חדשות טלוויזיה / סדרות

משחק הדיונון, אמילי ברומא והסרט של גל גדות: התוכן החדש של נטפליקס

משחק הדיונון, אמילי ברומא והסרט של גל גדות: התוכן החדש של נטפליקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
המהדורה השלישית של כנס ענקית הסטרימינג הציבה אזהרה גדולה למדי למתחרותיה של נטפליקס, עם עדכונים על עונות חדשות ל"דברים מוזרים" (עם כוכבת אייטיז מוכרת), "משחקי הדיונון" (כולל ריאליטי), "אמילי בפריז" (או ברומא?) ועיבודים מסקרנים לסדרות "וואן פיס" ו"אווטאר". בין סרט האקשן החדש של גל גדות לקאמבק של שוורצנגר, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת והטריילרים הכי מעניינים מכנס "טודום"
מה שהחל כניסיון לאחד את מיליוני משתמשיה של ענקית הסטרימינג בלב תקופת הקורונה (או אולי ממניעים ציניים יותר) הפך לאמצעי הראשי של נטפליקס לחשיפת התוכן הקרב שלה, ולהנכיח את מקומה במלחמות הסטרימינג האכזריות. גם לאחר מלחמת החורמה שהחלה החברה על משתפי הסיסמאות, נטפליקס שידרה עסקים כרגיל במהדורה השלישית של כנס "טודום" (“Tudum”), שנערך בסאו פאולו שבברזיל בלילה שבין שבת לראשון, והבטיחה לצופיה הנאמנים שלל תוכן פופולרי, חדש כישן. מה בין ההכרזות הגדולות?

בגזרה הטלוויזיונית הקיימת של החברה, נטפליקס שחררה עדכונים וטריילרים לגבי עונות חדשות של כמה מלהיטיה הגדולים, כדוגמת: "משחק הדיונון", שאל עונתה השנייה יחזרו מיטב כוכבי העונה הקודמת וכי תקבל ספין-אוף ריאליטי בריטי – "משחק הדיונון: האתגר", שתציב 456 מתחרים בחצר בית ספר בשביל האפשרות לזכות ב-4.56 מיליון דולר (דיווחים מהצילומים על מתחרים שפונו על ידי חובשים מהצילומים כמובן שלא הוזכרו בפרזנטציה).



"ברידג'רטון" שחררה תמונות של גיבוריה החדשים בעונה השלישית – פנלופה וקולין; קליפ של אסאן דיופ (הלא הוא עומאר סיי) בלב מרדף לילי בעונה השלישית והקרבה של "לופין"; קליפ מלא אקשן מעונתו השלישית של "המכשף", רגע לפני עלייתה לשירות בשבוע הבא ורגע אחרי סאגת עזיבתו וחזרתו של הנרי קאוויל לפרויקט. סצנת הפתיחה העונה השנייה לדרמה הרומנטית הגאה "עוצר נשימה" (“Heartstopper”) וגולת הכותרת – לינדה המילטון, הלא היא שרה קונורס, הלוחמת העתידנית בסדרת "שליחות קטלנית" – תצטרף לעונה החמישית והאחרונה של "דברים מוזרים".



אותה עונה הפסיקה את הפקתה בשל שביתת התסריטאים, ואי אפשר להגיד שצל אותה שביתה משמעותית לא הוטל על האירוע כולו. נטפליקס "פתרה" זאת בשליחת סרטונים משעשעים וחביבים (שהשכיחו את עצירות ההפקה) מכמה מכוכביה: לילי קולינס, כוכבת "אמילי בפריז", דיווחה על המעבר לרומא בעונה הרביעית; כוכב סדרת המתח "את", פן באדג'לי, דיבר על החזרה המצופה של דמותו לניו יורק בעונה החמישית והאחרונה.

צוות "קוברה קאי" התאחד בקריאת תסריט לעונה השישית והאחרונה; כוכבי "אמת או חובה" ("Never Have I Ever") הסתכלו אחורנית על מה שעברו עד כה, כשהעונה האחרונה עלתה לפני כשבוע לפלטפורמה; ג'נה אורטגה דסקסה עם חבריה לקאסט על תיאוריות מעריצים בעוד העונה השנייה של "וונסדיי" בהפקה; ואילו ארנולד שוורצנגר (אפרופו "שליחות קטלנית") ממשיך את הקאמבק שלו עם הודעה על עונה שנייה לסדרה "פובאר".

עם זאת, נטפליקס לא התרכזה רק במה שכבר עשתה, אלא גם במה שעתיד לבוא, בייחוד בשני כותרים מסקרנים ביותר: העיבוד בלייב-אקשן לאחת האנימות המצליחות ביותר, "וואן פיס" ("One Piece"), שקיבל טריילר מושקע במיוחד ותאריך יציאה (31.8) ועיבוד לייב אקשן אחר לסדרה מושפעת אנימה חביבה אחרת, "אווטאר" (לא, לא הכחולים – "Avatar: The Last Airbender"), שתעלה במהלך השנה הבאה. מעריצי הסדרה של "ניקלודיאון", שעדיין חבוטים מהעיבוד הקולנועי הקלוקל של מ. נייט שאמאלאן לפני כעשור יכולים להירגע, משום שהתמונות והטיזר הקצרצר שנחשף מציגים נאמנות גבוהה הרבה יותר למקור. עוד סדרות מסקרנות בפתח הן הפרויקט החדש של דיויד בניוף וד.ב. וייס – הלא הם יוצרי "משחקי הכס" – "בעיית שלושת הגופים" (המבוסס על ספר המד"ב באותו השם) והספין-אוף/פריקוול ל-"בית הנייר", "ברלין", שיחזיר את פדרו אלונסו לתפקידו של השודד האהוב.



בגזרת סרטי הקולנוע, נותרה נטפליקס בנישה המוכרת לה – אקשן וקומדיה. האירוע נפתח בהודעה כי כריס המסוורת' ימשיך לסרט שלישי בסדרת "טיילר ריק: חילוץ" (ימים ספורים לאחר שהסרט השני עלה לשירות), המשיך בקומדיית אקשן חדשה לבמאי פ. גארי גריי ("Straight Outta Compton") בכיכובו של קווין הארט; סרט פנטזיה חדש לזאק סניידר, "Rebel Moon", שיחולק לשני חלקים (הראשון ייצא בדצמבר); ולסיום – גל גדות בטריילר עמוס פעלולים לסרט האקשן "לב של אבן" (“Heart of Stone”), בו היא מגלמת סוכן CIA לצד ג'יימי דורנאן ("בלפאסט") ואליה בהאט ("RRR"). הסרט, שאת שיר הנושא שלו כתבה ומבצעת נגה ארז, יעלה לפלטפורמה ב-11 באוגוסט.

דניאל עמיר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט