חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך - HBO מגיעים ל-HOT ופרטים חדשים על "מראה שחורה"

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
השבוע במדור חדשות הטלוויזיה: העסקה חדשה של HOT עם HBO, מצטרפים חדשים לקאסט של SNL וצ'ארלי ברוקר מתאר שישה פרקים מהעונה החדשה של "מראה שחורה"
העסקה חדשה של הוט עם HBO

חברת HOT הודיעו השבוע לעיתונות על הסכם חדש עליו החברה חתמה עם הערוץ האמריקני המוערך HBO. כבר בחודש הקרוב צפויות להגיע כמויות מרשימות של תוכן לערוצי הוט: בקרוב ישודרו הסדרות החדשות "גירושין", "עולם המערב" ו"לא בטוחה". בנוסף, לוח השידורים של ערוצי הסדרות (וככל הנראה גם שירות ה-VOD של החברה) יתמלאו בקרוב במבחר עצום של סדרות אהובות שיצרו ב-HBO בעבר ובהווה: "הסופרנוס", "בנות", "ליל האירוע", "עמק הסיליקון", "הסמויה", "בלש אמיתי", "סקס והעיר הגדולה", "אימפריית הפשע" ועוד.

בדרך כלל ספקי הטלוויזיה בארץ מציעים מבחר די משונה בעיניי: הסדרות המדוברות והאהודות ביותר לא תמיד מגיעות לכאן, בעוד שסדרות סתמיות יותר מגיעות בכמויות גדולות. אבל הצעד הזה הוא ללא ספק אחד בכיוון הנכון. HBO הוא ערוץ חשוב ומכונן בטלוויזיה- כמה מהסדרות הישנות הקלאסיות שלהם עיצבו את מדיום הטלוויזיה כדבר בעל ערך תרבותי ואמנותי, ובעוד התוכן שלהם כיום הוא ממש לא כולו זהב, קשה להכחיש שהם ממשיכים ביצירת סדרות מוצלחות מאוד, סדרות שלקהל הישראלי מגיע לראות, ולא כולן הגיעו לערוץ הייעודי שלהם ב"יס" yes Ho.

[*]

(תמונה מתוך הסדרה "עולם המחר")

מצטרפים חדשים לקאסט של SNL

"סאטרדיי נייט לייב" היא מוסד קומי מכובד, וגם אם כולם מסכימים שהם כבר לא טובים כל פעם (בין אם ה"פעם" בשבילכם הוא תקופת איימי פולר, תקופת ג'ון בלושי או תקופת כריס רוק), עדיין קשה להכחיש שלכל קומיקאי באמריקה, תפקיד בתוכנית הזו הוא אולי הבמה הכי טובה שאפשר לקבל. אל הבמה הזו הצטרפו השבוע הסטנדאפיסטים מייק דיי ואלקס מופאט, וגם הסטנדאפיסטית/חקיינית/אושיית רשת מינורית אך מוצלחת במיוחד- מליסה ולסנור.



צ'ארלי ברוקר מתאר שישה פרקים מהעונה החדשה של "מראה שחורה"

דיווחתי כאן בטור לפני שבועיים בלבד על התמונות החדשות מהעונה השלישית לסדרת המופת "מראה שחורה", עונה שצפויה לצאת ישירות לנטפליקס באוקטובר הקרוב ולהכיל 12 פרקים שלמים. כתבתי כאן גם שאני מודאג לגבי אחד הפרקים, פרק שהתמונות שלו והפרטים עליו גרמו לי לחשוש שהוא יהיה הפרק המאכזב הראשון בסדרה. אבל החששות האלה הופרכו כשצ'ארלי ברוקר, יוצר הסדרה, תיאר השבוע ל"אנטרטיינמנט וויקלי" את הפרק המדובר, יחד עם חמישה פרקים אחרים: Nosedive - התמונות שנחשפו מהפרק הזה לפני שבועיים חשפו שהוא יעסוק בתלות שלנו בטלפונים ניידים, נושא שבידיהם של כותבי הפרק ראשידה ג'ונס ומייקל שור עלול ליצור פרק טכנופובי, קלישאתי וסתמי למדי בעיניי. ברוקר תיאר את העלילה של הפרק כך: עובדת משרד חסרת ביטחון עצמי (ברייס דאלאס הווארד, "עולם היורה") חיה בעולם בו כולם מדרגים באובססיביות כל אינטראקציה חברתית. התיאור הזה מגביר את החששות הקודמים שלי לגבי הפרק הזה, במיוחד כשברוקר אמר גם שהוא "שונה משאר הסדרה" ושהוא "לא מה שאנשים יצפו לו". כמו מעריץ טוב של "מראה שחורה".

[*]

Playtest - ברוקר חוזר כאן לעבודתו בתור עיתונאי גיימינג, כשהוא יוצר פרק על תייר מחפש ריגושים (וויאט ראסל, "כולם רוצים את זה!") שמבקר בבריטניה ושוכב עם בחורה (האנה ג'ון-קאמן). הוא מנסה טכנולוגיה חדשה בתחום משחקי המחשב- "מכשיר מחוכם באותה המידה שהוא מחריד". אם זה לא מספיק, הפרק יבוים על ידי דן טרכטנברג, שביים גם את סרט המוערך "דרך קלוברפילד 10".

Men against fire - הפרק הוא סיפור צבאי, שמתרחש בעולם של אחרי-מלחמה. ברוקר מספר שהפרק הוא התוצאה של מחשבותיו על איך שטכנולוגיה משנה את שדה הקרב הצבאי, ושהוא מותחן אימה, "כמעט כמו 'המתים המהלכים'". חייל טירון (מלאכי קירבי, "שורשים") נשלח ביחד עם חיילת נוספת (מאדלין ברוור, "כתום זה השחור החדש") להגן על כפר קטן מהתקפה של מוטנטים. שני החיילים מצוידים בטכנולוגיה חדשנית, שעלולה להציל את כולם (אבל על מי אנחנו עובדים? ברור לגמרי שכולם ימותו בסוף).

Hated in the nation - בלשית משטרה (קלי מקדונלד, "טריינספוטינג") והסייד-קיק שלה פותרות סדרה של רציחות עם "קשר מרושע לרשתות חברתיות". הפרק ידבר על זעם אינטרנטי וישאוב השראה מסרטי פילם-נואר כמו "ההרג" של קובריק. הפרק יימשך 90 דקות שלמות, וברוקר מספר שהוא "מתחיל כהליך משטרתי סטנדרטי, ואז לוקח טוויסט ביזארי".

Shut up and dance - כמו הפרק הראשון בסדרה ("ההמנון הלאומי"), והפרק האחרון של העונה השנייה ("הרגע של וואלדו"), גם פרק זה יתרחש בהווה ולא יכיל אלמנטים מד"ביים. הוא יספר על בחור בן 19 (אלכס לות'ר), שנקלע בטעות למלכודת אינטרנטית עם איש ערמומי (ג'רום פלין, "משחקי הכס"). הפרק מתואר כ"מותחן סיוטי".

San juniper - הפרק הזה יתרחש בשנות ה-80 ויספר על שתי בחורות (מקנזי דיוויס וגוגו מבאת'ה ראו) שמגיעות לעיירת חוף "מלאה בגלישה, כיף וסקס". אם לרגע חשבתם שיהיה פה אופטימי או כיפי יותר מדי, תדעו שברוקר גם אמר ש"זו מעין דרמת התבגרות אייטיזית עם טוויסט של 'מראה שחורה'".
יוחאי גורלי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ מראה שחורה (עמוד סדרה)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט