חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות טלוויזיה שבועיות: פארגו, הסוכנת קארטר ועוד

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
סיכום חדשות שבועי ראשון לשנה החדשה! ובשל סיכומי השנה הקודמת (סיכומי שנה זה כזה 2014) אנחנו חייבים לכם גם קצת משבוע שעבר. אז בואו נתחיל:

1.פארגו

הסדרה, שזכתה לביקורות חמות, קנתה גם את המעריצים הסקפטיים ביותר של האחים כהן וגרפה 18 מועמדויות לאמי, מתכננת עונה שנייה. הפעם, תתרחש העלילה בעיירה נידחת אחרת במינסוטה ובתקופה אחרת (1979) ותתרכז בצעירותו של השוטר לו סולברסון, אביה של גיבורת העונה הראשונה. כמה פרטים משתחררים השבוע לגבי העלילה: מדובר בזוג נשוי מעיירה קטנה שיעמוד במרכז קרב עיקש בין אחרון ארגוני הפשע המשפחתיים לבין ארגון פשע גדול המגיע מחוץ לעיר. במאי הסדרה נוח האוולי מתייחס להשוואה שבין "פארגו" ו"בלש אמיתי": "שנינו אנתולוגיות פשע עם אמביציות קולנועיות אבל מלבד זאת, אין ממש יריבות. אנחנו אפילו לא מועמדים על אותן קטגוריות באמי!"

[*]

2.הסוכנת קארטר (Marvel's Agent Carter)

סדרת הבת הנוספת של מארוול ליקום הקולנועי של "הנוקמים", לאחר "סוכני S.H.I.E.L.D", הפציעה השבוע. פגי קארטר מתאוששת ממותו לכאורה של אהובה סטיב רוג'רס (הלא הוא קפטן אמריקה) וממשיכה לעבוד בחקירות שונות ומשונות של סוכנות שילד. היילי אטוול מגלמת את הסוכנת קארטר העקשנית והחזקה וכבר בפרק הראשון ניתן לראות אותה עושה רפרנסים ל"נוקמים" (אבא של טוני סטארק שם, וגם ג'ארוויס המקורי), מתחזה לפרוצה בלונדינית ומרביצה קצת פמיניזם לממסד הגברי. "הסוכנת קארטר" מנסה לייצר גרסה ראויה לעולם של מארוול בתקציב של סדרה שבועית. לעומת העונות בנות 22 הפרקים של "סוכני שילד", המלאים באקשן אך דלים בתקציב, העונה הראשונה של "הסוכנת קארטר" תכלול 8 פרקים בלבד, מה שמעלה ציפיות לגבי איכות ההפקה.



3.משחקי הכס

משחקי הכס בדרך לקולנוע! טוב לא ממש. רשת HBO משחררת לקולנועי האיימקס בארה"ב מעין "משחקי הכס- הסרט" שהוא למעשה צירוף של שני הפרקים האחרונים בעונה הרביעית. ובכל זאת מדובר בחוויה מרגשת ללא ספק, במיוחד כשאל שני הפרקים יתווסף טריילר חדש לעונה החמישית. זאת הפעם הראשונה שסדרת טלוויזיה עולה למסכי הקולנוע בצורה כזאת. כזכור, מדובר בקרב האפי על קאסטל בלאק ובפרק הסיום המרשים "The Children". לסדרה יש בסיס צופים קבוע של כ-19 מיליון לפרק, מספרים שמשוועים לקולנוע. מה גם שמדובר בהפקה כה גרנדיוזית שאין ספק שיש לה מקום על המסך הגדול (מאוד), בעיקר משום שעוד תעבור עריכה דיגיטלית מחודשת לקראת ההקרנה. וזה עוד מגיע בשבוע בו הוכרזה "משחקי הכס" כמלכת ההורדות הפיראטיות 4.הומלנד

עוד לא הספקנו להיפרד מהסדרה, שסגרה עונה רביעית ממש עכשיו, וכבר הפקיסטנים מתעצבנים על הייצוג הלא הוגן הן בתפאורה (מסתבר שאיסלאמבאד דווקא מאוד ירוקה ויפה במציאות), הן במבטא השחקנים והן בייצוג המדינה כתומכת בטרוריסטים. אך עבורנו, מה שיותר מעניין הוא שגם מישראל עלו תלונות. זאת לאחר שסצנה בפרק הסיום מצדיקה משא ומתן עם טרוריסט בהתייחסות מפתיעה: " מנחם בגין הרג 91 חיילים בריטים בפיגוע במלון המלך דוד לפני שנהפך לראש ממשלה", אומר דאר עדאל, מנהל הפרויקטים המיוחדים של ה CIA, לסול ברנסון. הרצל מקוב, מנהל מרכז מורשת בגין, התרגז על ההשוואה, והזכיר באכזבה שהומלנד היא למעשה רימייק של "חטופים" הישראלית.

5.מחלקת גנים ונוף

ונתחיל עם קצת כיף. העונה השביעית והאחרונה של "מחלקת גנים ונוף", אשר עולה בארה"ב ב-14 לינואר, היא ללא ספק מהאירועים המצופים ביותר בעונת השידורים הבאה עלינו לטובה. בכדי להכניס אותנו לעניינים, מסכמים עבורנו שחקני הסדרה את כל מה שפספסנו ב 30 שניות. מסתבר שיש שם אנשים בחלל, אהבה של אדם לסוסו ושד אמביציוני ותאב כוח בגילומה של איימי פולר:



עוד עלה בהקשר זה השבוע- סרטון מאש אפ בין "עולם היורה", הפרק הרביעי והגרנדיוזי של סרטי "פארק היורה" בכיכובו של כריס פראט, לבין קטעים של אותו שחקן מ"מחלקת גנים ונוף" בסרטון מעריצים בשם "”Jurassic parks and recreation". לא תראו?



6. פרשיות סמויות (Covert Affairs)

לעומת זאת, סדרת המתח בכיכובה של פייפר פראבו כסוכנת CIA הצעירה אנני ווקר בוטלה השבוע לאחר חמש עונות. עיתוי הביטול מבאס במיוחד משום שהעונה האחרונה נגמרה בסיום מפתיע בו אוגי עוזב את הסוכנות ואנני מקבלת הצעת נישואין. אך הרייטינג צנח ולא היה שם באזז, ולשם מגיעות כל הסדרות בסוף במילא לא? תנצב"ה.

7.אחוזת דאונטון

ומנגד, נתוני רייטינג חדשים לגבי סדרת הדרמה הבריטית מגלים שאחוז ניכר מצופי הסדרה חזר אליה ובגדול בעונה החמישית. לאחר ירידה קלה במהלך העונה הרביעית, תחילת העונה הנוכחית החזירה מעל 10 מיליון צופים, מה שמשיב את דרמת הקאלט התקופתית חזרה לליגה של הגדולים, עם אישור חם גם מצד המבקרים.

קצרים:

• בנות חודשה לעונה חמישית! לפני שהעונה הרביעית עולה בשני הקרוב מקבלת הסדרה זריקת עידוד ולינה דנהאם מבטיחה שהתסריטים לעונה החמישית כבר קיימים.

• גלי" עולה ביום שישי הקרוב לעונתה האחרונה. "חסרי בושה", "בית השקרים" ו"Looking" חוזרות גם הם ביום שני הקרוב (12.1)! יש למה לצפות

• "נקמה" ממשיכה השבוע (4.1) את העונה לאחר הפוגה בטוויסט בלתי צפוי לפני כחודש ותופסת את ויקטוריה ואמילי באבל.

• סדרת המתח המשובחת "ברודצ'רץ'" עלתה השבוע לעונה שנייה המתמקדת במשפט של ג'ו מילר ובתיק ישן באותה עיירה שכוחת אל. צפו בטריילר:

יאיר פרי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ מחלקת גנים ונוף (עמוד סדרה)
חץ ברודצ'רץ' (עמוד סדרה)
חץ פארגו (עמוד סדרה)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט