ביקורות / תגובות / המלצות לסרט ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½

ממוצע הדירוגים: 7.0   |    סה"כ ביקורות / מדרגים: 30
a
וולברין
3/10
מסכימים?
0  0
aloncool • בוגר.תפורסם ב 8.12.2014

הסרט הזה לא היה שווה ליראות בקולנוע היו קטעים משעממים מאוד רק דיבורים ופחות אקשן.

מתח/פעולה • סרט ותיק (2013)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 11 עד 20
י
וולברין
7/10
מסכימים?
0  0
ירין • ילד.הפורסם ב 21.5.2014

הפתעה לטובה. אומנם הוא לוקח את עצמו ברצינות תהומית, אך הוא מותח, עשוי במקצוענות, מלא בפעלולים ומצליח אפילו להפתיע. יפה.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2013)נצפה בטלוויזיה
י
וולברין
6/10
מסכימים?
0  0
יואל • בוגר.תפורסם ב 10.2.2014

כחובב סרטי מדע בדיוני וסרטי קומיקס- הסרט לא נגע בי במיוחד. משחק בוסרי למדי ומשעמם. לא שווה לצפיה בקולנוע

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2013)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 14
ד
וולברין
6/10
מסכימים?
0  0
דב ישראלי • בוגר.תפורסם ב 5.1.2014

The Wolverine חזרה לעברו של הלוחם הנצחי ביפן לאחר מלחמת העולם ה2...הסרט ארוך מידי,אפקטים טובים אך לא רבים,אקשן טוב,סביר לצפייה לא מעבר לכך,6+.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2013)נצפה בטלוויזיה
פ
וולברין
5/10
מסכימים?
0  0
פלג • בוגר.תפורסם ב 24.12.2013

מאכזב... עלילה צפויה ולא זורמת. הדבר הכי טוב בסרט מגיע אחרי הכתוביות, בטיזר לסרט הבא בסדרת אקס-מם

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2013)נצפה בטלוויזיה
פ
וולברין
9/10
מסכימים?
0  0
פאוור • בוגר.תפורסם ב 13.11.2013

סרט אדיר וסצינה עוד יותר אדירה אחרי הכתוביות!!! מומלץ בחום לאוהבי הז'אנר

מתח/פעולה • סרט ותיק (2013)נצפה בקולנוע
M
וולברין
8/10
מסכימים?
0  0
Maya • בוגר.תפורסם ב 26.9.2013

סרט טוב ומהנה. לא בין הסרטים הטובים ביותר שראיתי, אך בשום אופן גם לא מאכזב. אולי לא שווה ללכת לקולנוע בשבילו, אבל הוא בהחלט שווה צפייה.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2013)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 14 עד 65
i
וולברין
8/10
מסכימים?
0  0
igal • בוגר.תפורסם ב 24.9.2013

אמנם צפוי ואמנם ציל את העלמה בפעם ה4657...אך פעולה ככל פעולה מצויינת ומשובח ואיכות גבוהה עם קצת טאצ' על רגשות. תהנו מסרט פעולה כמו שפעולה אמרוה להיות.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2013)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 14
ע
וולברין
6/10
מסכימים?
1  0
ערן • בוגר.תפורסם ב 18.9.2013

הסרט החלש ביותר מסרטי X-Men. מתחיל בסצנה חזקה של הפצצה על נגסאקי (מסתבר שגם שם וולברין היה), אך משם העניין פוחת. עלילת הסרט מתרחשת לאחר סיום העלילה של X-Men: The Last Stand, אך קשורה בקשר רופף לשאר הסרטים, ומלווה את וולברין בהרפתקאה נפרדת ביפן. סה"כ הסרט לא לגמרי רע, אך כאמור, פחות טוב ומעניין מכל שאר חמשת הסרטים בסדרה. מומלץ להישאר עד סוף הכתוביות. הערה קטנה: התרגום לעברית בכתוביות גרוע (תרגמו את viper לערפדית?! באמת?!) הערה 2: ראיתי את הסרט ב-4DX ולא רק שזה מיותר - זה מציק, ופשוט עדיף בלי זה.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2013)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 10
D
וולברין
9/10
מסכימים?
0  1
David Ovadya • נער.הפורסם ב 21.8.2013

סרט נהדר!!!מותח,מרתק ומשעשע. העלילה מעניינת עם תפניות מפתיעות. סרט מומלץ!!!

מתח/פעולה • סרט ותיק (2013)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 9
ע
וולברין
7/10
מסכימים?
0  0
עומר • נער.הפורסם ב 11.8.2013

אני מעריץ שרוף של X-MEN, וחשבתי שהסרט היה לא רע. אקשן, משחק והרבה רגעי עומק והומור מצויינים. הסיפור משעמם אבל הסרט מפצה על כך. אך, אני מרגיש שהאויבים היו צריכים להיות יותר טובים. בסה"כ, אחלה סרט שכל אוהב X-MEN צריך לראות

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2013)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 15 עד 35
r
וולברין
10/10
מסכימים?
0  0
ron • נער.הפורסם ב 10.8.2013

סרט אחד הטובים!!!!

מתח/פעולה • סרט ותיק (2013)נצפה בקולנוע
מ
וולברין
10/10
מסכימים?
1  1
מיכאל • ילד.הפורסם ב 8.8.2013

סרט עם אקשן ומתח עלילה טובה מותח וסוחף מומלץ

מתח/פעולה • סרט ותיק (2013)נצפה בקולנוע
ד
וולברין
7/10
מסכימים?
2  0
דנית • בוגר.תפורסם ב 8.8.2013

החלק החזק ביותר בסרט לדעתי הוא החלק בוא רואים את ההפצצה על הירושימה. מאז הכל נהיה חלש יותר, הסיפור אהבה שנרקם, הסוף שכאילו מפתיע... מה שכן, השחקן הראשי מאד מושך

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2013)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 10 עד 17
ש
וולברין
10/10
מסכימים?
1  1
ש. • בוגר.תפורסם ב 8.8.2013

סרט אקשן מעולה, עם בונוסים של נופיה של יפאן ועלילת משנה רומנטית. נראה שניסו לרצות את כולם והצליחו בהפיכת הסרט מסרט קומיקס פרופר, לסרט אקשן עם יותר דגש על סיפור ובנייתו, ופחות דגש על תכונותיו העל-אנושיות (למשל: יותר ג'יימס בונד, פחות סופרמן). למרות הרבה קטעים בסרט שהינם בוני עלילה ויותר איטיים באופיים, הסרט לא מאבד מהקצב והוא מהנה מתחילתו עד סופו. סצינות האקשן מוצלחות מאוד, במיוחד זו על רכבת הבוליט (כמעין עיבוד מודרני לזו מmi-3, בגרסה על סטרואידים...), והאפקטים מעולים. ממליץ על תלת מימד, וכמובן לא לצאת לפני הסצינה שבאמצע הקרדיטים בה מופיע קישור לסרט האקסמן הבא. רק דבר אחד הפריע: מדוע הדמות המכונה viper הפכה באופן קבוע אצל המתרגמת לערפדית (כשהייתה צריכה להיות מכונה משהו כמו 'צפעונית')?!

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2013)נצפה בקולנוע
נ
וולברין
10/10
מסכימים?
2  2
נאש • ילד.הפורסם ב 2.8.2013

סרט נהדר, עלילתי, סוחף ומלא אקשן יותר מ"X-מן המקור: וולברין". עלילה נהדרת שסוחפת את הזאב המתבודד ליפן הרחוקה, שם עליו להתמודד עם חבר ותיק מימים עברו, מאהבת יפנית, וידידה שיודעת לראות את העתיד. ואיך אפשר לשכוח את הנבלים של הסרט - הסמוראי הכסוף שמתגלה כ-יאשידה הגוסס הנחוש בדעתו לזכות בחיי נצח, גם אם זה אומר שעליו להרוג את חברו, וולברין, והמוטאנטית המרושעת והקטלנית לא פחות, וייפר, שמשמשת בתור המדענית ובעלת בריתו של יאשידה. סרט מעניין שראוי לפרס "סרט האקשן של השנה"

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2013)נצפה במחשב
מומלץ מגיל 12
יתכן ספוילר!
M
וולברין
8/10
מסכימים?
1  0
Mr. R • בוגר.תפורסם ב 2.8.2013

יותר "הסמוראי האחרון" מאשר "אקס-מן", "וולברין" הוא מותחן פעולה דרמטי ומקצועי שהינו צנוע, מאופק ורציני יותר ביחס לסרטי קומיקס אחרים (למרות סופו המופרך), ואשר להצלחתו תורמים התסריט הממוקד, יו ג'קמן המרשים והשימוש ביפן המדהימה כתפאורה וכרקע היסטורי ותרבותי.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2013)נצפה בקולנוע
ש
וולברין
7/10
מסכימים?
0  1
שחר • בוגר.תפורסם ב 1.8.2013

אחרי סרט הוולברין הקודם שהיה נורא ואיום,הסרט האחרון שחיכיתי לו הקיץ זה הנוכחי. אך מסתבר שהבמאי ג'יימס מנגולד שעשה כמה כמה סרטים בהחלט טובים ושונים לגמרי אחד מהשני:"הולך בדרכי","זהות" ו-"3:10 ליומה") הצליח להפתיע אותי גם כאן. הכיוון שלקחו דמות והוציאו אותה כמעט לגמרי ממחוזות הקומיקס אל כיוון הסרטים היפנים כבר מקורי מעורר הערכה. העלילה מאוד מעניינת,יותר רצינית משאר הסרטים וכתובה היטב,סצנות האקשן מעולות וקצת יותר ראליסטיות ולמרות שבמערכה האחרונה הוא קצת נופל, הסרט עדיין מחזיק בקלות את השעתיים שלו בכיף.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2013)נצפה בקולנוע
M
וולברין
7/10
מסכימים?
1  2
M • בוגר.תפורסם ב 30.7.2013

לא XMAN, גם לא דומה או בכיוון, למרות שתי הדמויות מהעבר והמוטציה הבלונדינית. סרט נינג'ה או סמוראים טוב, אפילו טוב מאד... אבל לסוג כזה של סרטים ןלא למדע בדיוני או אקשן. ביציאה חשבתי איזה מהסרטים הקודמים בסדרה אני הולך לראות כדי למחוק את זה... כדי לאזן, היו איתי שלוש נערות/ילדות (10, 12, 15) שהייתי בטוח שהן יקטלו את הסרט ואת זה שבכלל לקחתי אותן אליו (אילתור אחרי שהתברר לנו שהלונהפארק בתל אביב נפתח בחודש יולי רק בארבע... מגוחך והזוי ברמות על...)... אבל להפתעתי הן כולן נהנו... אז אולי פספסתי משהו ?

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2013)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 12
M
וולברין
7/10
מסכימים?
2  0
M • בוגר.תפורסם ב 30.7.2013

לא XMAN, גם לא דומה או בכיוון, למרות שתי הדמויות מהעבר והמוטציה הבלונדינית. סרט נינג'ה או סמוראים טוב, אפילו טוב מאד... אבל לסוג כזה של סרטים ןלא למדע בדיוני או אקשן. ביציאה חשבתי איזה מהסרטים הקודמים בסדרה אני הולך לראות כדי למחוק את זה... כדי לאזן, היו איתי שלוש נערות/ילדות (10, 12, 15) שהייתי בטוח שהן יקטלו את הסרט ואת זה שבכלל לקחתי אותן אליו (אילתור אחרי שהתברר לנו שהלונהפארק בתל אביב נפתח בחודש יולי רק בארבע... מגוחך והזוי ברמות על...)... אבל להפתעתי הן כולן נהנו... אז אולי פספסתי משהו ?

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2013)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 12
ר
וולברין
10/10
מסכימים?
2  8
רוית • בוגר.תפורסם ב 28.7.2013

סרט מעולה!! נהניתי לאורך כל הסרט, עשוי טוב, שחקנים מעולים, בקיצור - סרט איכותי לקיץ

מתח/פעולה • סרט ותיק (2013)נצפה בקולנוע
u
וולברין
6/10
מסכימים?
2  2
udi • בוגר.תפורסם ב 28.7.2013

בתור אחד שמאוד אוהב את סרטי אקס מן היה לי קשה עם מה שיצא מהסרט הזה. הסרט מתחיל טוב אך משהו שם מתפקשש במעלה 120 הדקות של הדרך. דמויות המשנה פשוט זוועתיות (בדגש על איזה בלונדינית אחת לא קשורה ויפנית אדומת שיער) ואלמלא יו ג'קמן התותח שאף פעם לא מאכזב, הייתי נותן לסרט הזה ציון הרבה פחות טוב. הקטע עם יפן הוא נחמד אבל בשלב מסוים העלילה מסתבכת ואתה לא מבין מי נגד מי, הנינג'ות הם הטובים שהופכים לרעים וחוזרים להיות הטובים וכו'.. אחסוך מכם את הכאב ראש. חסרים הקטעים ההומוריסטיים שמזוהים לטובה עם הדמות הראשית ויש גם כמה חורים בעלילה. היתה לי איזושהי ציפייה שאיש הזאב יפגין את כישוריו בחרב הסמוראית אך לצערי הוא נצמד לטפריו המוכרים והאבודים (הנה אני יוצר לכם עניין..) . מה עוד יש להגיד, נקווה לטוב בסרט הבא.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2013)נצפה בקולנוע
a
וולברין
5/10
מסכימים?
5  2
ams • בוגר.תפורסם ב 28.7.2013

להשאר בבית!, על המושג סרט ירוק(מיחזור) שמעתם,אין חדש ועוד הרבה פחות מזה !.

מתח/פעולה • סרט ותיק (2013)נצפה בקולנוע
ח
וולברין
3/10
מסכימים?
3  5
חופש • בוגר.תפורסם ב 28.7.2013

כחובבת הז'אנר וסרטי XMEN היה לי משעמם, קלישאתי. אולי טוב לבני נוער שלא מכירים את הספר שוגון ולא ראו את הסרט הסמוראי האחרון, כי התסריט פחות או יותר מבוסס על שניהם. אפילו אזזכור של איירון מן של מרוול נכנס לסרט. לטעמי- ללא תסריט מקורי, נטול דמיון ואפילו לא קצבי מספיק כדי לשמור אותי מעוניינת. שוב הגייג'ין המסריח נפגש בתרבות היפנית המעודכנת שמתקנת את ליבו השבור. נו, באמת...

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2013)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 15 עד 25
ר
וולברין
9/10
מסכימים?
3  1
רותם • בוגר.תפורסם ב 28.7.2013

האמת כשהלכתי לסרט היה לי חשש מסויים כי זה פעם ראשונה בהרבה זמן שאני הולך לסרט שהביקורת אוהבת. בדרך כלל הביקורת ממש קטלנית לסרטים האהובים עליי, במיוחד הפרש הבודד לאחרונה שהוא סרט חובה לחובבי ג'וני גפ. אז "וולברין" ממש לא איכזב אותי. הסרט עמד ברמת האפקטים, נתן לדמות הרבה עומק ונתן שעתיים של הנאה נטו.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2013)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 10 עד 60
ח
וולברין
5/10
מסכימים?
6  3
חן • נער.הפורסם ב 27.7.2013

בסרט אומנם יש קיטעי אקשן טובים אבל לא רבים רוב הסרט מלא בדיאלוגים משעממים ומצד אחד הסרט מנסה להיות סוג של אמין אבל לקראת הסוף קטעי האקשן הופכים למופרכים ואפילו מעלים גיחוך שורה תחתונה: סרט לא רע אפשר היה לקצר חצי שעה

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2013)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 15
נ
וולברין
6/10
מסכימים?
5  4
נחום • בוגר.תפורסם ב 26.7.2013

סרט בינוני מינוס.לדעתי מתאים יותר לילדים ונוער,הבן שלי בן 15 נהנה ,אני הרבה פחות.נמאס כבר מכל סרטי הקומיקס.סרט סתמי ביותר,לא מומלץ!!!

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2013)נצפה בקולנוע
א
וולברין
9/10
מסכימים?
6  2
אלכס טורובסקי • בוגר.תפורסם ב 26.7.2013

סרט מצויין מבחינת איכות השחקנים, עלילה מותחת, מתח שנשמר לאורך כל הסרט ואפקטים מדהימים. בקיצור סרט XMEN עשוי היטב עם שחקן איכותי ושחקניות משנה יפהפיות שיודעות לשחק ולא רק להיראות יפות בסגנון "שתקי ותהיי יפה" כמו בסרטים אחרים (מי אמר גל גדות ב"מהיר ועצבני"...). הנאה מובטחת.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2013)נצפה בקולנוע
ב
וולברין
10/10
מסכימים?
8  3
בר • בוגר.תפורסם ב 26.7.2013

טוב אין ספק שהקיץ הזה הולך ומשתפר קודם האשליה ועכשיו הסרט הזה וולברין - הסרט הזה תופס אותך מהרגע הראשון ולא מניח לך עד סופו - הקסט איכותי וכך גם המשחק שלהם - וג'יימס מנגולד - טוב כרגיל הוא עושה עבודה מעולה

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2013)נצפה בקולנוע
א
וולברין
10/10
מסכימים?
9  3
איתי • בוגר.תפורסם ב 26.7.2013

הסרט היה פשוט נפלא, מאוד מיוחד שזה היה בטוקיו, וסצינת הפתיחה הייתה חזקה ביותר, הקטע ברכבת היה מתאים מאוד לתלת מימד. אבל מעל לכל הרציניות, השחקנים, הרעים, הרעות , כולם משחקים בצורה מופתית ואפלה, אני ממש נהנתי!!!!!!! לדעתי הסרט היפה ביותר שיצא בקיץ!!!!

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2013)נצפה בקולנוע


סרטים מומלצים ע"י הגולשים
The Great Lillian Hall
1ליליאן הול: האור שבפנים
ציון גולשים
9.2/10
ציון מבקרים
2.3/5
Michael
2מייקל
ציון גולשים
9.1/10
ציון מבקרים
2.8/5
La Grazia
3החסד
ציון גולשים
8.8/10
ציון מבקרים
3.0/5
Colours of Time
4צבעי הזמן
ציון גולשים
8.7/10
ציון מבקרים
3.5/5
Passenger
5הנוסע
ציון גולשים
8.4/10
טריילרים חדשים
The Dog Starsכוכבי הכלב Stitch Headפרנקי והמפלצות One night onlyלגמור את הלילה SpiderMan Brand New Dayספיידרמן: יום חדש
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט
Xאוהבים לחיות ב Seret?לחצו ועקבו גם באינסטה!
Xאוהבים לחיות ב Seret?פרגנו בלייק והישארו מעודכנים גם בפייס!