חדשות טלוויזיה / סדרות

מה יהיו הסדרות החמות של החורף? חלק ראשון

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
התכנסנו לרגל פתיחת השנה בטור חדשות טלוויזיה דו-שבועי חדש. פה נתעדכן יחדיו בפרטי מידע מסקרנים ועדכניים בכל הנוגע לתכנים מתוסרטים על המרקע הקטן, נלמד לשלוט בשיחות סלון בעזרת טריוויות מרשימות ונציף קבוצות ווטסאפ בסרטוני מאסט מהשבועיים האחרונים. אל דאגה, הכל מסודר ומקוטלג לפי מידת אטרקטיביות ובאזז. השבוע נתחיל עם החלק הראשון של סקירת הסדרות שיחממו לנו את החורף הקרוב:

1. משחקי הכס

מה קורה: "רוחות החורף" הספר השישי בסאגת "שיר של אש וקרח" לא יספיק לצאת לפני העונה השישית של הסדרה, שתעלה באפריל 2016. אבל שני שחקנים ישראלים - יוסוף סוויד ואניה בוקשטיין לוהקו לתפקידים (ככל הנראה די קטנים) - בסדרת הקאלט!

למה זה חם? כי "משחקי הכס" זה אס שתמיד יכבוש את המקום הראשון ברשימה, עד שיימאס לנו. העונה החמישית שנגמרה ביוני כבר מתחה עד תום את כל קווי העלילה הרלוונטיים מהספרים והקוראים המתנשאים נותרו משוללי סטטוסי "ידענו לפני" לקראת העונה הבאה.

לפני שתזעיפו פנים לסופר, ג'ורג' ר.ר. מרטין, רק דעו שהוא כבר מתייסר בעצמו אז תהיו קלים איתו. כפי שכתב בבלוג שלו השבוע: "האמינו לי, הקלדת המילים האלה אינה גורמת לי שמחה. אתם מאוכזבים, ואינכם היחידים. העורכים שלי מאוכזבים, ב-HBO מאוכזבים, המתרגמים מסביב לעולם מאוכזבים. אבל איש אינו מאוכזב יותר ממני. אין בכוונתי לתרץ תירוצים. איש אינו אשם מלבדי. ולא, איני יכול לומר מתי הספר יהיה מוכן".

לזרוק בשיחה: "רק שמרטין לא ימות מבעיות הכולסטרול שלו לפני הספר האחרון. בעצם, הוא כבר סיפר ליוצרי הסדרה דיוויד בניוף וד.ב. וויס איך הכל נגמר".

עוד דבר: יש תמונה חדשה של ברן, שכבר חוזר מארצות הכפור עם תגלחת בר-מצווה

[*]

2. תיקים באפילה

מה קורה: מאלדר וסקאלי חוזרים ב-26 בינואר אחרי 13 שנה!

למה זה חם: יוצר הסדרה והמפיק הראשי כריס קרטר, חוזר לכתוב ולהפיק את עלילת החיפוש אחר אישה שנעלמה לאחר שנחטפה בעבר על ידי חייזרים. יחד עם ג'יליאן אנדרסון ודיוויד דוכובני יחזרו מיטש פילגי בתפקיד וולטר סקינר, ווויליאם בי. דייויס בתפקיד "האיש המעשן."

לזרוק בשיחה: "זה שמלחמת הכוכבים החדש היה טוב ממש מרים את הרף להמשכוני-נוסטלגיה. אבל אני בכלל שם בשביל גו'אל מקהייל מ'קומיוניטי' ולורן אמברוז מ'עמוק באדמה'".

עוד דבר: יס עשו פרומו יפה במיוחד



3. שרלוק

מה קורה: פרק ספיישל תקופתי בשם Sherlock: The Abominable Bride

למה זה חם: האדפטציה המודרנית של שרלוק הולמס עם בנדיקט קמברבאץ' ומרטין פרימן כבר ביססה את פרקי ספיישל חג המולד שלה כאירועי שיא, והפעם חוזרת למאה ה-19. פרק ספיישל שמשאיר טעם של עוד עד שתתחיל העונה הרביעית, שכולנו מקווים שתהיה משובחת כמו השלישית. את הפרק ביים דאגלס מקינון, שכמו יוצר הסדרה סטיבן מופט, הגיע מכתיבה ל"דוקטור הו".

לזרוק בשיחה: "אנשים היו מאוד לא מרוצים מהטוויסט היעני-פמיניסטי שעשו כאן, במיוחד כששרלוק מסביר לסופרג'יסטיות מה זה פמיניזם".

עוד דבר: את הכלה משחקת נטשה או'קיף, ששיחקה בעונות המאוחרות והמיותרות של "Misfits"

4. שאנרה

מה קורה: הניסיון החדש (והקליל) לעשות עוד "משחקי הכס"/"שר הטבעות" עולה לאוויר השבוע.

למה זה חם: כי יש סיכוי שזה יהפוך לדבר הגדול הבא, וכי כמו שני המודלים לחיקוי גם הפרויקט הזה מבוסס על סדרת ספרי פנטזיה מכובדת (שכתב טרי ברוקס) עם יקום פנימי עמוס ממלכות, יצורים ויצרים. הפעם מדובר בעולם פוסט אפוקליפטי שבו יש קסם ואלפים וגם איזה עץ שהולך. וגם פה מופיע ג'ון רייס-דיוויד, גימלי מ"שר הטבעות".

אז למה זה בכל זאת שונה? כי זה לא HBO, זה MTV, שזה אומר משהו. חוץ מזה, שני היוצרים, אלפרד גו ומיילס מילר, אחראים על יצירות בינוניות כמו "סמולוויל", "ספיידרמן 2", "המלאכיות של צ'ארלי" (הסדרה החדשה) ו"אני מספר ארבע" המיותר. בתפקיד הראשי משחק הבלונדיני התורן אוסטין באטלר, שכבר שבר כמה לבבות החל מהאנה מונטנה ועד ליומני קארי ברדשאו.

לזרוק בשיחה: "זה בכלל מבוסס על הספר השני בסדרה שקוראים לו "The Elfstones of Shannara"

עוד דבר: הנה הטריילר:

5. אחוזת דאונטון

מה קורה: הדרמה התקופתית מגיעה לסופה.

למה זה חם: למרות שהסדרה הבריטית/פרסומת התה הארוכה בעולם כבר נגמרה במדינת האם שלה עם ספיישל כריסמס ב-25 לדצמבר 2015, בארה"ב החלה רק השבוע העונה השישית והאחרונה של מעללי האצולה הענתיקה. מובטח סוף שמח יחסית עם לא פחות משלוש חתונות וגם קצת מין. ארבעת העונות האחרונות של הסדרה זכו לביקורות צוננות, במיוחד בהתייחס להצלחה הפנומנלית של שתי העונות הראשונות. למחוזותינו תגיע הסדרה ב-7.1. לערוץ הראשון, כמובן.

לזרוק בשיחה: "מה עכשיו יישאר לערוץ הראשון, מלבד המיני סדרה "גירושים מאוחרים" על פי ספרו של א"ב יהושוע, שגם מתחילה השבוע".

עוד דבר: כשמגי סמית' נשאלה לגבי ספוילרים לפרק הסיום היא ענתה "אף פעם לא ראיתי את הסדרה, אז אני לא ממש זוכרת מה קורה שם".

לחלק השני של הכתבה לחץ כאן
יאיר פרי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ אחוזת דאונטאון (עמוד סדרה)
חץ שרלוק (עמוד סדרה)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט