שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
ראיתי את הסרט בקולנוע בפולין וזו הייתה ללא ספק חוויה אחרת. הסרט להיט בפולין. סרט אותנטי שמציג פיסת זמן של העם הפולני,שהנרטיב שלו לא מוכר כלכך לנו הישראלים, ואולי זו הסיבה לחלק מהביקורות השליליות כאן.אין הרבה אקשן, הסיפור איטי, שחור לבן, ללא הרבה עלילה כביכול, אבל אותי ריגש.בהחלט לא מתאים לכולם..