חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: "חברים" מגיעה לבתי הקולנוע בארה"ב לחגיגות ה-25

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה: הסדרה "חברים" מציינת בחודש הבא 25 שנים מאז עלתה לראשונה וחוגגת בהקרנות מיוחדות ברחבי ארצות הברית, הקומדיה הרומנטית מתחילת שנות ה-2000 "סרנדיפיטי" תהווה בסיס לסדרה חדשה בהשראתה ב-NBC, השחקן יו לורי חוזר לטלויזיה בסדרה חדשה ל-BBC, "בולרז" חוזרת לעונה חמישית ואחרונה וטריילר חדש לעונה השלישית של "חדר 104"
"חברים" מתקרבת לחגיגות 25 שנים עם הקרנות בקולנוע

"חברים" ביססה כבר מזה שנים רבות את מעמדה כאחד הסיטקומים האהובים והנצפים ביותר בטלוויזיה, כשבשנים האחרונות היא שוב הפכה לאחת הסדרות המצליחות בימינו בזכות השידורים בנטפליקס לצד השידורים החוזרים שלה בערוצי הטלוויזיה השונים שממשיכים לייצר עוד ועוד מעריצים חדשים, גם בקרב בני הדור הצעיר שנולד הרבה אחרי שנות ה- 90. כוחה של הסדרה ושל קהל המעריצים (שדוגמה לכך ניתן לראות במאבק שהיה השנה כשנטפליקס איימו להפסיק את שידוריה), מוכיח את האקטואליות של הסדרה גם 25 שנים לאחר ששודרה לראשונה.

נראה כי שישיית החברים המגוונת: רייצ'ל, רוס, מוניקה, צ'נדלר, פיבי וג'ואי, אף פעם לא נמאסת וכנראה שזה לא משנה כמה פעמים ראינו את ג'ואי מוצא את "תאום הידיים" שלו, או את פיבי נושאת את השלישייה של אחיה - תמיד הסדרה הזאת תמשיך להצחיק אותנו. ברחבי ארצות הברית בחרנו לציין את המאורע המרגש שיצוין ב-22 בספטמבר ולהקרין פרקים נבחרים מהסדרה באולמות השונים כך ולראות את הדמויות האהובות לראשונה על המסך הגדול. גם אנחנו באתר נציין את המאורע בקרוב עם כתבה שתבחר את עשרת הפרקים הגדולים בתולדות הסדרה.

[*]

"סרנדיפיטי" מגיעה ל-NBC

לחובבי ז''אנר הקומדיה הרומנטית - יש הרבה למה לצפות. רשת הטלויזיה NBC הודיעה כי היא עתידה להפיק סדרה חדשה שתתבסס על הסרט האהוב "סרנדיפיטי" בכיכובם של השחקן ג'ון קיוזק (שביסס את מעמדו כאייקון קומדיות רומנטיות) וקייט בקינסייל. הסרט המקורי, אשר תיאר את פגישתם המקרית של ג'ונתן טרייגר ושרה תומאס, אשר הותירו לידיו של הגורל את הסיכוי לפגישה שנייה ביניהם ואת ההחלטה האם הם באמת נועדו זה לזו, יהווה את הבסיס לפרוייקט שהעבודה עליו הוכרזה בימים האחרונים ויופק על ידי ג'וני אומנסקי.

יו לורי חוזר לטלוויזיה בסדרה חדשה

יש שחקנים שלהשתחרר מטייפקאסט שנוצר להם בעקבות דמות גדולה ששיחקו- היא אופציה כמעט בלתי אפשרית. אולם, נראה כי המצב הזה הרבה פחות מוכר עבור השחקן יו לורי, שמצליח להמציא את עצמו מחדש גם לאחר קריירה קומית ודרמטית עשירה ותפקיד בלתי נשכח אחד בתור ד''ר גרגורי האוס. השחקן עתיד לשחק בסדרת מתח חדש של BBC בשם "Roadkill" אשר נוצרה על ידי המחזאי והתסריטאי הבריטי דיוויד הר. לורי יגלם את דמותו של פיטר לורנס - שר כריזמטי ושאפתן בממשלה וחבר המפלגה השמרנית, אשר גילויים מבישים הנוגעים בחייו האישיים מתחילים לצוף בזמן מאבקו להשגת שאיפותיו המקצועיות ובזמן שיריביו מנסים לערער את מקומו.

"בולרז" חזרה לעונה חמישית ואחרונה

סדרת הדרמה הקומית בכיכובו של אחד מכוכבי סרטי האקשן הגדולים ביותר כרגע בהוליווד- דווין ג'ונסון (הלא הוא The Rock), חזרה אמש לעונתה החמישית, לאחר שבשבוע האחרון יצאה רשת HBO ודווין ג'ונסון בעצמו בהכרזות הנוגעות לכך שהעונה הזו תהיה עונתה האחרונה של הסדרה. "בולרז" מציגה את סיפורו של ספנסר סטראסמור (ג'ונסון)- שחקן פוטבול לשעבר המנסה למצוא את מקומו בקריירה חדשה כמנהל שחקני פוטבול. הסיבה לירידתה של הסדרה אינה מפורטת, אך מקריאה בין השורות ניתן להבין כי היא נובעת מהעומס של ג'ונסון, אחד מהכוכבים העסוקים בהוליווד בתקופה האחרונה. מלבדו, בסדרה משחקים גם השחקנים רוב קורדרי וג'ון דיוויד וושינגטון (שהופיע בשנה שעברה בתפקיד ראשי בסרטו של ספייק לי "שחור על לבן").



טריילר חדש ל"חדר 104" של HBO

סדרת האנתולוגיה של HBO "חדר 104" השיקה טריילר לעונה השלישית שעתידה לעלות בתאריך ה-13 לספטמבר. הסדרה מתרכזת בחדר מספר 104 הממוקם במלון בניו יורק ובסיפורם המשתנה של הדמויות (המתחלפות בכל פרק) העוברות בו. הסדרה מציעה מגוון גדול של סיפורים וז'אנרים היכולים לנוע בין מתח, אימה וקומדיה ובכך מציגה חוויית צפייה מעניינת ומגוונת. לאורך הפרקים של העונות הקודמות השתתפו מספר גדול של שחקנים מוכרים, בהם ג'יימס ואן דר ביק ("דוסון קריק"), ריין ווילסון, מהרשלה עלי ועוד). עוד נחשף בטריילר שיצא בשבוע שעבר כי השחקן אוון ווילסון עתיד להשתתף בעונה הקרובה.

מישל צ'יקו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט