חדשות טלוויזיה / סדרות

"אחותי קפצה כיתה": ראיון עם כוכבי הסדרה וביקורת פתיחת העונה

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
כתבת האתר ליטן לשינר הגיעה להשקה של הסיטקום החדש לילדים של yes, ראתה את שני פרקי פתיחת העונה וראיינה את כוכבי הסדרה כוכב האינסטגרם עומר חזן והשחקן (והאח של) עומר מורשת
ביום שישי האחרון התכנסו עובדי "yes" וילדיהם בסינמה סיטי גלילות, כדי לחגוג את עלייתה של הסדרה החדשה - "אחותי קפצה כיתה" שעלתה אתמול לשידור ב-yes kidz. הסדרה מספרת על שתי אחיות שמוצאות את עצמן באותה כיתה, לאחר שהאחות הקטנה והאינטליגנטית עוברת לכיתה של אחותה הגדולה.

להשקה הגיעו גם כוכבי הסדרה: בר מינאלי, מאיה בכובסקי, יונתן גוטליב, עומר חזן, עמית מורשת, טלי אורן, גאיה באר גורביץ', עודד מנשה, יובל סגל ונואל ברקוביץ'. בין כל המעריצים והמעריצות הצלחתי לתפוס את הכוכבים החדשים עומר חזן ועמית מורשת לראיון קצר. את חזן חלקכם וודאי מכירים (ואם לא, תשאלו את ילדיכם, הם יספרו לכם מי זה). עומר הוא כוכב אינסטגרם שעושה את הצעד הגדול הראשון שלו בעולם המשחק.

קודם כל ברכות על הסדרה החדשה, תפקיד טלוויזיוני גדול ראשון שלך

"תודה רבה, נכון לגמרי ואני מאוד מתרגש".

ספר לנו קצת חוויות מהסט

"הכל היה חוויה אחת גדולה. היה מצחיק מהנה ושמח כל הזמן. זו הייתה חוויה מדהימה אבל גם מאתגרת וקשה".

ספר לנו קצת על הדמות שלך

"אני משחק את דישי, שהוא אדיש. זו דמות כיפית ומצחיקה, אמנם לא הכי אינטליגנטית אבל היא קורעת מצחוק. הוא מלך הכיתה ואפשר להתחבר אליו בקלות. אני מאוד מחובר אל הדמות, מאוד מזדהה איתה, לא באינטליגנציה אבל היא מצחיקה אותי".

יש לך איזו חוויה מצחיקה מהסט?

"החוויה הכי מצחיקה היא סצנה שהיינו צריכים לזייף מסיבה כל החברים והיינו צריכים לעבור מלוקיישן ללוקיישן ולצחוק כל פעם מחדש והיה כיף גדול לצלם אותה".

[*]

אם שם המשפחה של עמית מורשת מוכר לכם, זה בוודאי כי אתם מכירים את אחיו הגדול, דניאל מורשת, שכבר ידוע ככוכב גדול בעולם הילדים. יצא לי לשוחח עם שני האחים המקסימים האלו בהזדמנויות שונות ומהאופן המנומס והמקסים בו הם התראיינו, ההתרגשות והאהבה הגדולה לאתר SERET, אי אפשר לטעות, הם אחים.

ספר לנו על הסדרה החדשה שלך

קורים להן הרבה דברים מצחיקים בבית הספר ועם המשפחה. אני משחק את קובי הבריון של הכיתה, שהוא גם הכי חכם בכיתה והניגוד הזה מאוד מצחיק". איך אתה מתחבר לדמות?

"אני חושבת שקובי הוא נורא שרוט, הוא מצחיק ומוזר ונורא התחברתי לזה. הערבוב בין החכמה שלו לעצם העובדה שהוא בכלל בריון נורא הצחיקה אותי ומאוד נהניתי לגלם אותו".

כולם מכירים את אחיך דניאל, שגם הוא בעולם הילדים. איך הדינמיקה עובדת בבית בין שני האחים? עוזרים אחד לשני?

"דינמיקה רגילה, של אחים רגילים. המקצועות שלנו לא יותר מדי משתלבים אחד עם השני אז לא התנגשנו יותר מדי. לפעמים מתכוננים ביחד או מתייעצים אבל לא מעבר לזה".

היית רוצה לשחק איתו יחד באיזה סרט או סדרה?

עמית: למען האמת שיחקנו קצת יחד במריו ב-yes אבל עדיין לא ממש ביחד, אבל אני אשמח.

יש משהו שתרצה למסור לקוראים שלנו?

"לחבר'ה באתר אני אוהב אתכם אני כל הזמן גולש אצלכם באתר ולקוראים, תראו את אחותי קפצה כיתה זה סיטקום מדהים, מהמם ומצחיק ומקווה שתיהנו".

[*]

ביקורת פרקי פתיחת העונה

כפי שכבר הבנתם הסדרה אחותי קפצה כיתה מספרת על האחות הקטנה (בר מינאלי) שקופצת כמה כיתות לכיתה של אחותה הגדולה (מאיה בכובסקי). המשפחה שלהן כוללת את האמא הלחוצה (טלי אורן ) האבא (עודד מנשה) והאח הקטן (יונתן גוטליב).

הרעיון של הסדרה הוא נחמד בבסיסו אבל הבעיה היא שהוא כבר מיצה את עצמו לפני כמה שנים. ישנה כמות עצומה של סרטים, סדרות ואפילו הצגות שמציגים את הרעיון של הילד הקטן והחכם שעובר לתיכון עם אחיו הגדול. כמובן שהאח הקטן יותר הוא חנון והאח הגדול לא רוצה שום קשר אליו עד נקודה מסוימת בה הוא מבין כי דם סמיך ממים וערך המשפחה הוא ערך עליון.
לעתים זה יכול להצליח, אבל בשביל להצליח לכבוש את הקהל שוב עם אותו הרעיון, צריך לחדש ולהביא תוצר חדש ושונה ממה שראינו עד היום על המסך. יש צורך בלחדש את הבדיחות ולא להיקלע לאותה עלילה קלישאתית וצפויה. במקרה של 'אחותי קפצה כיתה' אנחנו לא רואים שום חידוש כזה. העלילה רדודה, אפילו לילדים, הבדיחות הרגילות שחוזרות על עצמן בכל סיטקום לילדים (לעתים אף נראה כי נעשה מאמץ מוגזם ולא מוצלח להפיח חיים בבדיחות הללו), וזה פשוט לא עובד.

עוד בעיה רצינית שהייתה לי עם הסדרה ולמען האמת מקורה בחצי מהקאסט לפחות, היא המשחק המוגזם. אמנם זו סדרה לילדים, אבל עדיין יש פה הרגשה מסוימת של זלזול באינטליגנציה של הילדים. בר מינאלי ומאיה בכובסקי, השחקניות הראשיות, מציגות משחק מוגזם ולא אמין. הכימיה שאמורה להיות בין שתי האחיות לא מצליחה לעבור מהמסך אל הצופה. זה קיים אצל הרבה מהשחקנים הצעירים בקאסט ולצערי זה, בתוספת התסריט הפשוט מדי, גורמים לסדרה לצנוח ולהיבלע בין כל הסיטקומים לילדים שאנו רואים על המסך.

מי שכן שיחקו נהדר (ואם לומר את האמת לא הופתעתי מכך) הם: טלי אורן - אי אפשר שלא לצחוק מהאישה הקורעת הזו, האופי של הדמויות שלה אמנם חוזר על עצמו הרבה מאוד פעמים, אבל זה עובד כל פעם מחדש. הכוכב העולה, עמית מורשת, שגורם לנו להבין שהכישרון עובר במשפחה, והאח הקטן של השתיים, יונתן גוטליב. הילד המתוק הזה פשוט מצוין. המשחק שלו, למרות גילו הצעיר הוא מאוד מדויק וקולע למה שהדמות הזו צריכה להיות. הוא מצחיק ואמין. אמנם צפינו בשני הפרקים הראשונים של הסדרה בלבד, אבל כבר אפשר להצביע כי הוא הולך לגנוב את ההצגה. בקטע קצר בו הוא מרמה את ההורים על ידי דג זהב, אותי הוא הצליח להצחיק, אפילו שהטקסט לא היה מלהיב במיוחד. לחדש רעיון שמיצה את עצמו זה אתגר קשה מאוד ולצערי יוצרי "אחותי קפצה כיתה" לא הצליחו לעמוד באתגר שהציבו לעצמם.

הסדרה "אחותי קפצה כיתה" משודרת החל מיום ראשון בערוץ yeskidZ וב-yesVOD
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט