חדשות קולנוע וסרטים

מריו פתח לנו את התיאבון: 5 משחקי מחשב שאנו רוצים לראות בקולנוע

מריו פתח לנו את התיאבון: 5 משחקי מחשב שאנו רוצים לראות בקולנוע
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
לכבוד גרסת האנימציה "האחים סופר מריו" המבוססת של השרברב הידוע ממשחק המחשב, מצאנו עוד 5 משחקי מחשב ווידאו קלאסיים שהיינו יותר משמחים לראות על המסך הגדול: מ-"GTA", דרך "הסימס" ועד "גולדן אקס"
עיבוד מוצלח (באמת) של משחק וידאו למסך הגדול נדמה כמעט כמשימה בלתי אפשרית וכזו שנכשלה ברוב הפעמים. אפשר לנסות ולהצביע על הרבה סיבות לכך: הציפיות של המעריצים האדוקים והרצון ל"פאן סרוויס" אמיתי, עיבודים חופשיים מדי, סטייה מהעלילה המקורית של המשחק ועוד.

הפעם, מי שיקבל גרסה קולנועית (נוספת) הוא מריו, השרברב האיטלקי נמוך הקומה, שקופץ על צבים ואוכל פטריות בצבעים שונים. כבר בשנת 1994 קיבלו האחים מריו גרסת לייב אקשן בכיכובם של בוב הוסקינס ודניס הופר (שניהם ז"ל), שנחשבה בזמנו לכישלון קולוסאלי, אך ברבות השנים הפך הסרט לקאלט. לכבוד הסרט "האחים סופר מריו" שיוצא בסוף השבוע, הנה רשימה קטנה של משחקי עבר שהיינו שמחים לראות עיבוד קולנועי (מוצלח) שלהם.

גולדן אקס – לוחם, אמזונה וגמד הולכים ביער. זו לא התחלה של בדיחה. אלו שלוש הדמויות הראשיות במשחק הארקייד הקלאסי "גולדן אקס". המשחק פותח על ידי חברת SEGA והפציע באולמות משחקי הוידאו בשנת 1989. מטרת המשחק הייתה להביס את הדיקטטור דת' אדר, שכבש שטחים נרחבים בארץ "יוריה" וגנב את גרזן הזהב. במשחק כיכבו שלוש דמויות מרכזיות (שהוחלפו עם צאת שני משחקי ההמשך): אקס הלוחם הברברי, טייריס האמזונה וגיליאוס הגמד הויקינגי, שכולם תמיד בחרו לשחק איתו. תכל'ס, יש במשחק הזה בסיס מצוין לסרט פנטזיה ואפוס קולנועי שיכול להתקרב לרמה של טרילוגיית "שר הטבעות". שמישהו יבדוק אם פיטר ג'קסון פנוי בבקשה.



הסימס (The Sims) – כאילו לא מספיק שהחיים האמיתיים גם ככה לא להיט, בשנת 1995 פיתחה חברת EA משחק שבו השחקן משחק דמות שחיה את החיים עצמם. המשימה הייתה פשוטה: לעצב דמות מאפס (עיניים, שיער וכולי), לבנות לה בית, לספק לה עבודה, אוכל, שעות שינה ו...זהו. "הסימס" צבר תאוצה והפך להצלחה מסחרית, שהולידה מספר לא קטן של משחקי המשך. במאי 2007, חברת פוקס המאה ה-20 רכשה את הזכויות להפקת גרסת לייב אקשן של המשחק. הפקת הסרט התעכבה במשך שנים ובוטלה באופן סופי כשדיסני רכשה את פוקס בשנת 2019. אז הנה קריאה מכאן לקברניטי דיסני: תנו לסימים לחיות!

האגדה של זלדה – הטעות הכי נפוצה בכל מה שקשור ל"אגדה של זלדה" היא המחשבה שזלדה היא הדמות הראשית. אז לא – הגיבור שלנו הוא לינק, מעין שדון יער בלונדיני שמוטלת עליו המשימה להציל את זלדה, ה"עלמה במצוקה" התורנית. במסע שלו, לינק פותר חידות, מוצא אוצרות חבויים ונלחם ביצורים פנטסטיים. עם השנים וההצלחות, "האגדה של זלדה" הפך לאחד ממשחקי הבית של חברת נינטנדו, בדומה ל"האחים מריו" ו"פוקימון". העולם של זלדה הוא עשיר ומרהיב ולינק הוא דמות שמשוועת לגרסה אמיתית או מצוירת. האם הצלחה של "האחים סופר מריו" תביא לעיבוד מוצלח של זלדה? הלוואי. פרט טריוויה קולנועי: רובין וויליאמס קרא לבתו על שם הנסיכה זלדה. GTA – אי אפשר בלי הכותר הכי מצליח בשנים האחרונות ובכלל. מה שבתחילה פותח כמשחק מחשב מפוקסל של משימות פשע שונות בשנת 1997 על ידי חברת רוקסטאר, הפך עם השנים למפלצת משופצרת רוויות אלימות, ולהצלחה מסחרית שאין שנייה לה בעולם הגיימינג. מאז ועד היום, מיליארדים של גיימרים ברחבי העולם מכורים למשחק שבו השחקן הוא גנגסטר אלים שגונב מכוניות, דורס אנשים להנאתו ושודד לפרנסתו. הסיפורים התפתחו עם הזמן והעלילות של המשחקים שויפו, עוצבו והפכו לקוהרנטיות יותר, והרווחים העצומים מדברים בעד עצמם. אחרי הכיבוש העולמי של קונסולות המשחק והמחשבים, "GTA" חייב לכבוש יעד נוסף – עיבוד קולנועי משובח שירצה את המעריצים וירווה את הצימאון שלהם לסרט פשע עם אקשן סוחף.



קונטרה – קלאסיקה של סוף האייטיז. ב"קונטרה" מככבים שני לוחמי קומנדו הנלחמים מול כוחות חייזריים בעלי רצון עז להשתלט על כדור הארץ. זוהי קלאסיקה מודרנית שכל ילד אייטיז היה חוזר מבית הספר ומשחק בה. לכאורה, עלילת המשחק גנרית; בכל זאת, שני לוחמים שרק רצים ויורים? הכיף האמיתי של המשחק היה לירות באובייקטים שונים ולזכות בכל מיני קפסולות כוח הזויות. ועדיין, עם עלילה צפויה ודמויות גנריות, המשחק יכול להיות בסיס מצוין לסרט אקשן אולטימטיבי בטעם של פעם. עם כתיבה נכונה וחשיבה מחוץ לקופסה, אפשר לעשות להיט אמיתי מהמשחק הזה.
לירן יושעי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט