חדשות טלוויזיה / סדרות

מדריך צפייה בטלוויזיה בספטמבר: הסדרות והסרטים החדשים

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
עונה רביעית של "פארגו" בכיכובו של כריס רוק, סרט חדש לצ'ארלי קאופמן בנטפליקס, סדרת דרמה המקדימה את אירועי הסרט "קן הקוקייה", עונה השנייה של "הבנים", דרמת המסתורין החדשה של HBO "היום השלישי" ועונה חדשה לגולסטאר. קבלו את מדריך הצפייה שלכם לחודש ספטמבר בשירותים השונים: נטפליקס, אמזון, HOT, yes וסלקום TV
נטפליקס

סדרות – 4.9 הרחק - צוות בינלאומי יוצא למשימה מסוכנת במאדים. אמה גרין, מפקדת הצוות, נאלצת להיפרד מבעלה ומבתה.

11.9 – הדוכסית - קתרין ריאן היא אם חד-הורית ששוקלת להביא לעולם עוד ילד מאויבה המושבע – אבי בתה.

18.9 ראצ'ד - סדרת דרמה שמציגה את האירועים שקדמו להתרחשויות בסרט הקלאסי "קן הקוקייה" ועוקבת אחר דמותה של האחות ראצ'ד.

[*]

סרטים - 4.9 אני חושבת לגמור עם זה – סרטו החדש של הבמאי והתסריטאי צ'ארלי קאופמן ("שמש נצחית בראש צלול") בחורה מצטרפת לבן זוגה לביקור בחווה המבודדת של הוריו, למרות הלבטים שלה לגבי הקשר ביניהם. הביקור מעורר בה ספקות רציניים לגבי סביבתה.

10.9 השמטרפית מכה שנית – סרט המשך לקומדיית האימה של נטפליקס. שנתיים אחרי אותו לילה מהגיהינום, קול מוצא את עצמו בתוך חלום בלהות חדש: בית ספר תיכון. והשדים שרדפו אותו בעבר עדיין שם, צמאים לדם.

HOT

6.9 - גולסטאר אולסטאר - לאחר שכבשו את ארגנטינה, מקסיקו ותאילנד, נבחרת גולסטאר-אולסטאר הכוללת את איציק זוהר, נירו לוי, דין מירושניקוב, ליאון שניידרובסקי, טום קשתי, רון שובל, דודו כהן, חיים "חמימו" שועי, אנדי רם, רז זהבי ודורון מירן טסה להביא את הגביע מהיעד החדש – ברזיל.

בלעדי ל-HOT במהלך ספטמבר – פארגו, עונה רביעית - האנתולוגיה המדוברת חוזרת לעונה חדשה. את אנסמבל השחקנים של העונה הרביעית מוביל הקומיקאי האהוב זוכה ה"אמי" כריס רוק ("מדגסקר", "באד קומפני"), שמגלם את לוי קאנון, ראש של ארגון פשיעה המורכב ממהגרים שחורים שברחו מדרום ארה"ב ומחוקי ההפרדה הגזעניים שחוקקו שם באותה תקופה. עלילת העונה הרביעית מתרחשת ב-1950 בעיר קנזס סיטי שבמדינת מיזורי, שם מתקיים שלום רעוע בין הכנופיה של לוי לבין המאפיה האיטלקית ששולטת בעיר. בכדי לשמור על השלום ביניהם ראשי שתי המשפחות החליפו בין בניהם הבכורים. אבל מה קורה לשלום הזה כשאחד מראשי משפחות הפשע הללו נפטר באמצע ניתוח שגרתי?

[*]

13.9 – קורונה טיים - סרט מקורי של HBO שנועד שבוים על-ידי זוכה ה"אמי" ג'יי רואץ' (טרילוגיית "אוסטין פאוארס", סדרת "פגוש את ההורים") ונכתב על-ידי פול ראדניק ("נשים מושלמות", "גדולה מהחיים"). בסרט מככבות בט מידלר והיוצרת המועמדת לפרס "גלובוס הזהב" וה"אמי" איסה ריי ("לא בטוחה"). הסרט הקומי סובב סביב קשייהם של העשירים הליברלים והמפורסמים בארה"ב במהלך משבר הקורונה. הסרט כולו מצולם ב-Zoom והוא מציג את הכעס של האליטיסטים בעולם שאינו עוסק יותר בסאטירה ושהמציאות בו גרועה יותר מכל מה שיכלו להעלות על דעתם. Yes

בין הסדרות החדשות הצפויות לעלות בעונת הסתיו:

* המיני סדרה היוקרתית שסחפה את המועמדויות לאמי "גברת אמריקה"בכיכובה של קייט בלאנשט (המועמדת אף היא לשחקנית הטובה ביותר) ולצידה רוז ביירן, אוזו אדובה ועוד

* הקומדיה המועמדת לאמי "ראמי" בכיכובו של ראמי יוסף שעשה היסטוריה בתור המוסלמי הראשון המועמד לאמי בקומדיה

* דרמת בית החולים "ניו אמסטרדם" בכיכובו של ראיין אגולד (הרשימה השחורה) המבוססת על רב המכר

* "סיפור אהבה" (Love Life) בכיכובה של אנה קנדריק ("פיץ' פרפקט") סדרת הלהיט החדשה מבית שירות הסטרימינג האמריקאי החדש .HBO MAX הסדרה כבשה את טבלאות הצפייה והפכה לסדרה השנייה הכי נצפית בשירות (אחרי "חברים" ולפני "משחקי הכס")

[*]

* "עושות כותרות" (The Bold Type) - דרמת יחסים על שלוש נשים בשנות העשרים לחייהן שמחפשות את דרכן בעולם מגזיני האופנה

* "מוקד 911: טקסס" סדרת הבת ללהיט המצליח בכיכובם של רוב לאו, ליב טיילר והשחקן הישראלי רונן רובינשטיין

* דרמת האקשן "סטאמפטאון" שמחזירה למסך את קובי סמולדרס ("הנוקמים" "איך פגשתי את אמא")

* קומדיית הלהיט מבית FX "דייב" בכיכובו של הראפר היהודי ליל דיקי

* "Breeders" בכיכובו של מרטין פרימן על זוג הורים שלא ממש אוהבים את ההורות עצמה

* "הפלייליסט של זואי" - דרמה מוזיקלית בכיכובן של ג'יין לוי, לורן גרהאם (לורליי "בנות גילמור"), סקיילר אוסטין ("פיץ' פרפקט") ועוד .

Yes docu – "רוקפור: מכונת הזמן" – סרט הפתיחה של פסטיבל דוקאביב. "רוקפור" היא להקת רוק, מהחשובות בישראל, שפועלת כבר שלושים שנה. אלא שלפני עשור, אלי לולאי, הסולן, החליט לעזוב את הלהקה באמצע מסע מתמשך של שנים בארה"ב. עשור אחרי שעזב בסערת רגשות, הוא חוזר בחשש גדול ללהקה שעזב בסערת רגשות, ואף אחד לא בטוח שיהיה לזה סוף טוב.

• סדרה חדשה לציון 23 שנה למותה של הנסיכה דיאנה. "הארמון והתקשורת" -כל האמת מאחורי כותרות העיתונים המפורסמות על בית המלוכה הבריטי בסדרה חדשה, על היחסים המורכבים והסוערים של התקשורת עם בית המלוכה – החל מדיאנה, "נסיכת הלבבות", וכלה בדור הצעיר.
סלקום TV

בין סרטי החודש: "עיר יתומה", "רצח כתוב היטב", "הקרב על מידווי", "פצצה", "אמנות ההגנה העצמית", "כספת", "10 ימים בלי אמא", "סוד הגן הנעלם", "להיפרד בקרוב" "ג'ירפה", "האיש השחור האחרון בסן פרנסיסקו", "השקרן הטוב", "דנמרק", "חיים שלי", "היפה והחיה" ועוד.



1.9 - סדרת דוקו חדשה Love Fraud - מיני סדרה תיעודית של ערוץ הכבלים שואוטיים על מספר נשים שיוצאות יחד בחיפוש אחר נוכל שהפיל אותן בקסמיו.

3.9 - סדרת הנוער "בושה" - עונה 3 - עונה חדשה של סדרת הנוער הריאליסטית, נורה היא כבר תלמידת שנה ב' באוניברסיטה, צעירה פמיניסטית שמאחורי החזות הקשוחה, היא עדיין מתבגרת עם פחדים ורגשות המאפיינים מתבגרים בני גילה.

15.9 דרמת המסתורין חדשה של HBO "היום השלישי" - ג'וד לאו ונעמי האריס מככבים במיני סדרה בת 6 פרקים ומגלמים את סאם והלן, שני אנשים המגיעים בנפרד לאי מסתורי לחופיה של בריטניה, אליו נמשכו בצורה קוסמית במהלך מסע לגילוי עצמי. במותחן הפסיכולוגי מככבים גם אמילי ווטסון, קתרין ווטרסון ועוד. (משודר במקביל גם ב-HOT).

אמזון

4.9 הבנים עונה שנייה – סדרת גיבורי העל המצליחה של אמזון בכיכובו של תומר קאפון הישראלי חוזרת לעונה שנייה. במציאות חלופית, בה גיבורי-העל אימצו את הצד האפל והמושחת של התהילה והמסחור, שהרוויחו בזכות מעשיהם למען האנושות לכאורה, והפכו לתאבי כוח ובצע. קבוצה מרדנית של פורעי חוק הנקראת "הבנים" שמה לעצמה מטרה לחסל את כל גיבורי-העל הללו בכל אמצעי שיידרש, מלוכלך ככל שיהיה.
אלעד שלו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ הבנים (עמוד סדרה)
חץ פארגו (עמוד סדרה)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט