ביקורות / תגובות / המלצות לסרט ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½!

ממוצע הדירוגים: 7.0   |    סה"כ ביקורות / מדרגים: 32
י
שהאזאם!
6/10
מסכימים?
0  1
יוסי ב • בוגר.תפורסם ב 23.9.2019

סרט קליל וטיפשי לצפייה עם חברים או עם הילדים

מתח/פעולה • סרט ותיק (2019)נצפה בטלוויזיה
מומלץ מגיל 8
א
שהאזאם!
7/10
מסכימים?
0  0
אופיר • נער.הפורסם ב 21.9.2019

העלילה לא הרשימה אותי במיוחד והנבל היה מהגרועים שראיתי. דווקא דיסי הם אלה שמביאים נבלים ראויים והפעם הם אכזבו בנבל שלהם. ילד שבחר לעבור לצד האפל רק מכיוון שהוא לא היה ראוי מספיק, זה די טיפשי. הסרט משעשע והמשחק בסדר, אהבתי את השימוש בשיר "Don''t stop me now" של קווין ברגע מתאים. 7/10

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2019)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 13
ר
שהאזאם!
9/10
מסכימים?
0  0
רוז • בוגר.תפורסם ב 23.8.2019

סרט מרתק, נהננו מאוד לצפות בו, משלב מדע בדיוני, קומדיה, אקשן ודרמה

מתח/פעולה • סרט ותיק (2019)נצפה במחשב
א
שהאזאם!
8/10
מסכימים?
0  0
איציק גור • בוגר.תפורסם ב 29.6.2019

סרט פרודיה על גיבורי על די מצחיק ומהנה. לי הוא מזכיר את הפלאש.. הילדים משחקים מעולה.

מתח/פעולה • סרט ותיק (2019)נצפה בקולנוע
a
שהאזאם!
7/10
מסכימים?
2  0
asafw • בוגר.תפורסם ב 7.6.2019

סוף סוף סרט DC ראוי. הוא כמובן לא משתווה מבחינת סרטי קומיקס אחרים למארוול, אבל הוא בגלל שהוא לא לוקח את עצמו ברצינות רבה מידי, הוא מאוד מהנה.דמות הרשע בסרט עדיין גרועה, והסוף קצת טפשי, אך בסך הכל מאוד מהנה.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2019)נצפה בקולנוע
א
שהאזאם!
6/10
מסכימים?
1  1
איתי • בוגר.תפורסם ב 4.5.2019

סרט הרפתקאות/פעולה קומי חביב ומהנה. קטעי הומור רבים המשולבים בסרט מתאימים לגילאי 35-15.

מתח/פעולה • סרט ותיק (2019)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 12
א
שהאזאם!
10/10
מסכימים?
5  0
אוריאל • בוגר.תפורסם ב 29.4.2019

כאוהב מדע בדיוני אהבתי מאוד

מתח/פעולה • סרט ותיק (2019)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 18 עד 22
E
שהאזאם!
6/10
מסכימים?
2  2
ELI1901 • בוגר.תפורסם ב 25.4.2019

סרט נחמד קליל משעשע מבדר אם מסרים חיוביים

מתח/פעולה • סרט ותיק (2019)נצפה בקולנוע
ע
שהאזאם!
10/10
מסכימים?
5  2
עדי • בוגר.תפורסם ב 23.4.2019

סרט מקסים, אחד מסרטי גיבורי העל הטובים שראיתי (אך אינני חובבת של סרטי הנוקמים) סרט מצחיק, מותח, אפל. הילדים גנבו את ההצגה, השחקן הראשי מקסים גם כן. מומלץ לכל המשפחה

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2019)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 10
א
שהאזאם!
10/10
מסכימים?
5  0
אופיר • בוגר.תפורסם ב 20.4.2019

סרט מצוין נ-ק-ו-ד-ה!

מתח/פעולה • סרט ותיק (2019)נצפה בקולנוע
א
שהאזאם!
8/10
מסכימים?
5  0
אורן • בוגר.תפורסם ב 19.4.2019

בתור אחד שלא כל כך אוהב את סרטי DC. אני חייב להגיד שממש אהבתי את הסרט. הוא מאוד קליל ומצחיק ופשוט פחות אפל מכל הסרטים האחרים של DC. ונהנתי יותר מהסרט הזה מאשר קפטן מארוול אפילו. ואני מעריץ יותר גדול של MARVEL בהרבה. בקיצור שווה צפייה.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2019)נצפה בקולנוע
n
שהאזאם!
10/10
מסכימים?
3  0
natig3 • בוגר.תפורסם ב 18.4.2019

סרט מעולה.משחק טוב,סאונד טוב,עלילה זורמת כיפית וקלילה מצחיקה וגם מרגשת בלי להיות קיטשית מדי. מדהים לחובבי הגאנר-גיבורי על וכו, אבל גם למי שלא -כמו אשתי-שמאוד נהנתה מהסרט הזה. מומלץ

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2019)נצפה בקולנוע
ל
שהאזאם!
1/10
מסכימים?
3  14
לוציאן • בוגר.תפורסם ב 13.4.2019

צריך להגביל את הסרטים לילדים עד גיל 10. סרט פשוט מיותר!!!

מתח/פעולה • סרט ותיק (2019)
ש
שהאזאם!
10/10
מסכימים?
9  0
שולמית • ילד.הפורסם ב 13.4.2019

אזהרה: הסרט הבא טוב מדי ולכן לא תוכלו לצאת לשרוטים

מתח/פעולה • סרט ותיק (2019)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 5
k
שהאזאם!
3/10
מסכימים?
4  7
koki198 • בוגר.תפורסם ב 13.4.2019

גרוע! היו כמה קטעים מצחיקים אבל חוץ מזה ילדותי ברמות.

מתח/פעולה • סרט ותיק (2019)נצפה בקולנוע
n
שהאזאם!
8/10
מסכימים?
5  0
natan7002 • בוגר.תפורסם ב 13.4.2019

סרט מעולה עמד בכל הציפיות אם כמה טוויסטים מעניינים מעוד

מתח/פעולה • סרט ותיק (2019)נצפה בקולנוע
E
שהאזאם!
8/10
מסכימים?
2  0
ELI1901 • בוגר.תפורסם ב 12.4.2019

סרט טוב חמוד נחמד לילדים קליל ומבדר עם מסרים חיוביים ואופטימי

מתח/פעולה • סרט ותיק (2019)נצפה בקולנוע
א
שהאזאם!
10/10
מסכימים?
6  0
אדם גבריאלי • ילד.הפורסם ב 10.4.2019

סרט מצחיק אבל קצת מפחיד. יצאתי ממנו בתחושת סיפוק. יש קצת קטעים אלימים, אבל בהחלט ממשיך את ההצלחה של אקוומן. מומלץ לאוהבי מתח. מתאים לכל המשפחה.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2019)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 10
שActive member | חבר מועדון פעיל
שהאזאם!
8/10
מסכימים?
3  0
שלומי • בוגר.תפורסם ב 9.4.2019

סרט מדע בדיוני, המתאר גיבור על שקיבל כוחות ונלחם ברשע. הופך מילד למבוגר ומבצע את הפעולות. בסרט זה משולבים גם ילדים ולא מעט הומור. צילומים יפים מאד, על רקע העיר פילדלפיה. שעתיים של צפייה מהנה.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2019)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 12
.
שהאזאם!
7/10
מסכימים?
3  2
.MOR R • נער.הפורסם ב 9.4.2019

סרט נחמד ומבדר. המשחק מצויין, הצילום נהדר (בעיקר בסצנות הסלואו-מושן), הפס-קול מעולה, רוב הבדיחות שנונות ומשעשעות, סצנות האקשן סוחפות ומהנות, העריכה לא רעה בכלל והדיאלוגים קלילים וחמודים אך רוב האפקטים בינוניים ומעטה והתסריט והעלילה צפויים מאוד, לא מחדשים כלום, זניחים, די שגרתיים וגנריים ופשוט סבירים. בקיצור, אל תאמינו להייפ שנוצר סביב הסרט. לא יותר מבידור קליל. אפשרי לצפייה (מגיע לו אפילו 6.5).

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2019)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 10
הActive member | חבר מועדון פעיל
שהאזאם!
10/10
מסכימים?
3  0
הוד • בוגר.תפורסם ב 7.4.2019

וואו אין מילים להגיד על הסרט הזה הקפטן מארוול של די.סי. קומיקס אני לא מאמין איזה סרט מגניב עם ילדים חמודים פשוט גאווה של סרט אני ממש מאוהב באשר אנג''ל הוא מצחיק אותי כל פעם מחדש אבל גיבור חמוד הציון שלי 10 תמיד זה יהיה טוב!

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2019)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 9
מ
שהאזאם!
8/10
מסכימים?
3  0
מבקר בוגר • בוגר.תפורסם ב 7.4.2019

צפינו בסרט כל המשפחה בסינמקס בסינמה סיטי גלילות (לא משהו מיוחד, אוליי סאונד יותר טוב). לא סרט DC גיבורי על טיפוסי, סרט קליל, פאן, ודי ילדותי. יש הרבה הומור, יש אקשן מגושם, ומרגיש קצת ארוך. הילדים נהנו מאד. כמובן שעשוי טוב מאד, גם המשחק, גם האפקטים, בכל זאת מדובר ב DC. ציון 7 למבוגרים (אפשר לצפות עם הילדים בטלויזיה בעוד מספר חודשים), ציון 8 או 9 לילדים.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2019)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 10 עד 18
פ
שהאזאם!
3/10
מסכימים?
0  9
פאני קוזדוי • בוגר.תפורסם ב 7.4.2019

וואי! איזה סרט גרוע. היו בו כמה קטעים מצחיקים, אבל ממש מעט. הסרט מרגיש חצי אפוי, עם דמויות לא הגיוניות, הנבל הרע מרגיש מאולץ. DC שוב מייצרים סרט רציני מידי וזה תמיד מרגיש כאילו מארוול היו עושים את זה יותר טוב.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2019)נצפה בקולנוע
א
שהאזאם!
8/10
מסכימים?
1  3
איתי • בוגר.תפורסם ב 7.4.2019

מצחיק מהנה וחוייה לכולם !

מתח/פעולה • סרט ותיק (2019)נצפה בקולנוע
a
שהאזאם!
4/10
מסכימים?
0  3
avim • בוגר.תפורסם ב 6.4.2019

בתור אחד שלא דורש יותר מידי ולא פספס אף סרט של דיסי או מרוול, התאכזבתי קשות. לא אשקר כשאגיד שבאתי עם טיפה ציפיות לאחר שהסרט דורג כמעט 8, ולצערי הסרט לא עמד בהן כלל. כל שרציתי הוא שהסרט יהיה ראוי וישמור על המגמה החיובית שדיסי הראתה לנו בסרטים ונדרוומן ואקוומן, אך במקום זה קיבלתי סרט לילדים. עם עלילה שאומנם ידועה לכולם אך השתלשלות המאורעות מטופשת ולא הגיונית. באמת שהתאמצתי לאהוב וכל רגע שכנעתי את עצמי שזו רק הקדמה אבל בחצי הסרט כבר הבנתי לאן נושבת הרוח. הרגשתי שאני צופה בטיוטה של הסרט. רבע מהצופים עזבו באמצע, ברצינות. המון סצנות היו מיותרות ולא קשורות כשבאותה מידה המון היו חסרות. הנבל גדל מהסיבה מגוחכת כשהגיבור נבחר ללא סיבה כלל. הנקודות החיוביות בסרט הם השחקנים שזו לא אשמתם ועשו עבודה טובה וזה שהוא הצחיק אותי פעמיים שלושה. לדעתי מתאים לילדים עד גיל 15. היה המון פוטנציאל שפשוט לא ניצלנו נכונה. כמה קשה לכתוב סיפור סביר ומעניין בחיאת?

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2019)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 5 עד 15
ר
שהאזאם!
10/10
מסכימים?
1  1
רז • בוגר.תפורסם ב 6.4.2019

הלכנו כל המשפחה וממש אהבנו. לילדים מגיל 9 מתאים מאוד. סרט אקשן קומי מושלם עם בדיחות ומסר יפה

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2019)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 9
א
שהאזאם!
10/10
מסכימים?
1  0
אנונימית • נער.הפורסם ב 6.4.2019

שעתיים של כיף! לרוץ לראות!!!

מתח/פעולה • סרט ותיק (2019)נצפה בקולנוע
O
שהאזאם!
8/10
מסכימים?
2  0
Or • בוגר.תפורסם ב 6.4.2019

ההפתעה המרעננת מבית DC מרגישה כמו ממתק של סוכריות קופצות. הומור קולח ומשעשע, עלילה זורמת, ליהוק ומשחק נפלא של הדמויות הצעירות, מהנה ובעיקר מרנין מבד"כ לעומת הסרטים הקודרים מבית DC. הן הילדים והן המבוגרים יצאו מהסרט בתחושה אחת - לקרוא בקול - "שהאזאם"!

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2019)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 14
ש
שהאזאם!
10/10
מסכימים?
1  0
שוש • בוגר.תפורסם ב 6.4.2019

לקחתי את בני בן 12 לסרט והוא מאוד נהנה, מומלץ, גם אקשן פעולה וגם מצחיק, אני אישית פחות מתחברת למפלצות ומדע בידיוני , יש קטעים שחוזרים על עצמם מס'' פעמים, סרט ארוך, שעתיים. אבל ילדים אוהבים , זה מה שחשוב.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2019)נצפה בקולנוע
o
שהאזאם!
3/10
מסכימים?
2  3
of313 • בוגר.תפורסם ב 4.4.2019

Dc ממשיכים במסורת הסרטים הגרועים. אחד הסרטים המטומטמים שתראו השנה, אבל לפחות תצחקו קצת מהטמטום שלו. איש רע נלחם בגיבור בלי עלילה ובלי שום משמעות לדמויות המשניות... פשוט שעתיים וקצת של חוסר עלילה. מלא חוסר הגיון בכל סצינה.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2019)נצפה בקולנוע
ביקורות נוספות


סרטים מומלצים ע"י הגולשים
The Great Lillian Hall
1ליליאן הול: האור שבפנים
ציון גולשים
9.2/10
ציון מבקרים
2.3/5
Michael
2מייקל
ציון גולשים
9.1/10
ציון מבקרים
2.8/5
La Grazia
3החסד
ציון גולשים
8.8/10
ציון מבקרים
3.0/5
Colours of Time
4צבעי הזמן
ציון גולשים
8.7/10
ציון מבקרים
3.5/5
Passenger
5הנוסע
ציון גולשים
8.4/10
טריילרים חדשים
The Dog Starsכוכבי הכלב Stitch Headפרנקי והמפלצות One night onlyלגמור את הלילה SpiderMan Brand New Dayספיידרמן: יום חדש
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט
Xאוהבים לחיות ב Seret?לחצו ועקבו גם באינסטה!
Xאוהבים לחיות ב Seret?פרגנו בלייק והישארו מעודכנים גם בפייס!