ממוצע הדירוגים: 6.0   |    סה"כ ביקורות / מדרגים: 17
נ
המכונאי 2: התחייה
5/10
מסכימים?
0  0
נדב • בוגר.תפורסם ב 23.10.2016

תכלס... בדיוק כמו כל הסרטים של ג''ייסון סטת''אם בחורה בצרה הוא נחלץ לעזרתה והכול הולך לו בדיוק לפי התכנית... לחובבי הז''אנר יתכן שזה יהיה נחמד מעבר לכך לא אטרקציה.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2016)נצפה במחשב
s
המכונאי 2: התחייה
5/10
מסכימים?
0  0
shaye • בוגר.תפורסם ב 21.10.2016

פשוט סרט מגוחך.... קצת משעמם נטול כל עלילה הגיון או תסריט סביר... דיי עלוב וחבל על הזמן שלכם עם הסרט הזה..

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2016)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 13
ה
המכונאי 2: התחייה
1/10
מסכימים?
0  0
הקוצר ברינה • בוגר.תפורסם ב 16.10.2016

פתטי, נטול כל הגיון, נבוך הייתי בראותי שחקן מזדקן משחק ומנצח את כולם גדודים גדודים ללא כל שריטה. יש חשש גדול שאינו יודע לדבר שכן כל הסרט הוא לוחש בקול צרוד עד שלעיתים קרובות המוזיקה הצורמנית והטורדנית אשר צריכה להשאר ברקע מתגברת על הטקסטים הטיפשיים. המלצתי לכם השארו בבית או מיצאו לכם עיסוק אחר.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2016)נצפה בקולנוע
מ
המכונאי 2: התחייה
8/10
מסכימים?
0  0
מוטי • בוגר.תפורסם ב 15.10.2016

אקשן כמיטב המסורת של סטייתאם

מתח/פעולה • סרט ותיק (2016)נצפה בקולנוע
א
המכונאי 2: התחייה
6/10
מסכימים?
2  0
איציק • בוגר.תפורסם ב 4.10.2016

סרט בינוני וסביר שבהחלט לא שווה כרטיס לקולנוע... לסטאתם יש כישרון וכריזמה, אבל הבחירת תפקידים שלו מעוררת מחלוקת. עם כל הכאב שבדבר, מוטב לו לעשות סרטי אקשן כמו "בלתי נשכחים" או "בחזית" - לסטאתם יש כמה סרטים מוצלחים והוא בהחלט גיבור פעולה יחודי שמתעלה על כל הדור החדש העלוב שצמח פה. אבל אני מצפה ממנו לטיפה ליותר, כי הוא בהחלט מסוגל להוציא יותר. לסיכום : סרט יומית בינוני שבאמת אין מה לראות.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2016)נצפה בטלוויזיה
מומלץ מגיל 8 עד 15
N
המכונאי 2: התחייה
8/10
מסכימים?
1  0
Neis • בוגר.תפורסם ב 4.10.2016

לחובבי סרטי מתח ופעולה סרט מצויין. אין רגע של נפילת מתח. קצב מהיר. אך דומה לסרטי פעולה אחרים. בכל זאת מומלץ לחובבי הז׳אנר.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2016)
ר
המכונאי 2: התחייה
9/10
מסכימים?
6  1
רן • בוגר.תפורסם ב 5.9.2016

אקשן סוחף. קצת יותר מדי אלימות והייתי עדין עם הקצת, אבל עדיין הפתיע אותי. עשוי טוב. ג''ייסון משחק מצוין! סרט ששווה לצפות בו ציון תשע בסולם רן

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2016)נצפה בקולנוע
ק
המכונאי 2: התחייה
7/10
מסכימים?
2  1
קאובוי • בוגר.תפורסם ב 3.9.2016

האמת, היו לי קצת ציפיות שההמשכון יהיה ברמה של הסרט הראשון. הציפיות התבדו, לכן הנמיכו ציפיות ואולי תהנו. לציין לטובה צילומים מרהיבים, קטעי פעולה נהדרים ומוזיקה סוחפת. ופרט לכך... ג'סיקה אלבה כל כך מעצבנת ולא אמינה,הסיפור רדוד וכל כך לא הגיוני שפשוט גרם לי להרים גבה מספר פעמים במהלך הסרט, הרעים לא משכנעים. ג'ייסון סתאם הפך להיות סוג של ג'יימס בונד ורמבו ביחד והוא מצליח לחסל את כל הרעים בצורה כל כך מדויקת ונקייה, בו בזמן שכל הפאזל מתחבר והכל ממש מצליח לו.. נו באמת. לראות בקולנוע רק בשביל אווירת האקשן ותו לו.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2016)נצפה בקולנוע
ע
המכונאי 2: התחייה
4/10
מסכימים?
2  0
עמי • בוגר.תפורסם ב 3.9.2016

רדוד, הרבה פחות טוב מהראשון אם כי אין קשר בין שני הסרטים. יותר מדיי פעמים אמרתי לעצמי בסרט "נו באמת". וממתי מכניסים סצנה רומנטית מאולצת ומשעממת לסרטי פעולה חסרי עלילה שכאלה? מסוג הסרטים ששוכחים אחרי חצי שעה.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2016)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 16 עד 70
ט
המכונאי 2: התחייה
8/10
מסכימים?
2  2
טל • בוגר.תפורסם ב 3.9.2016

סרט אקשן מעולה. הבסיס לסיפור קצת לא אמין אבל אפשר לחיות עם זה - אחרי שהוא מכיר בחורה כמה שעות בודדות הוא כבר מעניק לה את השעון שהוא מעולם לא הוריד מהיד, ועובר בשבילה בעולם כדי לבצע משימה שבסופה היא תשוחרר. לא אמין, אבל מעניין לצפות ב 3 המשימות שנתנו לו לרצוח אנשים ושזה יראה כמו תאונה

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2016)נצפה בקולנוע
M
המכונאי 2: התחייה
3/10
מסכימים?
3  0
M • בוגר.תפורסם ב 2.9.2016

מה הקשר לסרט הראשון שאהבנו וראינו אפילו כמה פעמים? תסריט הזוי מאולץ ולא אמין, קטעים רומנטיים הזויים מאולצים ולא אמינים, דמות נשית שרק מעצבנת כל פעם שרואים אותה על המסך, ואפילו הוא, בישוף עצמו נראה כמו צל של עצמו שלא יודע מה הוא עושה בדיוק בסרט המוזר והמאולץ הזה... נפילה אמיתית.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2016)
ת
המכונאי 2: התחייה
8/10
מסכימים?
3  2
תומי • בוגר.תפורסם ב 31.8.2016

אקשן סטייתהם קלאסי כיף לצפייה

מתח/פעולה • סרט ותיק (2016)נצפה בקולנוע
י
המכונאי 2: התחייה
9/10
מסכימים?
3  1
ירון • בוגר.תפורסם ב 30.8.2016

אקשן משובח.. קצב נכון, מתח נכון, אולי סרט האקשן הטוב ביותר של הקיץ.

מתח/פעולה • סרט ותיק (2016)נצפה בקולנוע
T
המכונאי 2: התחייה
9/10
מסכימים?
2  4
The cobra • נער.הפורסם ב 29.8.2016

הסרט יצא מאוד טוב, הסצנות האקשן יצאו איכותיות, הפעלולים שלו בתחילת הסרט היו נפלאות אבל טיפה מוגזמות. הסיפור בסרט ההמשך שלו היה נפלא והתחבר יפה, והגוף שהוא פיתח בסרט הזה היה שונה משאר הסרטים האחרים, רוב הסרט נמצא רובו בים ובבניינים גבוהים, ולמי שעוד לן צפה בזה, מצפה לו הרבה יאכטות וקרבות. עצה ממני, לא להביא ילדים לסרט, בגלל שיש שם סצנת מין וההורים שהביאו ילדים הובכו בקטע הזה.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2016)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 14
יתכן ספוילר!
k
המכונאי 2: התחייה
10/10
מסכימים?
4  1
kate • בוגר.תפורסם ב 28.8.2016

אכן סרט המשך למכונאי 1 . סרט מצויין מבחינתי , אושר צרוף במזגן עם סטייטם אהובי על מסך ענק . לא מבינה למה זה לא נחשב לסרט בנות . לראות אותו עם החליפת צלילה עם חזה חשוף עד המתניים , למות . עם הגיל הוא רק משתבח ויש גם נופים יפים מאד של תאילנד וריו . לבנים יש את גסיהק אלבה עם ביקיני תכלת . סרט מעניין למרות שיש התחלה וסוף די צפוי הדרך לשם כייפיית. חשיבה וביצוע מרתקים . מומלץ בחום

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2016)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 14
א
המכונאי 2: התחייה
10/10
מסכימים?
5  5
אפי • בוגר.תפורסם ב 27.8.2016

סרט נהדר,משחק יפה של ג''ייסון,ג''סיקה,וטומי, מומלץ,

מתח/פעולה • סרט ותיק (2016)נצפה בקולנוע
מ
המכונאי 2: התחייה
7/10
מסכימים?
8  1
מנחם • בוגר.תפורסם ב 25.8.2016

שלום לכם השאלה שלי בבקשה אם מישהו יודע האם הסרט הזה המשך של 1?

מתח/פעולה • סרט ותיק (2016)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 16 עד 50


סרטים מומלצים ע"י הגולשים
The Great Lillian Hall
1ליליאן הול: האור שבפנים
ציון גולשים
9.2/10
ציון מבקרים
2.3/5
Michael
2מייקל
ציון גולשים
9.1/10
ציון מבקרים
2.8/5
La Grazia
3החסד
ציון גולשים
8.8/10
ציון מבקרים
3.0/5
Colours of Time
4צבעי הזמן
ציון גולשים
8.7/10
ציון מבקרים
3.5/5
Passenger
5הנוסע
ציון גולשים
8.4/10
טריילרים חדשים
The Dog Starsכוכבי הכלב Stitch Headפרנקי והמפלצות One night onlyלגמור את הלילה SpiderMan Brand New Dayספיידרמן: יום חדש
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט
Xאוהבים לחיות ב Seret?לחצו ועקבו גם באינסטה!
Xאוהבים לחיות ב Seret?פרגנו בלייק והישארו מעודכנים גם בפייס!