חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: "פרפר נחמד" חוזרת עם מנחים מפתיעים

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה של מישל צ'יקו: ג'וליה רוברטס, שון פן ודן סטיבנס בסדרה חדשה על פרשת ווטרגייט, סדרה חדשה של כאן 11 - "המפקדת" בכיכובה של אלונה סער מאיימת להיות ההצלחה הבאה, "פרפר נחמד" המיתולוגית זוכה לגרסה מחודשת עם מנחים מוכרים ואלו סדרות מסקרנות עתידות לעלות באפריל על מסכי הטלוויזיה שלנו?
"Gaslit"- סדרה חדשה בכיכובה של ג'וליה רוברטס

ברשת הטלוויזיה האמריקאית "Starz" עובדים במרץ על סדרת דרמה חדשה אשר מציגה את סיפור פרשת ווטרגייט השערורייתית שאירעה בארצות הברית בתחילת שנות ה-70. בתפקיד הראשי עתידה לככב לא אחרת מאשר ג'וליה רוברטס בדמותה של מרת'ה מיטשל - סלבריטאית המהווה את אחד הקולות הראשונים אשר מפנים אצבע לגבי מעורבותו של נשיא ארצות הברית דאז, ריצ'רד ניקסון, בפרשה.

בעודה עושה זאת, היא יוצאת למלחמה לא רק נגד נשיא ארצות הברית אלא גם מול היועץ המשפטי שלו- ג'ון מיטשל, שהוא גם במקרה בעלה, המגולם על ידי השחקן שון פן. שחקן נוסף המצטרף אל השמות הגדולים הוא דן סטיבנס ("לגיון", "אחוזת דאונטון") אשר יגלם את דמותו של ג'ון דין. סטיבנס הצטרף אל הקאסט בתור דין במקומו של השחקן ארמי האמר, שלאחרונה שמו נקשר עם שרשרת של האשמות ועדויות מטרידות מצד נשים ואנשים קרובים אליו.

הקשב "המפקדת"

אין ספק שאם יש משהו טוב שקרה בשנה האחרונה שעברה על כולנו- הוא כנראה מחלקת הדרמה של תאגיד השידור כאן 11. אחרי שנה של הצלחות בלתי רגילות עם סדרות כמו "חזרות", "מנאייכ", "שעת נעילה" ועוד רבות אחרות, מגיעה מה שאנחנו מקווים שתהפוך לסדרה הבאה שתסחוף אותנו, שנקראת- "המפקדת" (שרק על פי התקציר משדרת וייבים שמזכירים את הסרט ''אפס ביחסי אנוש"). הסדרה מגוללת את סיפורה של נועה, קצינה מסורה שלראשונה זוכה לפקד על מחזור טירוניות. מה שנראה תחילה כהזדמנות שאסור לפספס על גבול הגשמת חלום - מתבררת כמשימה קשה במיוחד כשלפניה ניצב מחזור "גיוס מיוחד" וסגל שאינו מקבל את סמכותה, אשר מעביר אותה מסע התבגרות קומי בחסות צה''ל.

את הסדרה יצרו עטרה פריש וניר ברגר ("סוף העולם") בעקבות סרט קצר אותו יצרה פריש העונה לשם "מכתב אהבה למ''מ". בתפקיד המפקדת נועה תוכלו לראות את השחקנית אלונה סער (הבת של גדעון) כשלצידה יככבו דור ההרי, מיה לנדסמן, מיה דגן, עלמה קיני, כרמל בין תימור כהן ועוד רבים אחרים. "המפקדת" תשודר בכאן 11 בימי שני וחמישי החל מה-15 באפריל בשעה 21:00.

דודו זר, מאחוריך: משי קליינשטיין, אורי בנאי ואסתר רדא יככבו בגרסה החדשה של "פרפר נחמד"

מי לא זוכר את "פרפר נחמד"? תוכנית הילדים הקלאסית, אשר ליוותה במשך שנים (ולא פחות מ-16 עונות) המוני ילדים וילדות, חוזרת לכאן חינוכית בהפקה מחודשת ועדכנית - ועם מנחים חדשים. לצד דמויותיהן המיתולוגיות של אוזה האווזה, בץ הצב, שבי השבלול ונולי האפרוחית, הולכים והולכות להצטרף הזמרים משי קליינשטיין, אורי בנאי, אסתר רדא והשחקן בן יוסיפוביץ' ("על הספקטרום"). תכנית הילדים שעלתה לראשונה בטלוויזיה החינוכית בתחילת שנות ה-80, עוסקת בדילמות וסוגיות מעולמם של הילדים, בתכנים חינוכיים ייעודים וכמובן אחראית ללא מעט קלאסיקות מוזיקליות בלתי נשכחות. הגרסה המחודשת צפויה לעלות במהלך הקיץ הקרוב.

[*]

("פרפר נחמד". באדיבות כאן חינוכית)

מה חדש? הסדרות שלא כדאי לפספס בחודש אפריל

אזהרת מסע - סדרת דרמה פוליטית חדשה, המהווה שיתוף פעולה ראשון בישראל עם נטפליקס ואחת ההפקות הגדולות והמושקעות ביותר שנעשו בארץ. הסדרה עוקבת אחר סיפורם של שני צעירים ישראלים, המוצאים את עצמם יחד עם צעירה נורווגית במרכז סיפור חטיפה על ידי ארגון דאע"ש. ככל שהזמן הולך ואוזל, המתח עולה ומניע סיפור מלא שקרים וסודות משפחתיים כשהורי החטופים משתפים פעולה למען הצלת ילדיהם כנגד כל הסיכויים. בסדרה, שנוצרה בשיתוף פעולה עם גוף שידור נורווגי, ניתן לראות את השחקנים עמוס תמם, רותם אבוהב, גיל פרנק, דניאל ליטמן, ורד פלדמן והישאם סולימאן לצד שחקנים נורווגים נוספים. הסדרה כוללת 10 פרקים, דוברת ארבע שפות שונות ועתידה לעלות לשידור ב-HOT, החל מהתאריך ה-11.4 בשעה 20:30.

בני אור - דרמת פשע ישראלית חדשה המבוססת על אירועים אמיתיים, שמביאה את סיפור התבגרותם של צעירים משכונת בני אור בעיר באר שבע. כשהצעירים מחליטים להרוויח כסף דרך מכירת סמים לסטודנטים בעיר, הם נחשפים לעולם מלא במלחמות אינסופיות וכנופיות רחוב ותיקות שבו הם יצטרכו ללמוד לשרוד. היוצרים גיא בלילה ואלעד ביטון, גדלו באותה תקופה ומכירים מקרוב את חבורת בני אור האמיתית, שחלק מחבריה השתחררו מהכלא בינתיים וחלקם כבר לא בחיים. בסדרה תוכלו לראות את עמיר בניון, גיא עמיר ועדן פינס לצד שחקנים צעירים שזוהי הופעתם הטלויזיונית הראשונה. הסדרה תשודר ב-yes החל מה-25.4 בשעה 22:00.
טיפול זוגי ישראל - הסדרה הדוקומנטרית של רשת "Showtime" , עתידה לזכות עכשיו גם לגרסה ישראלית. הסדרה מתעדת זוגות העוברים תהליך טיפול אמיתי ואינטימי, מצליחה לחשוף ולנרמל את מורכבות החיים הזוגיים במטרה לפתח שיח חדשני, מקבל ופתוח בנושא זוגיות. על הסדרה, אשר תכלול כ-12 פרקים, ימונו היוצרים של התוכנית ''סליחה על השאלה'', כשהיא עתידה להיות משודרת בכאן 11 כבר בהמשך השנה.

היהודי החדש - גורי אלפי יוצא למסע תיעודי מרגש ומצחיק, כדי לחקור את מערכת היחסים בין היהודים הישראלים לאחיהם, היהודים האמריקנים. מערכת יחסים אוהבת ומחבקת, אבל לפעמים גם חשדנית ומתנשאת. גורי ינסה לענות על השאלה האם אנחנו עדיין "עם אחד", או שהענפים בעץ היהודי המשותף שלנו צמחו כה גבוה ורחוק זה מזה, עד שכבר ניתן להבחין בגזע המשותף. ״היהודי החדש״ ישודר ב- כאן 11 ובדיגיטל החל מה-19 באפריל, בימים שני וחמישי, בשעה 21:35.

[*]

(גורי אלפי ב"יהודי החדש". קרדיט- משה נחומוביץ')

מקיף מילאנו - סדרת נוער ישראלית המגוללת את סיפורה של מגמת עיצוב אופנה יוקרתית, שנוחתת בעל כורחה בתיכון מקצועי מחוספס. הסדרה עוסקת בחוויות האמיתיות של בני נוער: אהבות ראשונות, משפחות מתפרקות, דימוי גוף, להט"בופוביה, גזענות, חברויות במבחן, פרטיות ברשתות חברתיות, יחסי מין. בהשתתפות: אקי אבני, משה אשכנזי, בת-אל בורנשטיין, קים אור אזולאי, יונתן ווקס, אור יעקב, מיקה צור, עילי צ'פמן, נאיה בינשטוק ורבים נוספים. בימים ב' עד ד' , החל מה- 19 באפריל, בשעה 20:00 בכאן חינוכית ובדיגיטל.

סיפורה של שפחה עונה 4 - בעונתה הרביעית של הסדרה ג'ון הופכת למנהיגת מורדים הנלחמת ללא חת בעוולות של רפובליקת גלעד. הסיכונים שהיא נוטלת מעמידים בסיכון את חבריה המורדים ומאבקה להשיג צדק ונקמה מאיים לכלות אותה ולהחריב את הקשרים החשובים ביותר בחייה. כמה רחוק תהיה מוכנה ג'ון ללכת כדי להשיג את מבוקשה? מה היא תהיה מוכנה להקריב? ומי יסבול מההחלטות שהיא מקבלת? העונה הרביעית של סדרת הדרמה עטורת הפרסים חוזרת רק ב-HOT בצמוד לשידורה בארה"ב, ושלושת פרקי הבכורה של העונה ישודרו ברצף. הפרקים יעלו ל-HOT VOD כבר בשעות הבוקר וישודרו בערוץ HOT3.

מישל צ'יקו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט