רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: "לא יודעת מתי אחזור": סנדרה בולוק לוקחת הפסקה ממשחק

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של ליטן לשינר: "הורס משפחות" - כוכבת "מלך השכונה" נגד טום קרוז, הרשת משתגעת מסרטוני הריקוד של הבת של בראנג'לינה, בראד פיט מספר על תהליך ההתפכחות שלו ועל המחשבות על סוף הקריירה, ג'ניפר לופז מציגה את בתה כא-בינארי.ת, הבן של בן אפלק עושה תאונה וההצהרה המפתיעה של סנדרה בולוק
"הורס משפחות": כוכבת "מלך השכונה" נגד טום קרוז

בשבוע האחרון שבר סרטו החדש של טום קרוז "אהבה בשחקים: מאווריק" שיאי קופות והפך לסרט הראשון ב-2022 שעובר מיליארד דולר בקופות; וכן, זהו גם הסרט הראשון שאינו שייך לדיסני (מארוול) שעושה זאת מאז שנת 2019. אבל בעוד שהשחקן חוגג את ההצלחה, מתחוללת דרמת טוויטר חדשה אודות הקשר שלו לכנסייה הסיינטולוגית. ליאה רמיני ("מלך השכונה"), שחקנית ומפיקה שהייתה בעבר חלק מהכנסייה הסיינטולוגית, צייצה בחשבון הטוויטר שלה אזהרות חוזרות מפני קרוז, שנחשב בעיני מאמינים רבים לאחד הסיינטולוגים המפורסמים בעולם. רמיני, שידועה בתור מי שנמצאת במלחמה נגד הכנסייה הסיינטולוגית, פרסמה צילום מסך מתוך פוסט של קלייר הידלי, יוצאת נוספת של הכנסייה הנלחמת נגד הרעיונות שלה.

בפוסט, היא מאשימה את קרוז בביצוע פשעים נגד האנושות תוך שהוא מעלים עין ממה שמתרחש שם. "אני שמחה שכל מעריצי 'אהבה בשחקים' נהנים מהסרט החדש, אבל כל האהבה הזו בשבילי היא תזכורת לפשעים של טום". כחלק מהביקורת והמענה למעריציו של קרוז, אמרה כי היא אינה חושבת שהמתקפה נגדו מוגזמת, לאור העובדה שהוא הורס משפחות ומדובר בפשע נגד האנושות. "תשאלו את עצמכם: מתי בפעם האחרונה טום דיבר עם בתו הביולוגית היחידה? אתם זוכרים את המאמצים הקיצוניים של קייטי הולמס להשתחרר מהשליטה שלו ושל הסיינטולוגיה?" כתבה הידלי.

"טום קרוז מקדם כת מסוכנת שהרסה גם את המשפחה שלי וכמעט עלתה לי בנישואים ובחיי", הוסיפה והמשיכה לספר על כך שהכת אילצה אותה לעבור שתי הפלות ועל הבריחה שלה משם בשנת 2005. "אני לא אצפה בסרט ולעולם לא אתמוך בהונאה של האיש הזה. תאמינו לי, קרוז יודע בדיוק במי הוא תומך ועל ההתעללויות שהארגון הזה מבצע", היא סיכמה. "תודה על האומץ להיחשף למרות המתקפות הבלתי פוסקות מהסיינטולוגיה", כתבה לה רמיני בתגובה והוסיפה: "טום קרוז יודע מה בדיוק קורה בסיינטולוגיה. אל תתנו לקסם האישי שלו לעבוד עליכם". מערכות התקשורת השונות פנו למנהליו של השחקן על מנת לקבל תגובה, אך הפניות טרם נענו.



"לא יודעת מתי אחזור": סנדרה בולוק לוקחת הפסקה ממשחק

מספר חודשים לאחר שהסרט "העיר האבודה" בכיכובה כבש את לבבות המעריצים, השחקנית בת ה-57 מספרת בראיון חדש על התכניות שלה לקחת הפסקה ממשחק. "אני לא רוצה להיות מחויבת ללוח הזמנים של אף אחד מלבד של עצמי," אמרה בולוק בראיון למגזין "הוליווד ריפורטר". "אני כל כך שחוקה, אני כל כך עייפה, אני לא מסוגלת לקבל החלטות בריאות וחכמות ואני מודעת לזה. לשאלה שכולם רוצים לדעת אין עדיין תשובה: "אני באמת לא יודעת מתי אני אחזור", השיבה בראיון. "תמיד הייתה לי עבודה יציבה והיה לי הרבה מזל. הבנתי שזה הופך לקביים שלי, זה היה כמו לפתוח את המקרר כל הזמן ולחפש משהו שמעולם לא היה בו מלכתחילה. אמרתי לעצמי, 'תפסיקי לחפש את זה פה, כי זה לא קיים פה. כבר יש לך את זה. תהיי בסדר עם העובדה שאין לך עבודה שתאשר אותך".

זוהי אינה הפעם הראשונה בה בולוק מכריזה על הפסקה מעולם המשחק. מוקדם יותר השנה, בישרה כוכבת "ההצעה" בפסטיבל סרטים כי היא רוצה להקדיש יותר זמן לבילוי עם שני ילדיה ועל כן היא מתכוונת לקחת הפסקה. "אני אחזור לזה. אני לא יודעת מתי. כנראה כשהילדים שלי יהיו כבר בני נוער. אני לוקחת את הקריירה שלי מאוד ברצינות, אבל כרגע אני רוצה פשוט להיות כל הזמן עם המשפחה שלי", ציינה בולוק. אבל למרות שהיא עתידה לקחת הפסקה, היא לא נעלמת לחלוטין ובקרוב עתיד לעלות סרט חדש שצולם עוד לפני ההחלטה על הפרישה - "רכבת הקליע", קומדיית אקשן בה היא משחקת לצד בראד פיט.

[*]

הרשת משתגעת מסרטוני הריקוד של הבת של בראנג'לינה

הנה קצת חדשות טובות על הזוג שמאז שהכריז על גירושיו נפגש בבית המשפט אחת לכמה חודשים כדי לריב על סוגיות שונות ממשמורת ועד כרמים משותפים. שילו ג'ולי פיט הפכה מבלי להתכוון לכוכבת בימים האחרונים, לאחר שסרטון ריקוד בכיכובה התפוצץ ברשתות החברתיות. הסרטון מציג אותה יחד עם שני רקדנים נוספים כשהם מבצעים כוריאוגרפיה לצלילי "וגאס", השיר החדש של דוג'ה קאט מהסרט הביוגרפי על אלביס שיצא השבוע לבתי הקולנוע.

עם קצב טוב ואנרגיה מתפוצצת, הרשת לא מפסיקה לדבר ולהעלות סרטונים אודות הכישרון של שילו. בתם של השחקנים הייתה ידוע בעבר בתור ביישנית ולא שוחחה הרבה עם העיתונאים והתקשורת, אבל כעת היא מקבלת את אור הזרקורים והתגובות הנלהבות לא פוסקות להגיע. "בראד ואנג'י ממש גאים בה, אין להם בעיה שהיא תהפוך את זה למקצוע, אבל הם לא דוחפים או מלחיצים", סיפר מקורב למשפחה. מספר ימים לאחר התפוצצות הסרטון נודע כי שילו הרגישה לא בנוח עם התהילה ויחד עם עורך הדין של המשפחה פנתה למורה לריקוד בבקשה להוריד את הסרטון (שנכון לרגעים אלה כבר לא באוויר).

בראד פיט מספר על תהליך ההתפכחות שלו בראיון חדש

ואם כבר מדברים על משפחת ג'ולי-פיט, הכוכב דיבר בראיון חדש על השלבים האחרונים בקריירה שלו. השחקן סיפר למגזין GQ כחלק מכתבת השער שנעשתה עליו ופורסמה ביום הרביעי האחרון כי הוא צועד לקראת פרישה. "אני מחשיב את עצמי בישורת האחרונה", אומר פיט "הטרימסטר האחרון. איזה חלק זה הולך להיות? ואיך אני הולך לעצב את זה?".

מלבד המבט אל עבר עתידו, פיט דיבר גם על הגמילה שלו מעישון. הוא סיפר כי נגמל בבת אחת כיוון והפחתה בכמות הסיגריות ליום בזמן הסגרים לא באמת עזרה. "לא הייתה בי היכולת לעשות רק אחת או שתיים ביום," תיאר. "אם אני עושה משהו, זה עד הסוף". בנוסף פירט על הפיכחות שלו ועל התקופה בה השתתף בפגישות של אלכוהוליסטים אנונימיים בשנה בה הוא ואנג'לינה התגרשו. "הייתה לי קבוצה מגניבה של חבר'ה שהייתה פרטית ובטוחה," הסביר. "בגלל שראיתי מקרים בהם אנשים הוקלטו וצולמו בזמן שהם שיתפו את הדברים הכי אישיים שלהם, זה היה חשוב עבורי".

[*]

ג'ניפר לופז מציגה את בתה כא-בינארי.ת

הזמרת והשחקנית ג'ניפר לופז ריגשה השבוע קהל שלם כשקראה לבתה, אמי לופז (מהנישואים הקודמים שלה למארק אנתוני) לשיר איתה מספר שירים על הבמה. כשקראה לאמי לבמה, השתמשה בכינוי THEY, כינוי גוף נייטרלי, כלומר הכריזה שאמי מזדהה כא-בינארי.ת. "בפעם האחרונה שאמי שרה איתי זה היה באצטדיון ענק כמו זה. אני מבקשת מאמי לשיר איתי כל הזמן. זה אירוע מיוחד בעיני", אמרה בהתרגשות לקהל האצטדיון.

הבן של בן אפלק עושה תאונה

ואם כבר מדברים על ג'ניפר לופז, בזמן בילוי משותף של ילדיו של בן אפלק מהנישואים עם ג'ניפר גארנר יחד עם משפחתו החדשה, שכוללת כמובן את ג'יי לו וילדיה מנישואים קודמים, בנו בן ה-10, סמואל, עשה תאונה עם רכב למבורגיני יוקרתי שהזוג שכר במחיר של כ-1475 דולר ליום. איך זה קרה? הנער הצעיר התרגש מהרכב היוקרתי והתיישב במושה הנהג. המנוע במקרה נותר דולק וכל מה שנשאר לו זה רק להעביר את הרכב להילוך אחורי כדי להתנגש ברכב היוקרתי לא פחות שעמד מאחוריו. לפי צילומי הפפראצי נראה כי אפלק לא התרגש במיוחד ולאחר שבחן את הנזקים, חזר להציג מערכת יחסים דביקה מול המצלמה עם לופז.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט