדרה "Bridgerton"

השחקנית ג'ולי אנדרוז ("גבירתי הנאווה") תככב כליידי ויסלדאון - סופרת רכילות מסתורית, חדת לשון, המשלבת פרשנות חברתית בעלבונות משעשעים, המשגעים את הדמויות הפרועות בסדרה של נטפליקס מבית שונדה ריימס ("האנטומיה של גריי", "סקנדל"), המבוססת על הרומנים 'ברידג'רטון'. סדרת הרומנים הנמכרת ביותר של ג'וליה קווין נחשבת לחכמה ומאוד פמיניסטית, עת הם מתרחשים באנגליה הרומנטית, וחושפים את חיי הנישואים של המעמד הנוצץ - העושר, המיניות, הכאב והצחוק, ולפעמים הבדידות של הנשים והגברים בחברה הגבוהה של לונדון. שחקנים נוספים כוללים את פיבי דינפור כדפני ברידג'רטון, גולדה רושבל כקווין שרלוט, לוק ניוטון כקולין ברידג'רטון ועוד. הסדרה תשודר במהלך 2020.

[*] גיבור על אפס

נטפליקס תפיק סדרה על גיבור-על איטלקי המכונה "אפס" על פי רעיון של אנטוניו דייקל דיסטפאנו (כוכב עולה בסצינת הספרות האיטלקית). "אפס" מתאר את סיפורו של בחור ביישן ממוצא אפריקני, דור שני איטלקי, שיש לו כוח-על מדהים. גיבור מודרני, שבזכות כוחו ילמד כיצד להיפתח לעולם ולאהוב. דיסטפאנו ומספר תסריטאים איטלקיים כותבים את התסריט, שיחקור את הפרברים השונים של מילאנו, עולם עשיר ומגוון שחסר בייצוג התרבותי הטלוויזיוני ומעורבב עם אלמנטים של ראפ. ההפקה תתחיל בשנת 2020, וזו תהיה הסדרה הרביעית המקורית של נטפליקס באיטלקית, לאחר "סובורה", "בייבי" ו-"Summertime", שנמצאת בשלבי הפקה.

[*]

אנימה המתרחשת במיתולוגיה הנורדית

נטפליקס מפרסמת כי זאק סניידר ("איש הפלדה", "300", "ליגת הצדק" ועוד) ייצור סדרה מיתולוגית המתרחשת בעולמות הוויקינגים ואליליהם. ג'יי אוליבה ישמש כבמאי ושואו-ראנר. סניידר עובד בימים אלו כבמאי ותסריטאי של מותחן זומבים עבור נטפליקס: "צבא המתים" ואילו אוליבה עובד כרגע על סדרת אנימה לנטפליקס המכונה "Trese" ומתרחשת במנילה אשר בפיליפינים. טרם פורסם מועד של אף אחד מן המיזמים.

[*]

המשחק 'קאפהד' הופך לסדרה מונפשת

הקומדיה המונפשת בנטפליקס תעקוב אחר הרפתקאותיו של קאפהד האימפולסיבי ואחיו מאגמן. המשחק כבר נמכר יותר מ-20 מיליון פעם ברחבי העולם בקונסולות שונות.

סדרת המתח ומדע בדיוני לנוער "The A-List" עוברת לנטפליקס

הסדרה העל-טבעית מתרחשת במה שנראה כאי קיצי ואידילי. מיה (ליסה אמבלבנאר), מגיעה עם ציפייה לחופשה של החיים, אבל הטיול הופך לסיוט מעוות עם הגעתה של אמבר המסתורית (אלי דאקלס). אולפני קינדל הפיקו את הסדרה בת 13 הפרקים, שהצליחה מאוד בשירות הסטרימינג של ה-BBC. הסדרה נכתבה על ידי דן ברלינקה ונינה מטיבייר ("דוקטור הו"), ומופקת על ידי אן ברוגן ("האנק זיפזר"). טרם פורסם מועד שידור הסדרה בנטפליקס ישראל, אך לפי ההערכות היא תעלה בקרוב מאוד. סוגת סדרות דרמה לצעירים נחשבת להצלחה כבירה בנטפליקס, והסרט "דוכן הנשיקות" הוכתר כהצלחה הגדולה הראשונה בז'אנר זה של שירות הסטרימינג.

[*]
שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ המדריך לרוצח (עמוד סדרה)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Home 20231ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction3מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט