חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: "ישמח חתני" הופכת לסדרה ופרס נוסף ל"על הספקטרום"

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
סדרה חדשה תתבסס על הסרט הישראלי המצליח "ישמח חתני", "על הספקטרום" ממשיכה לגרוף פרסים בפסטיבלים ברחבי העולם, כוכב "החיים עצמם" חתם על הפקת סדרה חדשה המחייה את דמותו של פעלולן האופנועים משנות ה-60\70- איוול קאניבל, פרק מיוחד של "אחוזת דאונטון" מקדם את יציאת הסרט הקרב ובא, HBO בטריילר ראשון ל"יקטרינה הגדולה" ו"חברים" ממשיכים לחגוג 25 שנים עם אפליקציה חדשה.
"ישמח חתני" על המסך הקטן

שלוש שנים לאחר שיצא סרטם של היוצרים שלומית נחמה ואמיל בן שמעון, "ישמח חתני", לאקרנים, חוזרים חברי קהילת מוסאיוף משכונת הבוכרים בירושלים - והפעם, אל המסך הקטן. הסרט, אשר היווה הצלחה גדולה ומשך קרוב ל-400,000 צופים אל בתי הקולנוע, יחזור בהפקה חדשה של ערוץ קשת 12, העתידה לכלול כ-8 פרקים, אשר יתארו את השינויים שעוברת הקהילה המסוגרת עם עזיבת הדור הצעיר את הקהילה המסורתית והתחרדותה של השכונה המשנה את אופייה המוכר והאהוב.

הסדרה תתבסס על אירועי הסרט הראשון ואף תכלול חלק נכבד מקאסט השחקנים אשר הופיעו בסרט כמו: אורנה בנאי, אוולין הגואל, עינת שרוף, איציק כהן, יפית אסולין, אברהם סלקטר ועוד. אליהם, עתיד להצטרף השחקן צחי הלוי, אשר יגלם דמות של איש עסקים מוצלח החוזר ארצה לאחר שביסס את ממונו במיאמי כ-15 שנים קודם לכן.

[*]

"על הספקטרום" ממשיכה לגרוף פרסים

שלושה חודשים לאחר הזכייה הגדולה של הסדרה הישראלית מבית ההפקות של yes "על הספקטרום" בפסטיבל הטלוויזיה היוקרתי של מונטה קרלו 'סירייס מאניה', עונת הטקסים והפרסים עוד ממשיכה ואיתה עוד הישגים מרשימים ליצירה המקורית. בשבוע שעבר התמודדה הסדרה, המעמידה במרכזה את התמודדותם היומיומית של צעירים שונים על הספקטרום האוטיסטי, בפסטיבל הסדרות ה-14 של סיאול ואף גרפה את פרס הסדרה הטובה ביותר בעודה מתמודדת מול שתיים מהסדרות המדוברות והמוערכות של השנה - "פליבאג" ו"שומר הראש".



"אחוזת דאונטון" חוזרת בפרק מיוחד

לכל אלו שחיכו בשקיקה לקראת יציאת הסרט "אחוזת דאונטון" אל בתי הקולנוע, נראה כי רשת NBC הכינה עוד הפתעה אחת במיוחד בשבילכם. הסדרה, אשר זכתה במהלך שנות הרצתה בכ-15 פרסי אמי ועוד פרסים רבים נוספים, תזכה לחזור רגע לפני יציאת הסרט ברחבי העולם לפרק ספיישל בן שעה אחת, אשר יכלול הצצה אל מאחורי הקלעים של יצירת הסרט המיוחל ויעסוק בסוד ההצלחה והקסם של סדרת הטלוויזיה, כולל ראיונות עם היוצרים וקאסט השחקנים. בנוסף, הפרק יציג את השינוי שחל בעת המעבר של הסדרה מהמדיום הטלויזיוני אל הקולנוע.

מיילו ונטימיליה בסדרה חדשה

כוכב הסדרה "החיים עצמם" מיילו ונטימיליה, עתיד לשחק בסדרה חדשה מבית ההפקות של רשת USA Network, את דמותו של פעלולן האופנועים האמריקאי הגדול והפופולרי ביותר- איוול קאניוול. מעבר לתפקידו של ונטימיליה, הסדרה אשר תופק על ידו, גייסה לשורותיה גם את המפיק אטאן פרנקל ("חסרי בושה"), ואת במאי הקולנוע ג'וזף מק'גינטי ניקול ("שליחות קטלנית: התעוררות", "המלאכיות של צ'רלי", "זאת מלחמה"). הסדרה, אשר תתחיל בצילומים לקראת 2020, מתיימרת להציג את גדולתו ומורכבותו של פעלולן האופנועים כאדם אשר, על פי יוצרי הסדרה, חי את תפארת החלום האמריקאי.

טריילר חדש ל"יקטרינה הגדולה"

אם סדרות היסטוריות מדברות אליכם, רשת הטלוויזיה HBO שחררה טריילר ראשון ומסקרן למיני סדרה החדשה שלה "יקטרינה הגדולה". הסדרה עוקבת אחר דמותה של קיסרית רוסיה, יקטרינה הגדולה, בתקופת שלטונה לאורך המאה ה-18 ועד לסופו. הסדרה תתמקד על פי הטריילר ביחסיה עם הגברים השונים בחייה וברומן השערורייתי שניהלה עם גריגורי פוטיומקין - גנרל ומדינאי רוסי אשר יגולם על ידי ג'ייסון קלארק. את תפקידה של יקטרינה הגדולה תגלם השחקנית הלן מירן. הסדרה עתידה לעלות ב-21 לאוקטובר.



"חברים" חוגגים 25 גם עם אפליקציה חדשה

חגיגות חצי היובל של אחת מסדרות הטלוויזיה האהובות והמצליחות ביותר נמשכות. אחרי ההכרזה על ההקרנות המיוחדות באולמות קולנוע נבחרים ברחבי ארצות הברית, רשת הטלוויזיה Warner Bros TV בחרה להשיק אפליקציה חדשה המבוססת על אירועי הסדרה "חברים" ומאפשרת למעריצים לחוות בצורה חדשה וקצת שונה את הדמויות המרכיבות את החבורה האהובה. האפליקציה תכלול קטעי וידאו אינטראקטיביים, פילטרי צילום, טריוויה, ומתכונים שונים ובלתי נשכחים אשר הופיעו לאורך הסדרה.
מישל צ'יקו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ אחוזת דאונטאון (עמוד סדרה)
חץ על הספקטרום (עמוד סדרה)
חץ ישמח חתני (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.9ציון מבקרים5 / 3.5
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20234דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט