קטעי אקשן טובים, משחק מצוין, עלילה מעניינת. בסרט הזה יש כל מה שסרט הרפתקאות צריך שיהיה בו. אלדן ארנהייך לא רע בכלל כהאן ואמיליה קלארק כרגיל מדהימה.
אני לא מעריץ גדול של מלחמת הכוכבים, התחלתי לראות את סדרת הסרטים הזאת החל מ"תקווה חדשה" רק לפני כמה חודשים. וכשאני בא לסרטי "מלחמת הכוכבים" אני לא מחפש עלילה מרשימה כמו בסרטים של כריסטופר נולאן, אני מחפש רק הרפתקה מהנה עם אקשן טוב, והסרט הזה הביא לי את זה בגדול. האקשן טוב, המשחק טוב, אמיליה קלארק מדהימה כמו בכל סרט שלה, והכל מצוין. נהניתי מאוד. ממליץ.
סרט מדע בדיוני קצבי ומעניין. לחובבי הגאנר בעיקר, שווה
סרט טוב מאד הלכנו כל המשפחה. על אף אורך הסרט היה מהנה ביותר. לא הכי מדהים בסדרת מלחמת הכוכבים אבל כרגיל האפקטים מחזקים את העניין והעלילה. מסוג הסרטים שאם רואים בבית אז רק על מסך ענק. אחרת מאבד מהאפקט. ממליצה לראות בקולנוע. ראינו הקרנה רגילה כי הבן התעקש והיה איכותי בדומה לתלת מימד
כיף טהור. באמת שמהנה בטירוף. אלדן ארנרייך בתצוגת משחק נפלאה למרות שאין כמו הריסון פורד. דונלד גלובר כריזמטי ומשעשע וכל הסרט מהיר קצבי וכיפי. אחלה של סרט בעולם
אני פשוט יהיה ישיר ויגיד שיחסית לסרט של מלחמת הכוכבים, סולו הוא מזלזל, בעל דמויות שטחיות ביותר, חסר עלילה, הסצנות שאמורות להיות מפתיעות ומרגשות הן משעממות ומהירות, והכי חשוב הסרט לא כיף, ובוודאות בכלל לא עומד בצפיות שהצבתי לו מהמידע שהיה לי (בעיקר מטריילרים), למרות שגם הן לא היו גבוהות במיוחד. בבקשה תאמינו לי שהסרט הזה לא קרוב לכל שאר הסרטים של מלחמת הכוכבים, גם אם אתם חושבים שאתם תואהבו אותו אני אומר לכם- כנראה שממש לא !. הסרט הזה מאוד פגע בי כי אני מעריץ ענק של מלחמת הכוכבים והסרט הזה סתם עשה לי כאב ראש. פשוט סרט נורא !
לחובבי הסידרה בלבד! הסרט עצמו לא טוב, ובנוסף כולל הרבה מאוד רפרנסים לסרטים אחרים בעולם של "מלחמת הכוכבים" שאם לא מעורים בו, לא יבינו הרבה מהרבדים של הסיפור. השחקנים טובים ועושים עבודה טובה, אך זה לא מצדיק לראות את הסרט עצמו.
סרט נחמד, לא יותר מזה. לא להגיע עם ציפיות יותר מדיי. יש הרבה מריחות בסרט. אני אישית לא מעריץ של סרטי מלחמת הכוכבים אך העלילה בסרט הקודם לפחות הייתה יותר מעניינת. משחק טוב, לורנס ממשחקי הכס מתאימה לתפקיד, אך השחקן הראשי לא סוחף את הסרט. מיותר להגיד שהיו קטעים משעממים וכל זה עוד לאחר שצפיתי בIMAX. ילדים/בני נוער יהנו מהסרט יותר. לסיכום, אפשר לוותר ולראות בטלוויזיה/במחשב בהזדמנות אחרת.
סרט חביב ומהנה. רוב השחקנים מעולים, הצילום נהדר, הפס-קול נהדר ועשוי היטב, האפקטים מצויינים, האקשן סוחף ומבדר, ה-IMAX והתלת מימד לא רעים בכלל ומוסיפים לחווית הצפייה אבל הדיאלוגים בסך הכל די שטוחים והתסריט והעלילה לעיתים צפויים מאוד, טיפה מחופפים ונמרחים מידי. בקיצור, אפשר לראות בכיף.
בגדול סרט טוב , אחלה פעולה אחלה שחקנים אחלה כל השאר אבל גדולה זה לא סרט מלחמת הכוכבים. האן סולו הוא לא! איפה הדמות של האן האמיתי ואיפה השחקן פה זה נראה כאילו הוא לא למדת את הדמות, את התנועות את הדיבור את ציניות איפה כל זה בגדול היה כיף לראות את הסרט יש קשר ממש קטן לסידרה הגדולה ציון : סרט קולנוע זה בטוח קאליסי פשוט מעולה כיף לראות משחקת מעולה ויפה
ההתחלה שלו לא מובנת, ולאט לאט אתה מבין את הסיפור. אין רפרנסים לסרטים אחרים. השחקן שמחליף את האריסון פורד, לא היה מושלם לתפקיד כמו האריסון פורד, אבל הוא היה טוב. הבימוי היה טוב. הצילום היה מושלם.הוא היה מפתיע לטובה, וקצת היה קומי.
תכלס... חשבתי שזה שומרי הגלקסיה 3...אותו סגנון ...מי שרוצה סרט פעולה חביב יקבל ...מי שרוצה סרט מלחמת הכוכבים ...יקבל קצת פחות
קצת נחמד וממש לא יותר...
סרט מוצלח, מעל הציפיות, מומלץ.
סרט מעולה הסרט הכי טוב של מלחמת הכוכבים עד כה הוציא לי את הטעם הרע מ"הג''די האחרון" הסרט הקודם בנוי כמו סרט פשע הקטעים שהוא פוגש את צ''ובקה בפעם הראשונה והשוד ברכבת הם הכי טובים ממליץ לכם לראות
הנאה צרופה! מפתיע, מרתק ומצחיק! סיפור סטאר וורס שונה מן הרגיל! תענוג לראות את המשחק של דונלד גלובר, אמיליה קלארק ווודי הרלסון הגדול! מתכוון לצפות שוב!