חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: כל הסדרות החדשות של ריאן מרפי בנטפליקס

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג של שי שגב: הסדרות החדשות של ריאן מרפי בנטפליקס נחשפות, הסדרה "סוף הפאקינג עולם" חוזרת בנובמבר, תכנים קוריאניים חדשים בנטפליקס, טריילר לסדרה "Disenchantment", קווין ג'יימס יככב בסדרה הקומית "The Crew", הושלם הליהוק עבור "A Babysitter’s Guide To Monster Hunting", טריילר לסדרה המצופה "Criminal", הסדרה "הצעצועים שעיצבו אותנו" תשוב לעונה 3, טריילר לסרט התיעודי "צ'לסי הנדלר: סובלת מיחס מועדף" ופוסטר לסדרה "Centaurworld"
הסדרה "סוף הפאקינג עולם" חוזרת בנובמבר

בעונה השנייה אליסה פוגשת את הדמות החדשה, בוני (מגולמת על ידי נעמי אקי), אאוטסיידרית עם עבר נוקשה וקשר מסתורי לאליסה. תאריך סופי וטריילר יפורסמו בהמשך. בנוסף עודכן לאחרונה שהצילומים לעונה החמישית של סדרת הלהיט "לוציפר" כבר התחילו, כאשר השבוע הייתה קריאת תסריט משותפת. בנוסף, הסדרה "גרייס ופרנקי" חודשה לעונה 7 ואחרונה שתעלה ב-6 בינואר 2020, שתהפוך אותה לסדרה המקורית הוותיקה ביותר של נטפליקס עם 94 פרקים.



תכנים קוריאניים חדשים + "ממלכת הזומבים" חוזרת לעונה 2

שנת 2019 נחשבת לשנת הדרמות הקוריאניות של נטפליקס, עם תכני מקור כמו "ממלכת הזומבים", "האהבה הראשונה" וכן "התראת אהבה". בעקבות ההצלחה, נטפליקס החליטה להזמין עוד. לחובבי הזומבים, ההשקעה של נטפליקס ב-"ממלכת הזומבים" השתלמה, כשהסדרה נחשבת להצלחה בינלאומית מבחינת כמות צופים. הסדרה "The School Nurse Files" נכנסה להפקה בתחילת שנה שעברה, ויש עוד סיכוי שנראה אותה לפני סיום שנה זו. העלילה עוסקת באח בית חולים, שבזמנו הפנוי משמש כמגרש שדים קטלני במיוחד.

עוד מגיעה, הסדרה הקומית הראשונה מקוריאה, תחת השם: "My Holo Love and Park Narae: Glamor Warning", אודות מומחה היי-טק העובד בחברה בבעלותו, כשכל העובדים לא מודעים לקיומו. תגיע גם סדרת אירוח שצוחקת על ידוענים: "Busted", הסדרה "Extracirrucler" אודות הסתבכות תלמידי תיכון במזימה סודית. בסדרה "Round Six" מסופר על אנשים שמנסים לשרוד בתנאי עוני של מיליוני דולרים! למי שחובב את הסוגה, יש הרבה למה לצפות.

[*]

טריילר לסדרה הכי לא מכושפת: "Disenchantment"

נטפליקס מפרסמת את הטריילר המלא לחלק 2 של הסדרה המונפשת המקורית "Disenchantment", שתחזור עם 10 פרקים חדשים ב-20 בספטמבר. הפרקים הקרובים צפויים להוות את חלק 2 של עונה 1, כשעוד 20 פרקים נוספים של עונה 2 (חלקים 3 ו-4) צפויים לצאת בשנת 2020 ו-2021.



קווין ג'יימס יככב בסדרת המכוניות הקומית "The Crew" קווין ג'יימס ("מלך השכונה", "מגודלים") יככב וישמש כמפיק בסדרת סיטקום חדשה עבור נטפליקס בשם "The Crew". ג'ף לואל ("החווה") ישמש כתסריטאי, שואו-ראנר ומפיק בכיר של הקומדיה. העלילה מתרחשת במוסך של חברת מרוצי המכוניות נאסקאר, וג'יימס יגלם את ראש הצוות. כאשר הבעלים פורש ומעביר את הקבוצה לבתו, ג'יימס מוצא עצמו מסוכסך עם היורשת תוצר דור המילניום, המבקשת לעדכן טכנולוגית את הצוות. חברת נאסקאר משמשת גם היא כמפיקה. טרם נקבעו מועדי שידור.

הושלם הליהוק עבור "A Babysitter’s Guide To Monster Hunting"

נטפליקס סיימה את ליהוק צוות השחקנים לסרט המבוסס על סדרת הספרים הפופולרית באנגלית לילדים מאת ג'ו בלריני. צוות השחקנים כולל את אינדיה מור ("פוזה"), טום פלטון ("הארי פוטר"), תמרה סמארט ("ארטמיס פאול"), איאן הו ("בקשה מסתורית"), אונה לורנס ("ילדות אבודות") ואלסיו סקלזוטו ("קצה העולם").

התסריט לסרט נכתב על ידי בלריני ורייצ'ל טלאליי, שגם אמורה לביים אותו. טלאליי ביימה בעבר פרקים של "דוקטור הו", "הפלאש", "הרפתקאותיה המצמררות של סברינה" ו-"שרלוק", כמו גם הסרטים: "פצצה על טנק" ו-"ו"פרדי מת: הסיוט האחרון". הצילומים כבר החלו באלברטה, קנדה. העלילה של הספר: בפעם הראשונה שקלי פרגוסון עובדת כשמרטפית, הילד עליו היא שומרת נחטף על ידי הבוגי-מן, היא מגלה חבורה סודית של שמרטפות עזות המגנות על ילדים - ועולם שלם של מפלצות, שעליה להילחם בהן כדי להציל את הילד.

[*]

טריילר לסדרה המצופה "Criminal" (בארבע גרסאות שונות)

סדרת הטלוויזיה "Criminal" מתרחשת כולה בחדר חקירות אחד, אלא שיש כמה גרסאות שונות ושחקנים שונים לסדרה. בגרסה הבריטית: שני בלשים מנהלים חקירה אכזרית בניסיון לחלץ הודאה ברצח מרופא שאינו משתף פעולה. בין השחקנים: דיוויד טננט, קלייר-הופ אשיטי ויוסף קרקור.

בגרסה הצרפתית: חשודים וחוקרים ניצבים אלה מול אלה ומחשבים את צעדיהם בין כתליו של חדר חקירות משטרתי בפריז, שבו יתגלו סודות ויתפענחו פשעים. בין השחקנים: נטלי ביי, ז'רמי רנייה ושרה ז'ירודו.

בגרסה הספרדית: בלשים וחשודים משחקים משחקים פסיכולוגיים בחדר חקירות, שבו הצורך לקבל תשובות גובה לא פעם מחיר מוסרי. משתתפים: אמה סוארס, חורחה בוש ואלברו סרוונטס.

בגרסה הגרמנית: בלשים בחדר החקירות מתמודדים ראש-בראש עם חשודים בניסיון לגלות את האמת, אפילו עם צריך להפר את החוקים ולסכן את הכל. משתתפים נינה הוס, פלורנס קסומבה ופטר קורט. כל הגרסאות מגיעות לנטפליקס ישראל ב-20 בספטמבר (עם תרגום לעברית).

הסדרה "הצעצועים שעיצבו אותנו" תשוב לעונה 3 בנובמבר 2019

סדרת הדוקו אודות צעצועיי הילדים האהובים ביותר תשוב לעונה נוספת בנטפליקס ב-15 בנובמבר. בשמונה הפרקים עד כה התייחסו ל-"מלחמת הכוכבים", "לגו", "הי-מן", "ג'י. איי. ג'ו", "ברבי", "מסע בין כוכבים" ו-"הלו קיטי". בעונה הקרובה יעלו צעצועים מארבעה תחומים: "פאוור ריינג'רס", "הפוני הקטן", "היאבקות" וכן "צבי הנינג'ה". הסדרה גם תיצור ספין-אוף בנושא סרטים שגדלנו עליהם, והעונה הראשונה (לסדרה שעדיין אין לה שם), תתייחס לסרטים: "ריקוד מושחת", "שכחו אותי בבית", "מכסחי השדים" ו"מת לחיות".

ראיין מרפי חושף עוד מהפרויקטים שלו עם נטפליקס

יוצר ומפיק הטלוויזיה הפורה, ראיין מרפי ("גלי", "סיפור אימה אמריקאי"), מגלה שהוא עובד עוד על שלל מיזמים מול נטפליקס, מעבר לאלו שכבר הוכרזו. בין השאר, אפשר למצוא עיבוד בן 10 פרקים לסרט "שורת מקהלה" - סדרה על המעצב הלסטון בכיכובו של יואן מקגרגור, בנוסף לסדרה תיעודית על אנדי וורהול, וכן פרויקט אודות מרלן דיטריך בכיכובה של ג'סיקה לאנג.

הסדרה הראשונה של מרפי שיוצאת בנטפליקס היא "הפוליטיקאי", בכיכובו של בן פלאט, אשר תשודר ב-27 בספטמבר. מרפי כעת בשלבי פוסט-הפקה של "Ratched" (אין עדיין שם עברי), שבו שרה פולסון מככבת כגרסה צעירה יותר של האחות המפחידה מהסרט "קן הקוקייה". מרפי גם עובד על הסדרה "הוליווד", בכיכובם של פטי לופון, דארן כריס ("הרצח של ורסאצ'ה") והולנד טיילור, עת הוא בוחן את תור הזהב של עיר הסרטים. בצד העלילתי, יש לו עיבוד מודרני ל-"The Prom", בכיכובם של מריל סטריפ וניקול קידמן, שנמצא בימים אלו בשלבי הצילומים. יש למה לצפות.

[*]

טריילר לסרט התיעודי "צ'לסי הנדלר: סובלת מיחס מועדף"

הסרט הדוקומנטרי עוקב אחר הקומיקאית צ'לסי הנדלר, בעודה מתעמתת וחוקרת את ההשפעות האישיות והתרבותיות, מעצם הפריבילגיה שלה להיות לבנה. הנדלר מסתובבת ברחבי ארצות הברית ומשוחחת עם מנעד רחב של אנשים בנושא גזע, כולל קומיקאים עמיתים, כמו קווין הארט, טיפאני האדיש וכן וו. קמאו בל, הסופר ופעיל האנטי-גזענות טים וויז, קבוצת נשים רפובליקנית בקליפורניה, סטודנטים בקולג' ואפילו חברתה לשעבר בתיכון. 13 בספטמבר בנטפליקס ישראל (עם תרגום לעברית).



פוסטר לסדרה "Centaurworld"

"Centaurworld" היא סדרה קומית מוזיקלית העוקבת אחר סוסת מלחמה העוברת מעולם הקרבות ליקום מצחיק, עשיר בקנטאורים מזמרים מכל הסוגים והצבעים, אשר שרים שירים משעשעים בכל הפרקים. טרם נמסר מועד שידור.

[*]
שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט