חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: דיסני+ מגיע לישראל עם עונה 3 של "המנדלוריאן"

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג של שי שגב: הפרטים המלאים על דיסני+ בישראל, הסתיימו הצילומים לעונה 3 של "המנדלוריאן", דיסני+ יוצרים סרט תיעודי על ג'ים הנסון, קודי סמית'-מקפי יככב בסדרה של קוארון באפל +TV, טריילרים לסרטים תיעודיים בנטפליקס על מרלין מונרו ועל "אברקרומבי אנד פיץ'" , "ספיי קידס" חוזרים לנטפליקס ויאיא וג'ורדן עוזרים להרוס אנשים ב'אמזון פריים'.
דיסני+ מגיע לישראל ב-16 ביוני

בעוד בישראל הקטנטונת המילה "סטרימינג" מעוררת ישירות מחשבה על שם אחר – "נטפליקס", במרבית העולם המשוואה הזו מזמן כבר אינה פשוטה – בעיקר בגלל מעצמת התרבות הגדולה, "דיסני", שעשתה לפני כ-3 שנים את המעבר המיוחל לעולם הסטרימינג דרך "דיסני+". אך בעוד שמדינות רבות מאז כבר קיבלו גישה לסטרימינג הנוצץ והובילו אותו למספר חסר תקדים של 129 מיליון משתמשים ברחבי העולם, ישראל נותרה מאחור – עד הקיץ הקודם, בו שמועות על הגעת הפלטפורמה ארצה החלו להתפשט. בחודש שעבר קיבלנו אישור חד משמעי מדיסני העולמית והשבוע – תאריך רשמי: 16.6.

אז כדיי שנהיה מוכנים, מה מחכה לנו ב-"דיסני+"? בין התכנים נוכל למצוא את התוכניות המדוברות של "מארוול" – "וונדה-ויז'ן", "לוקי", "הוקאיי", "מון-נייט" החדשה ועוד; סדרות מיקום "מלחמת הכוכבים" – שתי עונות "המנדלוריאן" (עונה שלישית בדרך) ועונה אחת של "הספר של בובה פט"; קלאסיקות דיסני מהארכיון – כדוגמת "היפה והחיה", "מלך האריות" ו"טרזן" – וכאלו חדשות – למשל "לוקה", "אנקנטו", "פרוזן"; וגם תכנים רבים למבוגרים, דרך ספריות התוכן של "סטאר" (הגרסה הבינלאומית ל-"הולו") – "משפחת סימפסון", "יומנה של שפחה" ו"פאם וטומי" לדוגמה – ערוץ ABC ("הרווק", "האנטומיה של גריי"), ערוץ הספורט ESPN, ערוצי A&E ו-לייף-טיים, "נשיונל ג'יאוגרפיק" וכו' וכו'. למנויים תהיה גישה לצפייה באיכות גבוהה – כולל שימוש בארבעה מכשירים בו-זמנית, מספר בלתי מוגבל של הורדות לעד עשרה מכשירים והאפשרות להגדרת עד שבעה פרופילים שונים, כולל פרופיל ילדים.

איפה הקאץ'? מחיר השירות למנוי חודשי, 39.90 ש”ח והמחיר למינוי שנתי, 399 ש”ח (כלומר, 33.25 ש"ח לחודש) יקר יותר מהמחיר בארה"ב, שעומד על 7.99 דולר (25.75 ש"ח), אך עדיין – אם לוקחים בחשבון את האופציה הכמעט יחידה היום בשוק – נטפליקס – ומחירה - 32.90 ש"ח לחבילת הבסיס, העסקה של דיסני לא נשמעת כזו רעה. האם תחרות אמיתית סוף סוף תתחיל בשוק שהיה במצב כמעט מונופולי? נותר לקוות שכן.

[*]

הסתיימו הצילומים לעונה 3 של "המנדלוריאן"

לאולפני לוקאס-פילם יש מיזמים רבים בהפקה עבור דיסני+, כולל "אסוקה", "אנדור" ו"האקולייט". עתה, מעריצי "המנדלוריאן" ישמחו לדעת כי הצילומים לעונה השלישית נסתיימו, ובה נראה את המנדלוריאן ו'הילד' ממשיכים במסעם מול אויבים רבים ומגייסים בעלי ברית, בעודם עושים את דרכם דרך גלקסיה מסוכנת לאחר קריסת האימפריה הגלקטית. קארל וות'רס, שמככב בתור גריף קארגה בסדרת "מלחמת הכוכבים", פנה לרשתות החברתיות כדי לשתף תמונה של אחת מעטיפות המתנה, שניתנו לאלה שעובדים על הסט עם סיום הצילומים. בסדרה "המנדלוריאן" מככב פדרו פסקל, עם כוכבי אורחים, כמו קארל וות'רס וג'יאנקרלו אספוסיטו ("שובר שורות"). מעט מאוד ידוע על העונה השלישית, ולא סביר שנדע את העלילה בפועל עד שהסדרה תגיע למסכים שלנו. טרם אושר תאריך יציאה לעונה השלישית של "המנדלוריאן". מה שבטוח - כבר יהיה דיסני+ בישראל, ונוכל לצפות בסדרה בשירות הסטרימינג. עם סיום הצילומים לעונה השלישית של "המנדלוריאן", זה פותח את חלון הצילומים לסדרה "אסוקה", שיתחיל בחודש הבא.



"צחורים כשלג: עלייתה ונפילתה של אברקרומבי אנד פיץ'"

אי שם בסוף שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000, מותג האופנה 'אברקרומבי אנד פיץ'' כבש קניונים בישראל ובעולם עם דגמי בגדים מדהימים, מוזיקת ריקודים וניחוח של חדשנות. אבל בזמן שהמותג היה לוהט, התדמית ה"אמריקנית" הפופולרית שלו החלה לבעור, כשהתגלתה מחלוקת סביב המכירות הבררניות והעסקאות המפלות שלו. הסרט התיעודי החדש של נטפליקס יסתכל על עלייתם, אבל אז גם יעמיק במה שקורה, כשהבלעדיות על המותג שלהם מחלחלת לצוות, ועובדים רבים שאינם לבנים מפוטרים בגלל שהם 'לא נראים מספיק אטרקטיביים'. 19 באפריל, בנטפליקס ישראל.



דיסני+ יוצרים סרט תיעודי על ג'ים הנסון

דיסני חוברת עם זוכי האוסקר רון הווארד ובריאן גרייזר, כדי ליצור סרט תיעודי חדש לגמרי שמובטח כ'דיוקן המושלם' של ג'ים הנסון, היוצר האגדי של "החבובות", יחד עם דמויות "רחוב סומסום", "הקריסטל האפל" ו"המבוך". חטיבת הסרטים התיעודיים המקוריים של דיסני, שהוקמה לאחרונה, חוברת ל-Imagine Documentaries כדי ליצור את המיזם. הסרט התיעודי מופק עבור מדור הסרטים התיעודיים המקוריים של דיסני+, כמו גם חבילת ערוצי דיסני. טרם הוכרז על תאריך יציאה לפרויקט, וגם לא אושר אם ישוחרר באופן בלעדי בדיסני+, או אם יוצג תחילה בקולנוע.

לפי הקומוניקט הפרויקט נעשה: "בהשתתפות מלאה ושיתוף פעולה מלא של משפחת הנסון, ויציג מבט מרתק ואינטימי על הקריירה המפוארת של ג'ים כיוצר דמויות יקרות מפז, וכאדם שחולל מהפכה בטלוויזיה ובקולנוע. עם ארכיונים אישיים שטרם נראו, הסרט יעניק לקהל מבט מרגש בגוף ראשון אל חייו של אחד היוצרים מעוררי ההשראה בעולם, באמצעות סרטי בית אקסקלוסיביים, צילומים, מערכונים ויומניו האישיים של הנסון".
קודי סמית'-מקפי יככב בסדרה של קוארון באפל +TV

הכוכב הצעיר קודי סמית'-מקפי (שהועמד לפרס האוסקר על תפקידו בסרט "כוחו של הכלב") לוהק לסדרת המתח "כתב ויתור | Disclaimer" בהפקת אפל +TV". התונית, המבוססת על ספרה המוערך ובעל השם הזהה של רנה נייט, תבוים על ידי הבמאי המוערך אלפונסו קוארון ("כוח משיכה"), שגם חתום הן על ההפקה והן על התסריט. עד כה, לסדרה לוהקו קייט בלאנשט, צ'אנג הו-יון ("משחק הדיונון"), קווין קליין ("דג ושמו וונדה") וסשה ברון-כהן. נכון לכתיבת השורות האלה, הסדרה תושק בסוף 2022.

[*]

הסודות של מרלין מונרו: הקלטות האבודות

מותה הטראגי של מרילין מונרו סיפק כר נרחב לתיאוריות קונספירציה ולשמועות במשך עשרות שנים, ולעיתים אף הסיט את תשומת הלב מכישרונה ומפיקחותה. הסרט התיעודי משחזר את אירועי השבועות, הימים והשעות האחרונים לחייה בעזרת הקלטות שנחשפות לראשונה של האנשים הכי קרובים לה, שופך אור על חייה הזוהרים והסבוכים ומציע נקודת מבט חדשה על אותו לילה גורלי. 27 באפריל, בנטפליקס ישראל.



דרושים ילדים מרגלים לנטפליקס: "ספיי קידס – האתחול"

נטפליקס חתמה על הסכם עם אולפני 'סקיידאנס' להפיק אתחול של סדרת הסרטים המצליחים: "ספיי קידס" משנת 2001, לצד היוצר והבמאי המקורי - רוברט רודריגז. הסרט החדש ייכתב, יבוים ויופק גם הוא על ידי רודריגז, ויכיר לצופים משפחה חדשה של מרגלים. רודריגז עבד בעבר עם נטפליקס עבור סרט הפעולה המשפחתי "גיבורים זה אנחנו". אולפני סקיידאנס הם בעלי הזכויות על זיכיון "ספיי קידס", ויש להם גם מספר סרטים בשיתוף עם נטפליקס, כולל "Heart of Stone" הקרוב בכיכובה של גל גדות, "פרויקט אדם" בכיכובו של ריאן ריינולדס, כמו גם המגה-להיטים "משמר האלמוות" ו-"מתחרת השישה". טרם נמסר מועד הפקה או שידור למיזם זה.

[*]

יאיא וג'ורדן עוזרים להרוס אנשים ב'אמזון פריים'

השחקן יאיא עבדול-מאטין השני ("מטריקס: התחייה") לוהק לתפקיד הראשי בסדרה "I Helped Destroy People". מדובר בעיבוד טלוויזיוני לספרה של ג'נט רייטמן, שיצא לאור בשנה שעברה. העלילה עוקבת אחר טרי אלבורי, סוכן אף.בי.איי. שנאלץ לעצור מהגרים מוסלמים לא חוקיים המסתננים לארצות הברית. מייקל ב. ג'ורדן ("הפנתר השחור") יפיק את הסדרה עבור שירות הסטרימינג "אמזון פריים". הצילומים יחלו בקיץ, כיוון שעבדול-מאטין מצטלם בימים אלה למיני-הסדרה "Scent of Burnt Flowers" עבור רשת "FX", ומבוימת על ידי סמואל באזוול ("Black is King").
שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ ספיי קידס (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט