חדשות קולנוע וסרטים
אורלנדו בלום יגלם את ג'יימס בונד הצעיר
בימים אלו מתחולל מאבק פנימי בהוליווד על תפקיד ג'יימס בונד, בין המועמדים הבולטים יו ג'קמן, הית' לאדג'ר וג'וד לאו, אפילו אריק באנה, שמגלם את אחיו של אורלנדו בלום בסרט 'טרויה' נגרר לחרושת השמועות. כעת נמסר כי אורלנודו בלום, שצעיר מכדי לגלם את בונד, יגלם אותו, כנראה, בסרט חדש שיתאר את עלילות המרגל בשנות צעירותו.לפי דיווחו של "The Evening Standard" השחקן הבריטי חתם על חוזה עם אולפני מיראמקס וישחק בסרט המספר על ימיו של בונד במכללה לאחר שגורש מאיטון היוקרתית.היו שמועות כי גם אורלנדו בלום נמצא בין המועמדים להחליף את ברוסנן בתפקידו הנחשק בסרט ה-21 בסדרה, אבל מפיקיה אמרו כי הם מעדיפים שחקן אחר. אורלנדו לא חיכה הרבה וחתם על החוזה עם מיראמקס. בימים אלה בלום מצלם דרמה רומנטית "Elizabethtown" לצדם של קירסטן דאנסט ("ספיידרמן 1 ו-2"), אלק בולדווין ("קולר-להרגיש את וגאס") וסוזן סרנדון ("תלמה ולואיז").
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !
חיפוש בארכיון החדשות
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לבחור שנה וחודש וללחוץ על כפתור החיפוש)
2מייקלציון גולשים
ציון מבקרים
2.8/5
3החסדציון גולשים
ציון מבקרים
3.0/5
Xאוהבים לחיות ב Seret?לחצו ועקבו גם באינסטה!