חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: טריילרים חדשים מקומיק-קון ונטפליקס בעברית

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה: מבול של טריילרים חדשים מפסטיבל הקומיקס בסן דייגו - לעונות השניות של "ווסטוורלד" ו"Stranger Things" ולסדרות מארוול "המחוננים" ו"דיפנדרס" - נטפליקס משיקים את הגרסה הישראלית ו"דוקטור הו" תהיה לראשונה אישה
נטפליקס משיקים שירות עברי מלא

שירות הסטרימינג הפופולרי יצא השבוע בהודעה לעיתונות על השירות הישראלי המלא החדש שלהם. האתר יכלול סרטים וסדרות ישראליים, ויהיה דובר עברית לחלוטין (עם כל שמות הסדרות והקטגוריות בעברית ולא באנגלית). "ישראל מזהה בידור טוב", אמר ג'ונתן פרידלנד, מנהל התקשורת של האתר, "ומעתה באמצעות נטפליקס יהיה קל יותר לצפות בתכניות המובילות בעולם בכל זמן, בכל מקום ובכל מכשיר המחובר לאינטרנט במקביל לשאר העולם, כשכל הפרקים זמינים לצפייה בבת אחת".

"המחוננים"- סדרת מארוול חדשה


כפי שכבר הזכרתי כמה פעמים, נמאס לי קצת לדווח על סדרות מארוול, כי יש כל-כך הרבה מהן. והפעם סדרה נוספת שהטריילר שלה הוצג בקומיקון בשם "המחוננים". הטריילר מציג את העלילה הבסיסית של הסדרה, שמספרת על שתי משפחות מוטנטים שנרדפות. סדרת המוטנטים האחרונה של מארוול ("ליגיון") הייתה לא פחות ממדהימה, אבל זו נראית ממוצעת למדי. את הסדרה יצר מאט ניקס לערוץ פוקס, ומככבים בה סטיפן מוייר ("דם האמיתי") ואיימי אקר הנפלאה ("אנג'ל", "בית הבובות"). התפקידים המשניים מאוכלסים בעיקר על ידי שחקנים לא-ידועים מלבד לג'יימי צ'אנג ("סאקר פאנץ'", "עד עצם היום הזה").



Stranger Things

טריילר לעונה החדשה של סדרת הנטפליקס האהובה יצא השבוע מקומיק-קון, והוא מעולה. הטריילר משוויץ בפלטת צבעים ססגונית ואייטיזית למדי, לצד חזרה לדמויות המבוססות שהעונה הראשונה נתנה לנו. הרפרנסים הבלתי פוסקים בטריילר הוא הדבר שמצאתי הכי מייגע בעונה הראשונה, לכן אותי זה כן קצת מבאס לראות את זה, אבל אני מבין גם למה זה רק מלהיב הרבה ממעריצי הסדרה עוד יותר. העונה השנייה תגיע לנטפליקס ב-27 לאוקטובר.

"ווסטוורלד" בטריילר קומיק-קון

גם ל"ווסטוורלד", הפנינה החדשה של HBO, יש טריילר מלהיב ומסתורי מקומיק-קון. הטרנד של טריילרים בליווי שיר נוסטלגי עם פער מבחינה טונאלית מהתוכן של הטריילר נהיה כבר מאוס, אבל בעיניי "I've got to be me" עובד כאן בהחלט, נותן הייפ לעונה ומתקשר עם התמות של הקודמת. העונה החדשה תשודר ב-HBO ב-2018.



טריילר ל"דיפנדרס"

אם קודם היה לי נמאס מדווח על סדרות מארוול אז, ובכן, עדיין נמאס לי מזה, אבל ספציפית ל"דיפנדרס" אני מחכה. סדרת הנטפליקס הזו שתאחד את "דרדוויל" (ששעממה אותי), "לוק קייג'" (שהייתה סבירה בעיניי), "איירון פיסט" (שכולם שונאים אז לא ראיתי) ו"ג'סיקה ג'ונס" (סדרה מדהימה). מעבר לג'סיקה, גם בסדרות שפחות אהבתי לדמויות ניכר הרבה פוטנציאל ואני שמח לראות אותן מתקשרות זו עם זו.

הטריילר מציג, בעריכה נפלאה, טון שמשלב בין האפלה והנושאים הכבדים של סדרות מארוול/נטפליקס הקודמות עם אקשן מגניב ומעוצב מדהים שיש בעיקר ב"דרדוויל", ואפילו קצת הומור, תוספת משובחת כמעט תמיד לטעמי. מוצגת גם השחקנית האהובה סיגורני וויבר ("הנוסע השמיני") בתפקיד שאני מצפה לו במיוחד. הסדרה מגיעה ב-18 באוגוסט.



הדוקטור הו ה-13 היא ג'ודי וויטקר ה


השבוע ה-BBC חשפו, לתגובות מעורבות ביותר, שהשחקן ה-13 שיגלם את דמות הדוקטור הוא למעשה שחקנית, ג'ודי וויטקר ("ברודצ'רץ'"). התגובות באינטרנט לגבי השחקנית עצמה הן כמעט פה אחד חיוביות, אבל הדיון על עצם הבחירה להפוך את הדוקטור לאישה מגוון וטעון הרבה יותר. משני הצדדים יש לא מעט טיעונים בוגרים ומשכנעים, אבל מכיוון שאנחנו בכל זאת באינטרנט, יש גם לא מעט "לא קוראים לתכנית 'האחות הו' " ושלל בדיחות שוביניסטיות.

יוחאי גורלי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ דברים מוזרים (עמוד סדרה)
חץ ווסטוורלד (עמוד סדרה)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט