פשוט חמוד! סרט נהדר לכל המשפחה, אולי אפילו טוב יותר מהסרט הראשון. רעיון נפלא וביצוע מקסים! כיף כיף כיף
המשך מוצלח אם כי פחות מהראשון. אהבתי בעיקר את ה"בית ספר" לגורי החיות שמלמד אותם איך להיות אדורבול..
סרט סטנדרטי ומשעשע. האנימציה מעולה, הדיבוב המקורי נהדר, הפס-קול מוסיף הרבה לאווירה השטותית, המסרים חשובים וחינוכיים, רוב הבדיחות חמודות ונחמדות (אם כי רובן די ילדותיות) אך הדיאלוגים, התסריט והעלילה זניחים מאוד, די מחופפים, ילדותיים ברובם, שגרתיים מאוד, גנריים, לא סוחפים במיוחד, רווי בקווי עלילה שלא מתקשרים אחד לשני בצורה מספקת ובקיצור בינוניים מאוד. בקיצור, יותר לילדים. השאר, אפשרי לצפייה אך לא חובה בכלל.
סרט מהנה! הלכתי עם האחיינית שלי בת ה-8 ונהניתי לא פחות ממנה. מומלץ!
סרט מצחיק וכייפי . קווין הארט הכי מצחיק בסרט הזה מבחינתי וגם הסרט עצמו יפה.
סרט נחמד ביותר
הסרט היה משעמם ברובו והקטעים המצחיקים היו מעטים לא היו קטעים מעניינים או מותחים
סרט מצחיק והזוי ברמות מטורפות, כל הסרט לא הפסקנו לצחוק, זה כמו סרט פספוסים.
מושלם!! הייתי עם בעלי ועם 2 בנותיי (3,6) מצחיק מהנה בלי הרבה פחד סרט נפלא!
סרט תזיזתי, מהיר, כייפי ומאוד מאוד מצחיק. הילדים התגלגלו מצחוק ובסיומו ביקשו לראות שוב. אז עושה את העבודה... הדיבוב לעברית מצוין ומדויק.
הילדים מאוד נהנו. וגם אני. משעשע, צבעוני, שמח, כל הדמויות מהסרט הקודם חוזרות ויש כמה חדשות, כולן כייפיות. תשארו בכתוביות בסוף יש הפתעה נחמד. ציון 10/10
צפינו בו כל המשפחה עם 2 ילדים בני 3.5 ו-6 וכולנו צחקנו מאוד. הסרט ממשיך את הקו של הקודם ומשלב הומור של חיות מחמד עם סיפור על מימוש עצמי והתגברות על הפחד והחששות. אנימציה מרהיבה ויצירתית. מומלץ לכולם בכל גיל