חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: פרטים חדשים על "דברים מוזרים 3"

מדור שובר מסך
מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה: מפיק הסדרה האהובה של נטפליקס חושף פרטים על העונה השלישית, אלכס או'לאפלין רוצה להישאר - "הוואי חמש-אפס" תחודש לעונה תשיעית, כוכבת הסדרה "המאה" כמעט פרשה ממשחק אחרי התמודדות עם דיכאון והתקפי חרדה
פרטים חדשים על העונה השלישית של "דברים מוזרים"

העונה השנייה של "דברים מוזרים" הוכיחה שוב כי הסדרה הזו היא אכן תופעת תרבות, שתימשך עוד עונות רבות. באוקטובר השנה תעלה העונה השלישית של הסדרה בנטפליקס והיום יש לנו סוף סוף כמה פרטים על העונה החדשה. השחקנים והצוות של הסדרה דיברו ביום ראשון על החוויות שלהם בעונה השנייה, ומפיק הסדרה פאנל, שון לוי, עצר כדי לחשוף מספר דברים על העונה השלישית. פרק הזמן של העונה ייערך קרוב לשנה לאחר אירועי העונה השנייה בקיץ 1985 כשסרטי "בחזרה לעתיד" יאוזכרו רבות בעונה זו.

בנוסף לוי אמר כי בעונה זו יהיו שני זוגות: אלבן ומייק ולוקאס ומקס. "מייק ואלבן חזקים ביחד. זו מערכת יחסים שתמשיך בעונה הבאה ואותו הדבר לגבי מקס ולוקאס. הם בני 13-14 אז מה המשמעות של רומנטיקה בשלב הזה בחיים? זה לא יכול להיות יחסים יציבים ופשוטים, ויש כיף באי היציבות הזו", אמר לוי. עוד הוסיף המפיק כי בעונה הבאה נראה יותר מדמותו של סטיב הרינגטון. "לא נעזוב את הקסם של אבא סטיב. אני ממש מרגיש שנכנסנו למכרה זהב עם הדמות שלו", הסביר לוי.

[*]

אלכס או'לאפלין רוצה להישאר, "הוואי חמש-אפס" תחודש לעונה 9

למרות שאלכס או'לאפלין הביע בעבר מספר פעמים את רצונו להניח את התג והאקדח של מפקד כוח הפייב על השולחן ולפרוש בתום העונה השמינית, מסתבר שדברים השתנו אצל השחקן האוסטרלי בן ה-41. השחקן הבין שלא כדאי לו למהר ולעזוב את ביצת הזהב עתירת הרייטינג שהביאה לו תהילה עולמית והודיע לשמחת מעריציו שהוא מקווה לסגור דיל עם CBS לעוד כמה עונות של "הוואי חמש-אפס".

"אני יותר פתוח עכשיו לאופציה של להמשיך מאשר הייתי לפני שנה ושנתיים. אני בדיוק עכשיו מצלם את הפרק ה-25 והאחרון לעונה וזה הולך להיות הפרק ה-193 מאז שהתחלנו כאן לפני שמונה שנים. ללא ספק חתיכת מסע של חיים עברנו כאן ואני רק רוצה ליפול למיטה למנוחה של כמה שבועות, אבל אני פתוח לאפשרות להמשיך כאן עוד כמה עונות. בהחלט אפשר לסגור עסקה", אמר השחקן.

או'לאפלין הסביר שהרצון הגדול שלו לעזוב נבע מכך שהגוף שלו פשוט התפרק מפגיעה קשה בעמוד השדרה שהוא סחב מלפני כמה שנים ולא מתחושת מיצוי אחרי כל כך הרבה שנים על הסט. "הפציעה הזו גרמה לי כאבים עצומים, למעשה עד לפני שנתיים בקושי יכולתי לזוז ולעמוד על הרגליים", הוא אומר . "זה היה פשוט בלתי אפשרי. הייתי כמו עלה נידף ברוח, אמרתי לעצמי שאין שום דרך שאני יכול להמשיך לעבוד בצורה הזו. אני לא יכול להכיל את הכאבים האלה. נכנסתי להמתנה לתור של השתלת תאי גזע, שהושתלו לי בגב, ובניתי חדר כושר בריאותי מיוחד לגמילה מכאבים במוסך שלי, ואני עושה הרבה אימונים בשנתיים האחרונות. אני מרגיש עכשיו פיזית הרבה יותר טוב". הסדרה, שנמצאת כרגע לקראת סוף העונה השמינית, עדיין לא חודשה באופן רשמי עבור עונה 9, אבל סביר להניח שעם נתוני הצפייה המרשימים והרצון של אלכס להמשיך ההודעה תצא בקרוב מאוד. בינתיים השחקן עבר אל מאחורי המצלמה כדי לביים פרק שישודר ב-30 למרץ. "זה היה נהדר," הוא אומר על הבכורה כבמאי. "זה הרגיש לי טבעי באופן מוזר ואשמח לביים פרקים נוספים בעתיד. בפרק המדובר אמורה להגיע לשיא עלילת היאקוזה בה מעורבת הסוכנת הכפולה ג'סי שסיבכה את אדם בצרות צרורות.

[*]

כוכבת הסדרה "המאה" כמעט פרשה ממשחק אחרי התמודדות עם דיכאון והתקפי חרדה

השחקנית לינדזי מורגן, שהחלה את דרכה ב-2012 באופרת הסבון המצליחה "בית חולים כללי", מספרת כי באותה תקופה עברה טלטלה קשה בחייה האישיים. בפתיחות יוצאת דופן היא משתפת את הציבור על אותם ימים קודרים בחייה. "אני זוכרת שהייתי בנקודת שפל רצינית. זה היה התפקיד הגדול הראשון שלי. היינו מצלמים כל יום מארבע לפנות בוקר עד שש בערב ובלילות הייתי צריכה ללמוד 30 עמודים של טקסטים", היא משחזרת. "זה היה כמו לגלם דמות חדשה מדי יום עם אמוציות רגשיות גדולות וסיטואציות מורכבות. הבעיה הייתה שהייתי גם שחקנית מחליפה כי מישהי כבר גילמה את הדמות לפניי, אז ספגתי המון שנאה באינטרנט וברשתות החברתיות ממעריצים שאהבו את השחקנית הקודמת", מספר מורגן.

הלחץ והתובענות של התפקיד והשנאה כלפיה לא עזרו לסיטואציה בכלל. "לא סיפרתי לאף אחד על הסט ולקרובים אליי כמה שהייתי עצובה ומדוכאת. הייתי אסירת תודה שיש לי עבודה שכל כך הרבה שחקניות רק יכלו לקנא ולחלום להשיג. לא חשבתי שיש לי זכות להיראות אומללה אבל עבדתי יתר על המידה, בקושי ישנתי והייתי אבודה".

בסופו של דבר התפקיד של קריסטינה קורינטוס עבר לשחקנית אחרת ולינדזי מודה שזו הייתה גלולה מרה שהיה לה קשה לבלוע. "בכיתי במכונית שלי והיה לי התקף חרדה רציני, אמרתי לעצמי 'אלוהים ישמור אין לי עבודה יותר. מה אם לא אשיג תפקיד אחר לעולם? אני צריכה פשוט לוותר על הכול ולחזור הביתה'". היא ויתרה אבל רק לזמן קצר. "בכיתי שעות ונפלה עליי שלווה ורוח חדשה. הבנתי שאני לא יכולה להפסיק, שאני חייבת לעשות משהו. אצטרך לעבוד קשה יותר ולהבריא ולא לוותר על עצמי והחלומות שלי". לינדזי חזרה לבית ספר למשחק, שכרה מאמן וקיבלה תכנית תזונה מסודרת ושנה אחרי זכתה בתפקיד הראשי ב-"המאה" שתחזור בעונה חדשה באפריל.

[*]
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ דברים מוזרים 2 (עמוד סדרה)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט