רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: סקרלט ג'והנסון נגד דיסני והאוטיזם של כוכב "נמלטים"

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של ליטן לשינר: למה כוכבות הענק סקרלט ג'והנסון ואמה סטון יצאו למאבק משפטי נגד דיסני?, כוכב "נמלטים" חושף כי הוא מאובחן באוטיזם, כוכב "13 סיבות" יוצא מהארון כאישה טרנסית והשחקנית והקומיקאית קתי גריפין תעבור ניתוח בעקבות התמודדות עם סרטן הריאה
סקרלט ג'והנסון ואמה סטון vs דיסני- למה כוכבות הענק יצאו למאבק משפטי נגד החברה?

השבוע הכריזה השחקנית סקרלט ג'והנסון, שבימים אלה מככבת בסרט הסולו "האלמנה השחורה", על תביעה נגד דיסני לאור העובדה ששחררו את סרטה בשירות הסטרימינג של החברה, בניגוד לחוזה. הסרט החזיק באחת הפתיחות החזקות לסופ"ש מאז סיום תקופת הסגרים, אבל מהר מאוד התרסק ולטענת הכוכבת גרם לה להפסד של רווחים פוטנציאלים. טענתה של השחקנית שמשכורתה התבססה על ההצלחה של הסרט בקופות, היא שהיא הפסידה 50 מיליון דולר.

ג'והנסון טוענת שהובטח לה על ידי אולפני מארוול שבבעלות דיסני שהסרט יצא לראשונה בבתי הקולנוע בלבד, כלומר, החלון בו ישודר בבתי הקולנוע בלבד לפני שיועלה לשירות הסטרימינג הוא 90 יום לפי החוק. דיסני הגיבו לתביעה ואמרו שהם לחלוטין שמרו על תנאי החוזה ולא הפרו אותו בשום שלב. עוד הוסיפו באמירה חריפה כנגד השחקנית "אנחנו עצובים על המהלך שלה שהוא לא מכבד בייחוד לאור ההשפעות הקשות שהייתה לקורונה על התעשייה".

סוכניה של השחקנית לא נשארו חייבים והאשימו את דיסני בניסיון שפל וחסר בושה להשמיץ את השחקנית. "סקרלט הייתה שותפה של דיסני בתשעה סרטים שגרמו לאולפן לרווח של מיליארדי דולרים," כתב סוכנה בריאן לורד בהצהרה. "החברה מנסה להשתמש בנושא השכר של הכוכבת בהצהרתה כדי לתקוף אמנית ואשת עסקים מוצלחת כאילו זה משהו שהיא צריכה להתבייש בו". כעת, שחקניות נוספות כמו אמילי בלאנט והאחרונה ביניהן - אמה סטון, תובעות את דיסני על הפרזת חוזה דומה. סטון תובעת את החברה על השחרור של סרטה "קרואלה" בשירותי הסטרימינג במקביל ליציאתו בבתי הקולנוע.

[*]

(סקרלט ג'והנסון. צילום: רויטרס)

כוכב "נמלטים" חושף: אני מאובחן באוטיזם

ונטוורת' מילר, כוכב דרמת הפשע "נמלטים", חשף השבוע כי הוא אובחן באוטיזם. מילר פרסם את האבחון באינסטגרם והסביר בכיתוב שהסגר נתן לו זמן להתאים מחדש את חייו. "בסתיו הזה אציין שנה מאז שקיבלתי את אבחון האוטיזם הרשמי שלי", כתב. "זה התחיל באבחון עצמי שהמשיך לאבחון פורמלי ורשמי. זה היה תהליך ארוך. אני אדם מבוגר ולא ילד בן חמש ואני מודע לעובדה שהיכולת לאבחן את זה זו פריבילגיה שאין להרבה אנשים אחרים. זה הכניס אותי להלם אבל לא הייתי באמת מופתע".

השחקן אף הודה שהסיבה שלקח לו זמן רב לפרסם את העובדה בפומבי, היא בגלל שהרגיש שאין לו עדיין מספיק ידע על הנושא בשביל להוות דמות ציבורית. עוד אמר הכוכב, כי בעוד שהוא לא זה שיוכל לסייע עם קבלת מידע נוסף על ההתמודדות, הוא ממליץ לאחרים שאובחנו גם הם על הספקטרום, לחפש ברשתות החברתיות כמו טיקטוק ואינסטגרם יוצרי תוכן שמתמודדים גם הם עם הנושא, ויוכלו להסביר עליו בצורה נרחבת וטובה יותר. הוא סיים את הפוסט בהכרת תודה לאלו שהיו סבלנים איתו ואפילו הודה לאלו שהיו קצת פחות. "טומי דורפמן, אישה" - כוכב "13 סיבות" יוצא מהארון כאישה טרנסית

בכתבת פרופיל חדשה למגזין "טיים", כוכבת "13 סיבות", טוני דורפמן שבעבר הגדיר את עצמו כגבר, הצהירה כי היא אישה טרנסית. "במשך שנים הזדהתי בסתר כאישה, אבל עכשיו זו האבולוציה של טומי. אני הופכת ליותר טומי עכשיו". בעוד שרבים מגדירים את המהלך כשינוי גדול, דורפמן דווקא חושבת שהרעיון כולו משעשע כי למעשה היא "לא הולכת לשום מקום, אלא פשוט מציגה עצמה בדרך אחרת", היא מציינת ומוסיפה: "לצאת מהארון זה תמיד נחשב כחשיפה גדולה אבל מעולם לא הייתי 'לא בחוץ'. היום זה פשוט הבהרה של הנושא. אני אישה טרנסית ושמי הוא טומי".

דורפמן חשפה בנוסף שהסיבה שבחרה לעשות את ההבהרה בצורה הזו היא בכדי שתוכל לשלוט בנרטיב שלה ולא לתת לאחרים לבחור את המילים לסיפור. "הגוף שלי החל פיזית לעבור שינויים, אז חיפשתי דוגמאות של אנשים אחרים שיצאו מהארון בתור טרנסים", הסבירה. "הייתה גרסה שלא באמת יכולתי להרשות כלכלית להיעלם לשנתיים ולחזור עם שם חדש ופנים חדשות אבל זה לא באמת משהו שרציתי", צחקה כוכבת "13 סיבות".

אבל התאמת המגדר לא תמיד הייתה קלה עבור דורפמן שמציינת כעת את השינוי המרכזי שיחול בקריירת המשחק שלה בעקבות התהליך. "זה בלתי אפשרי להפריד בין השינוי האישי למקצועי שלי, כי הגוף והפנים שלי מחוברים לקריירה. אני לרוב ידועה בתור ההומו הביצ'י ופחדתי שהתהליך הזה יגרום לי לאבד את כל מה שבניתי בקריירה שלי. אבל אני לא מעוניינת לשחק יותר דמויות גבריות". למעשה, התפקיד הבא שלה, יהיה אישה. בסרטה החדש של לנה דנאהם "sharp stick".

בנוסף, הכוכבת תביים את המיני סדרה שמבוססת על הספר של מייסון דיבר "I Wish You All The Best". בסיום הראיון אמרה דורפמן כי כתוצאה מהשינוי, גם בני הזוג שהיא מחפשת כעת הם שונים. "הייתי במערכת יחסים של תשע שנים עם בחור שאני אוהבת ולמדנו יחד הרבה על התהליך. מה שאני מחפשת כרגע זה לא בהכרח מה שיש בגבר הומו. אז במקרה של הזוגיות שלנו הגענו למסקנה שעדיף שנשאר חברים טובים".

[*]

השחקנית והקומיקאית קתי גריפין תעבור ניתוח בעקבות התמודדות עם סרטן הריאה

למרות העובדה שמעולם לא עישנה, חשפה השבוע הקומיקאית קתי גריפין כי היא עתידה לעבור ניתוח בשל סרטן ריאה שהתגלה אצלה בימים הקרובים. עוד הוסיפה כי היא "אמורה לחזור לתפקוד מלא בתוך חודש ואפילו פחות". גריפין פרסמה את ההודעה בחשבונות הטוויטר והאינסטגרם שלה וסיפרה שלמזלה הסרטן התגלה בשלב מאוד מוקדם, אך היא תאלץ לעבור ניתוח להסרת חצי מהריאה השמאלית שלה. "זה גיהינום שמתמשך כבר ארבע שנים וכל פעם אני מנסה לחזור לעבודה ולגרום לכם לצחוק שוב, אבל אל תדאגו אני אהיה בסדר", כתבה הקומיקאית. גריפין עברה מספר שנים קשות בהן התמודדה עם מות אחותה שנפטרה מסרטן ואמה שהלכה לעולמה לפני כשנה לאחר שהתמודדה עם דמנציה.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
1איחולי הצלחה לסקארלט ג'והנסן בתביעתה. חיים בנארי (68) | 09/09/2021 12:37:59
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט