אקשן מוצלח וסוף עצוב. הסרט הזה הוא האחרון של פול ווקר שנהרג לפני שנתיים. עם כמה שהסרט היה מוצלח בתור אקשן דווקא סצנות הסיום היו המרגשות ביותר שאיתן הלכתי הביתה וזכרתי הכי טוב. שווה צפייה. נצפה ב4DX
אקשן אקשן אקשן , אין סוף קיטש משולב באין סוף פעולה ואין סוף ארועים. בסה"כ - סרט טוב !
סרט פשוט מעולה!!!!. אחד מהסרטים הכי טובים שראיתי בחיי!!!!!!!!
הסרט הכי טוב שראיתי בחיים!!! טוסו לראות אם עוד לא ראיתם!!!!
בחיים שלי לא האמנתי שיכול להיות סרט כל כך טוב!!! אין שנייה בלי אקשן ושהיא לא מותחת. לא מבין את כל התגובות כאן, כנראה קמו על צד שמאל, כי זה הסרט הכי טוב שיצא אי פעם! וכמובן שהסוף זה הקטע הכי מרגש.... מחכה ל-2017 לסרט השמיני :)
סרט מעולה! מי שלא ראה חייב לראות דחוף, יש את הסרט בVOD ובפופקורן טיים.
אחד הסרטים הכי משעממים שצפיתי בחיים שלי חבל שאין ציון 0
סרט פשוט מעולה! מעניין בכל רגע, מלא בקטעים מצחיקים ומרגשים. בסוף הסרט אי אפשר שלא להזיל דמעה
שילוב של טכנולוגיה ופעולה בצורה מטורפת! סרט מדהים! חוויה עוצרת נשימה עם קטעי אקשן מאוד טובים. מרוצה מאוד מכל הסרט. עלילה מצויינת עם שחקנים מעולים! אהבתי את הסוף שהוקדש לפול ז"ל. ממליץ מאוד!
הסרט פשוט מגיע אם רמות חדשות של אקשן טוב אהבתי אותו ממש ראיתי אותו כבר פעמיים
הסרט עלה על כל הציפיות שהיו לי אליו והוא מציג את התפקיד הכי טוב של ג''ייסון סטיית''ם ,אקשן עצום וכמובן פרידה מרגשת מפול ווקר. בקיצור הסרט הכי טוב בסדרה ושל שנת 2015.
סרט אקשן על עלילה דבילית, כמו כל הסדרה. היה נחמד בסרטים הראשונים, למי שרצה סרט כיפי מלא אקשן ופעלולים אך הקונספט של הסרט די מיצה עצמו. לדעתי אם יש לכם התלבטות בין סרט זה לסרט אחר אל תבזבזו את הזמן על הסרט הזה.
לא ראיתי את הקודמים. הגעתי עם שני נערים בגיל תיכון שקצת הסבירו לי מי נגד מי. ברקע היה כמובן עניין העריכה המיוחדת עקבו מותו של השחקן באמצע הסרט, והקליפ המרגש שהכינוי בסוף. סרט אקשן עם הרבה דם, אולי באמת פחות מתאים לקבוצת הגיל שלי. אבל סך הכל נהניתי. ולא רק כי היה לאונקולוגיה ריק רק לעצמנו )שאולי מזה גם מדבר בעד עצמו??......)
סרט חבר''ה קלאסי. מומלץ להגיע לאולם עם כמה חברים טובים פופקורן וקולה ולמשך שעתיים להתנתק לכבות את המוח ולהנות מסרט גדוש באקשן כיפי ומופרך.
אחד הטובים בסדרה אם לא הכי טוב. הרבה אקשן בידור וכיף של בנים בעיקר. מומלץ!
מהיר ועצבני עשו את מה שהם יודעים הכי טוב, סרט אקשן, כמעט ללא דיאלוגים (וגם אין רצון) ומלא בפעלולים ובשחקנים מפורסמים. הסרט בהחלט מהנה, רק חבל שהסרט כל כך ארוך.
הסרט הכי גרוע בהיסטוריה! חילול המת, פול ווקר מתהפך בקברו על הסדרת סרטים העלובה הזו. פשוט סרטים פח ותת רמה! להתרחק! מתאים רק לאנשים שלא ראו סרטים אמיתיים בחייהם ואוהבים זבל. גם כסרט זול, הסרט הזה בדיחה.
סרט מגניב ובסדר. סרט טוב בקיצר.
סרט מצויין, נהניתי לצפות בסרט בקולנוע, ממליץ עליו מאוד
לא מבין את כל הביקורות אני מאוד נהנתי מהסרט נכון שהוא הפך להיות רובו פעולה וגם מדי פעם סצנות בדיוניות אבל עדיין סרט טוב שמשלב הרבה אקשן הומור וכמובן מכוניות
ביזבוז זמן סרט חלש ובדיוני הכי חלש בסדרה
כתוצאה ממותו הפתאומי של פול ווקר, אחד מכוכבי הסרט, התעקב צאתו לאקרנים ב 10 חודשים. למרות הקשיים, מהיר ועצבני 7 הוא כנראה הסרט המלהיב ביותר בסדרה. קשה להאמין שהמפיקים הצליחו למשוך את המותג הזה כבר לסרט השביעי במספר, להוציא שובר קופות שנכנס לפנטאון הסרטים שהכניסו יותר ממיליארד דולר, ולמקם אותו חמישי ברשימת הסרטים המצליחים אי פעם ! למרות הקלישאות ואמינות הסיפור, ההנאה מובטחת לכל הגילאים, ובמיוחד לבני הנוער.
סרט מוצלח,גם לא לחובבי אקשן ופעלולים. לעומת הסרטים הקודמים, ישנה עלילה מעניינת וסיפור מאחורי האקשן. הפרידה מהשחקן הראשי יכולה לרגש כל אחד. בקיצור,מומלץ מאוד!
סרט קצבי, מלוטש ויחסית לסדרה - מעולה! רואים ממש שהוסיפו את פול ווקר ב photoshop בחלק מהסצנות, אבל זה ממש בסדר. נהננו!
קטעי הפעולה והאפקטים אחלה... כל השאר קשקוש מוחלט... אבל זה מה שמצפים מהסרט הזה לא ? לכן... בהחלט עומד בציפיות...
הסרט הזה רע מכל בחינה אפשרית. העלילה שלו לא ברורה, יש קפיצות לא מוסברות בין סצנות, המלל רדוד. בקיצור, לא מומלץ בכלל. התסריט כל כך רדוד, והמשחק כל כך אובר דרמטי, כולם לוקחים שם את עצמם כל כך ברצינות, שזה מגוחך. הסרט הקודם בסדרה היה טוב, אבל הסרט הנוכחי פשוט לא שווה את הכסף. גם את הציון שנתתי 3 מתוך 10 ניתן בזכות האפקטים בלבד. לסיכום, להתרחק.
חמוד מאד לחכות לבית- אפקטים לא הגיוניים ממש, כרגיל, מכוניות מגניבות זה כן
מעולה שווה לכולם לצפות
ואווו סרט מעולה לא משעמם בכלל אז נכון שיש קטעים לא הגיוניים אבל זה סרט ככה זה בסרטים וזה כיף לראות את כל האקשן הזה... הסוף היה נורא מרגש הפרידה מפול... נתגעגע אליו...
סרט אקשן צפוי, אבל נחמד כדי לנקות את הראש.