ביקורות / תגובות / המלצות לסרט ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½

ממוצע הדירוגים: 6.0   |    סה"כ ביקורות / מדרגים: 30
i
מצפן הזהב
9/10
מסכימים?
0  0
iorek bernison • בוגר.תפורסם ב 26.1.2015

סרט מעולה! כאחד שקרא את הספר אני מאוד מרוצה מהדיוק חוץ מהקטע עם הדובים שאמור להיות בסוף.... משחק מעולה של דקוטה בלו ריצ''רדס

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2007)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 8 עד 18
a
מצפן הזהב
5/10
מסכימים?
0  0
aloncool • בוגר.תפורסם ב 8.12.2014

אהבתי רק את המשחק של ניקול קידמן אבל מתאים לילדים יותר

ילדים • סרט ותיק (2007)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 8
א
מצפן הזהב
10/10
מסכימים?
0  0
אלין דיין • ילד.הפורסם ב 26.6.2008

סרט יפה מאוד ! בימויי נפלא , שחקנים טובים ( ניקול קידמן ) ובכלל הרעיון יפה מאוד וכמובן שאני רוצה דיימון משלי מישהו יכול להגיד לי מי חיבר את הספר ?

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2007)
ל
מצפן הזהב
1/10
מסכימים?
2  0
ליאת פרנק • ילד.הפורסם ב 25.4.2008

סרט מבאס . יצאתי באמצע , משעמם , עושה צמרמורת ( לא כי זה מפחיד פשוט הקולות של הברזל וזה ) לא קראתי את הספר מעניין אם גם הוא כזה גרוע

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2007)
ע
מצפן הזהב
1/10
מסכימים?
0  0
עודד • בוגר.תפורסם ב 5.3.2008

סרט גרוע !!! משעמם, טיפשי, לא מעניין, מצטער על הרגע שהורדתי אותו

ילדים • סרט ותיק (2007)
א
מצפן הזהב
7/10
מסכימים?
0  0
אירנה פ • בוגר.תפורסם ב 23.2.2008

ראיתי את הסרט וקצת התאכזבתי שהשמיטו מלא קטעים מעניינים. מומלץ קודם לקרוא את הספרים בשביל להבין יותר טוב את העלילה. הסרט היה קצת קצר מדי לטעמי והיה חסר מתח והשאירו מלא שאלות בסוף מה שמגביר את הציפיה לסרטי ההמשך אבל גם די מעצבן כי זה בעצם מראה שכמעט לא הייתה התקדמות משמעותית בעלילה ומה שכן התקדם, התקדם מהר מדי.. מקווה שסרטי ההמשך יהיו מוצלחים יותר. מה שכן, המשחק היה טוב (ניקול קידמן חח למה עוד אפשר לצפות). בגדול, הסרט מיועד לכל אוהבי הפנטזיה אבל בגלל האופי הטיפה אלים של הסרט והרעיון הכללי המעט מפחיד, חלק מהילדים עלולים להבהל מהסרט.

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2007)
ר
מצפן הזהב
3/10
מסכימים?
0  0
רוני מושיקו • ילד.הפורסם ב 1.2.2008

סרט אלים מעצבן בקיצור לא ליראותאותו

ילדים • סרט ותיק (2007)
י
מצפן הזהב
5/10
מסכימים?
0  0
יעל שלי • ילד.הפורסם ב 22.1.2008

סרט מפחיד, אלים לא מתאים בכלל לילדים. אני מברשת להוציא אותו מרשימת סרטי הילדים.

ילדים • סרט ותיק (2007)
ר
מצפן הזהב
8/10
מסכימים?
0  0
רתם לוין • ילד.הפורסם ב 12.1.2008

סרט נהדר ומקסים. גם אני וגם אבא שלי (45) נהננו מאוד מהסיפור. הקרבות היו קצת מבולבלים ואלימים אבל יש הרבה דמויות טובות ונחמדות. מומלץ לאוהבי דימיון.

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2007)
ע
מצפן הזהב
10/10
מסכימים?
0  0
עמית עמית • נער.הפורסם ב 6.1.2008

איך אפשר להגיד על סרט כזה מושקע, ומעניין גרוע. סרט מדהים, כמו הספר. הספר אומנם יותר.

ילדים • סרט ותיק (2007)
א
מצפן הזהב
3/10
מסכימים?
0  0
איש אחד • בוגר.תפורסם ב 2.1.2008

במילה אחת: איך-אין-ליוצרים-בושה-להזכיר-בטריילר-קשר-בין-הסרט-הזה-לשר-הטבעות. הלכתי לקולנוע (כי סרט כזה מחייב קולנוע, כך אומרים) ואפילו הסאונד והמסך הגדול לא עזרו במאומה לסרט הזה ליצור אצלי חוויה קולנוע טובה, אפילו לא מהנה במיוחד. הסרט, שאומנם יש בו אפקטים טובים, הוא סרט ילדים, ילדותי, לא מותח ולא מעניין. הסיפור פשוט לא עובר. אין הזדהות עם הדמויות. לסיכום: חבל על הזמן. חבל הכסף. פשוט אין צורך. ועל תעזו לשים במשפט אחד את השמות מצפן הזהב ו"שר הטבעות". (אני יודע שכרגע שמתי)

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2007)
ט
מצפן הזהב
5/10
מסכימים?
0  0
טל גוזלן • בוגר.תפורסם ב 27.12.2007

סרט ילדים ילדותי וטיפוסי לסגנון, לא מובן כל כך מה הולך שם.. הסוף מאכזב ולא ברור, מרגישים שחסר קטע. לסיכום: הרבה השקעה בשביל כלום.

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2007)
ד
מצפן הזהב
4/10
מסכימים?
0  0
דני מ. • בוגר.תפורסם ב 26.12.2007

פשוט סרט לא טוב. טרם קראתי את טרילוגית הספרים, אבל גם כך ברור לי שעלילת הסרט מלאת חורים כמו גבינה שוויצרית. הסרט גם לא מצליח לרתק או לעניין ואו למתוח, כך שההרגשה היא שפשוט היוצרים ביזבזו רעיון טוב, ואנחנו ביזבזנו שעתיים.

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2007)
ר
מצפן הזהב
5/10
מסכימים?
0  0
רותה • בוגר.תפורסם ב 22.12.2007

"מצפן הזהב" הוא אכזבה גדולה! אפקטים מדהימים אך בזה תם הטוב שבסרט. העלילה מוצגת בצורה רדודה ממש מאכילים את הצופה. שימוש בטקסטים נדושים ומשחק שלא מורגש בכלל. לא קראתי את הספר אך נראה שיש בו פוטנציאל לסרט מצויין. מכל מקום הסרט הזה רחוק מלהיות עיבוד טוב למסך גדול וחבל. לילדים ולכאלה שמסוגלים להנות מסרט שמדהים מבחינה ויזואלית בלבד

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2007)
ז
מצפן הזהב
8/10
מסכימים?
0  0
זיו • נער.הפורסם ב 22.12.2007

סרט נחמד.. אהבתי... היה חסר קצת יותר מתח אבל בסך הכל סרט טוב... מצפה לסרט הבא

ילדים • סרט ותיק (2007)
ע
מצפן הזהב
6/10
מסכימים?
0  0
עידן שונברגר • נער.הפורסם ב 14.12.2007

קראתי את הספר (שהיה מצוין), כולי נרגש לראות את הסרט ואחרי שיצאתי הייתי מאוד מאוכזב. עשו את הסרט הוליוודי מדי, הדגישו (משום מה) את הסיפר של הדמונים ודובי הקרח וויתרו על חלק של האכלנים ועל סוף הספר. למה וויתרו על סוף הספר? הסרט סך הכל נחמד, אבל הספר טוב הרבה יותר. לא ממולץ למי שכבר קרא

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2007)
נ
מצפן הזהב
9/10
מסכימים?
0  0
נגה רוזין • ילד.הפורסם ב 13.12.2007

סרט מקסים! קראתי את הספר והסרט היה דומה , רק שהם חתכו את הסוף. חשבתי שאולי בסרט הבא(הסכין המעודן) הם יתחילו מהסוף של מצפן הזהב. אני ממליצה לקרוא את הספר כי יש שם דברים שלא היו בסרט. אני ממליצה לקרוא גם את שני הספרים אחריו(הסכין המעודן ומישקפת העינבר) שחקנים מעולים! עיצוב טוב! ואני ממליצה מאוד!!!

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2007)
י
מצפן הזהב
10/10
מסכימים?
0  0
יובל קורן • נער.הפורסם ב 12.12.2007

סרט מקסים, סוחף, משחק מצויין, רעיונות מדהימים! סרט לא כבד מידי ולא ארוך מידי. חלק ראשון נפלא לטרילגייה!! הילדה שמשחקת בתפקיד הראשי מקסימה. מומלץ לראות!

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2007)
א
מצפן הזהב
1/10
מסכימים?
0  0
אלעד טל • ילד.הפורסם ב 11.12.2007

סרט גרוע מאד מאד מאד מאד מאד מאד ראיתי את הטריילר סרט גרועעעעעעעעעעעעעעעעע לא ללכת

ילדים • סרט ותיק (2007)
M
מצפן הזהב
8/10
מסכימים?
0  0
MaY • ילד.הפורסם ב 10.12.2007

סרט יפה

ילדים • סרט ותיק (2007)
י
מצפן הזהב
2/10
מסכימים?
0  0
יובל • נער.הפורסם ב 10.12.2007

סרט מאכזב ברמות, אפילו ניקול קידמן משחקת גרוע... מי שלא קרא את הספר, זה באמת אחד הספרים הטובים שקראתי! בקיצור הסרט הוא כלום לעומת הספר.

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2007)
ע
מצפן הזהב
8/10
מסכימים?
0  0
עדי בכרך • נער.הפורסם ב 8.12.2007

מצפן הזהב זה סרט חמוד! הילדה היא ממש שחקנית טובה אבל ניקול קידמן לא משהו שם אני חושבת שכדאי לראות את הסרט!

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2007)
ש
מצפן הזהב
10/10
מסכימים?
0  0
שירה לנד • נער.הפורסם ב 7.12.2007

הסרט היה מ-צ-ו-י-ן! ציון 10! הסרט היה מדהים, הצטערתי כשהוא הסתיים. אקשן ומתח בכל פינה (במובן הטוב כמובן) . רוצו לראות! מצפה לסרטי ההמשך,פשוט חוויה בלתי נשכחת.

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2007)
א
מצפן הזהב
4/10
מסכימים?
0  0
אפרת כספי • נער.הפורסם ב 7.12.2007

סרט לא זורם לא הייתי הולכת לראות עם לא היה לי כרטיס במתנה מוואלה כי זה לא שווה את זה. רק שתדעו רק ניקול קידמן והשני שווים בסרט הזה רק שחקנים וזה הכול! הציון שלי הוא רק אני נחמדה !

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2007)
t
מצפן הזהב
1/10
מסכימים?
0  0
tali korin • בוגר.תפורסם ב 7.12.2007

לכל מי שקרא את הספר (אם אין לך ילדים קטנים מאוד) אלא אם כן אתם מזוכיסטיים - אל תלכו לראות. פשוט הרס את הסיפור. היחידה ששוה משהו זו ניקול קידמן אבל לא מספיק בשביל להציל את הקטסטרופה הזאת. זה לא רק בזבוז זמן - זו ממש עוגמת נפש.

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2007)
מ
מצפן הזהב
6/10
מסכימים?
0  0
מורפיאוס מורפיאוס • בוגר.תפורסם ב 7.12.2007

סיפור מעניין ומקורי,משחק מצויין של הילדה, אך ישנם מעברים מהירים, הסרט חסר מתח ולעיתים משעמם, והאפקטים לוקים בחסר. אי אפשר להשוות לשר הטבעות או לנרניה. 6 בסולם מורפיאוס

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2007)
ש
מצפן הזהב
10/10
מסכימים?
0  0
שירה • נער.הפורסם ב 7.12.2007

הסרט מעולה! רוצו לראות!!!!

ילדים • סרט ותיק (2007)
א
מצפן הזהב
3/10
מסכימים?
0  0
אלון גולדפיינר • נער.הפורסם ב 6.12.2007

אם היה באוסקר את הקטוגריה הסרט המעפן והמשעמם של השנה מצפן הזהב היה בטוח זוכה!!! סרט משעמם יותר מדי פקה פקה חוץ מאפקטים ושחקנים מוכרים אין משהו מיוחד. אין לי מילה אחת לומר על הסרט הזה חוץ מחבל"ז ועל הכסף שלכם! סרט ילדותי וגם ילדים בטוח לא יאהבו אותו הדבר היחידי שאהבתי שם זה להסתכל זה על היופי של ניקול קידמן אם זאת הייתה שחקנית אחרת אפילו עכבר לא היה נכנס לסרט דירוג שלי-6 דירוג IMDB7.0

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2007)
ד
מצפן הזהב
10/10
מסכימים?
0  0
דביר כהן • נער.הפורסם ב 5.12.2007

סרט מצויין. חזרתי מהטרום בכורה ולמרבה ההפתעה לא התאכזבתי, סרט השנה מבחינתי. אין לי כמעט שום דבר רע להגיד על הסרט, אולי רק שהסוף יכל להשאיר עוד קצת טעם של עוד (אחרי הכל זאת טרילוגיה). באופן כללי - חובה לחובבי סידרת הספרים, וגם למי שלא מכיר רוצו לסרט ואחרי זה לכו לקרוא את אחד הספרים הטובים ביותר שקיימים.

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2007)
מ
מצפן הזהב
10/10
מסכימים?
0  0
מעיין • ילד.הפורסם ב 5.12.2007

סרט מדהים !! הייתי בטרום בכורה.. הסרט פשוט מרתק..! השחקנים מעולים!.. למרות שקצת התאכזבתי מהסוף- בגלל שהסרט חלק מטרילוגיה, בסוף לא נסגרים העניינים והכל נשאר פתוח.. בכל מקרה, אין ספק שאלך לסרט ההמשך. -כשההקרנה נגמרה המשכתי לחשוב על הסרט, ועל כמה שהייתי רוצה דמון משלי... סרט מצויין, אל תחמיצו!!

קרא.י עודילדים • סרט ותיק (2007)


סרטים מומלצים ע"י הגולשים
The Great Lillian Hall
1ליליאן הול: האור שבפנים
ציון גולשים
9.2/10
ציון מבקרים
2.3/5
Michael
2מייקל
ציון גולשים
9.1/10
ציון מבקרים
2.8/5
La Grazia
3החסד
ציון גולשים
8.8/10
ציון מבקרים
3.0/5
Colours of Time
4צבעי הזמן
ציון גולשים
8.7/10
ציון מבקרים
3.5/5
Passenger
5הנוסע
ציון גולשים
8.4/10
טריילרים חדשים
The Dog Starsכוכבי הכלב Stitch Headפרנקי והמפלצות One night onlyלגמור את הלילה SpiderMan Brand New Dayספיידרמן: יום חדש
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט
Xאוהבים לחיות ב Seret?לחצו ועקבו גם באינסטה!
Xאוהבים לחיות ב Seret?פרגנו בלייק והישארו מעודכנים גם בפייס!