חדשות טלוויזיה / סדרות

מדריך צפייה: הקומדיות הטובות ביותר בנטפליקס - חלק ב'

מדור מדריך צפייה בנטפליקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
הקיץ בשיאו ובתי הקולנוע עדיין סגורים. אם אתם רוצים קצת לשכוח מכל מה שקורה מסביב, אין כמו סרט קומי טוב שיגרום לכם לצחוק מכל הלב. בדיוק לצורך כך, בחרנו עבורכם מעל ל-70 מהקומדיות הטובות שזמינות לצפייה בנטפליקס ישראל. בחלק השני של המדריך: הקלאסיקות הקומיות, הקומדיות הפרועות והדרמות הקומיות
קלאסיקות קומיות

המסכה – חובבי ג'ים קארי יהנו מכל רגע, מי שפחות אוהב את השטיקים של הכוכב בשיאו – זה לא הסרט בשבילו.

מכסחי השדים – ביל מארי, דן אקרויד והרולד ראמיס באחד מסרטי הקאלט האהובים של האייטיז.

ביג לבובסקי – לא באמת צריך להוסיף מילים על סרט הסטלנים וקומדיית הטעויות האולטימטיבית של האחים כהן שהביאה לעולם את The Dude (ג'ף ברידג'ס) והחזירה את הכבוד לבאולינג.

לוק סטוק ושני קנים מעשנים – סרטו הראשון של גאי ריצ'י שהפך אותו ואת ג'ייסון סטיית'האם וכדורגלן העבר ויני ג'ונס לכוכבים. קומדיית פשע דינמית המלאה בתחבולות קולנועיות ותסריטאיות מתוחכמות.

בריאן כוכב עליון – חבורת מונטי פייטון באחת הקומדיות הגדולות בכל הזמנים בפרודיה על מיתוס לידתו ומותו של ישו. קומדיה מבריקה וקורעת מצחוק שלועגת לדתות הממוסדות, לאמונה עיוורת ולחיפוש של בני אדם אחר דמות מנהיג סמכותית. בלעדיה לא היה את "זוהי סדום" ו"היהודים באים".

מונטי פייטון והגביע הקדוש – עוד קלאסיקה מצוטטת של החבורה המבריקה עם הומור נונסנס מוחלט בסרט המבוסס על אגדת המלך ארתור.

מרדף חצות – צייד ראשים (רוברט דה נירו) מגויס ללוות ללוס אנג'לס חשב שמעל כספים מהמאפיה בקומדיית פשע מוצלחת מלאה בתפניות ומרדפים.



טרילוגיית בחזרה לעתיד – שבו עם הילדים וצאו למסע עם דוק ומרטי באחת מהטרילוגיות האהובות והמצוטטות בכל הזמנים, במיוחד בשני הסרטים הראשונים והמוצלחים יותר.

ביטלג'וס – פרודיית האימה של טים ברטון על זוג שמגייס מגרש רוחות לא שגרתי בימים שהבמאי עוד הוציא סרטים טובים, מקוריים ומוצלחים.

יום שישי – קלאסיקת סטלנים בסרטו הראשון של פ. גארי גריי ("straight outta Compton") עם אייס קיוב וכריס טאקר כשני חברים שמעבירים עוד יום בשכונת העוני ומסתבכים עם סוחר סמים.

תעלומת רצח במנהטן – שיתוף הפעולה האחרון של וודי אלן ודיאן קיטון וסרטו היחיד של אלן בנטפליקס ישראל הוא קומדיית מתח חביבה ומלאה בשנינויות ורפרנסים קולנועיים האהובים על היוצר שעוקבת אחר זוג שחושד ששכנתם הקשישה נרצחה.

מאסר עולם – אדי מרפי במרטין לורנס באחד מהסרטים המוצלחים והמפתיעים של השניים שהוא גם דרמה חברתית על אפליית שחורים וגם קומדיה משעשעת שמנצלת את הכשרונות הקומיים של הכוכבים שמגלמים שני מבריחי אלכוהול שמופללים בפשע שלא ביצעו בדרום הגזעני של שנות הארבעים.

מגלה את אמריקה –קומדיית אייטיז מהנה של אדי מרפי כנסיך אפריקאי מפונק שהולך לאיבוד בניו יורק ומגלה את המציאות השונה של שחורים באמריקה.

קומדיות פרועות

אנחנו המילרים – סוחר גראס מגייס משפחה מזויפת כדי להבריח משלוח ענק למקסיקו בקומדיה מצחיקה ומטופשת בו זמנית עם הופעות קומדיות מוצלחות של ג'ניפר אניסטון, ג'ייסון סודיקיס וויל פולטר.

טיפשים בלי הפסקה – קחו את האחים פארלי והוסיפו את ג'ים קארי ויש לכם מתכון לקלאסיקה מטופשת-חכמה ומהנה במיוחד.

יס מן – מהקומדיות המאוחרות המוצלחות של ג'ים קארי המגלם אדם בעל גישה שלילית שמחליט להגיד כן בחייו ונקלע לשלל סיטואציות מביכות וגם רומנטיות.

אל תתעסקו עם הזוהן – מטומטם למדי ולא תמיד פוגע בבדיחות, אבל קהל ישראלי לא יכול שלא ליהנות מסרט הקאלט של אדם סנדלר שמביא את הישראליות למרכז הבמה ההוליוודי.

טוק טוק - קומדיה ספרדית משוגעת ומצחיקה העוסקת בקבוצת אנשים בעלי הפרעה טורדנית-כפייתית המחכים במשרדו של רופא לתור שנקבע להם.

רווקים לשבוע - סרט מוצלח נוסף של האחים פארלי על שני חברים שמקבלים אישור מנשותיהם לבגוד לשבוע בלבד, ומגלה שגם בנות זוגן מחליט לחוות חוויות חדשות.

טד – דובון צעצוע שמתעורר לחיים, מקלל ומקיים יחסי מין עומד במרכז הקומדיה הילדותית והקורעת של יוצר "איש משפחה" סת' מקפרלן שגם מדבב את הדובי לצד מארק וולברג בתפקיד הראשי.

מועדון החברים – עוד קומדיה פרועה חביבה של טוד פיליפס על שלושה חברים מבוגרים שמנסים לשחזר את ימי הקולג' הסוערים באמצעות פתיחת אחווה משלהם.

הדיקטטור – סשה ברון כהן עושה את מה שהוא יודע הכי טוב ומשתולל בסרט קורע מצחוק בו הוא מגלם את הגנרל אלאדין שנקלע לניו יורק עם הרבה התייחסויות לישראל כמו שאנחנו אוהבים.



חדשות בהפרעה – סרט המשך של אדם מקיי לקומדיה המופרעת והמוצלחת "והרי החדשות" שמשחזר בהצלחה את כל מה שעבד במקור עם רצף בלתי נגמר של בדיחות נונסנס ללא תקינות פוליטית על שדרן החדשות רון בורגונדי (ויל פרל) שמפוטר מעבודתו.

טים אמריקה – יוצרי "סאות' פארק" ממשיכים לשחוט פרות קדושות בסרט שלועג הן למלחמה בטרור והן למבקריה באמצעות בובות על חוט.

הקמפיין – וויל פארל וזאק גליפיאנקיס כשני מתחרים בקרב חסר גבולות על מקום בקונגרס בפארסה וולגרית, מטופשת וגם משעשעת ודומה להפליא למציאות שעתידה לבוא בעידן טראמפ, כשבתווך מצויים האינטרסים הכלכליים שמניעים את הפוליטיקה האמריקאית.
מודלים לחיקוי – שון וויליאם סקוט ("אמריקן פאי") ופול ראד כשני בחורים חסרי אחריות שמקבלים על עצמם עבודות שירות כחונכים לילדים בסרט שהוא שילוב של קומדיה פרועה ומעשייה מחממת לב.

איך להיפטר מהבוס - קאסט מרשים בכיכובם של ג'ייסון בייטמן, ג'ניפר אניסטון, קולין פארל, ג'ייסון סודיקיס וקווין ספייסי בקומדיה שחורה פרועה על עובדים מיואשים שמחליטים להרוג את הבוסים שלהם. תימנעו בכל מחיר מסרט ההמשך הנוראי.

תביא אותו כמו גבר – ג'ונה היל כעובד חברת תקליטים שנדרש ללוות כוכב רוק (ראסל ברנד המצוין) במופע קאמבק בקומדיה מוצלחת, מצחיקה ומלאת חיים ומוזיקה.

קוראים לי דולמייט – הסרט שהחזיר את מרפי למרכז הבמה לאחר עשור של סרטים ירודים הוא הצדעה ליצירה קולנועית ולסרטי האקספלוטיישן של הסבנטיז על הסיפור מאחורי יצירת הסרט באותו שם של הקומיקאי רודי ריי מור.

בדרך לחתונה עוצרים בווגאס – תמיד כיף לצפות בהברקה הקומית שהפכה ללהיט ענק, זכתה בגלובוס הזהב ובשני סרטי המשך פחות מוצלחים (שגם זמינים בנטפליקס) על 4 חברים שמנסים לשחזר את הלילה שעברו במסיבת הרווקים בווגאס.

[*]

דרמות קומיות

הכול יחסים – סרט המשך בוגר ודרמטי יותר ל"knocked up" בו הזוג הנשוי פי ודבי (פול ראד ולזלי מאן) מנסים להתמודד עם מערכת יחסים לקראת גיל העמידה.

17 על הקצה – היילי סטיינפלד מרשימה בסרט התבגרות משעשע, רגיש ונוגע על נדין, נערה בת 17 שמחפשת את מקומה בעולם לאחר מות אביה ומגלה כי חברתה הטובה מפתחת מערכת יחסים עם אחיה. וודי הרלסון כמורה לא שגרתי שיוצר קשר אבהי עם נדין.

תקועה – הבמאי המצוין ג'ייסון רייטמן משתף פעולה עם שרליז ת'רון כסופרת גרושה שחוזרת לעיירת ילדותה במטרה להתאחד עם האקס הנשוי מהתיכון ומגלה שהחיים של השאר המשיכו בזמן ששלה נתקעו במקום.

האזרח המכובד - אוסקר מרטינז מגלם סופר שזכה בפרס נובל, שמחליט להיענות להזמנה מעיירת ילדותו הנידחת בארגנטינה ולהגיע לקבל פרס הוקרה בעיר הנידחת בה לא ביקר עשרות שנים. קומדיה חכמה, מצחיקה, כתובה היטב שמגובה במשחק הנהדר של מרטינז.

הגבר הרביעי בחוץ - ארבעה גברים באמצע שנות העשרים לחייהם, בטוחים שהם יודעים הכל אחד על השני עד שבוקר אחד אחרי לילה של שתיה, חברם מפתיע אותם ויוצא מהארון. שפע סיטואציות מצחיקות ודרמטיות שמעניקים לצופה 86 דקות מבדרות. (יאיר הוכנר)

היסודות של האכפתיות – הבסיס התסריטאי של הסרט הוא חרוש – גבר שצריך להתגבר על טרגדיה אישית והופך לחונך של נער עם מוגבלויות – אך בזכות הלב הגדול וכמה סצנות קומיות מוצלחות זהו סרט מסע-ברומאנס מוצלח לסוגו.

לחלק הראשון של מדריך הקומדיות בנטפליקס - לחצו כאן
אלעד שלו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ בדרך לחתונה עוצרים בוגאס (עמוד סרט)
חץ טד (עמוד סרט)
חץ הדיקטטור (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט