ביקורות / תגובות / המלצות לסרט ן¿½ן¿½ן¿½, ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½

ממוצע הדירוגים: 6.0   |    סה"כ ביקורות / מדרגים: 10
n
אני, פרנקנשטיין
7/10
מסכימים?
0  0
nofi • בוגר.תפורסם ב 22.1.2015

הסרט היה טוב אבל אם טיפה היו עושים את השדים יותר אמיתיים זה היה קצת יותר טוב...

מדע בדיוני • סרט ותיק (2014)נצפה במחשב
ד
אני, פרנקנשטיין
6/10
מסכימים?
0  0
דב ישראלי • בוגר.תפורסם ב 15.3.2014

I Frankenstein גרגוילים מעופפים שומרים על האנושות מפני שדים שזוממים שליטה עולמית מוחלטת. יציר כפיו של פרנקנשטיין מוצא עצמו בתווך...עלילה סתמית, אפקטים נאים, סה"כ אפשרי לצפייה מבלי לצפות ליותר מאקשן ואפקטים.

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2014)נצפה בטלוויזיה
פ
אני, פרנקנשטיין
2/10
מסכימים?
0  2
פורקה?? • בוגר.תפורסם ב 13.2.2014

סרט גרוע. משעמם ומאולץ..

מדע בדיוני • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
ש
אני, פרנקנשטיין
9/10
מסכימים?
1  0
ש. • בוגר.תפורסם ב 5.2.2014

אפקטיבי ומהנה. אפקטים מעולים, תלת מימד מוצלח, ושחקנים טובים שהופכים את הסרט לשווה צפייה (אם היו שחקנים פחות טובים, ו/או האפקטים לא היו כה מושקעים- הסרט היה פשוט הופך לפארסה...). מומלץ לחובבי סרטי קומיקס, אקשן, פנטזיה (ואיבון סטרזובסקי) - שאינם מצפים למצוא עלילה סבוכה מדי... סה"כ חביב.

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
ע
אני, פרנקנשטיין
7/10
מסכימים?
0  0
ערן • בוגר.תפורסם ב 4.2.2014

ראיתי את הסרט אני פרנקנשטיין בתלת מימד והביקורת שלי היא שזה סרט נחמד היו בו הרבה אפקטים של קרבות אקשן ופעולה עם הגרגוילים והשדים הפראיים אבל על פי הטריילר שלו שראיתי אני ציפיתי מהסרט הזה ליותר אבל בסך הכל זה סרט טוב יש לו עלילה טובה וסיפור טוב (-8

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
ל
אני, פרנקנשטיין
8/10
מסכימים?
1  1
ליאור • בוגר.תפורסם ב 29.1.2014

עלילה טובה, אפקטים טובים, שחקנים טובים סה"כ-סרט טוב נורא נהניתי למרות שהוא קצר, אך יש רמיזה לסרט המשך מי שאהב ואוהב את סרטי "מלחמת האופל" המצוינים- מובטחת הנאה מומלץ-אך לא בתלת מימד

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
T
אני, פרנקנשטיין
6/10
מסכימים?
0  0
The traveling cookie • בוגר.תפורסם ב 28.1.2014

סרט לא קוהרנטי, חסר עלילה הגיונית, משפטים שלא הולכים לשום מקום, עלילות שלא מתפתחות. אבל! אפקטים יפים, תלת מימד מושקע וקצר מספיק בשביל לא ליגע.

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 8
ח
אני, פרנקנשטיין
4/10
מסכימים?
1  0
חן • בוגר.תפורסם ב 26.1.2014

חוץ מאפקטים יפים, זהו אחד מהסרטים המשעממים שראיתי ...

מדע בדיוני • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
a
אני, פרנקנשטיין
10/10
מסכימים?
1  1
alon59 • בוגר.תפורסם ב 26.1.2014

אפקטים מדהימים עלילה ושחקנים חזקים ממליץ בחום למי שאוהב קצת בדיוני ... מאוד אהבתי ... שווה כול שקל ....

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 20 עד 45
M
אני, פרנקנשטיין
7/10
מסכימים?
2  0
M • בוגר.תפורסם ב 25.1.2014

מבחינה ויזואלית, אפקטים, פעלולים, אקשן ללא הפסקה - אחלה סרט. פחות טוב בעלילה ומסגרת הסיפור (קלוש, מוגזם ולא אמין אפילו לסוג כזה של סרטים) ווהדמויות ה"טובות" שלא ממש קל להתחבר אליהן. בכל זאת בגדול מספק שעה וחצי נחמדות שעוברות מאד מהר (בעיקר באיימאקס שכמו תמיד משדרג כל סרט שמגיע אליו).

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 10


סרטים מומלצים ע"י הגולשים
The Great Lillian Hall
1ליליאן הול: האור שבפנים
ציון גולשים
9.3/10
ציון מבקרים
2.3/5
Michael
2מייקל
ציון גולשים
9.1/10
ציון מבקרים
2.8/5
La Grazia
3החסד
ציון גולשים
8.8/10
ציון מבקרים
3.0/5
Colours of Time
4צבעי הזמן
ציון גולשים
8.7/10
ציון מבקרים
3.5/5
Passenger
5הנוסע
ציון גולשים
8.4/10
טריילרים חדשים
The Dog Starsכוכבי הכלב Stitch Headפרנקי והמפלצות One night onlyלגמור את הלילה SpiderMan Brand New Dayספיידרמן: יום חדש
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט
Xאוהבים לחיות ב Seret?לחצו ועקבו גם באינסטה!
Xאוהבים לחיות ב Seret?פרגנו בלייק והישארו מעודכנים גם בפייס!