חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: נטפליקס תשלב פרסומות במסלול מוזל

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג של שי שגב: לאחר הירידה במספר המנויים - נטפליקס מודיעה על מהלך חדש, דה רוק יפיק סדרה המבוססת על משחק מחשב לאמזון, סדרה על חסידי אומות העולם שהצילו את משפחת פרנק תעלה בדיסני+, משחק הקלפים "חתולים מתפוצצים" יהפוך במקביל למשחק מחשב וסדרה בנטפליקס ועוד חדשות
בניגוד להבטחות: נטפליקס תשלב פרסומות כחלק מתכנית מוזלת למינויים

ריד הייסטינגס, מנכ"ל משותף של נטפליקס, הודה סוף סוף במה שרוב האנשים מחוץ לחברה אומרים במשך שנים: כדי להמשיך ולצמוח, החברה תצטרך לשלב פרסומות. במסיבת עיתונאים לאחר פרסום הדו"חות הרבעוניים השבוע, המנכ"ל הציע את השקפתו בנושא: "אחת הדרכים להגדיל את מרווח המחירים היא פרסום בתוכניות מוזלות. מי שעוקב אחר נטפליקס יודע שהתנגדתי לפרסומות, ואני מעריץ גדול של פשטות המנוי. אבל עד כמה שאני מעריץ של זה, אני מעריץ גדול יותר של בחירת צרכנים. הגיוני מאוד לאפשר לצרכנים שרוצים לקבל מחיר נמוך יותר באמצעות פרסומות לקבל את מבוקשם. זה משהו שאנחנו מסתכלים עליו עכשיו, ונקבל החלטה במהלך השנה-שנתיים הקרובות. תחשבו שאנחנו די פתוחים להציע מחירים נמוכים עוד יותר עם פרסום כבחירה צרכנית".

לא הוצע מתווה ספציפי לגבי מתי או איך הפרסום יופעל בהדרגה. אבל ההערות קיבלו דחיפות יתרה בהתחשב בתזמון שלהן. בדו"חות של נטפליקס פורסם לא רק על החמצה של מנויים, אלא ירידה ראשונה במספר המנויים העולמיים מאז 2011. בחלקה, נטפליקס האשימה את התחרות, והביעה דאגות לגבי השוק הצפוף והרווי יותר מכפי שהיה בעבר. עם 221.6 מיליון מנויים, נטפליקס ממשיכה להוביל את התחום, אך הצמיחה שלה התמתנה משמעותית ויש לה פחות מנופים להמשך הדרך. עליית מחירים לאחרונה בישראל, בארצות הברית, קנדה ואירופה הפכה את נטפליקס לשחקנית הסטרימינג היקרה ביותר בשוק, והסטטוס הזה עלול להפוך אותה לפגיעה למתחרים זולים יותר.

במשך שנים, נטפליקס קטלה את עצם הרעיון שהיא תשקול להשיק תכנית מחיר נתמכת בפרסומות. רוב המתחרים שלה בארצות הברית, בעיקר שירותים חדשים כמו HBO Max, דיסני+ ו-Peacock, הציעו בעבר שלבים שונים של הוספת הודעות ממומנות לתכניות במחיר נמוך יותר. בעבר, נטפליקס - והייסטינגס בפרט - ציינו שורה של חששות, כולל פרטיות, כמו גם המורכבויות של שילוב מסרים חיצוניים של מותגים בממשק של החברה.

לגבי האם החברה תצטרך לבדוק את שילוב הפרסומות בכמה שווקים או עבור תת-קבוצה של מנויים, הייסטינגס אמר כי הנושא כבר הוחלט. Hulu הגדילה את עסקי הפרסומות שלה במשך 15 שנים, והוסיפה שכבה ללא פרסומות לפני חמש שנים, ודיסני+ ו-HBO Max הפכו מהצעת מנוי רגיל למנוי משולב פרסומות. "אני לא חושב שיש לנו הרבה ספק שזה יעבוד", אמר. עם זאת - "אפשרויות ללא פרסומות יישארו במקומם", הדגיש.

[*]

דוויין ג'ונסון יפיק סרט המבוסס על משחק מחשב באמזון פריים

דוויין ג'ונסון (דה רוק) יפיק עבור שירות הסטרימינג אמזון פריים את העיבוד הקולנועי הראשון של משחק המחשב: "It Takes Two". מדובר בסרט המשלב שחקנים בשר ודם עם קטעים מונפשים, אשר פותח על ידי התסריטאים פאט קייסי וג'וש מילר ("סוניק"). בנוסף, ג'ונסון יפיק את הסרט יחד עם דני והיראם גרסיה (שהפיקו עמו את הסרטים "ג'אנגל קרוז", "הודעה אדומה" ו"בלאק אדם"). טרם הוכרז ליהוק לפרויקט, ולא דווח מי יביים את הסרט.

[*] חתולים מתפוצצים מגיעים לנטפליקס

נטפליקס תשיק לראשונה משחק מחשב וסדרת טלוויזיה במקביל, תוך התבססות על משחק הקלפים הפופולרי "חתולים מתפוצצים". גרסה בלעדית של משחק הקלפים האהוב, תושק בנטפליקס במאי, ואחריה סדרת קומית מונפשת למבוגרים שתגיע ב-2023. בסדרה יככבו טום אליס ("לוציפר"), אברהם לים ("הבנים"), לוסי ליו ("אלמנטרי"), אלי מאקי ("צעצוע של סיפור 4"), מארק פרוקש ("סמוך על סול") וסאשיר זמאטה ("כלכלת בית").

הסדרה מתרחשת כאשר הסכסוך הנצחי בין גן עדן לגיהנום מגיע לממדים אפיים ואלוהים וגם השטן נשלחים לכדור הארץ - בגופם של חתולי בית שמנמנים. הגרסה הבלעדית של משחק המחשב תכלול שני קלפים בלעדיים חדשים: ראדאר - החושף בפני השחקנים את מיקומו של החתול המתפוצץ הקרוב לראש חפיסת הקלפים, ופליפ פלופ - שהופך את סדר הקלפים בחפיסה. קלפים עתידיים ומכניקת משחק יהיו חלק מן הנושאים סביב סדרת האנימציה.

[*]

"פיקוק" בוחר לחשוף את הזמרת המסתורית

טריילר למיני סדרה "אנג'לין", תוצרת שירות הסטרימינג Peacock. אמי רוסום ("חסרי בושה") מגלמת את דמותה האמיתית של הזמרת והפזמונאית המסתורית אנג'לין, שהתפרסמה בשנות השמונים בזכות סגנון הלבוש שלה והופעותיה על שלטי חוצות בלוס אנג'לס. התכנית, אשר נוצרה על ידי ננסי אוליבר ("דם אמיתי"), מבוססת על תחקיר שפורסם במגזין "הוליווד ריפורטר".

הקאסט כולל את מרטין פרימן ("פארגו"), ג'פרסון הול ("האלווין"), לוקאס גייג' ("הלוטוס הלבן"), קארי נורטון ("אופוריה"), האמיש לינקלייטר ("טקס חצות"), מייקל אנגרנו ("הממלכה האסורה"), סקוט קונורס ("300"), אלכס קרפובסקי ("בנות"), צ'ארלי רואו ("מצפן הזהב") ומולי אפרים ("גבר מי שנשאר אחרון"). חמשת הפרקים יהיו זמינים לצפייה ישירה ב-19 במאי, 2022.



טריילר לסדרה אודות שודד הבנקים שאחראי לתסמונת שטוקוהולם

ביל סקארסגארד, שגילם את הליצן הרצחני, פניוויז, בסאגה של סטיבן קינג "זה", מגלם את הפושע הידוע לשמצה, קלארק אולפסון, בסדרה שבדית מקורית של נטפליקס בת שישה פרקים. "קלארק" מבוססת על האמיתות והשקרים שבאוטוביוגרפיה של אולפסון, ומציגה את הגנגסטר הידוע לשמצה, החל מהקריירה הפלילית שלו בשנות ה-60, ועד שהפך לאחד האישים השנויים במחלוקת בהיסטוריה השוודית העכשווית.

במהלך השנים, הורשע במספר סעיפים של סחר בסמים, ניסיון רצח, תקיפה, גניבה ועשרות שוד בנקים. הוא בילה יותר ממחצית חייו מאחורי סורג ובריח והותיר אחריו שובל של טראומה, שברון לב, אכזבה והרס כללי. בשנות ה-70, קלארק יצר את הרעיון של "תסמונת שטוקהולם" במהלך שוד בנק כושל בעיר הבירה של מדינתו - ומאז שמר על מעמדו כפושע ידען ומשטה את כל שוודיה להתאהב בו. 05 במאי, 2022, בנטפליקס ישראל.


סדרה על חסידי אומות העולם שהסתירו את משפחת פרנק בדיסני+

ליב שרייבר ("ריי דונובן"), בל פאולי ("תוכנית הבוקר") וג'ו קול ("מראה שחורה") לוהקו למיני-הסדרה "A Small Light" תוצרת שירות הסטרימינג "דיסני+". מדובר בתכנית שתופק על ידי הערוץ "נשיונל ג'יאוגרפיק" ותתמקד בסיפור חייה של חסידת אומות העולם מיפ חיס (פאולי), אשר הסתירה את בני משפחת פרנק במהלך מלחמת העולם השנייה. שרייבר יגלם את אוטו פרנק, אביה של אנה פרנק, בעוד שקול יגלם את יאן חיס, בעלה של מיפ. על ההפקה חתומה ג'ואן רייטר ("האנטומיה של גריי"), שגם אחראית על כתיבת התסריט. הצילומים יתחילו בעוד חודשיים.

נטפליקס עורכת את סדרת האנימה כסרט מונפש באורך מלא

עונה 1 של סדרת האנימה של נטפליקס "הרוח במעטפת" עומדת להיוולד מחדש בתור סרט אנימציה באורך מלא: " הרוח במעטפת: SAC_2045 - מלחמה קיימותית". הסרט אף יכלול סצנות חדשות לגמרי, כמו גם צביעה מחדש של כל הצילומים. על כס הבמאי יושב מיצ'יהיטו פוג'י, הבמאי של סרטי לייב-אקשן, כמו "משפחה".

הסדרה עצמה מתרחשת בשנת 2045, כשהעולם נכנס ל"מלחמה בת קיימא" וחברי האליטה של 'יפן 9' מתמודדים לפתע עם ישות בעלת אינטליגנציה ויכולות פיזיות אדירות. הסדרה הגיעה לנטפליקס ישראל באפריל 2020 עם 12 פרקים בני 25 דקות - זמן כולל של חמש שעות. סביר להניח שתהיה עריכה ניכרת כדי לצמצם את זה לסרט באורך מלא. 09 במאי, 2022, בנטפליקס ישראל.



טריילר לסדרה התיעודית:"כשל בכור: התאונה בת'רי מייל איילנד"

נטפליקס מפרסמת טריילר לסדרה תיעודית המביטה על הקטסטרופה בתחנת הכוח הגרעינית של האי ת'רי מייל בפנסילבניה, ארצות הברית. הסדרה בת ארבעת הפרקים תספר את סיפורה דרך המהנדס הראשי ו"המלשין" - ריצ'רד פארקס, כמו גם הקהילה שהכור השפיע עליה. מקורבים מספרים את האירועים, המחלוקות וההשפעות המתמשכות של התקרית הגרעינית החמורה ביותר בהיסטוריה של ארצות הברית, כאשר התמוטטות חלקית התרחשה במרץ 1979. הסדרה מגיעה מהמפיקים של "ארין ברוקוביץ'", ומתוארת כ"סדרה דוקומנטרית מרתקת המספרת את סיפורם של אנשים רגילים שיש להם אומץ לעשות דברים יוצאי דופן". 04 במאי, 2022, בנטפליקס ישראל.

שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט