
נושא כאוב שמסופר היטב. סרט קצר יחסית שבנוי כמו שצריך מההתחלה ועד הסוף. מעלה שאלה: האם קיימים מקרים לא חוקיים מבחינת הדין הפלילי ,שהם לא בהכרח פסולים מוסרית. זהו דיון פילוסופי עם נימוקים לכאן ולכאן. משחק מצויין ,כולל של שחקן שדומה להפליא ליוסי מרשק שלנו. ציון 7.5.

סרט נוגע ללב, מרגש כולי דמעה קטנה משחק נהדר לאופולד לגראן ביים בצורה נהדרת
סיום בלתי אמין פוגע בסרט שצוינו היה צריך להיות 10.
סרט מרתק ומומלץ, סיפור מיוחד ונוגע ללב. למרות שהמעשה שעשו לא חוקי, כל כך הזדהתי איתם. אין על הסרטים הצרפתים!
סרט מעולה. דילמות אמיתיות . מעורר מחשבה . לא להחמיץ !
"הילד השישי" - סיפור טוב, שחקנים טובים, דילמה מוסרית, אתית, חוקית. כמה טוויסטים בעלילה, וסיום לא ממש צפוי. 8 בסולם ששון גואטה.
בהחלט מומלץ . אהבנו . מאד נוגע ללב ורגשי. נושא כאוב גם אצל המעמד הבינוני גבוה וגם אצל המעמד המאד נמוך. צוענים

תודה לאתר סרט על סרט מלא רגש ומורכבות עם שחקנים מצויינים כמו שהצרפתים יודעים ליצור. הסרט מעורר הרבה מחשבות ומותח
סיפור אנושי מאוד על שני זוגות בעלי בעיות "מנוגדות". כול הארבעה עושים עבירה חמורה, אם כי כצופה הזדהתי איתם. מי שלקחה על עצמה את אשמת כולם עומדת למשפט. הבמאי משאיר לצופים להחליט מהו פסק הדין.
מצד אחד - זוג עורכי דין, עם דירה משלהם, וחדר לילד שמבושש להגיע. מצד שני - זוג צוענים, גרים בקרוואן עם חמשת ילדיהם, במחנה קרוואנים המאכלס צוענים כמותם. מצד אחד - זוג עורכי דין, עם פרנסה קבועה, וחיים בורגניים שלווים למדי. מצד שני - זוג צוענים, הוא עושה הובלות ברכב הלא ממש גדול שלו, פרנסה לסירוגין, היא מגדלת את הילדים. עורך הדין נקרא להגן על הצועני בעקבות איזו הובלה כנראה לא חוקית שהפכה לתאונה. אחר כך מתברר שהצועניה בהריון. הם לא רוצים את הילד שיוולד, אבל הם קתולים, הם לא עושים הפלה. ואיכשהו מתבשלת עסקת חילופין, אלה יקחו את הילד שיוולד, ואלה יקבלו כסף לכיסוי חובותיהם וקניית רכב הובלות חדש. איך זה יעבוד? האם זה יעבוד? והרי זה לא חוקי. סרט כמעט קאמרי, משחק מאופק, נוגע ללב. והסוף? לכו לראות בעצמכם. כדאי

סרט עוצמתי מרגש המתאר שתי זוגות, מצד אחד זוג חשוך ילדים שמאד משתוקק לילד, מצד שני זוג עם בעיות כלכליות מרובה ילדים. שתי הזוגות מנסים לעשות הכל למרות שהנושא לא חוקי, למסור את הילד השישי מזוג אחד לשני. לא הכל הולך לפי תוכנית סדורה, בעיות בזוג ללא ילדים. סרט אנושי, חובה לצפות.

דילמה סופר מעניינת וסיפור מרגש מאוד.
וואו, איזה סרט מעולה. תסריט משובח ומשחק מצוין של כולם. סרט שנשאר אתנו זמן רב אחרי הצפייה והשאיר אותנו חושבים כיצד היינו נוהגים מול הדילמות שעולות בו. אל תחמיצו !
סרט אנושי ונוגע לב. מציד דילמה מוסרית בצורה כנה ומרגשת ומעורר המון מחשבה
סרט חזק, עוצמתי, מרגש ומעלה המון מחשבות. מאוד ממליצה לצפות

לפנינו סרט צרפתי עם תסריט, שבמרכז המשפחה(איך לא!!), ההתלבטויות והקשיים הנלווים לקיום היום יומי.העלילה קולחת והזמן עובר מהר מדי!!בהחלט מומלץ.
סרט שונה לגמרי. סיפור מטלטל, מעניין ומרגש מאוד. סרט צרפתי עם כתוביות באנגלית כמו שצריך. אני אהבתי מאוד וממליצה לצפות בו.