חדשות טלוויזיה / סדרות

"בית הכלבים": ראיון עם נאיה פדרמן וביקורת פתיחת העונה

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
העונה השנייה של הסיטקום על נערה שעוברת עם אביה לכפר שם הם מקימים פנסיון כלבים יצאה לדרך. כתבת האתר ליטן לשינר הייתה בפרמיירה וישבה עם כוכבת הסדרה נאיה פדרמן לראיון מקיף על הסדרה, העבודה עם הכלבים והתכניות לעתיד
ביום רביעי בערב, התכנסתי יחד עם כוכבי סדרת "בית הכלבים" וצוות ההפקה ב"בית הפסנתר" על מנת לחגוג את עליית העונה השנייה של הסדרה ולצפות בפרק הראשון שלה. לאירוע הגיעו כוכבי הסדרה: נאיה פדרמן, אבי גרייניק, גאלה קוגן, עמית הכטר, דקל דרור, רוני מרחבי וכוכבים נוספים.

האירוע, שהתרחש בפורמט אינטימי יותר מבדרך כלל, היה מיוחד כיוון והוא כלל גם את הכלבים של השחקנים, שצעדו יחד איתם על השטיח האדום. ישבתי עם הכוכבת העולה, נאיה פדרמן לראיון בו דיברנו על הסדרה, הקאסט והעבודה עם כלבים. את הכוכבת הצעירה ילדכם אולי ראו בעבר על מסכי הקולנוע בסרטים "ג'סטה" ו"האוצר מעבר לנהר" . כעת היא עוברת למסך הקטן בתור אורי, ילדה שעוברת עם אביה מהעיר אל המושב ושם הם מחליטים לפתוח בית מלון לכלבים.

ברכות על העונה השנייה וגם על העונה השלישית שהוכרזה לא מזמן, איך הגבת כשגילית שאתם הולכים לצלם עוד עונה?

נאיה: "האמת שהתרגשתי בטירוף, זה אומר שהסדרה מאוד הצליחה אם כבר מצלמים עונה שלישית לפני שהשנייה התחילה. זה מאוד משמח ומרגש ואני מחכה לזה כבר".

[*]

איך מגיעים לצילומי העונה השנייה, עדיין יש את ההתרגשות או שכבר באים מנוסים?

נאיה: "תמיד יש את ההתרגשות, לא משנה מתי ולא משנה כמה זמן או כמה פרויקטים עשיתי. הרגשתי יותר בנוח כי כבר הכרתי את השחקנים והפכנו לבית ומשפחה אחת גדולה, אבל ההתרגשות עדיין קיימת."

היה לך יותר קל להיכנס הפעם אל הדמות?

נאיה:" ברור כי כבר הכרתי אותה, אפשר אפילו לומר שהיא זרמה לי בדם. יש כאלו שקוראים לי ברחוב אורי, כי הם כבר מכירים אותי בתור הדמות ולא בתור נאיה".

ספרי קצת על האווירה בסט, ממה שרואים נראה שמצחיק שם כל הזמן

נאיה: "מצחיק בטירוף, המבוגרים מתנהגים כמו ילדים, הילדים מתנהגים כמו תינוקות, כולם עושים צחוקים מטורפים. כל האווירה הכללית הייתה ממש כיפית ומצחיקה".

איך החוויה לעבוד עם כלבים על הסט?

נאיה: "האמת שאני אישית קצת נרתעתי, כך שאני צריכה לשחק את עצמי כאילו אני ממש מתחברת. הכלבים מאולפים, הם ממש חמודים ומתייחסים אליהם כמו שחקנים. יש להם צוות של מאלפים וזה היה ממש מדהים".

בתחילת הסדרה את ואבא שלך עוברים מהעיר אל המושב, היית מגדירה את עצמך יותר ילדה של עיר או שאת חושבת שהיית מסתדרת במושב?

נאיה: "אני גדלתי בעיר מאז שנולדתי ועד היום לא עשיתי שינוי דרסטי למושב, אבל החלום שלי זה בגיל 18 לעבור למושב או לכפר, למקום שקט, כי זה המקום שלי ואני מאוד אוהבת את השקט הזה".

[*]

למה אנחנו יכולים לצפות מהעונה החדשה?

נאיה: "תצפו לכמות גדולה פי שניים של פרקים, קומדיה מוגזמת, שחקנים אורחים והרבה שיגעון. כמו העונה הקודמת רק הרבה יותר מטורפת".יש לך פרויקט עתידי שאת יכולה לספר לנו עליו?

נאיה:" אני עדיין לא יכולה להגיד, אבל בואי נגיד שמשהו שמאוד יפתיע את הנוער במדינה".

ביקורת פתיחת העונה השנייה

"בית הכלבים" זהו סיטקום מאוד פשוט אבל הוא מצליח למצות את כל היכולות שלו. העלילה ממוקמת בפנסיון כלבים משפחתי המנוהל ע"י אבא מוטי התזזיתי (אבי גרייניק) שעבר אל מושב יחד עם בתו אורי החכמה (נאיה פדרמן), אחרי שמאס בחיי העיר הגדולה. השניים יפגשו במושב בדיירים הקודמים בבית ש"בטעות" עוד לא התפנו - קלאודיה ספרית הכלבים המשעשעת, בכיכובה של גאלה קוגן ובנה רויו העצלן אך הכריזמטי. לצד החברויות החדשות, המשפחה תפתח יריבות קשה עם יקי השכן הרשע והאלרגי לכלבים (עידן אלתרמן) שינסה לסגור את הפנסיון.

על אף העלילה הדי פשוטה, הוא לוקח את מה שיש לו לעבוד איתו ומצליח לסחוט ממנו כל טיפת הומור. הגיבורים מתמודדים עם בעיות יומיומיות מה שעוזר לצופים הצעירים להתחבר אליהם בצורה טובה יותר. הכתיבה בעונה הזו הרבה יותר מלאה ובעלת נפח מהעונה הקודמת וכשמחברים את התסריט עם השחקנים הנהדרים, התוצר הוא פשוט נפלא.



נאיה פדרמן, השחקנית המקסימה, רק בת 16 וכובשת את המסך. גם אצלה רואים תהליך מסוים של התקדמות מהעונה הראשונה אל השנייה. בעונה הקודמת היא הייתה צעירה יותר ופחות מנוסה, הכישרון היה שם אבל עדיין לא התבטא באופן מלא. לשמחתי הרבה היא התעלתה על עצמה בעונה השנייה, המשחק שלה עלה רמה עם אינטונציה ומבטים משכנעים יותר ודרכה בעולם הילדים מובטחת כבר מעכשיו כהצלחה.

אבי גרייניק שומר על הקסם שלו בתור האבא הקצת מביך והחבר הכי טוב של אורי (פדרמן) והשילוב בין השניים הוא מצוין. הכימיה עובדת מעולה והודות לכך, הם מעבירים את התסריט בצורה מצחיקה הרבה יותר. מה שיפה במערכת היחסים בין השניים, הוא שהיא נשמרת גם מחוץ למסך ואפשר בקלות לחשוב כי הם אב ובת גם בחיים האמיתיים. הם דואגים לשגע, להצחיק ולתמוך אחד בשני.

גאלה קוגן עם מבטא מגוחך אבל מצחיק, בדמות שמזכירה מעט את דמותה של סופיה ורגרה ב"משפחה מודרנית", משחקת את האמא החונקת של רויו. היא צבעונית וקופצנית עם מצבי רוח משתנים. זה שונה מדברים שהתרגלנו לראות אותה עושה בעבר בצורה קיצונית. אם ב'מנדלבאום בלש פרטי' ראינו אותה בתור הדמות הרצינית יותר, פה היא מורידה את כל המעצורים, משתוללת על המסך, קורעת מצחוק ואי אפשר שלא להתגלגל מכל משפט שיוצא לה מהפה.

לאחר הצפייה בפרק הראשון אני יכולה לומר בוודאות כי העונה השנייה מעלה הילוך וטובה יותר מהראשונה. יש הרגשה של שחרור המעצורים. אם בעונה הראשונה הם התנסו בסוגים השונים של הקומדיה, בעונה השנייה הם בטוחים וממוקדים יותר בכיוון של הסדרה.

"בית הכלבים" משודרת בימים א'-ה' בשעה 15:15 בערוץ ניקלודיאון לצופי yes (אפיק 91) ובכל עת ב-yesVOD
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט