ביקורות / תגובות / המלצות לסרט ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ 3

ממוצע הדירוגים: 7.0   |    סה"כ ביקורות / מדרגים: 37
s
בלתי נשכחים 3
2/10
מסכימים?
1  3
shaye • בוגר.תפורסם ב 1.1.2015

פשוט גרוע...זה הולך ונהיה יותר גרוע מסרט לסרט אם הראשון היה סביר... השלישי כבר ממש טיפשי וגרוע ממליץ לדלג על זה..

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בטלוויזיה
מומלץ מגיל 16
a
בלתי נשכחים 3
9/10
מסכימים?
2  0
aloncool • בוגר.תפורסם ב 21.12.2014

הסרט הזה כנראה חותם את הטרילוגריית האקשן המעולה האבתי את הסרט מתחילתו ועד סופו היו קטעים של קצת הומור שהוסיפו מאוד מל גיבסון גם הוסיף לסרט כדאי לראות אותו מאוד

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה במחשב
מומלץ מגיל 13 עד 47
g
בלתי נשכחים 3
9/10
מסכימים?
2  0
guy • נער.הפורסם ב 15.11.2014

הכי טוב בסדרה הרבה אקשן פעלולים טובים עלילה סבירה אבל סך הכול סרט טוב אקשן מההתחלה ועד הסוף

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בטלוויזיה
מומלץ מגיל 14
מ
בלתי נשכחים 3
6/10
מסכימים?
2  1
מבקר בוגר • בוגר.תפורסם ב 27.10.2014

בהחלט אפשר לוותר. מתאים ליום גשום ומשעמם, כשיש זמן פנוי

מתח/פעולה • סרט ותיק (2014)
ה
בלתי נשכחים 3
9/10
מסכימים?
2  0
הרנן • בוגר.תפורסם ב 26.10.2014

יש אקשן כל הזמן

מתח/פעולה • סרט ותיק (2014)
ר
בלתי נשכחים 3
7/10
מסכימים?
1  0
רפאל • בוגר.תפורסם ב 25.9.2014

הסרט היה ברמה מאוד טובה. סרט עם ליהוק מעולה של שחקנים. הסרט מיועד לטעמי לכל חובב אקשן אמריקאי טיפוסי.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 14
o
בלתי נשכחים 3
7/10
מסכימים?
1  0
oshrat707 • בוגר.תפורסם ב 22.9.2014

ציפית לסרט מאכזב אך בסוף מאוד נהניתי. הסרט מהנה לצפייה, אמנם קצת חסר במחלקת העלילה (ויש גם את הפרצוף של סילבסטר סטלון שלא זז), אך עם הרבה אקשן והומור יבש.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 13
ע
בלתי נשכחים 3
5/10
מסכימים?
0  1
ערן • בוגר.תפורסם ב 21.9.2014

הרבה אקשן וכוכבים, מעט הומור ועלילה מטומטמת, צפויה וקלישאתית. סצנת המפתח בה הדמות של מל גיבסון מופיעה לראשונה היא אחת הסצנות הכי מטומטמות שאי פעם נראו על המסך. הסרט השני היה הכי טוב בסדרה. הסרט הנוכחי פשוט לא טוב.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
ח
בלתי נשכחים 3
10/10
מסכימים?
2  0
חיים • בוגר.תפורסם ב 13.9.2014

סרט מצוין מלא אקשן עם שחקנים נהדרים ומקווה שיהיה סרט נוסף בלתי נשכחים 4

מתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בטלוויזיה
מומלץ מגיל 14
א
בלתי נשכחים 3
6/10
מסכימים?
0  1
אוריאל • בוגר.תפורסם ב 4.9.2014

הסרט כנראה יהיה האחרון בסדרה, אם הראשון והשני היו מוגזמים אז כאן הלכו ממש ממש רחוק... הרבה חורים בעלילה, כל ירייה פוגעת במטרה ואף גיבור לא מת (אולי 1 2). היה כל כך הרבה רעש באולם (מהסרט) שיצאתי משם מותש עם כאב ראש. בתור חובב סרטי אקשן שאוהב רעש ובלאגן לא יכולתי להתרכז בסרט כל כך הרבה רעש.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 14
ש
בלתי נשכחים 3
10/10
מסכימים?
1  0
ש. • בוגר.תפורסם ב 3.9.2014

טראשי אך מהנה לצפייה לשם שינוי. הסרט הראשון מבחינתי היה ארוך מדי ונמרח מדי לקראת סופו, השני היה פשוט רע, ודווקא זה היה מהודק מבחינתי, והופתעתי מכך שנהניתי מתחילתו ועד סופו. התוספת של מל גיבסון, אנטוניו באנדרס והאריסון פורד בחלט הוסיפה להנאה, וגם התוספות החדשות מבין הדור היותר צעיר של השחקנים היו חביבים. לחובבי סרטי אקשן בומבסטיים עם ניחוח 80S ו90s....(ומעניין לראות האם החלק הרביעי המתוכנן כנראה עם פירס ברוסנן יצליח להיות טוב גם הוא)

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
T
בלתי נשכחים 3
7/10
מסכימים?
1  0
The traveling cookie • בוגר.תפורסם ב 1.9.2014

סרט אקשן כמו הקודמים בסדרה, אין המון עלילה, יש אקשן, בהתחלה, בסוף וגם באמצע. יש קטעים משעשעים מאוד עם אנטוניו בנדרס. לבוא בלי ציפיות גבוהות ופשוט להנות.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 7
M
בלתי נשכחים 3
4/10
מסכימים?
0  2
Mr. R • בוגר.תפורסם ב 31.8.2014

מלבד סצנות הפתיחה והסיום הבומבסטיות - כיאה למחווה לסרטי האקשן הקלאסיים של שנות השמונים והתשעים - והופעותיהם של סנייפס, גיבסון ובנדרס שמכניסים מעט עניין וצבע, "בלתי נשכחים 3" הוא סרט אנמי, דברני, משמים ומאכזב, שמתאמץ לשווא להוסיף ממד דרמטי לעלילה לצד היריות והפיצוצים.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
n
בלתי נשכחים 3
9/10
מסכימים?
1  0
natali • בוגר.תפורסם ב 30.8.2014

סרט אקשן כייפי !!!!!!

מתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
r
בלתי נשכחים 3
10/10
מסכימים?
1  0
roei • נער.הפורסם ב 30.8.2014

כאחד שרואה המון סרטים וכחובב סרטי פעולה זה אחד הסרטים הטובים ביותר שראיתי בקיץ האחרון!!!! הסרט מומלץ לחובבי אקשן כי הסרט מפוצץ בקטעי אקשן ולא יכולתי לזוז מהכיסא ואפילו שכחתי לאכול את הפופקורן מרוב שהייתי שקוע בסרט! סרט מלא בפיצוצים ויריות ומביא איתו גם קטעים מצחיקים. צוות שחקנים פשוט מעולה בקיצור סרט אקשן ברמה חובה צפייה!!!

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 14
א
בלתי נשכחים 3
7/10
מסכימים?
2  0
אלון • נער.הפורסם ב 27.8.2014

סרט ריקני לחלוטין ושטוח. השחקנים כמובן היו טובים והמשחק בהחלט עבד בסרט אבל בינינו- לא הייתה עלילה ולא היה עניין ככה אני הרגשתע

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
ק
בלתי נשכחים 3
7/10
מסכימים?
1  0
קאובוי • בוגר.תפורסם ב 27.8.2014

אל תצפו לעלילה מעניינת במיוחד ,יש רעים ,יש טובים וזה פחות או יותר העיניין. צירוף אדיר של כוכבים מהעבר שמאוד נחמד לראותם שוב. מל גיבסון בתפקיד מפתיע לטובה בתור הBAD GUY. מה שכן הסרט ממחזר בצורה ברורה את הסרטים הקודמים. חוסר אמינות משווע של סצנות האקשן (הבידיוניות למדי ). ובדיחות לא מצחיקות של סטאלון וחבורתו גרמו לי לחשוב פעמיים מדוע החלטתי ללכת לסרט זה. לסיכום - אקשן יומי צולע.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 13
א
בלתי נשכחים 3
5/10
מסכימים?
2  1
אבי • בוגר.תפורסם ב 25.8.2014

הסרט, שבגדול אמור להיות סרט אקשן קומי לא ממש עונה על הציפיות הדלות ככל שהיו עבורו. אקשן יש, מגוחך ואף חובבני (במיוחד שמישהו בן 70 קופץ מקומה שנייה מול אלפי קליעים ויוצא ללא שריטה). קומדיה גם יש, בעיקר בלצחוק על כוכבי הסרט עצמם. ווסלי סנייפס היה תוספת נחמדה לצוות אך מי שעשה קצת עניין והעלה חיוך היה בעיקר אנטוניו בנדרס שבלעדיו לדעתי הסרט היה הופך מצפוי ולא ממש מעניין לפשוט עצוב. חבורה כה מכובדת של כוכבים לדעתי יכולה להוציא סרט הרבה יותר נורמאלי אם הם רק היו יוצאים מהשטנץ של לצחוק על עצמם ופשוט מנסים לעשות סרט אקשן מותח איכותי.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
י
בלתי נשכחים 3
3/10
מסכימים?
1  2
יוחאי • ילד.הפורסם ב 24.8.2014

אחד הסרטים הגרועים שראיתי בזבוז זמן מוחלט לא כדאי לראות

מתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה במחשב
מומלץ מגיל 8 עד 10
יתכן ספוילר!
ר
בלתי נשכחים 3
9/10
מסכימים?
2  0
רמי • בוגר.תפורסם ב 24.8.2014

סרט טוב עם המון אקשן, עלילה מעניינת, שחקנים מצוינים ובדיחות קומיות. סרט מומלץ בחום לאוהבי אקשן!

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
י
בלתי נשכחים 3
7/10
מסכימים?
1  1
יניב • בוגר.תפורסם ב 23.8.2014

סרט נחמד ולא יותר,עמוס אקשן ואפקטים אבל עדין לא טוב כמו השני וכנראה זה הסיבה שהוא האחרון בסדרה כי היוצרים הבינו שאין להם באמת מה לחדש.הסרט חמוש בארסנל חדש של כוכבים מהעבר שכולנו התגעגנו אליהם וזה סוד הקסם.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בטלוויזיה
מומלץ מגיל 16
א
בלתי נשכחים 3
8/10
מסכימים?
1  0
אמיר • בוגר.תפורסם ב 23.8.2014

סרט טוב עם המון אקשן ופעולה אבל קצת פחות עלילה

מתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 13 עד 70
י
בלתי נשכחים 3
2/10
מסכימים?
2  2
יונתן • ילד.הפורסם ב 23.8.2014

בואו נגיד שראיתי תסרט הזה ב 4D עם הכסאות והכל וזה פעם ראשונה שנרדמתי בסרט אפילו שהייה את ה 4 D סרט ממש גרוע אולי הכי גורע שראיתי בחיים

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 14
בלתי נשכחים 3
3/10
מסכימים?
0  3
בוגר.תפורסם ב 21.8.2014

סרט מהנה הרבה אקשן ומבדר מתאים לימי הקיץ החמים

מתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
א
בלתי נשכחים 3
10/10
מסכימים?
1  0
אלעד • בוגר.תפורסם ב 21.8.2014

סרט פצצה!!! אחד הסרטים הטובים שראיתי, וסרט המשך מדהים לסדרה של בלתי נשכחים! ממליץ מאד ללכת לקלונוע ולראות אותו...

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 16
פ
בלתי נשכחים 3
6/10
מסכימים?
2  1
פאוור • בוגר.תפורסם ב 20.8.2014

הסרט בינוני +. האקשן היה סבבה. העלילה חזרה על עצמה מהסרטים הקודמים. נראה לי מיצינו את הטרילוגיה.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
N
בלתי נשכחים 3
10/10
מסכימים?
1  1
NONNEGATIVE • נער.הפורסם ב 19.8.2014

האקשן הישן והטוב. היום כבר לא עושים סרטים כאלה. בשלב מסוים במאה הקודמת החליטו שהקולנוע כבר לא נועד רק בשביל כיף, אלא כדי לעשות סרטים שבהם כל דמות צריכה להיות עמוקה ולחפש את משמעות החיים. זה גם מה שמחפשים היום המבקרים, ואנשי האקדמיה למשל. ואז בא הסרט הזה ומתעלם לגמרי מהמקובל היום בסוגה העילית של הקולנוע ההוליוודי. פייר, התגעגעתי. התגעגעתי לאיזה סרט אקשן שהוא נטו אקשן. שגם כשמנסים לבנות דמות עם לבטים והתחבטויות לא משקיעים בזה יותר מידי מחשבה. במקום, משקיעים באפקטים ובכוראוגרפיה, במתח ובפיצוצים וביריות, ובבדיחות קלילות וברפרנסים לסרטים של גיבורי התרבות שמתאחדים בסרט הזה. אז כן, העלילה קצת פושטית וקלישאתית. אז המבקרים לא אהבו והסרט נכשל בקופות (צריך לזכור שחלק גדול מהכישלון קשור לעותקים הפיראטיים של הסרט שהגיעו לאינטרנט עוד לפני שיצא לאקרנים). אבל סילבסטר סטאלון עושה את העבודה, ביחד עם שוורצנגר והאריסון פורד וקלסי גראמר והחיוכים הממזריים שלהם, אנטוניו בנדרס הלטיני החביב והמשעשע על תקן ההפוגה הקומית. וגם מל גיבסון - הוא אולי אנטישמי אבל לעזאזל, הוא אף פעם לא מאכזב. 10 בסולם NONNEGATIVE!

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 12
י
בלתי נשכחים 3
9/10
מסכימים?
2  0
יניב • בוגר.תפורסם ב 18.8.2014

סרט מצויין ערוך טוב עם מלא אקשן ובלאגן החסרון היחידי של הסרט הזה היה שארנולד שוורצנגר וג''ט לי לא קיבלו מספיק דקות משלהם על המסך וחבל היו יכולים לתרום קצת לסרט חוץ מזה מי שאהב תסרט הראשון והשני יאוהב גם תסרט הזה ממליץ בחום!!!!

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה במחשב
ע
בלתי נשכחים 3
9/10
מסכימים?
2  0
עופר • בוגר.תפורסם ב 18.8.2014

האמת. אחלה סרט. רק סוללת הכוכבים שמשתתפת בסרט הזה שווה צפייה. הרבה אקשן, פעלולים, בדיחות ושטויות. נהנתי.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 13 עד 70
ב
בלתי נשכחים 3
9/10
מסכימים?
3  0
ברקו • ילד.הפורסם ב 17.8.2014

סרט מעולה הרבה אקשן והשחקנים הטובים בעולם מה רע?

מתח/פעולה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 12
ביקורות נוספות


סרטים מומלצים ע"י הגולשים
The Great Lillian Hall
1ליליאן הול: האור שבפנים
ציון גולשים
9.2/10
ציון מבקרים
2.3/5
Michael
2מייקל
ציון גולשים
9.1/10
ציון מבקרים
2.8/5
La Grazia
3החסד
ציון גולשים
8.8/10
ציון מבקרים
3.0/5
Colours of Time
4צבעי הזמן
ציון גולשים
8.7/10
ציון מבקרים
3.5/5
Passenger
5הנוסע
ציון גולשים
8.4/10
טריילרים חדשים
The Dog Starsכוכבי הכלב Stitch Headפרנקי והמפלצות One night onlyלגמור את הלילה SpiderMan Brand New Dayספיידרמן: יום חדש
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט
Xאוהבים לחיות ב Seret?לחצו ועקבו גם באינסטה!
Xאוהבים לחיות ב Seret?פרגנו בלייק והישארו מעודכנים גם בפייס!