שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט די מאכזב. למעט אפקטים ונופים יפיה.. לא מצאתי משהו אחר לציין שאהבתי בסרט. העלילה בסרט מאוד צפויה ולא מרגשת. הסרט ארוך עם המון דמויות שצצות ומושכות את הסיפור לכיוון לא ברור, מה שלי אישית היה קשה לצפיה. תחושה שצילמו סידרה של 10 פרקים ואז הכניסו הכל לסרט אחד. בגדול מומלץ לחובבי פנטזיה (ערים זזות ומלחמת 60 דקות) מעניין איך זה מסופר בספר שעליו מבוסס הסרט. אישית לא קראתי. אבל בטוח שזה הרבה יותר מוצלח מאשר פטר ג''קסון הצליח לביים.