ביקורות / תגובות / המלצות לסרט ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½

ממוצע הדירוגים: 3.0   |    סה"כ ביקורות / מדרגים: 21
ע
קלף חזק
3/10
מסכימים?
0  1
עלאא • בוגר.תפורסם ב 6.5.2015

סרט גרוע לשחקן מצויין שמצפים ממנו רק טוב

מתח/פעולה • סרט ותיק (2015)
ע
קלף חזק
5/10
מסכימים?
2  1
ערן • בוגר.תפורסם ב 22.4.2015

רע, אבל לא כזה רע. עוד סרט פעולה נדוש, עלילה מביכה ובעיקר עוד דמות פתטית של סטיית''האם. מקבל 5 בגלל קטעי הפעולה המיוחדים, עם המוזיקה השונה ותחומי הקלוזאפ המדויקים.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בטלוויזיה
א
קלף חזק
6/10
מסכימים?
0  1
איציק גור • בוגר.תפורסם ב 28.3.2015

לא כזה גרוע ולא משהו שלא ראינו קודם. עלילה מטופשת עם קצת מכות. נחמד להעביר את הזמן ולא יותר.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בטלוויזיה
פ
קלף חזק
2/10
מסכימים?
0  1
פיני • בוגר.תפורסם ב 20.3.2015

חבל לי על ג''ייסון . אפשר להגיד שכמעט כל סרט שהוא מככב בו יותר חלש מקודמו , במיוחד לאור העובדה שהראשון והשני היו "לוק סטוק ושני קנים מעשנים" ו"סנאצ''" כמובן . מה שבאמת מפתיע ששני הסרטים הללו בתוספת "הג''וב האיטלקי" ו"הג''וב הבריטי" היו גם הם שני סרטים מעולים ובכולם השחקן שהסימן המובהק שלו הוא כישרון אומנויות לחימה לא בא לידיי ביטוי בהם . כגבר אני רוצה לפעמים לראות סרט קליל , קצת ( הרבה) מכות ולשכוח מהצרות . באמת שחשבנו לראות את הסרט אבל לאור הביקורות המעורבות וויתרנו וטוב שכך . גם לקחו בסיס של סרט ישן שזכרתי סצנות ממנו של לפני 30 שנה , אולי עם ברט ריינולס , אני לא בטוח , מה שכן אני זוכר כמה סצנות ומשפטים מאוד מובהקים ממנו למרות שהייתי בן 10 בערך ... הקיצר , שעה וחצי לשלושה סצנות של דקה וחצי מאכות לא שווה את הזמן . שאלה אחת יש לי - מי מחזיר לי את ה-90 דקות שהלכו לי לאיבוד ?

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה במחשב
מומלץ מגיל 15 עד 21
א
קלף חזק
7/10
מסכימים?
1  0
אוריאל • בוגר.תפורסם ב 19.3.2015

הסרט קצת מתקבע ואין הפתעות, סרט ממוצע+ עם קצת מכות איכותיות של גייסון האגדי.

מתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
b
קלף חזק
1/10
מסכימים?
0  2
bat18sheva • נער.הפורסם ב 8.3.2015

סרט נורא משעמם!!!!!!!! ממש בזבוז זמן אפילו לצפיה בבית.. חבל כי יכלו לעשות סרט ממש טוב

מתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
א
קלף חזק
1/10
מסכימים?
0  2
אלון • בוגר.תפורסם ב 28.2.2015

סרט מבאס לא ללכת , גם למי שאוהב את ג''יסון

מתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
א
קלף חזק
7/10
מסכימים?
2  1
איציק ונונו • בוגר.תפורסם ב 26.2.2015

ג''ייסון סטאת''ם כוכב האקשן הכי גדול שצמחו בהוליווד בשנים האחרונות, הרבה הרבה יותר טוב ואיכותי מווין דיזל הדרעק, דה רוק, וכל הפצלנים למעשה, סטאתם גם מתעלה על ואן דאם שכבר המון שנים איבד את זה והוא לא מוצא את עצמו בבמה ההוליוודית. סטאתם בניגוד לפלצנים שיש היום - יש לו כריזמה, משחק מעולה, ביצועי אקשן ברמה עולמית. כוכב עלוי בשביל סרטי אקשן זולים - הסרט הזה הוא סרט תפל ועלוב אבל יש בו ביצועים מטורפים של סטאתם. אם סטאתם יעבוד עם בימאי איכותי אולי הוא יגיע לרמה של הגדולים ביותר - סטאלון, או שוורצנגר לסיכום: סרט תפל אבל יומית ראויה בגלל הביצועים האדירים של סטאתם! וגם כי סיימון ווסט וסטתם זה שילוב מוצלח...

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בטלוויזיה
מומלץ מגיל 12 עד 50
a
קלף חזק
9/10
מסכימים?
0  1
amit0544 • בוגר.תפורסם ב 22.2.2015

בקיצור אחלה של סרט עלילה לא מסובכת אך לא מבריקה רואים שג''ייסון סטיית''ם יודע לעבוד עם הידיים בקיצור סרט כיפי לשעה וחצי של FUN

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 14
ק
קלף חזק
8/10
מסכימים?
0  1
קאובוי • בוגר.תפורסם ב 19.2.2015

למרות שרוב הבקורות קטלו את הסרט אני מוצא את הסרט דווקא קליל ומהנה. הסרט מצולם יפה מאוד, הכל על טהרת לאס וגאס והחלום האמריקאי. סה"כ סצנות אקשן לא רעות בכלל. משחק טיפוסי של ג'ייסון סטאם. עלילה לא מחוברת למציאות וגם לא אמינה אבל זה לא הפריע לי להנות מסרט זה. מתאים להעביר אחה"צ של שעמום בכיף.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
n
קלף חזק
2/10
מסכימים?
0  1
nirm88 • בוגר.תפורסם ב 13.2.2015

אני מאוד אוהב את השחקן, אבל סרט כל כך חלש לא ראיתי שנים. הסרט לא התפתח לשום מקום, היו אולי כמה סצנות פעולה טובות אבל חיכיתי שיגיע רגע השיא בסרט והוא לא הגיע וכבר ניגמר הסרט. לדעתי אפילו חבל על הזמן למי שיראה בבית, ביזבוז זמן.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
a
קלף חזק
1/10
מסכימים?
0  1
andrenalin1 • בוגר.תפורסם ב 11.2.2015

הצפייה בטריילר יותר מהנה מהסרט ! גרוע ביותר , שחקן טוב ציפתי לסרט טוב, אבל התאכזבתי , משעמם מאוד לא שווה צפייה, למזלי ראיתי אותו בבית ולא בזבזתי עליו שקל.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה במחשב
מומלץ מגיל 18
א
קלף חזק
9/10
מסכימים?
1  0
אבישי מזרחי • בוגר.תפורסם ב 8.2.2015

חברים יקרים. סרט אקשן כמו שאני אוהב. לא מבין את הביקורת השלילית. לחובבי הז׳אנר העצבני של ג׳ייסון, אחד הסרטים החזקים שיהפוך לקאלט סטייל המשלח. מ ש ו ב ח !

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
ב
קלף חזק
3/10
מסכימים?
1  0
בר • בוגר.תפורסם ב 7.2.2015

במילה אחת: מאכזב בשתי מילים : מאכזב מאוד . . . כל סרט שיוצא עם השחקן ג''ייסון סטיית''ם - שווים צפייה וגם מספקים את הסחורה בסרט הזה הסחורה פגומה הסרט עצמו לא מספיק מבדר או גדוש באקשן בכדי להיקרא סרט פעולה, ולא מספיק מורכב ומעניין - אם אתם ממש מתעקשים אז תורידו מהרשת

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
י
קלף חזק
1/10
מסכימים?
2  0
יוסי • בוגר.תפורסם ב 4.2.2015

אחד הסרטים הגרועים משעמם

מתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
ש
קלף חזק
1/10
מסכימים?
1  0
שי • בוגר.תפורסם ב 3.2.2015

נורא ואיום!! אני מת על ג''ייסון סתאם ואני אוהב סרטי אקשן בסגנון שלו (המכונאי, פרקר, הג''וב האיטלקי וכו''). בסרט הזה הוא מנסה להיות "אומנותי" ויוצא מטומטם. זה שאין עלילה, לא תמיד נורא, רק תנו לו להרביץ. בפועל, כל הסרט יש רק סצנות שהוא נותן מכות, כל שאר הסרט הוא רק מתייסר, חושב, מתכנן... בקיצור אכזבה אחת גדולה. להבדיל, זו כמו שסרט כחול מנסה להיות אומנותי ויוצא על הפנים - תן כבר את הדבר האמיתי!!! בקיצור, ביזבוז זמן וכסף. לא ללכת בשום מקרה!!!

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
ש
קלף חזק
1/10
מסכימים?
0  0
שיריק • בוגר.תפורסם ב 31.1.2015

סרט מזעזע משעמם פשוט זוועה. בקושי כמה סצינות מכות הראשונה אחרי 45דק' וגם הן מצולמות זוועה מהירות מידיי ומקרוב מידיי כך שלא ניתן להינות אפילו מזה שזו הסיבה שבעצם באים לראות את ג'ייסון.עלילה מפגרת שמתאימה לסרטים של ארבע בלירה עם תקציב דל של במאי מתחיל. אולי לחובבי לאס וגאס ובלאק ג'ק. ממש לא ג'ייסון סטאטהם שלמדנו להכיר.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
ל
קלף חזק
1/10
מסכימים?
0  1
ליאור • נער.הפורסם ב 23.2.2015

הדבר הכי טוב שאפשר להגיד על הסרט הזה שהוא לא הסרט הכי גרוע שמישהו ראה בחיים שלו כל אלה שנתנו ציון מעל 3 כנראה לא מכירים את המילה עלילה, בסרט הזה אין עלילה ויש כמה סצנות של מכות בשביל לעבוד על הקהל וכנראה שזה עובד!!!!

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
ש
קלף חזק
1/10
מסכימים?
3  5
שלומית • בוגר.תפורסם ב 30.1.2015

במילה אחת א-כ-ז-ב-ה- סרט יבש משעמם ולא שווה את הכסף והזמן. ציפיתי לסרט טוב והסרט היה גרוע ביותר.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
s
קלף חזק
1/10
מסכימים?
3  5
shaykh • בוגר.תפורסם ב 30.1.2015

אחד הגרועים לא הולך לשום כיוון. חבל על כל דקה. ביזבוז זמן רציני

מתח/פעולה • סרט ותיק (2015)
n
קלף חזק
3/10
מסכימים?
2  8
neli • בוגר.תפורסם ב 30.1.2015

אכזבה. סרט בלי פואנטה/יבש.. ציפיתי למשהו מעניין רחוק מאוד מהמציאות.. לא מומלץ חבל על הכסף

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע


סרטים מומלצים ע"י הגולשים
The Great Lillian Hall
1ליליאן הול: האור שבפנים
ציון גולשים
9.2/10
ציון מבקרים
2.3/5
Michael
2מייקל
ציון גולשים
9.1/10
ציון מבקרים
2.8/5
La Grazia
3החסד
ציון גולשים
8.8/10
ציון מבקרים
3.0/5
Kupa Rashit
4קופה ראשית
ציון גולשים
8.8/10
ציון מבקרים
3.2/5
Colours of Time
5צבעי הזמן
ציון גולשים
8.7/10
ציון מבקרים
3.5/5
טריילרים חדשים
The Dog Starsכוכבי הכלב How to Make a Killingעשיר רצח One night onlyלגמור את הלילה Cuz Youre Uglyכי את מכוערת
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט
Xאוהבים לחיות ב Seret?לחצו ועקבו גם באינסטה!
Xאוהבים לחיות ב Seret?פרגנו בלייק והישארו מעודכנים גם בפייס!