ביקורות / תגובות / המלצות לסרט ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½

ממוצע הדירוגים: 6.0   |    סה"כ ביקורות / מדרגים: 34
י
סימן חיים
9/10
מסכימים?
0  1
ירון ג. רעות. • בוגר.תפורסם ב 25.2.2018

מעולה !!!

מדע בדיוני • סרט ותיק (2017)נצפה בטלוויזיה
ע
סימן חיים
9/10
מסכימים?
0  0
ערן • בוגר.תפורסם ב 22.11.2017

סרט מדע בדיוני מעולה על צורת חיים המתגלה על המאדים והופכת להיות תוקפנית עד לכדי סכנת חיים. האם יצליח צוות החללית למנוע את הגעתה לכדור הארץ ? מותח , קולח , פשוט סרט נהדר

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2017)נצפה בטלוויזיה
א
סימן חיים
6/10
מסכימים?
0  0
איתמר • בוגר.תפורסם ב 22.6.2017

סרט נחמד. בדרך כלל אני מת על סרטים מסוג המדע הבדיוני, עם חייזרים ואקשן. כאן נהניתי פחות. העלילה די שטחית, דיאלוגים משעממים. אבל: הסוף מפתיע. בלי להגיד יותר מדי: איזה סוף רע...

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2017)נצפה במחשב
יתכן ספוילר!
ע
סימן חיים
8/10
מסכימים?
0  0
עמי • בוגר.תפורסם ב 17.6.2017

סרט מותח, עשוי טוב ולא צפוי , יותר מתאים לזאנר של איימה

מדע בדיוני • סרט ותיק (2017)נצפה בטלוויזיה
מומלץ מגיל 16
.
סימן חיים
8/10
מסכימים?
0  0
.MOR R • ילד.הפורסם ב 13.6.2017

סרט מותח ומפתיע במיוחד !!! השחקנים מרשימים (במיוחד האחד והיחיד, ג''ייק ג''ילנהול), הצילום מרהיב ביופיו, הפס-קול מעולה, האפקטים וה-CGI מהפנטים , הדיאלוגים מעניינים ברובם והתסריט והעלילה די סוחפים ומעניינים למרות שבסך הכל הם די בסיסיים. ראוי לציין לשבח את הטוויסט הסופי ואת אורך הסרט. בקיצור, הפתעת השנה. כדאי מאוד לראות !!!

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2017)נצפה במחשב
מומלץ מגיל 14
א
סימן חיים
9/10
מסכימים?
0  0
איציק גור • בוגר.תפורסם ב 11.6.2017

סרט מתח מהפנט. התחלה חלשה. עיצוב היצור ממאדים ייחודי ומעולה. והסוף.. איזה סוף!

מדע בדיוני • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
ק
סימן חיים
8/10
מסכימים?
0  0
קאובוי • בוגר.תפורסם ב 5.6.2017

קראתי לא מעט ביקורות צורמות על הסרט אבל אני חייב לציין שעם רובם אני לא מסכים. פספסתי את הסרט בקולנוע ולכן צפיתי במחשב באיכות מצוינת. הסרט הוא סוג של חיקוי ל"נוסע השמיני" אם כי לדעתי חיקוי טוב. סהכ משחק נאה של השחקנים בסרט, סיפור העלילה די מותח אם כי נמרח לעיתים בשלל מושגים מעולם החלל הבידיוני. עיצוב ה"יצור" שתוקף את צוות החללית דווקא נעשה בצורה מענינית לדעתי. הסוף צפוי במיוחד שמגיעים לחלק האחרון של הסרט (ומי שלא ראה אני לא אקלקל) וכן יש קטעים מזוויעים כמתבקש מסרט אימה/בידיוני/מתח שכזה. ראוי לצפייה לחובבי הז'אנר.

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2017)נצפה בטלוויזיה
א
סימן חיים
8/10
מסכימים?
0  0
אור לוי • בוגר.תפורסם ב 7.5.2017

בד"כ אני לא מתחבר לכאלה סרטים, אבל מאוד נהניתי מהסרט, אחלה אפקטים, חיבור טוב ואמין בין הדמויות, דיאלוגים חיוניים והרבה הפתעות!

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
g
סימן חיים
10/10
מסכימים?
0  0
gps • בוגר.תפורסם ב 2.5.2017

הלכנו לסרט מספר אנשים, כולנו נהנינו מאוד מהסרט שהיה מרתק מתחילתו עד סופו. סרט מותח, מסתורי ומעניין. אהבנו את הסרט והמלצנו לאחרים גם לראותו. אם אתם מתלבטים ,האם לראות את הסרט, תראו!

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 16
ש
סימן חיים
5/10
מסכימים?
2  1
שיראל • נער.הפורסם ב 21.4.2017

קודם כל תודה לאתר סרט על הכרטיסים. דבר שני הסרט הוא סרט אימה ולא רק סרט מתח. אני פחות מתחברת לז'אנר ובנוסף הסוף אינו סגור. אך השחקנים טובים.

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2017)
n
סימן חיים
10/10
מסכימים?
0  0
nir • בוגר.תפורסם ב 21.4.2017

סרט מצוין! מותח ומרתק. עם זאת, לחובבי הז''אנר בלבד.

מדע בדיוני • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
ר
סימן חיים
4/10
מסכימים?
3  0
רימה • בוגר.תפורסם ב 21.4.2017

סרט מבולגן, עם חורים בעלילה. לא אהבתי! אבל, סוף מפתיע

מדע בדיוני • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
ק
סימן חיים
7/10
מסכימים?
0  0
קרן • בוגר.תפורסם ב 17.4.2017

תודה לאתר סרט על הכרטיסים. סימן חיים הוא מותחן מדע בדיוני , מותח, עם צילומים מרהיבים ואפקטים מדהימים עם סצנות מרתקות. משחק טוב של השחקנים ופסקול מצויין שמכניס לאווירה ולמתח.

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 14
א
סימן חיים
6/10
מסכימים?
1  0
אלי • בוגר.תפורסם ב 12.4.2017

סרט נחמד ולא יותר, אני מבין את הביקורות השליליות, יש מקום לחשוב שהתסריט והפעלולים הינם ילדותיים והמשחק לא ממש משכנע אך עם זאת סרט לראות בבית כאשר אין דבר יותא טוב לראות.

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 16 עד 30
מ
סימן חיים
10/10
מסכימים?
1  1
מייקל • בוגר.תפורסם ב 11.4.2017

תמיד יהיה אלמנט של השראה ולקחיה בין סרטים, תמונות ומוזיקה, אין מה לעשות. זה סרט למי שלא אוהב את "הנוסע השמיני". הסרט לא כולל הרבה גועל, הוא די מפחיד, אלגנטי ו...אינטליגנטי !!! הסרט מותח עד הדקה האחרונה, וגורם לתהות ולהודות אם זה סרט. דבר ראוי לציין בסרט שמבינים מה קורה שם מבחינה מדעית, ונותן קצת נופך של סרט מלא ולא מפציצים באפקטים. מד"ב וגש אימה בצורה הכי טובה שאפשר לקוות. מאד נהננו !!

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 18
ב
סימן חיים
6/10
מסכימים?
1  1
בת-אל • בוגר.תפורסם ב 9.4.2017

מדע בדיוני שמספר עלילה של אסטרונאוטים שמוצאים יצור חי, היצור יוצא משליטה ומכאן מתחילה כל העלילה, אשר ברובה מעניינת. הסרט עשוי היטב ויש בו רגעים מעט מותחים, הסוף מפתיע ונשאר פתוח. היו כאלו שיצאו באמצע מהסרט כי פחות התחברו למדע הבדיוני ולאופן בו מוצגת העלילה.

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
d
סימן חיים
5/10
מסכימים?
0  0
dielkr • בוגר.תפורסם ב 6.4.2017

למי שראה הנוסע השמיני ..סרט זה נראה כחיקוי...לא מחדש הרבה. גם בסרט זה מעלים נקודה למחשבה: הכל טוב, למה להרוס, למה ללכת רחוק לחפש משהו אחר ...כאשר גם כאן בכדור הארץ לא הצליחו, כי האדם מטומטם. תמיד ססמאות "שם יהיה טוב" , כאן לא הצלחת, למה שם כן ? בקיצור...סרט מתח! אבל בלי יותר מדי..חידושים ותודה על צוות seret.co.il על הכרטיס!

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 16
T
סימן חיים
6/10
מסכימים?
0  0
TG • בוגר.תפורסם ב 6.4.2017

קיבלתי כרטיסים מאתר סרט, אז תודה רבה קודם כל, אשתי נרדמה, פחות אהבה את הסרט, אני חושב שהסרט הוא סרט כיפי, אבל לא יותר מזה, ראינו סרטים דומים, שהחייזר אומנם מתנהג קצת שונה, אבל הנוסע השמיני יצא כבר לפני הרבה מאוד שנים, בכל זאת נהנתי מהסרט, היו כמה סצנות מותחות שמבויימות טוב. פשוט לדעת שהולכים לראות סרט בשביל הפאן, לא יותר.

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
א
סימן חיים
8/10
מסכימים?
0  1
איתי • בוגר.תפורסם ב 6.4.2017

מותחן מדע בדיוני מוצלח עם הרבה תובנות ונקודות למחשבה. ישנן סצנות עשירות באפקטים ויזואלים מרשימים.

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 16
י
סימן חיים
8/10
מסכימים?
4  1
יגאל • בוגר.תפורסם ב 4.4.2017

הלכתי לסרט עם אישתי אחרי שזכינו בכרטיסים דרך האתר אז קודם כל תודה רבה על הכרטיסים! בגדול מדובר בסרט מתח מדע בדיוני עם קצת שאלות קיומיות כמו עד כמה האנושות מחרבת את עצמה וכמובן שאלת החיים מחוץ לכדור הארץ (ספציפית על מאדים). העלילה לא מחדשת יותר מדי, חבורה של אסטרונאוטים מוצאים חייזר, החייזר משתחרר ומשתלט על הספינה והאסטרונאוטים מנסים לשרוד. עם זאת הסרט שמר על המתח ברוב השעה וחצי שלו בעודנו חרדים לגורלם של האסטרונאוטים. אני לא נכנס לשאלת העובדות הפיסיקליות אסטרופיזיות ושאר התחומים שאולי אנשים שמתעניינים בתחום ימצאו כמה שגיאות בסרט. אם מתעלמים מדברים כאלה הסרט סך הכל עושה את העבודה. המשחק ברובו טוב מאוד ואמין. הגרפיקה של החיזר אמינה וגם הפס קול בהחלט תרם לאווירה ולמתח. גם הצילומים עצמם היו מאוד יפים למרת שבחלל החיצון אין יותר מדי אובייקטים משתנים. חוץ מהחללית, הכוכבים וכדור הארץ עצמו. הסוף בסרט קצת מפתיע (יש שיגידו ההיפך שהוא די צפוי) אבל יחסית לא שיגרתי לסרטים הוליוודים. אז אמנם הסרט כנראה לא יזכה באוסקר (או בפרס כלשהו) אבל בשביל להעביר ערב עם חברים/בני זוג בהחלט בילוי מספק. נהנינו מאוד.

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 16
ע
סימן חיים
4/10
מסכימים?
2  2
עוד סתם אזרח • בוגר.תפורסם ב 1.4.2017

עונש!? מהיכן להתחיל?: ... אם וסליחה על חדות הביקורת: אילו הגדרת יוצריו ישרה: קודם סרט אימים(טיפוסי) ?: אילו... וממש לא כך::: עונש!: סרט זה נועד לעשות טוב ובעיקר ורק ליוצריו/מתוגמליו(הצלחה ככמות צפיות) נקודה. עונש???: ברכות והערכה רבה לצופים ולצופות האכפתיים ואמת לזולתם. עונש!?: ממה שנצפה כאן ועד כה, גם שהאחריות הבלעדית לתגובה זאת חלה רק ועליי זאת שכותב. עורך אתר זה צריך להיות אכן אמיץ, כנה ואמיתי לתמוך בתגובה זאת. באשר לאמירה החדה: סרט זה נועד לעשות טוב ובעיקר ורק ליוצריו/מתוגמליו נקודה.: קודם ראו הוזהרתם/ן, כאדרבא ובבקשה: ניתן לדיון ביושר ובכנות. ואכן ''פרדוקס'' סימן לחיים: זכות מהותית לבחירה בין טוב לרע. כהמלצה לצופים ולצופות: להיות מעורבים ויותר כשמבינות מבינים שכוונתם של אחראיים כנה כטובה. ((59~~)).

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
o
סימן חיים
1/10
מסכימים?
4  1
of313 • בוגר.תפורסם ב 31.3.2017

סרט אימה( משום מה זה מסווג כפעולה בדיוני) מהסוג הגרפי הדוחה ביותר. חצי מהאולם נטש לאחר 15 דק, ובצדק. לסרט אין עלילה ואין דמויות מתפתחות, מדובר בשעתיים של מתח וגועל נפש ממראות הדם והאיבריפ המרוטשים ברמה מוגמת ומציאותית מידי. הצילום נותן תחושה של חוסר משקל ומוסיף לכל הגועל גם סחרחורת.

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
מ
סימן חיים
2/10
מסכימים?
3  2
מור • בוגר.תפורסם ב 29.3.2017

סרט נוראי! תעשו לעצמכם טובה ואל תבזבזו את זמן והכסף שלכם על הסרט הזה. אלא אם כן אתם אוהבים סרטי אימה גועליים במיוחד. מודה הסרט היה מותח אבלל לא היה שווה את תחושת הקבס שתלווה אתכם אחריו

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
P
סימן חיים
4/10
מסכימים?
2  3
Peled • בוגר.תפורסם ב 29.3.2017

מדובר בסרט אימה נטו. כזה שהאמריקאי אוהב. עם הרבה דם וגופות שחוטות. הלכתי עם אישתי ואחותה. הן ברחו מהסרט אחרי סצנת האימה הראשונה. אני עוד החזקתי מעמד (לבדי) עד ההפסקה ואז נטשתי גם אני. הבנתי את העיקרון. יש לציין שהכל מתרחש בתחנת החלל והבימאי הקפיד שכל התנועות יראו בחוסר משקל אמיתי. כך גם המבנה הפנימי נראה אמין. מי שאוהב סרטים נוסח הנוסע השמיני לדוגמא, אולי יהנה מסרט האימה הזה. אגב באולם היו רק 4 זוגות. כלומר אנשים כבר מבינים להתרחק מהסרט הזה...

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
א
סימן חיים
9/10
מסכימים?
4  3
אסף רביבו • בוגר.תפורסם ב 28.3.2017

סרט שמתאים בעיקר לחובבי ז'אנר המתח והאימה. אני אישית התחברתי כי זה מה שמלהיב אותי.. לא רוצה להרוס את הסוף אבל אני אישית אהבתי גם אותו. קיצר למי שאוהב את הז'אנר אל תחשבו פעמיים סרט ממולץ!

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
l
סימן חיים
9/10
מסכימים?
5  3
lishi123 • בוגר.תפורסם ב 28.3.2017

סרט מעולה !!!!נהנתי מאוד !! לא מבינה למה כתבו פה שהוא גרוע

מדע בדיוני • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
R
סימן חיים
2/10
מסכימים?
3  5
Rach • בוגר.תפורסם ב 28.3.2017

סרט איום ונורא. חיקוי עלוב לסרטים מאותו הז''אנר. השחקנים צל של עצמם. לא מצליח לסחוף -להפחיד או לרגש. לוותר ומיד!

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 20
ק
סימן חיים
7/10
מסכימים?
8  3
קארין • בוגר.תפורסם ב 26.3.2017

אני ובן זוגי דווקא אהבנו את הסרט שהיה מותח לכל אורכו. נכון שלא מדובר ביצירת מופת, אך ידענו באיזה ז''אנר מדובר. הצילומים והאפקטים מרהיבים וזה מה שאני מצפה מסרט כזה. בסך הכל סרט שאם לוקחים אותו בפרופורציה הנכונה ניתן בהחלט ליהנות ממנו.

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
o
סימן חיים
5/10
מסכימים?
2  8
orenplen • בוגר.תפורסם ב 25.3.2017

סרט גרוע ביותר!! בזבוז זמן. רעיון מאוד מאוד מעניין שהפך לסרט מייגע, קלישאתי, לא מותח, סוף צפוי לחלוטין. הלכנו כי ג''ייק ג''ילנהול הוא אחד השחקנים האהובים עלינו ולרוב הוא גם משחק בסרטים מיוחדים ומעניינים. כאן זו נפילה ממש רצינית- חבל על הכסף והזמן- סרט פשוט רע.

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 15
א
סימן חיים
8/10
מסכימים?
20  3
אליעד טלמור • בוגר.תפורסם ב 25.3.2017

משום מה הסרט נתון תחת מתקפת דירוגים נמוכים כאן באתר. תשעים ואחת הצבעות יומיים לאחר צאתו לבתי הקולנוע? ציון 3.3? אם ניקח את הסרט ''היפה והחיה'' למשל, אשר יצא יחד איתו באותו יום ומאותו יום שובר קופות בענק בישראל - הוא דורג רק שלושים פעמים. מול הסרט הזה, ''סימן חיים'', שבקושי מביא קהל ו-''זכה'' לתשעים דירוגים? למי פה יש אינטרס להוריד את הציון ולמה אתם משקיעים כל-כך? בכל אופן, מול הציון הקטסטרופלי שהוענק לו כאן ע"י קהל הגולשים (שראו בכלל את הסרט?), בחו"ל הוא מקבל ביקורות אוהדות למדי, ובצדק. מדובר במעין שילוב בין סרטי ''הנוסע השמיני'' לסרט ''כוח משיכה''. ''סימן חיים'' הוא סרט קצר למדי (כשעה וחצי עד הכתוביות), אפקטיבי מאוד ומבדר לאללה. הוא אומנם מעט צפוי, אבל בו בזמן יש ברשותו לא מעט טוויסטים מפתיעים להציע. הוא בוים בדיוק רב וניכר שהופק על-ידי אנשים שיודעים לבצע עבודתם על צידה הטוב ביותר, ויותר מכך, גם נהנים ממנה. כל מי שאוהב סרטי אימה, מד"ב ומתח - זהו הסרט בשבילכם. אל תתנו למתקפת הציונים הנמוכים פה באתר לשבש את שיקולכם. היכנסו לאתרים IMDb ו-Rotten Tomatoes וראו בעצמכם כי הציונים שלו די טובים בסך הכל.

קרא.י עודמדע בדיוני • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
ביקורות נוספות


סרטים מומלצים ע"י הגולשים
The Great Lillian Hall
1ליליאן הול: האור שבפנים
ציון גולשים
9.2/10
ציון מבקרים
2.3/5
Michael
2מייקל
ציון גולשים
9.1/10
ציון מבקרים
2.8/5
La Grazia
3החסד
ציון גולשים
8.8/10
ציון מבקרים
3.0/5
Colours of Time
4צבעי הזמן
ציון גולשים
8.7/10
ציון מבקרים
3.5/5
Passenger
5הנוסע
ציון גולשים
8.4/10
טריילרים חדשים
The Dog Starsכוכבי הכלב Stitch Headפרנקי והמפלצות One night onlyלגמור את הלילה SpiderMan Brand New Dayספיידרמן: יום חדש
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט
Xאוהבים לחיות ב Seret?לחצו ועקבו גם באינסטה!
Xאוהבים לחיות ב Seret?פרגנו בלייק והישארו מעודכנים גם בפייס!