האמת מאחורי הסרט. האמת,הפרתי את הכלל שאני הולך לסרט רק אחרי שאני קורא בקורות גולשים. אשמה בכך ג''וליה רוברטס בעצמה שבגללה התפתתי. וטעיתי. הייתי יוצא אלולא נרדמתי. בין לבין, זה לא סרט אלא שברי סרט עם משפטים מפוצצים שאין ביניהם קשר כמו שאר העלילה שנמתחה מעבר לשעתיים על לא דבר. והכי גרוע- למרות שישנתי יצאתי עייף.
חחח .. יש לי כלל אצבע שבדר''כ פועל: אם בקורת המבקר המקצועי שלילית,סימן שהסרט טוב. אם טובה- סימן שהסרט רע, אם מהללת- הסרט גרוע. הפעם החלטתי היות ואני חובב קולנוע צרפתי בכלל וז''ולייט בינוש בפרט,היות ולא היו ביקורות גולשים, שאני מסתמך תמיד עליהן,להשמע לביקורת הטובה של המבקר המקצועי,ואכן,כלל האצבע המנחה אותי פעל גם הפעם, ז''א, הסרט היה..... גרוע. הרעיון-טוב,חשיפת שוק עובדי הנקיון, אבל רוב הזמן הסרט משעמם ומונוטוני,מנקים מנקים ומנקים, נקודות הענין במהלך הסרט בודדות, והסרט אינו ממריא.בקיצור המלצתי לא ללכת.