חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: "מועדון חצות" מבוטלת ושחקנים חדשים ב"שר הטבעות"

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג של שי שגב: הסדרה של מייק פלנגן בוטלה לאחר עונה אחת בלבד, טריילר לקראת עונה 2 של סדרת האנימה "יומני ראגנארוק", הריסון פורד מגיע לאפל +TV עם סדרה חדשה, צ'רלי קוקס בסדרת מתח בריטית - "הפרת אמונים" והשחקנים החדשים ב"שר הטבעות: טבעות הכוח" של אמזון
"מועדון חצות" בוטלה לאחר עונה אחת בלבד

נטפליקס בחרה שלא לחדש את "מועדון חצות" לעונה שנייה, על אף שהפרק האחרון הסתיים בקליף-האנגר. סדרת האימה לצעירים נוצרה בשיתוף ובהפקתו של מייק פלנגן, יחד עם היוצרת ליאה פונג, על בסיס יצירותיו של כריסטופר פייק. "מועדון חצות" הגיעה לנטפליקס ישראל ב-07 באוקטובר, 2022, וזכתה לביקורות חיוביות של המבקרים וגם של הקהל. היא נשארה בעשרת הנצפים של נטפליקס למשך שלושה שבועות (כנראה מעט מדי), מה שנלקח בחשבון בהחלטת הביטול. בסופו של דבר, אם נתרגם זאת לעברית: כמות הצופים לא הייתה מספיקה ביחס לעלות ההפקה.

החדשות מגיעות לאחר ההכרזה שפלנגן ערק מנטפליקס לטובת אמזון, שם זה עתה חתם על עסקת הפקת סדרות רב-שנתיות באופן בלעדי. פלנגן הוא מפיק אימה שעמד מאחורי סדרות האימה הפופולריות "מי מתגורר בבית היל", "מי מתגורר באחוזת בליי" ו-"טקס חצות" בנטפליקס. ליוצר יש עדיין פרויקט נוסף בנטפליקס: "נפילת בית אשר", שיציע עיבוד מודרני לסיפור של אדגר אלן פו.

[*]

שחקנים חדשים לסדרה המצליחה ביותר של אמזון: "שר הטבעות: טבעות הכוח"

סם הייזלדיין ("שומר הראש והמתנקש") ימלא את מקומו של השחקן ג'וזף מול ("סנס8") בתפקיד אדאר, מנהיג האורקים והנבל המרכזי בסדרה "שר הטבעות: טבעות הכוח". בשלב זה, טרם נחשפה הסיבה להחלטה המרעישה. בנוסף, הותר לפרסום כי לעונה השנייה יצטרפו שישה שחקנים נוספים לאנסמבל המשתתפים. בין השמות הבולטים נמנים בן דניאלס ("רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים"), ניה טאול ("השפעה"), ניקולס וודסון ("כלבם של בני בסקרוויל") ואמליה ניווורת'י ("'הספינה האחרונה"). עוד צוין בדיווח שצילומי העונה החדשה צפויים להתחיל בחודש הבא.

"שר הטבעות: טבעות הכוח" הינה קו-פרודוקציה בין שירות הסטרימינג "אמזון פריים וידיאו" לבין אולפני "ניו ליין סינמה", ונחשבת לאחת ההפקות היקרות ביותר בתולדות הטלוויזיה (עלות תקציב הפקתה הינו כ-250 מיליון דולר). מאז שהושקה לצפייה ישירה בתחילת חודש ספטמבר האחרון, זכתה לביקורות פושרות מצד קהל המבקרים והמעריצים כאחד. בשלב זה, אין עדיין צפי לבכורת העונה השנייה.

טריילר לקראת עונה 2 של סדרת האנימה "יומני ראגנארוק"

טריילר ראשון לעונה השנייה בסדרת האנימה "יומני ראגנארוק" המבוססת על המנגה הפופולרית שפורסמה במגזין הקומיקס Monthly Comic Zenon ונמכרה ביותר מ-14 מיליון עותקים. על העיבוד של המנגה מלאת האקשן למסכים הופקד סטודיו האנימציה Graphinica, שהצליח לדמות קרבות עזים באנימציית CGI בתלת-ממד ביצירות אנימה כמו "בן אלמוות", "Promare" ו-"Girls und Panzer". סבב נוסף של 13 קרבות ראש-בראש יוצא לדרך בין נציגי האלים לבני האדם בכל רחבי העולם, במאבק למען הישרדות המין האנושי. הדם נשפך כמים ואגרופים עפים באוויר בקרבות מרים בין כוחות חדורי אמונה. עונה 2 תשודר ב-26 בינואר 2023, בנטפליקס ישראל.



הריסון פורד מגיע לאפל +TV עם "Shrinking"

טיזר לסדרה הקומית החדשה "Shrinking", בכיכובם של ג'ייסון סגל ("מורה רעה") והריסון פורד. עלילת הסדרה עוקבת אחר דוקטור פיל רודס (פורד), פסיכולוג ותיק שעובר תקופת אבלות בחייו האישיים ומחליט לנקוט בגישה חדשה המשנה את חיי מטופליו לעד: לומר להם בכנות מה הוא חושב עליהם. על התסריט חתומים סיגל יחד עם ברט גולדשטיין ("טד לאסו") וביל לורנס ("ספין סיטי"). עוד משתתפים: לוק טני ("שלג צח"), ג'סיקה ויליאמס (סרטי "חיות הפלא"), כריסטה מילר ("קוגר טאון"), לוקיטה מקסוול ("The Young Wife"), מייקל לורנזו אוריה ("בטי המכוערת"), רוזלין לוק ("טירון") וטילקי ג'ונס ("שקרניות קטנות"). פרק הבכורה יהיה זמין לצפייה ב-27 בינואר הקרוב.

צ'רלי קוקס בסדרת מתח בריטית - "הפרת אמונים"

הסדרה בת החמישה פרקים "הפרת אמונים" (Treason) נכתבה על ידי תסריטאי "גשר המרגלים", מאט צ'רמן. צ'רלי קוקס ("דרדוויל") מככב בתור אדם לורנס, אשר אומן וטופח על ידי ה-MI6, ונראה כי יש לו הכל. אבל כשהעבר משיג אותו בדמותה של קארה, מרגלת רוסייה שאיתה הוא חלק עבר מסובך, הוא נאלץ להטיל ספק בכל דבר ובעצם בכל חייו. מערכת יחסים משולשת נוצרת בין קארה, אדם ואשתו - מאדי; שלושה אנשים שמנסים לחשוף זה את סודותיו של זה, לנווט מערכות יחסים פוליטיות ודיפלומטיות, תוך שהם תלויים בחייהם האישיים, ובאלה שהם הכי אוהבים.

אם שופטים לפי הכותר של הסדרה, אפשר רק להניח שאחד מהמשולש בוגד במדינה שלו, אבל נצטרך לחכות לטריילר או לסדרה עצמה. צוות השחקנים כולל את אוונה צ'פלין ("אהבה למרחקים ארוכים") בתור מאדי דה קוסטה, אולגה קורילנקו ("אבדון") בתור קארה ירזוב, סיארן הינדס ("בלפסט") בתור סר מרטין אנג'ליס וטרייסי איפצ'ור ("חשודה בחשיפה גבוהה") בתור דדה. 26 בדצמבר, 2022, בנטפליקס ישראל.
שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט