סרט פשוט חמוד ומהנה. מתאים מאוד גם למבוגרים ולא רק לילדים. חושף בפנינו את עולם הדרקונים המסקרן והמרתק. אנימציה ברמה גבוהה. יש לציין שלעתים חשתי שהסרט אלים מידי בשביל להציג אותו לילדים. סך הכל מהנה מאוד!
סרט נהדר לא לפספס
מרהיב עין, סוחף, המון המון דרקונים. סרט עם סיפור ונשמה, מסרים על אהבת אדם ותקווה. מקסים.
הסרט היה מצויין עם הרבה טוויסטים מעניינים נבלים כבר חרושים ואין להם כל כך איך לחדש אבל הסוף היה מעולה אם קפיצת זמן מעולה
סרט מהנה, מצחיק וגם קצת עצוב. יותר טוב משני הסרטים הקודמים, למרות שגם שניהם היו מעולים. מתאים לכל המשפחה. מומלץ לאוהבי הדרקון הראשון שלי ו-DreamWorks
סרט נהדר ויצירתי, עם עומק ודמויות. אנימציה מרהיבה ששווה לראות בתלת מימד. הלוואי שיפיקו עוד סרטים בסדרה.
סרט חביב ומבדר. האנימציה מרהיבה, הפס-קול מוסיף המון לאווירה האפית, סצנות האקשן סוחפות ועשויות היטב, המסרים חשובים וחינוכיים והדיאלוגים נחמדים וחביבים אך הדיבוב העברי בינוני, חלק נכבד מהבדיחות מאולצות מידי והתסריט והעלילה די צפויים, קלישאתיים, ילדותיים (הרי בכל זאת סרט ילדים), לא מחדשים הרבה ודי מאכזבים. בקיצור, מעט מאכזב. אפשרי צפייה ואפילו שווה צפייה.
אחלה סרט. אנימציה יפהפיה וסיפור גדול מהחיים. הילדים נהנו עד השמיים וביקשו לראות שוב.