ביקורות / תגובות / המלצות לסרט ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½

ממוצע הדירוגים: 6.0   |    סה"כ ביקורות / מדרגים: 70
ד
ספקטר
8/10
מסכימים?
0  0
דב ישראלי • בוגר.תפורסם ב 18.6.2016

Spectre הודעה מסתורית מעברו של בונד שולחת אותו לחשוף ארגון מרושע...צילום משובח ומקומות מהפנטים, האקשן טוב, סה"כ מהנה בהחלט.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בטלוויזיה
ש
ספקטר
8/10
מסכימים?
0  0
שי אלימלך • בוגר.תפורסם ב 9.4.2016

סרט ג''יימס בונד טיפוסי , הפעם ניסו להביא לנו אווירה מעט שונה שילובים שונים בין מדבר לשלג בין קיצוניות כזאת לאחרת. מסורת סרטי ג''ימס בונד הטובה נשמרת גם כאן. קשה שלא להינות אך בוודאי שהיו טובים הרבה יותר !

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
ג
ספקטר
1/10
מסכימים?
0  0
גיל • בוגר.תפורסם ב 6.3.2016

עלוב ופטתי

מתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
ה
ספקטר
10/10
מסכימים?
1  0
החוקר • בוגר.תפורסם ב 28.2.2016

סרט מעולה מרגש קורע לב לפעמיים עושה לבכות מפחיד ומוזר זה הסרט בין הטובים שראיתי בחיי וכל מי שראה אז הוא לא הבין או נרדם באמצע לא מרגישים את השעתיים עוברות. שווה לצפייה פעמיים.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 8
T
ספקטר
6/10
מסכימים?
0  0
The traveling cookie • בוגר.תפורסם ב 6.2.2016

עוד ג''ימס בונד. הפעם, פחות טוב מהרגיל. סרט ארוך ודיי מיגע, שבחלקו פשוט לא עובד, לא הגיוני ולא סביר. מצד שני, יש בו הרבה רגעי הומור לא רעים, ויש אקשן שיאה לג''יימס בונד. נהנתי, אבל לא עפתי.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בטלוויזיה
מומלץ מגיל 8
ח
ספקטר
7/10
מסכימים?
0  0
חיים קהן • נער.הפורסם ב 25.1.2016

מאכזב....יפה ויזואלית ומהנה ברובו, אבל אין כלום מעבר. אחרי סקייפול המהודק והמעולה מגיע הסרט הזה ללא עלילה בכלל(!!!) וגם מה שיש לא מחזיק ומלא בחורים...כיף פשוט כי זה ג''יימס בונד

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 15
b
ספקטר
8/10
מסכימים?
0  0
barkan21 • בוגר.תפורסם ב 22.1.2016

בתור אחד שראה את כל סרטי ג''יימס בונד בכיכובו של דניאל קרייג, התרשמתי גם מסרט זה, לא היה טוב כמו קודמיו בסדרה אבל סיפק את הסחורה. הסרט הביא פרספקטיבה חדשה ולא מוכרת על ג''יימס שהוא מתמודד הפעם לבד במערכה ומראה על החוזק של הדמות. אשמח בעתיד, לעוד סרטי ג''יימס בונד כשדניאל קרייג מככב בהם, אדם מוכשר שיודע לשחק את התפקיד בצורה מושלמת על הסט.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 18
ספקטר
3/10
מסכימים?
0  1
בוגר.תפורסם ב 11.1.2016

חבל על הזמן סרט מיותר מטופש עושה בושה לסרטים הקודמים!!!!!!!

מתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
ע
ספקטר
8/10
מסכימים?
0  0
ערן • בוגר.תפורסם ב 9.1.2016

אחלה סרט בסדרת גיימס בונד , מתחיל קצת כבד אבל מתפתח מצויין , קולח ושומר על מתח. אני מודה - קשה לי קצת עם הסרטים האלה , הם לא מספיק מותחים , ציניים יתר על המידה ושנונים באופן שפוגע בעלילה. גם הסרט הזה לא חף לגמרי מאותם בעיות אבל הוא בהחלט משאיר את הצופה מתוח ונהנה.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 10
נ
ספקטר
9/10
מסכימים?
1  0
נעמה • בוגר.תפורסם ב 3.1.2016

סרט מתח ופעולה מצויין.אחד מסרטי גיימס הטובים ביותר .סרט ארוך שאתה כל הזמן מרותק למושב.סרט סוחף. רצו , רצו לראות , לכל אוהבי זאנר הפעולה .

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)
י
ספקטר
9/10
מסכימים?
3  0
יובל • בוגר.תפורסם ב 1.1.2016

בונד במיטבו - מושחז, סוחף, ציני, ללא רגע דל. סרט פעולה מצוין.

מתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 15 עד 70
א
ספקטר
8/10
מסכימים?
0  0
איציק גור • בוגר.תפורסם ב 26.12.2015

מהנה למרות אורכו כשעתיים וחצי. האתרים, הבחורות והסטייל של ג''יימס בונד ממשיכים לעשות את העבודה גם היום. כנראה האחרון בו דניאל קרייג משחק את ג''יימס בונד.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
פ
ספקטר
3/10
מסכימים?
0  1
פינקס • בוגר.תפורסם ב 26.12.2015

הגיע הזמן להחליף דיסקט אנחנו במאה ה - 21 , הסדרה של בונד היתה מתאימה לשנות השמונים של המאה הקודמת . היום זה פשוט מעורר חמלה ורחמנות לראות , כאילו שיש כאלה שהזמן בשבילם נעצר. הסרט מתיש .....

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
אActive member | חבר מועדון פעיל
ספקטר
8/10
מסכימים?
0  0
איל • בוגר.תפורסם ב 25.12.2015

כיף והנאה לצפות בסרט,עם חיוך וידיעה שזה האחרון בסידרה.יש בו רמזים להרבה קטעים מסרטים קודמים.יש סגירת מעגל וסגירת חשבון עם בונדים אחרים מההיסטוריה,ורמזים למוזיקה מסרטים קודמים..מומלץ.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 18
ק
ספקטר
5/10
מסכימים?
0  0
קרן • בוגר.תפורסם ב 19.12.2015

ייתכן כי לחובבי ג''יימס בונד הסרט יהיה מהנה אך לדעתי הנוסחה חוזרת על עצמה.

מתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
ה
ספקטר
7/10
מסכימים?
0  0
המלך • בוגר.תפורסם ב 24.2.2016

די חלש סך הכל, בעידן של היום הסרט מרגיש מאוד מיושן....עוד מאותו דבר.... קלישאתי ברמות

מתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
א
ספקטר
7/10
מסכימים?
1  0
אלון • בוגר.תפורסם ב 12.12.2015

חזרתי מהקרנה של ספקטר, אני אציין את הצדדים הטובים של הסרט ואת הפחות טובים. הטובים: הסרט הוא בניחוח קלסי. הוא מזכיר את הסרטים הישנים יותר של ג''יימס בונד. הוא מצליח להחזיק אותך ערני מההתחלה עד הסוף. העלילה שלו בסך הכל מעניינת, יש שם הומור ציני נחמד בסגנון הבריטי האהוב על כולם. הצדדים הפחות טובים: הוא הרבה פחות טוב מסקייפול. הוא ארוך מדי, היה צריך לקצר בחצי שעה, מצאתי את עצמי מסתכל מדי פעם בשעון. הדמות הרעה שמגלם כריסטופר וולץ בקושי נראית, רק אולי ב2-3 סצנות. יותר מדי התעסקות עם החיים הפרטיים של ג''יימס בונד ושל המפקדה שלו, פחות סיפורים חדשים על נבלים כמו שהיה פעם. לדעתי צריך בכל סרט להיות נבל אחר, וג''יימס בונד לא אמור להיות בכל פעם המטרה של הנבל. הדבר שהכי אכזב אותי הוא שהסרט ברובו היה נטול אקשן, ויותר דרמה ומסתורין. צריך לדעת לאזן בין העלילה לסצנות דיבור. בכל מקרה, אם אתם חובבים של הסדרה אז אני ממליץ ומי שלא מכיר אז באמת הגיע כבר הזמן. 7 מתוך 10 בגלל הסיבות שציינתי

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 14
0
ספקטר
10/10
מסכימים?
2  1
007 • ילד.הפורסם ב 12.12.2015

סרט מעולה אחד הטובים בסדרת ג'יימס בונד מלא אקשן פעולה קצת ארוך אבל מעניין מאוד

מתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מ
ספקטר
6/10
מסכימים?
0  2
מוטי • ילד.הפורסם ב 10.12.2015

סצנת הפתיחה אחת מהחלשות בסרטי בונד ומבויימת ללא מעוף. השיר שמלווה את הכותרות בתחילת הסרט רע. תוחזר אדל! הבעיות הקשות של הסרט מצויות בתסריט הלא טוב וגם בבימוי. הנסיון להמציא לבונד משפחה חורגת ואח פסיכופט נראה מאולץ. הנסיון לחבר בין ארבעת סרטיו של קרייג ולטעון שהיה ארכי-נוול שפעל כל הזמן מאחורי הקלעים, פגע בבונד ובקרובים אליו-לא משכנע. כריסטופר וולץ שזכה בשני פרסי אוסקר והיה אמור להיות הנוול האולטימטיבי, נראה אנמי "פוסי קאט" ושוקע ברדידות של הסרט. דניאל קרייג נראה יותר כמו פרחח מאשר כמו בונד. מחלקת אביזרים טכניים בראשותו של Q נראת חיוורת. "התסריטאים המוכשרים" הנפיקו מכונית נוצצת, שהשיכלולים המיוחדים לא פועלים. השעון של בונד לא משוכלל במיוחד ובסופו של יום מי שמפעילה את השעון היא ד"ר סוואן בגילומה של ליה סיידו. הצילום טוב לאורך כל הסרט. לסיכום: ספקטר המשך ישיר לסקייפול, אבל נופל ממנו בכל אמת מידה וחבל!

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
s
ספקטר
5/10
מסכימים?
2  3
scorpio215 • בוגר.תפורסם ב 3.12.2015

אכזבה ענקית! שעתיים וחצי בלתי נגמרות כמעט של שעמום אין סופי...מעט מאוד אקשן לעומת סרטי בונד האחרים...הרבה מלל מיותר...בקיצור אכזבה...חוץ מחדניאל קריטיג אותו אני אוהב...והתפקיד הקטנטן של מוניקה בלוצ''י המהממת גם בגיל 50..

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 15 עד 70
ספקטר
8/10
מסכימים?
0  0
בוגר.תפורסם ב 28.11.2015

סרט אקשן כרגיל מיוחד בפעלולים מבלי שהגיבור מתלכלך אפילו בדרך של אבק . זה לא בונד האגדי אבל נחמד ומשעשע

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
ע
ספקטר
7/10
מסכימים?
2  0
ערן • בוגר.תפורסם ב 27.11.2015

מעט מאכזב. אני אוהב מאד את שלושת הסרטים הקודמים בסדרה, עם דניאל קרייג, והסרט הזה קצת מאכזב לעומתם ופחות רציני. הוא גם יותר סרט בונד קלאסי לעומתם - הגדג''טים של Q חזרו, למשל, ויש גם אויב בריון קריקטוריסטי שמזכיר את הסרטים הישנים. יש קטעים בעלילה שנראו לי קצת לא הגיוניים/אמינים (כמו היחס של בונד למיסטר וויט מארגון קוואנטום, שחזר לסדרה, ולבתו, שגם לא ממש נבנה אלא היה די מיידי). החלק הראשון של העלילה מזכיר מאד את "משימה בלתי אפשרית: אומת הנוכלים" שיצא רק לפני מספר חודשים, מה שהוסיף לאכזבה, כי כמו שפלטו שרון אומר בפרסומת, "את זה כבר עשו". בסוף גם יש חלק בעלילה שמזכיר חלק מ"קזינו רויאל", אבל זה סביר. עם זאת, הסרט עובר ממש מהר (כשעתיים וחצי שהרגישו כמו שעה וחצי), וכיף לראות שוב את דניאל קרייג מגלם את בונד על מסך הקולנוע. אגב, הסרט מוסיף על מה שגילה לנו "סקייפול" ומרחיב עוד קצת על ילדותו של בונד.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
ר
ספקטר
8/10
מסכימים?
1  1
רום כהן • ילד.הפורסם ב 25.11.2015

עוד סרט מצויין של ג''יימס בונד. משחק מעולה של דניאל קרייג, העלילה הייתה מעניינת וזרמה לאורך כל הסרט. בנוסף, כל האפקטים והפיצוצים היו מעולים וזה בהחלט סרט כיפי שמאוד נחמד לראות. אמנם הוא לא סרט ג''יימס בונד המושלם, אבל הוא קרוב אליו.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 12 עד 70
א
ספקטר
1/10
מסכימים?
4  1
אסף • בוגר.תפורסם ב 22.11.2015

סרט ארו ומייגע. המון דיבורים לא מותח אין עלילה גג 2 שוטים של אפקטים מרהיבים כל השאר ראינו בעבר. מרדים עלילה דלה. תראו בבית

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 3 עד 70
ד
ספקטר
7/10
מסכימים?
0  0
דניאל לשינר • ילד.הפורסם ב 21.11.2015

נחמד אבל טיפה ארוך מדי

מתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 12
ר
ספקטר
8/10
מסכימים?
1  0
רוסלנה • בוגר.תפורסם ב 21.11.2015

במילה אחת: מצוין! ואם לפרט אז הסרט ממשיך בצורה נפלאה את הסדרה האהובה, עם האפקטים הרגילים (אך מצויינים), עם פיצוצים, היריות והמכוניות המתהפכות הרגילים. המשחק של דניאל קרייג מצויין כרגיל, והעלילה אמנם קצת חרושה, אבל עדיין יש בה את הקסם.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 14
ע
ספקטר
7/10
מסכימים?
2  1
עמית • בוגר.תפורסם ב 19.11.2015

לדעתי סרט פחות טוב מסרטי ג''יימס בונד הקודמים של דניאל קרייג. יש אקשן, יש גאדג''טים, אבל משהו בעלילה לא מחבר את הצופה .. קצת תלוש

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 22 עד 60
י
ספקטר
8/10
מסכימים?
2  0
ישראל • בוגר.תפורסם ב 18.11.2015

איכות צילום משובחת, פעלולים במינון מופחת אבל עדיין מותח ומרתק. לחובבי הז'אנר מומלץ בהחלט

מתח/פעולה • סרט ותיק (2015)
e
ספקטר
9/10
מסכימים?
3  0
eve • בוגר.תפורסם ב 18.11.2015

סרט מצוין,עשוי טוב, מוזיקה טובה שחקנים ואפקטים מלהיבים .

מתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 17
י
ספקטר
8/10
מסכימים?
0  0
יובל ט. • בוגר.תפורסם ב 18.11.2015

ציפיתי למשהו אחר בסרט חדש של בונד-אז ציפיתי... בפועל קיבלנו את הדברים המוכרים:007 הבלתי מוכנע וששורד את הכל(משחק משכנע),מירדפים (הפעם גם הרבה מהאויר), נופים נהדרים ממס'' מדינות/איזורים באירופה(השיא זה בטבע האוסטרי המושלג), פטנטים של Q(בכמות קטנה הפעם)- והכל בקצב וללא רגע משעמם לכל אורך השעתיים וחצי הארוכות של הסרט. ועוד הערה צדדית קשורה: ראינו הסרט באולם ה-VIP של היס פלנט בראשלצ,וגם כאן היו לי ציפיות-אז ציפיתי... אז נכון שיש כאן מין החויה המיוחדת,אבל האוכל היה בינוני(באיכותו וגיוונו), הזמן שהוקצב לאכילה היה מועט(מאפשרים רק חצי שעה לפני הסרט), המושבים רחבים ומתכווננים אבל לא הכי נוחים וההדום לא מתרומם עד הסוף. לסיכום,ואם לא ניתן לציפיות לכרסם הרבה בהנאה- נהניתי בסה''כ.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
ביקורות נוספות


סרטים מומלצים ע"י הגולשים
The Great Lillian Hall
1ליליאן הול: האור שבפנים
ציון גולשים
9.2/10
ציון מבקרים
2.3/5
Michael
2מייקל
ציון גולשים
9.1/10
ציון מבקרים
2.8/5
La Grazia
3החסד
ציון גולשים
8.8/10
ציון מבקרים
3.0/5
Colours of Time
4צבעי הזמן
ציון גולשים
8.7/10
ציון מבקרים
3.5/5
Passenger
5הנוסע
ציון גולשים
8.4/10
טריילרים חדשים
The Dog Starsכוכבי הכלב Stitch Headפרנקי והמפלצות One night onlyלגמור את הלילה SpiderMan Brand New Dayספיידרמן: יום חדש
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט
Xאוהבים לחיות ב Seret?לחצו ועקבו גם באינסטה!
Xאוהבים לחיות ב Seret?פרגנו בלייק והישארו מעודכנים גם בפייס!