הסרט מספר על כלב בשם מקס שהכל אצלו בחיים כיפי, עד שיום אחד, הבעלים שלו קייטי מביאה הביתה כלב רחוב בשם דיוק, מקס מקנא בדיוק ורוצה להיות היחיד עם קייטי, יום אחד, מקס ודיוק רבים ולא שמים לב, ולוקחים אותם למכלאה עם חיות שברחו מהבית, ואז כל שאר החברים של מקס כמו: גידג''ט, באדי, מל ועוד.. יוצאים להציל אותם, ובזמן הזה הם בורחים מחיות רעות, הולכים לאכול נקנקיות... הסרט מצחיק, וגם הדמויות מגניבות, האנימציה טובה, כל הכיתה שלי מכורה לסרט הזה... (הם לא יודעים שזו העתקה מצעצוע של סיפור...) הוכחות שזו העתקה:מקס-וודי. דיוק-באז. יש את הגיבור ואז מגיע החדש... סנוובול-סיד. הרשע. ושאר החיות-שאר הצעצועים. קייטי-אנדי. צעצועים מפחידים-חיות מפחידות. בקיצור בגלל שהסרט עצמו טוב אז הציון יהיה טוב...
סרט נוראי!!! מתחיל חמוד מצחיק וענוג וממשיך להיות סרט אלים ולא מתאים לילדים בכלל! גם אם הדמות היא רק ארנב רך וחביב לכאורה... הילדים בגילאי 4 ו5 ממש פחדו. יש שם רגעים אלימים ומפחידים. לא מומלץ בכלל.
סרט חמוד וכיפי !!! האנימציה מרשימה, הדיבוב העברי סביר, הפס-קול מוכר ומהנה ורוב הדיאלוגים בנויים בצורה טובה אבל רוב הבדיחות מאולצות והתסריט ועלילה די צפויים ולא הכי-מקוריים. בקיצור, חיקוי וגימיק נחמד "לצעצוע של סיפור". אפשר לראות בכיף. מומלץ לכל המשפחה !!!
סרט מעניין מאוד ומצחיק
ואווו סרט מגניב, היה מצחיק ומעניין :)
מותק של סרט
סרט מקסים. מצחיק, ידידותי, מלא אקשן בטוב טעם. הוא מתאים לילדים, אך גם כמבוגרים מאוד נהננו ממנו. ממליצה בחום לאוהבי המצויירים הגדולים והקטנים.
סרט תזזיתי מלא אלימות ותכנים קשים לילדים, גם אם הם משוחקים על ידי דמויות חיות רכות. ללא מוסר השכל או כל ערך מוסף. ממש לא מומלץ לילדים (ומיותר למבוגרים)!
סרט מקסים ומצחיק
סרט משעשע וחביב, לעיתים יכול להיות קצת מפחיד לילדים. ממליצה במיוחד למי שאוהב כלבים וחתולים יש שם הרבה התנהגויות שלכם וזה מאוד שיעשע אותי.
כמעט כל הסרט מפחיד מאוד מאוד כי יש בסרט חיות רעות שעושות דברים לא טובים. לא ממליץ לילדים קטנים.
די משעמם עם קטעים מצחיקים מדי פעם
הלכתי לסרט עם 2בנות דודות שלי אחת בת 8 והשניה 6 כולנו נהנו וצחקנו כל הסרט. סרט מצחיק ביותר אני ממליץ בחום. הסרט לכל המשפחה מבוגרים וילדים כאחד
באתי עם ציפיות נמוכות ונהניתי מהסרט. גם הבת שלי בת 13.5 נהנתה סרט נחמד מאוד ומומלץ לחודש הקיץ
סרט אנימציה חביב , כמה קטעים מצחיקים במיוחד, אבל בנסיון להתאימו גם למבוגרים שביננו, הלוקחים את הדור הצעיר לצפות בו, ישנה יותר מידי אלימות וטיפוסים מפוקפקים....
לא הפסקתי לצחוק כל הסרט! כבעלים של חתול גם הרגשתי הזדהות עם סצנות מסויימות שתרמה לחוויית הצפייה הכוללת! בעלי חיות מחמד - זה הסרט בשבילכם! שעה וחצי של כיף טהור לימים הבלתי נסבלים של הקיץ...
נהניתי מאד. היו הרבה קטעים מצחיקים לאורך כל הסרט. ראינו באנגלית והדיבוב נהדר. הייתי צופה שוב.
סרט חמוד ומצחיק, בני בן 8 נהנה מאד
סרט חביב, אם כי לא התלהבנו במיוחד. קצת גורם לנו לחשוב מה הכלב שלנו עושה כל היום בבית...
את האמת לא רע בכלל, אפילו הצליח להצחיק אותי בכמה סצנות, אין ספק שזה סרט מעולה לילדים, שווה צפייה
אנימציה נפלאה, הסרט מותח ומשעשע אבל לא מקורי מרגש ומיוחד כמו "מפלצות בע"מ" או "מוצאים את נמו" למשל. העלילה מעיקה כי כל הזמן קורה לגיבורים החמודים משהו רע או מפחיד או מאיים. קטעי הדרמה והמתח לא מקוריים, רוב הסצנות שואבות רעיונות מכל הסרטים שראינו בשנים האחרונות, מצוירים ולא מצוירים. ובכל זאת הסרט עשוי טוב. ההתחלה והסוף נחמדים, ולפני הסרט יש סרט קצר ונחמד של המיניונים, גם בתוך הסרט יש קריצה למיניונים כששמים את השיר שלהם באחת הסצנות, ואחרי הסרט יש קטע סיום בתוך רולר הקרדיטים.
חזרתי עכשיו מהסרט פשוט סרט מושלם מבחינתי הסרט של הקיץ זורם מהנה מלא סיטואציות מצחיק עד דמעות עלילה יפה וחמודה מומלץ ביותר גם מבוגרים יהנו. תאמינו לי לא תתאכזבו תהנו.
סרט חמוד ולא יותר מזה. בזבזו את כל הקטעים הטובים על ההתחלה ואח"כ הסרט לא מתרומם יותר מדי - אין קטעים ממש מצחיקים או מקוריים. בכל זאת נהנינו, אבל לא סרט חובה.
ברמה של סרטי פיקסאר. מצחיק, עם לב, קורץ למבוגרים בלי הפסקה. מחכה לסרט המשך. רוצו לראות
סרט משעשע בטירוף! הסרט מצחיק בטירוף אבל הוא קצר מדי ...
משעשע, מעביר שעה וחצי בכיף. סרט קיץ למבוגרים שרוצים לצחוק כילדים, ולילדים שרוצים להיקרע מצחוק... אני הכי אהבתי את הפסקול המשובח ! (-:
סרט מצחיק בטירוף. מתאים לכל הגילאים. סיימתי לראות ומיד רציתי לצפות שוב.
שמעו, הסרט לא מדהים... ההתחלה מבריקה,והרעיון מקורי, אבל הבעיה, שככל שמתקדמים בסרט, יש הרגשה כאילו ראינו את הסרט הזה כבר. אלפי פעמים. שלא אגיד שלא נהנתי, זה כן היה מצחיק, בעיקר סנוובול הארנבון, אבל זה גם לא איזה סרט מעולה. נחמד ותו לו.
סרט חמוד, מופרך ומפותל אבל נהנינו.
סרט עם רעיון בעל פוטנציאל אדיר שככל שעוברות הדקות רק הולך ומתרסק . בתור סרט ילדים העלילה לא הייתה פשוטה מדי אם כי הייתה צפויה .