חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: א.ק חושפת את הצד שלה בסרט דוקומנטרי חדש

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה של מישל צ'יקו: א.ק מספרת מה עבר עליה בימים שמדינה שלמה האשימה אותה ברצח תאיר ראדה, בנות הפאוור פאף חוזרות בסדרה חדשה, העונות החדשות של "אטלנטה" מתחילות בצילומים לאחר שנדחו בשל הקורונה, קיילי קווקו ("המפץ הגדול") תגלם את דוריס דיי, סדרת מתח חדשה מהמפיקים של "להרוג את איב" וטריילר ראשון לריבוט הסדרה משנות ה-70 "קונג פו"
א.ק מספרת את כל האמת בסרט דוקומנטרי חדש

אחרי שנוקתה מכל חשד, לראשונה מספרת אולה קרבצ'נקו (א.ק) שהואשמה על ידי בן זוגה לשעבר ברצח תאיר ראדה, את הצד שלה בפרשה ומספרת למצלמה בפנים גלויות מה עבר עליה בימים שמדינה שלמה האשימה אותה ברצח. סיפורה של אולה יובא במלואו בסרט דוקומנטרי חדש של עידו הר שישודר ביום שבת, 20 במרץ, בשעה 21:15 ב- כאן 11. הסרט "צל כבד" מביא את סיפורה של אולה, מתמודדת נפש בת 38, המוכרת כא.ק. החשדות כנגד אולה הועלו לראשונה בסדרת הטלוויזיה "צל של אמת", שם טען בן זוגה לשעבר שאולה התוודתה בפניו על כך שרצחה את הנערה תאיר ראדה ז"ל.

לאחר שטענותיו הושמעו, הן נבדקו על ידי המשטרה והפרקליטות לעומקן והמדינה ניקתה לחלוטין את אולה מכל חשד ומעורבות ברצח. בנוסף, המדינה קיבלה כי מדובר בעלילת שווא נקמנית של בן זוגה לשעבר. אולם ניקויה מהחשדות לא מנע את הביקורת הציבורית ואת הפיכתה של אולה לקורבן להתנכלויות ונאצות, ובעקבותיהן אולה נאלצה לעזוב את הארץ ולחיות עם סבתה בכפר ליד אודסה (אוקראינה), עיר הולדתה. הסרט מלווה את אולה בשנה הגורלית בחייה, בה היא נאלצת להתמודד עם קולות רבים המסיתים באכזריות נגדה ובמקביל גם לאסוף את חתיכות הפאזל של חייה ולבנות אותם מחדש.

[*]

(אולה קרבצ'נקו. צילום: עידו הר)

גירל פאוור: "בנות הפאוור פאף" חוזרות

יותר מעשור אחרי שירדו מהמסך, השלישייה בלוסום, באטרקאפ ובאבלס - העומדת במרכזה של סדרת האנימציה האהובה "בנות הפאוור פאף" - חוזרת בגרסת לייב-אקשן מסקרנת במיוחד. השמועה המרגשת אודות החזרה של שלישיית גיבורות העל הקטנות אל מסך הטלוויזיה, בפרק פיילוט עבור הרשת CW- נשמעה עוד באוגוסט שעבר, ועכשיו נראה שהיא קורמת עוד וגידים עם הודעה על ליהוקן של שלישיית הדמויות הראשיות: יארה פארו, קלואי בנט ודאב קמרון, אשר יגלמו את באטרקאפ, בלוסום, ובאבלס בהתאמה. על פי הדיווחים, הגרסה עתידה לעקוב אחר שלישיית הבנות שהותירו מאחוריהן את הלוחמה בפשע ושהספיקו להתבגר בינתיים, ותציג גרסה בוגרת, אפילה וצינית יותר של העולם עבורו הן מתאחדות מחדש כדי להציל.

קיילי קווקו תגלם את דוריס דיי בסדרה חדשה

השחקנית והמפיקה קיילי קווקו, המוכרת בין היתר בשל תפקידה בסדרת הסיטקום המצליחה והאהובה "המפץ הגדול", מפתחת סדרה חדשה על דוריס דיי ("האיש שידע יותר מדי") יחד עם חברת ההפקות "וורנר ברוס". הסדרה תתבסס על הספר הביוגרפי "Doris Day: Her Own Story" המתאר את חייה של הכוכבת ההוליוודית. מעבר למעורבותה של קווקו בתור המפיקה, היא עתידה לגלם את התפקיד הראשי ולהכנס אל נעליה של דיי עצמה. הביוגרפיה אשר נכתבה על ידי איי. אי הוצ'נר, מהווה סדרת ראיונות עם הזמרת, ומועמדת פרס האוסקר שהייתה בין היתר גם אקטיביסטית למען זכויות בעלי חיים, הוצאה לאור בשנת 1976 כשדיי הייתה בת 54 ובעיצומה של קריירה טלוויזיונית שנואה עליה במיוחד. דיי, הלכה לעולמה בשנת 2019 כשהייתה בת 97.

צילומי העונות החדשות של "אטלנטה" יחלו בחודש הבא

ההפסקה הזמנית בהפקת העונות החדשות של סדרת הדרמה הקומית "אטלנטה", סוף סוף מתקרבת לסיום. דונלד גלובר, היוצר והכוכב של הסדרה, הודיע כי צילומי העונות המצופות עתידים להתחיל בחודש הבא בעיר לונדון, ולאחר מכן ימשיכו לערים אמסטרדם ופריז. עוד לפני שהעונה השנייה של הסדרה המדוברת הגיעה לסיומה, הודיע הערוץ האמריקאי FX, כי הסדרה עתידה להתחדש עם שתי עונות נוספות בקנה - עונה שלישית ורביעית, אשר יועדו במקור להצטלם יחד בשנת 2020 ולעלות בתחילת שנת 2021. אולם, לאור השנה הבלתי רגילה שעברה על העולם כולו עם התפרצות מגפת הקורונה - נדחתה ההפקה על העונות החדשות שהביאו גם לדחיית הצילומים וכרגע לא ידוע מתי הסדרה עתידה לעלות לשידור.



"רגדול": סדרה חדשה מהמפיקים של "להרוג את איב"

שיתוף פעולה מבטיח במיוחד בין רשת השידור האמריקאית AMC ומפיקי סדרת הדרמה המותחת והמוערכת "להרוג את איב", עתיד להביא בקרוב פרויקט חדש ומסקרן - דרמת פשע מותחת בשם "רגדול" (שם גזע של חתולים שנוצר על ידי בני אדם). הסדרה מהווה עיבוד טלויזיוני לספר העונה לאותו השם, ומספרת את סיפורם של קבוצת בלשים המוקצית לפתור את המקרה הגרוטסקי והמזעזע של הרוצח שזכה לכינוי 'רוצח הרגדול'.

אותו רוצח מסתבר, לא רק אחראי על רציחתם הברוטאלית של שישה אנשים, אלא גם על חיבור גופותיהם לגוף אחד המכונה (תתכוננו לזה)- רגדול. לתפקיד הראשי, על פי הרשת, לוהקה השחקנית לוסי הייל ("שקרניות קטנות", "מת או חובה") אשר תגלם את דמותה של לייק אדמונדס - הבלשית החדשה שגויסה לעבוד על התיק המסתורי. פרמיס הסדרה אולי נשמע כמזעזע למדי, אבל ברשת נראה שההתלהבות סביב הפרויקט רק הולכת וגואה, והסדרה שעתידה להצטלם כבר באביב הקרוב צפויה לעלות עוד השנה.
טריילר ראשון לריבוט הסדרה משנות ה-70: "קונג פו"

לידיעת אוהבי ואוהבות ז'אנר הקונג פו - אחרי ציפייה ארוכה, סוף סוף פרסמה רשת השידור האמריקאית CW, את הטריילר הראשון לריבוט של הסדרה הקלאסית משנות ה-70 "קונג פו" בכיכובו של דיוויד קאראדין (הלא הוא ביל מסרטו של קוונטין טרנטינו "קיל ביל"). הסדרה החדשה עוקבת אחר דמותה של ליאנג, צעירה סינית-אמריקאית המחליטה לפרוש מלימודיה בקולג' בניסיון להתמודד עם משבר אותו היא חווה.

אחרי מסע מעורר נפש ורוח שהיא עוברת במנזר מבודד בסין, היא חוזרת הביתה רק כדי לגלות שהעיר בה היא חיה מלא בפשע ושחיתות. ליאנג משתמשת בכישורים אותם רכשה במסגרת לימודיה בסין ומבינה שייעודה האמיתי טמון בעזרה לקהילה הסובבת אותה במלחמה נגד הפושעים והבאתם לצדק. עד שהסדרה תעלה לשידור בחודש הבא, תוכלו להתרשם מהטריילר שעלה לאחרונה.

אורטל אדיב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ אטלנטה (עמוד סדרה)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Home 20231ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction3מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט