סרטי מארוול לרוב הם כיף וחוויה קולנועית הסרט הנוכחי הוא לא רק פעולה אלא גם קומדיה מהנה ומתאימה לכל המשפחה
העלילה כיפית ומעניינת למדי, אך שני הנבלים לא מעניינים במיוחד, ובמקום להתמקד בנבל אחד טוב הסרט מציע שניים גרועים. עם זאת, הסרט מצחיק והעלילה מהנה. סרט כיפי להעביר איתו את הזמן.
סרט נהדר מצחיק ומתאים לילדים ונוער
סרט מארוול כיפי ומצחיק, עלילה נחמדה. דמויות מיוחדות. כיף לראות את אוונג''לין לילי ופול ראד בשיתוף פעולה, חיבור טוב ואותנטי.
סרט מבדר ומהנה.המשחק לא רע בכלל, הצילום מצויין, הפס-קול מוסיף הרבה לאויירה הקלילה, העריכה עשויה היטב, סצנות האקשן כיפיות וסוחפות, האפקטים נהדרים, ה-IMAX והתלת מימד די מוסיפים לחווית הצפייה והדיאלוגים קלילים ומשעשעים אבל התסריט והעלילה לעיתים נמרחים מידי, די צפויים ושגרתיים, ממומשים חלקית ולעיתים אפילו רדודים.בקיצור, סרט קיץ נחמד ולא יותר מזה. אפשרי לצפייה בכיף.
באמת שזה סרט כייפי. סצנות פעולה טובות, הבדיחות טובות וממש נהניתי מהסרט. הציון שלי: 8.5 לכו ותיהנו.
סרט נחמד מאד, הרבה יותר טוב מהראשון, קצת שונה מהסרטים האחרים של מארוול אבל עדיין נהניתי...
סרט נחמד סה"כ, מי שמעריץ של מארוול חייב ללכת לסרט הזה ! מי שפחות מכיר את הסדרה אני לא הייתי בוחר כסרט הראשון לראות בסדרה. עלילה נחמדה שחקנים טובים כמו תמיד, אך הסרט עצמו לא מפוצץ כמו הסרטים הגדולים של מארוול. בקיצור - שווה ללכת למי שאוהב את הסדרה !
הסרט טוב ולפעמים טוב פלוס סרט מרוואל אבל פחות מכולם. הסרט השני יותר טוב מהראשון, מתקדם צבעוני ויפה יותר. הצרעה הוסיפה מאוד לסרט היא מטריפה ויפה. לא יודע הוא השחקן לא מתאים מרוואל. ציון : סרט קולנוע מינוס כזה
סרט פשוט מעולה!! מתאים לבילוי משפחתי
עוד סרט נהדר מבית מרוול, סרט כיפי ומצחיק ויפה למעריצים !
ארוך ומייגע. בהתחלה הסרט טוב אבל הוא מתפתח נורא איטי, עד רמות של ניקור עיניים. צפיתי בקולנוע
באתי לסרט בציפיות מאוד נמוכות, לא התרשמתי יותר מידי מהטריילרים אבל הלכתי כי נרמז שיש שם פרטים לגבי הסרט הבא של הנוקמים, אבל אני חייב לציין הופתעתי מאוד לטובה, אפילו הקטעים שהופיעו בטריילרים נראו פתאום הגיוניות נחוצות מצחיקות, הופתעתי מאיכות העלילה, סך הכל סרט קיץ קליל מצחיק שמחזיר קצת את הטון ההומוריסטי של מארוול
זבל קולנועי ממוחזר מהסוג האהוב על מרוול ודיסני, אותו הדבר בפעם ה19...עייף, ממוחזר, משעמם ולא מרגש. למעריצים השרופים בלבד.
קליל, נחמד ועומד בציפיות! הסרט ''אנטמן והצרעה'' מגיע אלינו ממש אחרי נקודת השיא של מארוול ולוקח חלק בין האירועים שקרו אחרי עלילת הסרט הקודם, שהיה בעל ציפיות נמוכות והפך לעוד הצלחה מסחררת של מארוול ואפילו הצליח להתבלט מעל האחרות. כמו הסרט הראשון, הסרט הנוכחי בנוי על אותו קונספט של הסטורי ליין שהכרנו, בעלילה אין משהו חדש חוץ מכמה רגעים מצחיקים ומבדרים לעיני הקהל. ללא ספק הסרט נעשה כמו שצריך וכפי שציפיתי שיהיה. עם פחות נגיעה במה שהתרחש במלחמת אינסוף - דבר שנותן אתה הבמה לגיבור הראשי וזהו סוד הקסם. הכינו את עצמכם כרגיל לעוד סרט של מארוול, (אז הוא יהיה ארוך...) לשעתיים מבדרות וקלילות של עוד חלק בפאזל העלילה של מארוול.