חדשות טלוויזיה / סדרות

מדריך צפייה: הקומדיות הטובות ביותר בנטפליקס - חלק א'

מדור מדריך צפייה בנטפליקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
הקיץ בשיאו ובתי הקולנוע עדיין סגורים. אם אתם רוצים קצת לשכוח מכל מה שקורה מסביב, אין כמו סרט קומי טוב שיגרום לכם לצחוק מכל הלב. בדיוק לצורך כך, בחרנו עבורכם מעל ל-70 מהקומדיות הטובות שזמינות לצפייה בנטפליקס ישראל. בחלק הראשון של המדריך: קומדיות הנעורים, הקומדיות הרומנטיות וקומדיות האקשן
קומדיות נעורים

סופרבאד - מקומדיות הנעורים הטובות של המאה ה-21 שמשלבת הומור נמוך לצד הומור שנון, מבט אמין על התבגרות וגאונים קומיים כמו ג'אד אפטאו (תסריט), ג'ונה היל ומייקל סרה.

אלכס סטריינג'לאב - קומדיית נעורים מתוקה ותמימה על תיכוניסט מופנם למדי שמתכונן לרגע בו יאבד את בתוליו עם חברתו. התכניות שלו משתבשות כשהוא פוגש בנער בשם אליוט, ומתחיל לתהות האם הוא למעשה נמשך לגברים.

באה בקלות - מהמקרים הנדירים של קומדיית נעורים אינטליגנטית ולא נמוכה עם אחד מתפקידיה הראשונים המוצלחים של אמה סטון כתלמידת תיכון המפיצה על עצמה שמועה שהיא שכבה עם מישהו ובעקבות כך יוצא לה מוניטין של מופקרת.

אמריקן פאי – קלאסיקה מודרנית, וולגרית, גסה, פרועה אבל גם עם רוח נעורים חצופה וסצנת פאי אחת בלתי נשכחת.

שיגעון של קולג' - קומדיה חביבה בכיכובו של ג'ונה היל על חבורה של נערים שלא מצליחים להתקבל לקולג' ומקימים אוניברסיטה פיקטיבית שהופכת להצלחה מפתיעה. סרט פרוע ומרגש שלא זכה להצלחה ראויה עם צאתו.



שוב בן 17 – זאק אפרון עושה את הקפיצה למגרש של הגדולים בקומדיית חילופי גוף בנאלית אך חביבה ומהנה לצד מתיו פרי.

פרוג'קט X - קומדיית נעורים מפתיעה, קיצונית עם רוח אנרכיסטית על מסיבה ביתית של תיכוניסטים שיוצאת משליטה והכל בסגנון צילום פאונד-פוטג'.

פיץ' פרפקט – מי ידע שתחרות א-קפלה יכולה להיות כל כך כיפית? הקומדיה המוזיקלית המהנה והמצליחה בכיכובה של אנה קנדריק שזכתה לשני סרטי המשך.

טריפ נעורים – קומדיית הנעורים המלנכולית ומדויקת של הבמאי הנפלא ריצ'רד לינקלייטר על חבורת נערים שלא רוצים להיפרד מהנעורים ביום האחרון של התיכון ב-1976.

שמתי ברז למורה – סרט הקאלט של אבי קומדיות הנעורים מהאייטיז ג'ון יוז על התלמיד המגניב פריס ביולר (מת'יו ברודריק) שמחליט להבריז מבית הספר עם חבריו ליום של הרפתקאות כשבעקבותיהם רודף המנהל.

קלולס – סרט הקאלט בכיכובה של אלישיה סילברסטון על נערה עשירה שעושה מייק-אובר לנערה חדשה בבית הספר. הסרט הוביל לסרטים וסדרות רבים שניסו לחקות את השפה הצעירה והסטייל המושקע.

קומדיות אקשן

החבר'ה האחרים – לפני שעבר לסרטים 'רציניים' יותר כמו "מכונת הכסף", היה אדם מקיי מהבמאים הקומיים המוצלחים בהוליווד, כפי שבא לידי ביטוי בקומדיית האקשן המשעשעת הזו עם ויל פרל ומארק וולברג.

הנוכל המבריק – מרטין לורנס בתקופה שהיה משחק בסרטים טובים בקומדיית אקשן כיפית, מהירה וחסרת כל היגיון על נוכל שמתחזה לשוטר בכדי לגנוב יהלום שהחביא בתחנת משטרה לפני שנים.

בחורים רעים – היו ימים שמייקל ביי היה מביים סרטים שכיף לצפות בהם. אחד מהם הוא קומדיית האקשן האלימה בכיכובם של ויל סמית' ומרטין לורנס, שאף זכתה לשני סרטי המשך.

גברים בשחור – עוד קלאסיקה קומית של ויל סמית' שזכתה לסרטי המשך פחות מוצלחים בה הוא מככב לצד טומי לי ג'ונס כסוכן המפקח על חייזרים המתחזים לבני אדם ברחבי ארה"ב.

אושן 11 – קומדיית הריגול המתוחכמת והמהנה של סטיבן סודרברג עם קאסט כוכבים בלתי נגמר בהובלת גורג' קלוני, היא למעשה עיבוד מחודש לסרט באותו שם משנות ה-60, ואף הובילה לשני סרטי המשך חביבים ולספין אוף כל נשי.

שעת שיא - עוד קומדיית אקשן מהירה, תזזיתית ומשעשעת על שני סוכנים השונים זה מזה באופיים (כריס טאקר וג'קי צאן) שהפכה ללהיט וזכתה לשני סרטי המשך שזמינים לצפייה בנטפליקס.

שוטרים לוהטים – הסרט השני בטרילוגיית הקורנטו המצוינת של אדגר רייט הוא קומדיית אקשן שנונה שמשחקת עם חוקי הז'אנר ומקצינה אותם.

בייבי דרייבר - עוד קומדיה אנרגטית, קצבית ושנונה של אדגר רייט על נהג מילוט שתקן של שודדי בנקים. הפסקול הנהדר משתלב עם סצנות השודים המושקעות לצד רגעים קומיים מוצלחים.



ברוכים הבאים לזומבילנד – עם קאסט בכיכובם של וודי הרלסון, ג'סי אייזנברג ואמה סטון לא פלא ש"זומבילנד" הפכה לקומדיית קאלט שמכניסה זריקה של כיף מחודש לז'אנר הזומבים החרוש.

שחק אותה סמארט - סטיב קארל הוא אחד הקומיקאים המוכשרים של שנות האלפיים וכמו מקסוויל סמארט מצליח בסופו של דבר אך ורק בזכות עבודה קשה והרבה כישרון. אחת הקומדיות הכיפיות של שנות ה-2000. (מתן יניב)

אחרון גיבורי הפעולה – לא מספיק מכירים את פרודיית האקשן בכיכובו של ארנולד שוורצנגר כגיבור סרטי פעולה שמגלה שהוא חי בסרט. סרט מתוחכם שמכיל קריצות לכל הקלישאות שמרכיבות את הז'אנר.

איזה מין שוטרת – הלהיט של סנדרה בולוק כסוכנת FBI שמשתתפת בתחרות מלכת היופי כדי לחשוף פעולת טרור הוא מופרך כשם שהוא חביב ומהנה.

קומדיות רומנטיות

לדפוק חתונה – עם צוות שחקנים כמו אוון וילסון, וינס ווהן, רייצ'ל מקאדמס, כריסופר ווקן וברדלי קופר קשה לטעות בקומדיה רומנטית פרועה על צמד מתפלחים סדרתיים לחתונות.

בתול בן 40 – סרטו הראשון כבמאי של ג'אד אפטאו, מהיוצרים הקומיים החשובים של דורנו, הוא יצירה גסה, כנה, קורעת מצחוק, רגישה וחכמה בכיכובו של סטיב קארל הנפלא.

[*]
לא יכולה בלי זה - סרטו הראשון של ספייק לי הוא קומדיה רומנטית מתוחכמת בשחור לבן על צעירה אפרו-אמריקאית המתלבטת בין 3 גברים. סרט מסוגנן שחושף את כשרונו הייחודי של הבמאי.

היצ' – דביק וצפוי למדי אבל גם משעשע. הקומדיה הרומנטית שהפכה ללהיט קופתי בה וויל סמית' כשדכן המסייע לגבר לא יוצלח (קווין ג'יימס) להתחיל עם נשים.

50 דייטים ראשונים – בתקופה בה אדם סנדלר כיכב בקומדיות מהנות, זו אחת החביבות בהן על גבר שצריך לגרום לבחורה עם אמנזיה (דרו ברימור) להתאהב בו בכל פעם מחדש.

Knocked Up - תרשו לנו להתעלם מהשם העברי הנוראי "הדייט שתקע אותי" ולהתייחס לקומדיה רומנטית פרועה, אותנטית ומוצלחת נוספת של ג'אד אפטאו שכתב וביים ומעניק לסת' רוגן את אחד מתפקידיו המוצלחים.

באהבה אין חוקים – ג'ק ניקולסון, דיאן קיטון וקיאנו ריבס בסרטה של אשפית הקומדיות הרומנטיות ננסי מאיירס על משולש רומנטי שמסתבך בקומדיה שתקסום לקהל הבוגר.

טיפש, מטורף, מאוהב – מהקומדיות הרומנטיות המעטות שהן באמת מוצלחות בשנים האחרונות שהציגה את השילוב האהוב של ריאן גוסלינג ואמה סטון (וכמובן סטיב קארל) עם תסריט מוצלח שכולל כמה טוויסטים בלתי צפויים.



שבועיים מראש – ג'ורג' וויד (יו גרנט) ולוסי קלסון (סנדרה בולוק) מהווים ההפכים האחד של השני, האחד קפיטליסט ונהנתן מושבע בעוד השנייה עורכת דין רודפת צדק. הסיטואציות המשעשעות הנוצרות בעקבות הפערים החברתיים והערכיים בין השניים לצד המשחק המעולה הופכים את הסרט לקלאסיקה שכיף לראות שוב ושוב. (מישל צ'יקו)

ואז הגיעה פולי - קומדיה רומנטית על זוגיות לא הגיונית בין סוכן ניהול סיכונים זהיר (בן סטילר) במיוחד ובחורה (ג'ניפר אניסטון) ששום דבר אצלה לא מתוכנן מראש. אמנם עם הרבה הומור נמוך, אבל גם לא מעט לב ושחקנים מעולים. (יבגני גרינברג)

אינני אדם קל – הקומדיה הרומנטית הצרפתית הזו היא גם תרגיל משעשע ומעורר מחשבה במגדר. במרכזה גבר שוביניסטי שחוטף מכה בראשו ומתעורר לעולם בו התפקידים המגדריים התהפכו והנשים שולטות ומחפיצות את הגברים.

מותר לאהוב – הקומדיה הרומנטית זוכת פסטיבל טרייבקה האחרון היא סרט נעורים חכם עם דמויות נשיות מורכבות במיוחד, חדשני מבלי להרגיש יומרני עם תסריט מצוין ודיאלוגים שכיף לשמוע. (מתי לנג)

החתונה של החבר שלי – קלאסיקה רומנטית שהייתה לאחד הסרטים המצליחים של ג'וליה רוברטס, כאשיה שמנסה למנוע מחברה הוותיק להתחתן עם סטודנטית עשירה (קמרון דיאז).

לחלק השני של מדריך הקומדיות בנטפליקס - לחצו כאן
אלעד שלו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ בתול בן 40 (עמוד סרט)
חץ סופרבאד (עמוד סרט)
חץ ברוכים הבאים לזומבילנד (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט