מביש.... פשוט ככה. בזבוז זמן, ילדותי אפילו לילדים. בדיחות ממוחזרות, צפויות, עלילה משעממת. ממשיך בדיוק רב את ההידרדרות של מכוניות 2
הילד השתעמם וביקש לצאת במהלך הסרט... לא נרשמה התלהבות מרובה.
הסרט היה מעולה, נהנתי מאוד ממליצה בחום רב.
סרט חמוד חמוד חמוד !!! ממליץ בחום ראיתי בבית כי לא רציתי גרסא מדובבת.. היה שוה לחכות. כל אחד יראה בדאסטי משהו מעצמו כ אנדר דוג שהצליח בגדול. GO DUSTY !
הסרט חמוד, אך נראה קצת פחות מושקע ודי ממוחזר לעומת סרטים אחרים של דיסני. כמו-כן, לדעתי יש בו כמה קטעים משעממים לפרקים. סה"כ סרט חביב לכול המשפחה, למרות שהוא פחות טוב מאחרים...
הסרט נחמד, קצת לקטנים, העלילה טובה,הסרט קצת לימודי וחלקו מלמד על חבר שעזרת לו בסוף יחזיר לך עזרה
סרט מוצלח ומהנה. בני בן ה- 7 נהנה מאוד וממליץ בהתלהבות. הוא ממתין כבר למטוסים 2 :)
סרט חמוד, עלילה טובה מפתחת ומתאימה לילדים, עשוי טוב עם בדיחות שמשאירות את המבוגרים המלווים בתמונה. מניחה שלשמוע את הסרט בלי דיבוב מעצים את החוויה, אך גם הדיבוב העברי עובד. ממליצה לילדים מעל גיל 3, קטנים יותר השתעממו ועזבו באמצע.
אחלה סרט שבעולם !!!! הלכתי עם חבר שלי ונהנו כאילו אין מחר. סרט לכל המשפחה לא משנה הגיל .
סרט יפה ביותר... הילדים מאוד נהנו והתלהבו... מושקע.
סרט קסום לכל המשפחה, המשך מוצלח של הסרט מכוניות
סרט אנימציה משקע וחביב . אהבתי את האנימציה ואת העלילה למרות שהרגשתי בשידור חוזר של מכוניות . אהבתי את הסרט. נכדתי בת ה-6 ישבה מרוכזת במסך ברוב הסרט למעט 10 הדקות האחרונות (אולי בגלל הפרסומות המרובות לפני הסרט ) בגדול סרט יפה ומומלץ לכל המשפחה
זה סרט עלוב נכון האנימציה סבירה אבל לא טובה ואפילו לא קרובה ללהיות כמו של סרטי דיסני המושקעים או בכלל של פיקסאר הסיפור מטופש,מיושן,עלוב,וצפוי אין אפילו מה לדבר על זה בסדר אז זה לא סרט מזעזע כמו סרטי האנימציה המזעזעים שעושים בשקל אבל זה לא 10 לא 9 לא 8 ולא 7 זה 6 ומטה עם אתה נחמד סך הכל זה סרט שנקבעו לו מראש שלושה סרטים שהמטרה שלהם היא שהילדים שלכם ייקנו בובות של מטוסים ומוצרים נלווים כמו שמכוניות עשה וזהו אין פה ממש סרט
הסרט מטוסים קומדיית הרפתקאות ואקשן באנימצית בתלת מימד ,הילדים נהנו מאוד , תמיד טוב לילדים לראות סרט עם מוסר השכל בסופו .
סרט נחמד ומצחיק. מאוד נהניתי מהרעיון ומהסרט עצמו. תודה.
נהדר!!! דיסני כמו דיסני אינו מאכזב. בן ה-6 ובן ה-3 כבר שבועיים מדברים רק על הסרט :) עתיר פעלולים, אפקטים, צבעוניות ועלילה חמודה! נהננו!
הבן שלי הלך עם חבר , אמרו שמאד דומה לסרט מכוניות , והסוף היה די צפוי. אבל בסך הכל נהנו , סרטים של דיסני תמיד כיף לראות.
אני זכיתי בכרטיסים לסרט, וזה סרט יפה מאוד ומעניין מאוד אני בן 13 ומאוד אהבתי את הסרט. כדי לראות את הסרט הוא יפה ומצחיק. תודה רבה לאתר סרט על שנתנו לי לראות את הסרט. סרט מדהים!!!!!
בדרך כלל אולפני האנימציה 'דיסני טון' מפיצים את הסרטים שלהם רק לDVD. אז כשהם מחליטים לעלות סרט לקולנוע לשם שינוי, אז זה מעלה ציפיות. התאכזבתי, ציפיתי לסרט על רמה. אומנם הם השקיעו נורא על האנימציה שלהם כדי שתראה מרהיבה. אבל השילוב של חוסר העניין בעלילה + דמות ראשית משעממת באופן פראי, יוצר סרט שמצליח לעניין אך ורק את הזאטוטים הנרגשים ולא את הקהל הבוגר שהמלווה אותם. ממליץ לקרוא את הביקורת המלאה בבלוג שלי : hybeanimation.blogspot.co.il/2013/08/blog-post_15.html
בני בן החמש מאד נהנה מהסרט ואני שמחתי כי זכינו בכרטיסים! סרט חביב, אנימציה מקסימה ומסר אופימי לילדים
סרט חביב מאוד לילדים, דיסני כרגיל לא מאכזב. הילדים נהנו מאוד לראות בתלת מימד, אנימציה יפה, משעשע, אנושי ועשוי היטב. מומלץ
סרט מקסים משחק מצויין ואנימציה ברמה גבוה מאוד היה ממש כייף ושווה ביותר תודה לאתר סרט שהזמינו אותי לצפות סרט מומלצ כל גיל !!
סרט ממש מדליק מאוד אהבתי ברמה מקצועית כמו שרק דיסני יכולים לעשות מאוד נהניתי והיה ממש שווה תודה לאתר סרט שהזמין אותי :)
הביקורת היחידה שלי לסרט מתומצתת ביותר לשורה אחת : בני, בן ה 9 ישב מהופנט לאורך כל הסרט
לכל אוהבי"מכוניות" סרט מומלץ - דסטי סילון השחקים הוא הספידי מקווין החדש של הילדים..
סרט מאוד מומלץ הצלחה גדולה מאוד התלת מימד מאוד יפה מומלץ מאוד לראות בקולנוע שווה את הכסףהילדים מאוד יאהבו את הסרט גם סרט מאוד מפתיע מצחיק וגם קצת מרגש
מה נאמר ומה נגיד... קצת ממכוניות אחד המתחת לבינוני וקצת מכוניות 2 הגרוע והנה לכם משהו עם איזה מוסר השכל אנימציה לא משהו בדיחות שלא יצחיקו אפילו את הילדים בקיצור שעה וחצי משעממת ביותר לא ממליץ בכלל