חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך - הסדרות החדשות של וודי אלן ולואי סי קיי

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדש של "שובר מסך" עם המון חדשות על הסדרות החמות מ"תיקים באפילה", דרך "בנות גילמור", "משחקי הכס" ועד הסדרות החדשות של וודי אלן ולואי סי קיי. יאללה נתחיל:

1. תיקים באפילה

מה קורה: הרייטינג עולה על כל הציפיות, אנדרסון חושפת פרט היסטורי מטריד

למה זה חם: הפרק הראשון של העונה החדשה והמחודשת זכה ל-21.4 מיליון צופים בארה"ב ועקף את הרייטינג הכי גבוה ש"תיקים באפילה" עצמה זכתה לו (בעונה החמישית). אבל מילא זה- הכוכבת ג'יליאן אנדרסון מצטרפת למסע התקשורתי לחשיפת הפרשי השכר בין גברים ונשים בהוליווד ומגלה שב-1993 הציעו לה מפיקי הסדרה מחצית ממה שהציעו לדיוויד דוכובני. הפעם הם מקבלים שכר שווה.

לזרוק בשיחה: "הביקורות לא מהללות, אבלFox זורקת שעם נתונים כאלו, יש מצב לעוד פרקים אחרי שישיית הפרקים הזו".



2. בנות גילמור

מה קורה: זה קורה. בנטפליקס.

למה זה חם: “בנות גילמור” חוזרות. אתם עדיין לא רצים ברחובות פסטורליים בשלכת ומדברים מהר מדי על בנים וקפה? אנחנו לא יודעים מתי וכמה פרקים אבל לורליי ורורי- לורן גראהם ואלקסיס בנדל - כבר שם יחד עם לוק (סקוט פטרסון), הסבתא אמילי (קלי בישופ) וליין (קיקו אג'נה). אל תצפו לראות את מליסה מקארתי כי יש לה אשכרה קריירה, וגם לא את סבא ריצ'רד (אדוארד הרמן) כי הוא נפטר למרבה הצער.

3. משחקי הכס

מה קורה: סאנסה מפגיזה

למה זה חם: סופי טרנר, שעתידה להפציע בקרוב גם ב"אקס-מן" החדש (כג'ין גריי הג'ינג'ית), סיפרה השבוע בראיון שבעונה הבאה, סאנסה, דמותה אכולת הייסורים, סוף סוף תעמוד על שלה: "זאת תהיה העונה הכי טובה שלה עד כה, היא תזכה לכבוד שהיא ראויה לו. הצופים יקבלו את קו העלילה שהשתוקקתם אליו כל העונות האחרונות". מסע נקם במין הגברי?

לזרוק בשיחה: "בטקסי גילדת השחקנים, טרנר נפגשה עם פדרו פסקל, ששיחק את אובריין מרטל במשחקי הכס. הכל בזכות שרה פולסון, מ"American horror story" שחיברה בין השניים על השטיח האדום".

[*]

עוד דבר: טיזר חדש לעונה השישית!



4. חברים

מה קורה: היה ריוניון ויש תמונה למה זה חם: כי היה ריוניון של "חברים". ו"וויל וגרייס". ו"פרייז'ר". במסגרת הפקה מיוחדת של NBC עבור ג'יימס בורוז, הבמאי המוערך של כל אלו ועוד. מת'יו פרי ודברה מסינג לא היו, אבל איכשהו כוכבי "המפץ הגדול" דחפו את עצמם לפריים.

[*]

5. באסקטס

מה קורה: בכורה לסדרה החדשה של לואי סי קיי וזאק גליפינאקיס, ועוד בכורה בדלת האחורית.

למה זה חם: כי זה סי.קיי. וגליפינאקיס, וכי זה על וונאבי ליצן צרפתי שמחלטר ברודיאו וכי נתוני הצפייה העמידו את "באסקטס" כפרק הפתיחה הנצפה ביותר בקומדיה בכבלים מאז 2014. וחוץ מזה, סי.קיי. הכריז ביום שבת האחרון, בלי שום התראה מוקדמת, על סדרת רשת חדשה בכיכובו עם סטיב בושמי בשם "הוראס ופיט" המתמקדת בבר אירי.



6. קומיוניטי

מה קורה: בוטלה. סופית הפעם?

למה זה חם: כי הקומדיה המשוגעת והמשובחת של דן הרמון מחזיקה הרבה יותר משחשבנו. אבל עיצוב אריזת ה-DVD של העונה השישית שלה, שרק כדי להרים אותה היה צריך קמפיין מעריצים נרחב, מצהיר שמדובר בעונה האחרונה שלה. בסימן שאלה.

[*]

לזרוק בשיחה: "לא נראה לי שזה ישנה במיוחד לג'ואל מקהייל, שכבר מככב ב"תיקים באפילה", או לג'יליאן ג'ייקובס שמככבת בסדרה החדשה של ג'אד אפטאו, או לאליסון ברי שהיא כבר סופרסטאר או לצ'בי צ'ייס שכבר פרש. אז בעצם אולי אפשר באמת לוותר?".

עוד דבר: הטריילר ל-“Love”, הסדרה החדשה של אפטאו ב"נטפליקס" עם ג'יליאן ג'ייקובס כאן. נראה מגניב:



7. החדש של וודי אלן

מה קורה: מיילי סיירוס ווודי אלן?!

למה זה חם: עוד בפסטיבל קאן הצהיר אלן כי הוא מתכוון לעבוד על סדרה עבור רשת "אמזון". עכשיו סגר אלן קאסט בסיסי לסדרת שישה-פרקי-חצי-שעה שתתרחש בסיקסטיז. אלן נפרד מכוכבותיו הצעירות עד כה – סקרלט ג'והנסן ואמה סטון – והביא את לא אחרת מכוכבת הפופ/נוער מיילי סיירוס.

8. ביליונס

מה קורה: הצלחה מרשימה

למה זה חם: הייתה ציפייה לקראת הסדרה החדשה של יוצרי "אושן 13" ובכיכובם של פול ג'יאמטי ("דרכים צדדיות"), דמיאן לואיס ("הומלנד") ומלין אקרמן ("השומרים"). עכשיו אומרת רשת "שואוטיים" כי נתוני הצפייה לפרק הראשון ששודר בשבוע שעבר- 3 מיליון צופים – הם הגבוהים ביותר לפתיחת סדרה שלה אי פעם.

9. נטפליקס נגד NBC

מה קורה: משחקי רייטינג וחשיפות פומביות מביכות

למה זה חם: מנכ"ל התוכן של "נטפליקס", טד סרנדוס, תקף במסיבת עיתונאים את המהלך של רשת NBC, שלכאורה עלתה על דרך לחשוף את נתוני הרייטינג שלו. לעומת הרשתות הגדולות, שירות הסטרימינג "נטפליקס" לא מחויב לחשוף את נתוני הצפייה שלו. האנליסט הראשי של NBC טען שפיצח את נתוני הצפייה של השירות, וסרנדוס ענה: "אני לא מבין למה הם יקדישו זמן מסך להתייחס לרייטינג שלנו, אולי זה מעניין יותר מהרייטינג שלהם...".

לזרוק בשיחה: "מה שיותר מעניין הוא שנטפליקס הודיעה לאחרונה שכל דמות של מארוול שרק תרצה תקבל סדרה משלה".

עוד דבר: "Unbreakable Kimmy Schmidt" המעולה שנטפליקס גנבה מ-NBC חודשה לעונה שלישית וקיבלה תאריך לעונה השנייה (ב15 באפריל!). במקביל, רשת CBS הזמינה עוד קומדיה של טינה פיי. שם הסדרה החדשה "The Kicker" והיא על ספורטאי מובטל.

[*]

10. The Deuce

מה קורה: סדרה על עולם הפורנו עם ג'יימס פרנקו וצוות "הסמויה"

למה זה חם: דיוויד סיימון, כמו שאר הצוות של "הסמויה" (ג'ורג' פלקנוס, ריצ'רד פרייס ונינה קוסטרוף-נובל), מתאחדים לסדרה החדשה של סיימון " The Deuce" ב-HBO בה יככב ג'יימס פרנקו. הסדרה תעסוק בעסקי הפורנו והזנות בניו יורק בסבנטיז-אייטיז בניו יורק, כמו גם בהתפשטות הקוקאין והאיידס. פרנקו ישחק תאומים ולצידו תופיע מגי ג'ילנהל וגם לורנס ג'יליארד ג'וניור, הלוא הוא דיאנג'לו בארקסדייל מ"הסמויה".

לזרוק בשיחה: "הבמאית של הסדרה תהיה מישל מק'לרן, שביימה פרקים גדולים ב"משחקי הכס" וב"שובר שורות", ולאחרונה עזבה את הסרט "וונדר וומן" עם גל גדות בשל "מחלוקת אמנותית".

עוד משהו: הנה ג'יימס פרנקו עם ג'יימס פרנקו

[*]

ועכשיו - סרטונים:

בית הקלפים



כתום זה השחור החדש



The path - הסדרה החדשה של אהרון פול

יאיר פרי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ תיקים באפלה: התחיה (עמוד סדרה)
חץ בנות גילמור (עמוד סדרה)
חץ קומיוניטי (עמוד סדרה)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט