חדשות קולנוע וסרטים

לקראת "זה בידיים שלך": הסרטים האהובים על תחרויות שירה

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
השבוע עולה לאקרנים הדרמה הקומית הצרפתית "זה בידיים שלך" על עבריין לשעבר שנרשם לתחרות פסנתר לאומית. לכבוד הסרט ריכזנו עבורכם סרטים העוסקים בתחרויות שירה שירגשו אתכם ואולי אף יגרמו לכם להצטרף ולשיר עם הדמויות
זה בידיים שלך

דרמה-קומית צרפתית חדשה ממנה יכלו ליהנות גולשי האתר בהקרנת טרם הבכורה החודשית לגולשים שהתקיימה ביום רביעי בסינמטק תל אביב. מוזיקה היא הסוד של מאתייה מלינסקי. פריצה שביצע עם חבריו מהפרברים מובילה אותו לכלא. העונש מומר לעבודות שירות על ידי פייר, מנהל הקונסרבטוריון הלאומי, לאחר שזה מזהה במאתייה את הפסנתרן המחונן שעשוי להיות כרטיס הכניסה שלו לתחרות הפסנתר הלאומית. מאתייה נכנס לעולם חדש עם כללים וקודים שונים, עובר סדרת חינוך מוזיקלית אצל ״הרוזנת״ הקשוחה ועל הדרך מתאהב באנה. כדי להצליח בתחרות שתשנה את גורלם יצטרכו מאתייה, פייר וה"רוזנת" ללמוד להתגבר על דעות קדומות.



אמריקן דרימז

"אמריקן דרימז" עוסק בתכנית כישרונות מוזיקליים דמוית "אמריקן איידול" בעלת מנחה כריזמטי ונכלולי, המארחת כשופט אורח את נשיא ארה"ב על מנת לסייע בשיקום תדמיתו הציבורית. עלילת הסרט מגיעה לשיא בגמר התכנית, אליו מגיעים שני מתמודדים – סאלי קנדו, הבחורה הטיפוסית מדרום ארצות הברית שההצלחה מסנוורת אותה, ועומר, טרוריסט שגויס על ידי ארגון ג'יהאד מאיים להתפוצץ בגמר בשידור חי.

הסרט מסתיים כאשר למרבה ההפתעה וויליאם, חייל פצוע ששב מעיראק וחברה לשעבר של סאלי שממנו נפרדה בעקבות פרסומה, מפוצץ את הפצצה לאחר ששר בגמר והורג את עצמו ואת מנחה התכנית בשידור חי. לאחר מותו הוא מוכרז כמנצח המפתיע של התכנית. הסדר שב על כנו; על אף הניסיון לפגום בסדר הדברים, החייל זוכה בתהילת עולם בזכות ניצחונו בתכנית, נשיא ארצות הברית זוכה לאהדה מחודשת של הציבור בזכות השתתפותו בצוות השופטים ומדיניות החוץ של ארצות הברית יכולה שוב לשלוח חיילים נוספים אל מותם בארצות רחוקות, תוך סימוא עיני הציבור בתכניות מציאות וכישרונות.

סרט זה עושה שימוש כפול במנגנון הביקורת על תכניות המציאות – המתמודדים שעושים הכול עבור ההצלחה, המנחה וההפקה שתאוות בצע מניעה אותם ולא אמנות – כדי לבסס סאטירה פוליטית התוקפת את הממשל האמריקני הנשלט על ידי נשיא לא מבריק בלשון המעטה, סאטירה המצביעה על הטענה כי עצם קיומן של תכניות הריאליטי מהווה אמצעי להסטת דעת הציבור מהמציאות היומיומית וכהסחת דעת בידורית להמון.

לשיר

לשיר הוא סרט אנימציה-מוזיקלי-קומי, בדיבובם של מתיו מקונוהי, ריס ווית'רספון וסקרלט ג'והנסון, העוקב אחר תחרות שירה יוצאת דופן עם מתמודדים בעלי כשרונות מיוחדים לשירה ונגינה. בעולם בדיוני עם חיות אנושיות, קואלה בשם באסטר מון (מקונוהי), נקלע לקשיים כלכליים ומחליט לערוך תחרות שירה שבתקווה תציל את הדבר החשוב ביותר בחייו – התיאטרון שלו. העלילה מתמקדת בחמשת המתמודדים הפיינליסטים, בסיפור חייהם ובקשיים שהם צריכים לעבור על מנת להשתתף בתחרות: רוסיטה החזירה (ווית'רספון), אש הדורבנית (ג'והנסון), מינה הפילה וג'וני הגורילה. "לשיר" הוא סרט מרגש ומצחיק לכל המשפחה שמציב מקבילה חייתית ומצוירת לתחרויות השירה הרווחות.



היי סקול מיוזיקל

אין ספק שסרט זה מציג את חלומו או חלומה של כל נער ונערה שאוהבים לשיר. "היי סקול מיוזיקל" הוא סרט מוזיקלי של וולט דיסני, בכיכובם של זאק אפרון בתפקיד הפריצה שלו וונסה הדג'נס. העלילה עוקבת אחר טרוי (אפרון), קפטן נבחרת הכדורסל וגבריאלה (הדג'נס), תלמידה חדשה וחנונית. השניים נפגשים במקריות במסיבה ומגלים את תשוקתם הנסתרת לשיר. הם מחליטים להירשם לאודישנים למחזה החורף של התיכון ונתקלים בקשיים רבים בדרך: סכסוכים בין חבריהם, הציפייה שנוצרה ממעמדם, הפחד לאכזב את הסובבים אותם, וכמובן מתחבולותיה של התלמידה המקובלת והעשירה. הסרט זכה בשני פרסי אמי ועקב סערת הצלחתו יצאו סרטי המשך, עיבודים שונים ואף מחזות זמר ומופעים.



מה שאת עושה לי

מה שאת עושה לי הוא סרט דרמה-קומי-מוזיקלי בכיכובם של טום הנקס, ליב טיילר ובבימויו של טום הנקס. העלילה עוקבת אחר להקת פופ בשנת 1996. גאי פטרסון, מתופף צעיר שחולם להיות כוכב ומנגן בשעות הפנאי בחנות חשמל של הוריו, מצטרף ללהקה ובעזרת כשרונותיו ושינוי מקצב השיר היא מנצחת בתחרות שירה מקומית עם השיר "”That thing you do. בעקבות כך הלהקה הופכת בין לילה לדבר הבא בשוק ומופיעה ברחבי ארצות הברית. אך חברי הלהקה נתקלים בדברים לא קלים בדרך לפסגה ונאלצים להתמודד עם קשיים רבים. סרט מרגש, כובש ומלהיב במיוחד. אין ספק שתמיד כיף לשמוע את השיר ולשיר אותו כל פעם מחדש.

פיץ' פרפקט

פיץ' פרפקט, בכיכובה של אנה קנדריק ובבימויו של ג'ייסון מור, זכה להצלחה רבה שבעקבותיה יצאו שני סרטי המשך. הסרט עוקב אחר קבוצות א-קפלה שונות באוניברסיטת ברנדן והתחרויות ביניהן. בקה (קנדריק), סטודנטית חדשה בקולג', תלמידה סגורה וקרירה השואפת ליצור מוזיקה, מצטרפת ללהקת א-קפלת בנות לאחר שחוו נפילה נוראית בתחרות הארצית. בעוד הלהקה נבחנת בתחרויות שירה ומתמודדת עם הלהקות היריבות, בקה מנסה להחדיר רעיונות חדשים ומודרניים ללהקה שגורמים לקשיים ותככים רבים בקרב הבנות. סרט קליל וכיפי, מלווה בשירים מוכרים ובחווית צפייה מהנה ומצחיקה. לי הוא בהחלט גרם לשיר.

אורטל אדיב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.9ציון מבקרים5 / 3.5
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20234דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט